יום שבת, 20.04.2024 שעה 07:51
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

בב"ש מרוצים: אלונה הראתה שהיא בעניינים

שביעות רצון אצל האדומים מהרכש ומהמיני-מהפכה, על אנתוני וארן: "זה שיחוק, עד שלשום לא חשבנו עליו כאופציה". ספורי ישוב מפציעה, וגם: פארסת מרין

|
סימאו, אקולטסה, אבוקסיס, קרישטול, גאנם ו-וארן (מרטין גוטדאמק)
סימאו, אקולטסה, אבוקסיס, קרישטול, גאנם ו-וארן (מרטין גוטדאמק)

אחרי יממה מורטת עצבים, שהחלה בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל ונמשכה עד השנייה האחרונה של חלון ההעברות של ינואר, בהפועל באר שבע מסופקים מאוד בעקבות מסע רכש נאה במיוחד אותו השלימו אתול (חמישי). נשיאת המועדון אלונה ברקת שוב בצעה מיני מהפכה, רעננה את הסגל ונתנה ליוסי אבוקסיס כלים התקפיים חדשים ואטרקטיביים לקראת החלק האחרון של העונה. אבוקסיס, הצהיר כמה וכמה פעמים כי הוא לא חסיד גדול של שינויים רבים בחלון ההעברות של ינואר, יתמודד כעת עם סגל שחקנים עמוק הרבה יותר. 

מי שעמלו סביב השעון ביום האחרון הסוער של החלון עד שעות הערב המאוחרות, אלו עו"ד עידו בר נתן, מנכ"ל המועדון אסי רחמים וכמובן אלונה ברקת. השלושה יחד עם אנשי המועדון האחרים, תפעלו חמ"ל של ממש והלחץ בשעות האחרונות היה גדול מאוד, בעיקר בזמן הפיצוץ מול אשר אלון לגבי קייס גאנם (שערך באותו הזמן אימון בכורה) ובזמן העברת ג'ימי מרין לאשדוד ברגע האחרון. הסיטואציה עם מרין הייתה קריטית, מאחר שאלטון אקולטסה המתין במתח יחד עם אביו במשרדי המועדון עד רגע העברת מרין לאשדוד, שפינתה כאמור דקות ספורות לסגירת החלון את המקום להולנדי בן ה-24 מסט. טרויידן.  

הניתוחים והסיכומים של חלון ההעברות בארץ

"היה רגע ששתי עסקאות נפלו, אבל כשאלונה רוצה משהו היא משיגה אותו לא משנה מה קורה", אמרו בבאר שבע. לברקת היה חשוב סמלית להראות לקהל שהיא ממשיכה להתחרות על שחקנים בכירים זרים וישראלים, בעיקר אחרי המכירה המפתיעה של עדן שמיר לבלגיה, שפירשה עבור חלק מהם כהרמת ידיים על העונה. "אלונה מוכיחה שהיא חזק בעניינים", אמרו גורמים המקורבים למועדון, "זה לא מובן מאליו לצרף בתוך יום אחד 4 שחקנים משמעותיים, יחד עם דוד סימאו שהיה עליו מעקב תקופה ארוכה. זה לא אומר שהקבוצה פתאום תשתנה פלאים, אבל היא תהיה מאוזנת הרבה יותר. עשו פה הרבה טעויות, נראה שאלונה ורחמים לומדים ומנחילים גישה אחרת. נראה איך זה יעבוד".

ג'ימי מרין מאוכזב (רדאד ג'בארה)ג'ימי מרין מאוכזב (רדאד ג'בארה)

המאמן שהחליף את ברק בכר, טעם לראשונה את מסע הקניות האופייני בבאר שבע בחלון ההעברות של ינואר. אבוקסיס, קיבל לרשותו שני שחקני רכש זרים, דוד סימאו ואלטון אקולטסה ושלושה שחקנים רכש ישראלים - אנתוני וארן, קייס גאנם והשוער מטבריה ירדן קרישטול. מנגד, חנן ממן קיבל את מבוקשו ועבר לבית"ר ירושלים, אבל ג'ימי מרין בהחלט עבר יום מורכב במיוחד וזה בלשון המעטה. הקוסטה ריקני נקלע לתוך פארסה גדולה, כאשר חתם ברעננה והתבקש לעבור תוך 3 שעות למ.ס. אשדוד, כל זאת אחרי שכבר נפרד ברשתות החברתיות בקול תרועה. מי שנשאר הוא הקשר נאור סבג שהעדיף להישאר ולהילחם על מקומו בבאר שבע ולא לעבור להפועל קריית שמונה. 

נאור סבג נוגח (רדאד ג'בארה)נאור סבג נוגח (רדאד ג'בארה)

בבאר שבע מרוצים מכך שהצליחו להנחית את דוד סימאו ואלטון אקולטסה בהשאלה, כמסקנה מהנפילות עם השחקנים הזרים בשנתיים האחרונות. שניהם ערכו אתמול אימון בכורה והיה אפשר להתרשם לפחות מהפורטוגלי על בעיטה טובה ברגל שמאל, אך עדיין חלוד ויצטרך קצת זמן להיכנס לכושר.

לגבי אנתוני וארן, בבאר שבע בטוחים כי שיוסיף מחץ בחלק הקדמי. "וארן זה שיחוק", אמרו בבאר שבע, "הוא יכול לעזור לנו המון ולהוסיף גיוון בהתקפה, יש לו משחק ראש טוב והוא מגיע די בהפתעה כי חיפשנו חלוץ מוכח ועד שלשום לא חשבנו עליו כאופציה". באשר לקייס גאנם, במועדון מרוצים שהצליחו לגבור במרוץ על מכבי תל אביב שהוגבלה בשל חוקי הפייר-פליי ובונים על החלוץ הצעיר לשנים הבאות. אגב, גאנם צבר במשחקו האחרון צהוב תשיעי ולא יוכל לערוך הופעת בכורה נגד הסקציה נס ציונה ביום ראשון.  

כעת, כשחלון ההעברות מאחוריהם, יכולים יוסי אבוקסיס והצוות המקצועי שלו להתמקד במטרות האחרונות שנותנו להם עד תום העונה. קודם כל, המקום השלישי בליגה עליו מאמינים שיוכלו להיאבק מול בית"ר ירושלים וגם מפעל גביע המדינה למרות המשוכה הקשה מאוד נגד מכבי חיפה. בינתיים, מצפה לבאר שבע משחק ביתי בטרנר נגד הסקציה נס ציונה. 

יוסי אבוקסיס עם אליניב ברדה (מרטין גוטדאמק)יוסי אבוקסיס עם אליניב ברדה (מרטין גוטדאמק)

אבוקסיס יקבל לרשותו את רמזי ספורי שחוזר מפציעה, כשלואי טאהא, עמית ביטון וארנסטס שטקוס הפצועים ימשיכו להיעדר. דוד קלטינס סובל משבר בזרת כף הרגל והוא עשוי לקחת זריקה כדי לעמוד לרשות הקבוצה. אנתוני וארן עשוי לערוך הופעת בכורה בהרכב כדי להעניק לבן שהר מנוחה אחרי תקופה שבה הוא משחק עם מתיחה במפשעה. אור דדיה ובן ביטון נאבקים על המקום בעמדת המגן הימני. 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */