יום שלישי, 16.04.2024 שעה 15:08
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

ניר קלינגר: לא תמיד טוב להפר את האיזונים

מאמן הפועל ת"א על החלון: "מתנהלים בצורה שקולה מאוד, יכול להיות שאם נצטרך נביא שחקן ברגע האחרון". הקבוצה החתימה שוער שלישי, כנאנה סיכם בסכנין

|
עומרי אלטמן וניר קלינגר (שחר גרוס)
עומרי אלטמן וניר קלינגר (שחר גרוס)

הפועל תל אביב סופרת רצף של חמישה ניצחונות ליגה ושישה בכל המסגרות. ביום שבת היא תנסה להאריך את הרצף, כשתארח את הפועל חיפה. היום (חמישי) המאמן ניר קלינגר התייחס למשחק במסיבת עיתונאים שנערכה במתחם חודורוב.

“זה האויב העיקר שלנו, צריכים לשמור את השחקנים בלבל כזה שהם לא מסתפקים ונשארים רעבים”, ענה קלינגר לשאלה כיצד שומרים על היכולת הטובה מהתקופה האחרונה. “מתמקדים בעובדה שאנחנו לא רוצים לרדת מהגל שעלינו עליו. השחקנים עשו עבודה קשה לצאת מבור עמוק שהיינו בו. נמשיך להיות רעבים ולשמח את הקהל. זאת הדרך הנכונה. מקווה שבצד המקצועי דברים ילכו יותר טוב. יש דברים לשפר”.

קלינגר: לא רוצים לרדת מהגל שעלינו עליו

משחקי הבית הקרובים: “נגד כפר סבא היה לנו קשה, גם כשהרחיקו שחקנים, ובצדק, לכפ”ס. אין משחקים קלים ואין נקודות על הנייר. לא מסתכלים אחורה, על המשחק הבא ולא על הקודם. כל משחק הוא לגופו. נעבור את הפועל חיפה ונסתכל על המשחקים הבאים”.

הקאמבק של מאור בוזגלו: “מאור זה תוספת משמעותית מאוד. איך שהוא חוזר, איך שהוא נראה. מתייחסים לסגל בצורה רצינית ועניינית ולא על פי שמות. כל שחקן, גם אם זה מאור, פליפה, אולהה, אלו שהצטרפו. אנחנו ממפים את היכולות הפיזיות שלהם כדי לא לעשות נזק”.

שחקני הפועל ת"א חוגגים עם בוזגלו (דן יידוב)שחקני הפועל ת"א חוגגים עם בוזגלו (דן יידוב)

העומס: “אני לא חסיד של רוטציות. לא חושב שיש בעיה של שחקן לשחק שלושה משחקים בשבוע אם הוא מתאמן נכון ונח ואוכל נכון. מי שנראה פרש גם בראש וגם באימונים הם אלה שישחקו. היו לנו שלושה משחקים לא פשוטים וצלחנו אותם”.

הראיון של סטפן ספירובסקי: “לנו בתקשורת הישראלית נוח להוציא את הכותרות. אמר דברים ענייניים, שקשה לו להבין את המנטליות. אמר שטוב לו והוא מצליח והוא נהנה. יש לו חוזה לעוד שנה וחצי. זה שהוא התראיין בהונגריה, שם מפרשים את זה אחרת ופה אחרת”.

ספירובסקי. למה התכוון המשורר? (רדאד ג'בארה)ספירובסקי. למה התכוון המשורר? (רדאד ג'בארה)

חלון ההעברות: “במה שעומד לרשותנו, בכל הכלים המקצועיים והכלכליים. מתנהלים בצורה שקולה מאוד. לא תמיד טוב להפר את האיזונים. יכול להיות שאם נצטרך ברגע האחרון ונחשוב שיש אפשרות להביא שחקן שיכול לעזור נעשה את זה ויכול להיות שלא. עוד לא עשינו שום דבר שאפשר לנוח איתו”.

האם לאור אינברום יש סיכוי להישאר: “מבחינתי הכל כרגע נשאר כמו שהיה. יש נהלים, יש מסגרת והמסגרת תישמר בקפדנות לגבי כללי התנהגות, יכולת והשקעה. מי שלא יעמוד בסטנדרטים לא יכול להיות חלק מהפועל ת”א”.

עומרי אלטמן (שחר גרוס)עומרי אלטמן (שחר גרוס)

עומרי אלטמן אמר במסע”ת: “כשמשחקים כיחידה אחת וכקבוצה כל אחד פורח כיחיד. אנחנו רוצים להמשיך את הגל ולהתמכר לתחושה של הניצחון. בחודש אחד להיות מעורב בשישה שערים זה הכי הרבה שהיה לי. אני מקבל ביטחון מהצוות המקצועי, הקהל וכל המועדון. אני מסתדר בכל עמדה שניר יחליט”.

“אנחנו מאוד מרוצים מאיך שהקבוצה נראית”, הוסיף הקשר. “אנחנו צריכים להמשיך ככה. צריך להמשיך את המומנטום הזה. עוד לא עשינו כלום, מה שהיה כבר מת. אנחנו צריכים לצבור עוד נקודות. כשנתקרב לפלייאוף נצהיר מה שצריך”. 

עומרי אלטמן (דן יידוב)עומרי אלטמן (דן יידוב)

בתוך כך, לאחר שקלינגר ומשה סיני ביקשו ממנו לחפש קבוצה, עלי כנאנה סיכם הערב את תנאיו בבני סכנין מהליגה הלאומית והוא יושאל אליה עד לסיום העונה.

כזכור, האדומים שילמו על כנאנה 260 אלף שקל לעירוני נשר לאחר החלטתה של הוועדה למעמד השחקן, כשלא סגרו עם נשר על דמי ההשבחה לפני חתימתו בקיץ. מאז, הוא קיבל שתי הופעות בליגת העל כמחליף בסך הכל. לקראת סגירת החלון, בתחילת העונה, במועדון רצו להשאיל את השחקן כדי שיוכל לקבל דקות משחק העונה, אך הוא סרב וכעת הוא חוזר ללאומית.

כמו כן, הפועל ת"א החתימה השבוע את השוער מועין חלבי, שחזר לקבוצה אחרי חצי שנה וישמש שוב כשוער שלישי. עד חזרתו של אריק ינקו לכשירות, הוא יישב על ספסל האדומים על חשבונו של עידו שרון שוער קבוצת הנוער. 

עלי כנאנה, עומרי אלטמן ופרנסיס קיירמה (שחר גרוס)עלי כנאנה, עומרי אלטמן ופרנסיס קיירמה (שחר גרוס)

תושב: “מחלקת הילדות והנערות תהפוך לנושאת הדגל של כדורגל הנשים בארץ”

בנושא אחר, קבוצת הנשים של הפועל ת”א תוצג במלואה בטקס הוקרה במחצית המשחק מול הפועל חיפה ביום שבת. לקראת הטקס, פגש אחד מבעלי המועדון, בועז תושב, אמש (רביעי) את השחקניות ושוחח עמן.

שחקניות הפועל ת"א (צילום: טל צבר)שחקניות הפועל ת"א (צילום: טל צבר)

“מועדון כדורגל שמחובר לקהילה, צריך לשים דגש על ארבעה רבדים”, אמר תושב בין היתר במפגש. “ראשית, הקבוצה הבוגרת, שהיא חלון הראווה של המועדון. מחלקת הנוער, שם המנהל המקצועי עומר בוקסנבוים עושה עבודה נהדרת. על מנת שנוכל להשלים את הפאזל, כמועדון מוביל וערכי בכדורגל הישראלי, התווספו השנה קבוצת נשים וקבוצת בעלי מוגבלויות שהוקמה ביוזמת האוהדים תחת השם הפועל ת”א ואין גאים מאיתנו לראותכן שבוע אחר שבוע לובשות את המדים האדומים של הקבוצה. המועדון מעריך אתכן ואנו מאוד שמחים שאתן חלק מאיתנו. אין לי ספק כי בעתיד הלא רחוק נוכל לראות גם את מחלקת הילדות והנערות מתפתחת והופכת לנושאת הדגל של כדורגל הנשים בארץ”.

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */