יום שבת, 20.04.2024 שעה 07:56
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

זעם בב"ש על החלטות השיפוט של אוראל גרינפלד

הדרומיים באו בטענות אחרי ה-1:1 בנתניה: "באיגוד השופטים צריכים לעשות בדק בית". בן ביטון: "תגידו לי אתם, למה יש VAR?". המתנה להחלטת בית הדין

|
אוראל גרינפלד עם בן ביטון (רדאד ג'בארה)
אוראל גרינפלד עם בן ביטון (רדאד ג'בארה)

הפועל באר שבע הגיעה אמש (רביעי) למשחק מול מכבי נתניה אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, ולצערה בתום 90 דקות סיימה בתיקו נוסף, שלישי ברציפות בשחזור שמינית גמר גביע המדינה מלפני פחות מחודש. באר שבע, בסגל חסר במיוחד, לא הצליחה להשיג יותר מ-1:1 מול נתניה ופספסה הזדמנות פז לנצל את ההפסד השני ברציפות של בית"ר ירושלים ולצמק את הפער מהמקום השלישי ל-3 נקודות בלבד.

"למרות התוצאה היה לנו משחק טוב" אמרו בבאר שבע, "יכולנו לחזור מנתניה עם 3 נקודות, אבל לא היינו מרוכזים שוב במהלך האחרון. עברנו שבוע לא קל מבחינת פציעות. איבדנו בתוך כמה ימים גם את שטקוס וגם את עמית ביטון, בקושי העמדנו 18 שחקנים. צריך לפרגן לשחקנים שנלחמו ונתנו את הכל במשך 90 דקות, לא היה פשוט לבוא למשחק חוץ נוסף נגד נתניה בתוך חודש ובסגל חסר. חסר לנו מחץ בהתקפה והיה אפשר לראות את זה, אבל בשביל זה אנחנו עובדים קשה בחלון ההעברות ומנסים להתחזק כדי לרענן את הסגל".

בבאר שבע הביעו זעם רב על תצוגת השיפוט של אוראל גרינפלד, שאישר את הפנדל במחצית הראשונה שהעניק למכבי נתניה את היתרון בדקה ה-28 ושלף את הכרטיס הצהוב השני לאלמוג כהן רק בדקה ה-82. אנשי המועדון שישבו מאחורי הספסל התעדכנו דרך הרשתות החברתיות על כך שהפנדל לא היה ולא נברא וביקרו את ההחלטה של שופטי המסך ושל גרינפלד שכלל לא ניגש לבדוק את האירוע במסך הטלוויזיה.

אבוקסיס: שלטנו במשחק, התוצאה פחות טובה

"החלטה יהירה ביותר של גרינפלד" אמר גורם המקורב למועדון, "הוא יכל לפחות לראות בעיניים שלו שהמגן של נתניה צלל במכוון כדי להוציא את הפנדל. אם בעידן שבו אפשר לראות את המהלך על גבי מסך שורקים על דבר כזה, אז באיגוד השופטים צריכים לעשות בדק בית", הוסיף. עם הירידה לחדרי ההלבשה בסיום, המגן הימני בן ביטון שהיה מעורב באותו מהלך, סינן: "תגידו אתם, למה יש VAR?!, אולי אני לא יודע, תגידו אתם".

מבחינת היכולת על כר הדשא, המאמן יוסי אבוקסיס היה מרוצה מהיכולת של חניכיו ברוב שלבי המשחק. "אתם (התקשורת) מפרשנים לפי תוצאה וזה בסדר, אם ה-1:2 של מיגל היה נכנס בסוף, הכל היה נראה אחרת".

מי שזכה למחמאות פעם נוספת הוא הקיצוני ניב זריהן, שהופך להיות המוציא לפועל היחידי של אבוקסיס, עם שער שני ברציפות. בצוות המקצועי החמיאו גם לשחקני הקישור תומר יוספי, מרוואן קבהא וג'וזואה פשקיירה, שמחזק את מעמדו כבעל הבית של הקבוצה. "הכל עובר דרך ג'וזואה, ממשחק למשחק הוא הופך ונהיה משמעותי יותר עבורנו", אמרו בקבוצה. במועדון התרגשו מזימונו של הקשר הצעיר תומר יוספי לנבחרת הבוגרת אתמול.

בחוליית ההגנה מי שסחט שבחים הוא הבלם שיר צדק, שבעקבות הפציעות של טאהא וביטון נזרק ישירות להרכב אחרי 8.5 חודשים ללא דקת משחק אחת בליגה. יוסי אבוקסיס, שהיה השושבין להחזרת הבלם לרוטציה, החמיא להנהלה על מתן האור הירוק למהלך, שמתברר היום כנכון ביותר בטח אחרי הפציעות של לואי טאהא ועמית ביטון. "בלי אבוקסיס שיר היה עובר למכבי נתניה והיינו מפסידים אותו", אמר אחד השחקנים, "מגיע לשיר אחרי תקופה קשה לחזור להרגיש את הדשא. הוא נתן משחק טוב יחסית לזה שלא שיחק תקופה ארוכה והוא יעבוד קשה כדי להשתפר".

מיגל ויטור עם שיר צדק (רדאד ג'בארה)מיגל ויטור עם שיר צדק (רדאד ג'בארה)

מי שיכל לנצח את המשחק בתוספת הזמן הוא הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור, שנאלץ להתמודד שוב עם שינוי פרטנר במרכז ההגנה. "אני חושב ששיחקנו טוב היום ושהגיע ניצחון לקבוצה שלנו, הגענו לכמה מצבים טובים אבל לא הצלחנו להבקיע. נמשיך לעבוד קשה כדי לנצל מצבי הבקעה טובים ולחזור לנצח. למען האמת אני חושב ששיחקנו יותר טוב מהגביע, אבל לא תמיד התוצאה מראה את היכולת על הדשא".

על הציוות מחדש לצד שיר צדק: "אני מכיר את שיר היטב, שיחקתי איתו הרבה ואני שמח בשבילו. אני מקווה שימשיך לשחק ולחזור לכושר שלו". על המושבה הפורטוגלית שהולכת ונבנית עם הצטרפות של דוד סימאו: "מה שחשוב זה היכולת של השחקנים ולא הלאום שלהם. הם שחקנים טובים ואני מאמין שיעזרו לנו העונה".

בעניין אחר, במועדון ממתינים במתח להחלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעניין הקריאות הגזעניות במשחק החוץ בקריית שמונה. היועץ המשפטי של באר שבע, עו"ד עידו בר נתן, הציג את קו ההגנה בפני הדיינים לנדאו ושמעוני שיפרסמו את ההחלטה במהלך היום. בבאר שבע נערכים לעונש רדיוס. במידה וכך יהיה, העונש יופעל במשחק הבית הבא נגד הפועל כפר סבא ולא במשחק הבית הקרוב נגד הסקציה נס ציונה.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */