יום שבת, 20.04.2024 שעה 07:55
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

שי גולן חתם בבני יהודה, עומאר אדהרי סיכם

חיזוק לאלישע לוי: הקשר/בלם הצטרף רשמית, החלוץ השבדי-מרוקאי נחת בארץ כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום. שינוי אחד לקראת מכבי חיפה מחר ב-20:15

|
אבי נמני ושי גולן (אינסטגרם)
אבי נמני ושי גולן (אינסטגרם)

בני יהודה תארח מחר (שני, 20:15) את מכבי חיפה ותנסה להפתיע אותה באצטדיון בלומפילד, אבל עוד לפני כן אלישע לוי קיבל חיזוק להתקפה לקראת המשך העונה. אמש (שבת) הקבוצה הנחיתה בישראל את עומאר אדהרי, חלוץ שבדי-מרוקאי בן 29 שמשחק גם כקשר ובכנף שמאל, לאחר שסיכם את מרבית תנאיו במועדון. בהמשך היום הוא צפוי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה לעונה וחצי.

אדהרי שיחק בעונה החולפת במספר קבוצות ולא הצליח לשמור על יציבות לתקופה ארוכה. בין היתר הוא עבר מאז תחילת 2018 בסונדסבאל, דיורגארדן וסיריוס השבדיות וכן שיחק במדי איתיחאד טנג'יר ממרוקו.

אלישע לוי: כדורגל זה משחק של תוצאות

בתוך כך, בני יהודה הודיעה על החתמתו של שי גולן, הקשר/בלם של עירוני קריית שמונה שחתם לשנתיים וחצי באמצעות סוכנו אבי נמני, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE. גולן, תוצר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, שיחק שנתיים כמושאל בבית"ר ת"א/רמלה וערך 61 הופעות בליגה הלאומית, עד שקפץ לליגת העל בקיץ האחרון. בעוד מספר קבוצות התעניינו בו, גולן חתם בק"ש וערך 12 הופעות בכל המסגרות. גולן בן ה-21 נמנה על סגל הנבחרת הצעירה בשנתיים האחרונות ולפני כן שיחק גם הנבחרות הנוער והנערים.

בנושא אחר, החלוץ הגמבי הצעיר בן ה-22, ג'וף גאירה, שתוכנן להיכלל בסגל הקבוצה העונה אבל נפצע בברכו וסבל מקרע במיניסקוס, נחת בארץ בסוף השבוע כדי לחתום את הליך השיקום שלו בישראל ולחזור להתאמן. לשחקן יש חוזה במועדון, שיצטרך לקבל החלטה לגביו בקרוב, שכן הוא לא יוחזר לסגל כעת וספק אם קבוצה תשאל אותו מבני יהודה עם חזרתו למגרשים אחרי פציעה קשה שכזו.

ג'וף גאירה (שחר גרוס)ג'וף גאירה (שחר גרוס)

אלישע לוי תרגל שינוי אחד, גדיר עשוי לפתוח במקום לזמי

לקראת מכבי חיפה, אלישע לוי דיבר היום במסיבת עיתונאים שנערכה בשכונת התקווה, בה הוא דיבר על תחילת דרכו במועדון, התכונן לקרב מול הירוקים, דיבר על מחאת האוהדים ועל הצעדים של בני יהודה בחלון ההעברות.

לאחר מכן, הוא תרגל שינוי אחד בהרכב הקבוצה ביחס לזה שפתח במשחק מול הפועל כפר סבא, כאשר הוא עשוי להציב שני חלוצים ב-11, לאחר שמוחמד גדיר תורגל לסירוגין במקום אריאל לזמי. מעבר לכך, לא צפויים שינויים, כשהמאמן הדגיש כי הוא שבע רצון מהיכולת של שחקניו מול כפ”ס, מהניצחון ומהגישה שלהם.

מוחמד גדיר עם נס זמיר (עמית מצפה)מוחמד גדיר עם נס זמיר (עמית מצפה)

“אנחנו היום יותר בטוחים ממה שהיינו לפני שבועיים”, אמר אלישע לקראת מכבי חיפה. “אנחנו גם יותר מסונכרנים. מצד שני, מחכה לנו משחק קשה, מול קבוצה שנמצאת אולי בכושר הטוב ביותר בליגה, נכון להיום. אנחנו תמיד מאמינים. אם נבוא במשחק קבוצתי עם מחויבות מקסימלית, אז אין משחק שבו אנחנו לא יכולים לקחת נקודות, למרות דרגת הקושי המאוד גבוהה. נבוא, נעשה את המקסימום. אנחנו מכבדים מאוד את מכבי חיפה, כמו כל יריב אחר, אבל כרגע המלחמה היא על נקודות”.

תקופתו בכרמל: “מכבי חיפה הייתה לי בית הרבה מאוד שנים ולקחתי שם אליפויות וכדומה, אבל כבר יצא לי לשחק נגדם. המשחק שלנו כרגע הוא על נקודות ואנחנו באים למשחק הזה להוציא נקודות, כי אנחנו צריכים אותן”.

תחילת דרכו בבני יהודה: “בעצם היה צורך גם בהתאקלמות וגם להביא תוצאות במקביל, לשמחתי התאקלמתי מהר וגם מצאתי קבוצה כמו שציפיתי - מקום חם, משפחתי עם תנאים מאוד מאוד טובים. קבוצה עם רצון מאוד גדול של למידה, ואנחנו עובדים טוב ביחד”.

אלישע לוי (שחר גרוס)אלישע לוי (שחר גרוס)

הצעדים של הקבוצה בחלון ההעברות: “באופן כללי אנחנו עושים מאמץ מאוד גדול לשנות את הקבוצה, כשאני באתי מצאתי שיש בעיות בחוליה האחורית, יש בעיות באמצע, אבל הבעיה העיקרית שאני רואה היא בחלק הקדמי. לכן, לפי הנחייה שלי, שם כל המאמץ מתרכז - לנסות להביא שחקנים לחלק הקדמי”.

עומאר אדהרי שסיכם: “היום נמצא פה כבר עומאר, שאמור לעשות את הבדיקות ואולי גם לחתום, אבל בכדורגל עד שזה לא נחתם, זה לא נחתם. לכן אנחנו מאוד זהירים, לכן אנחנו לא מפרסמים שמות לפני הזמן. יש לנו, חוץ מעומאר, עוד שחקנים בקנה, אבל צריך להמתין בסבלנות, כי בסופו של דבר, ובתקווה שזה יקרה מהר מאוד, אנחנו נחזק את הקבוצה. הוא שחקן מאוד מנוסה שמתאים גם לחשיבה שלי וגם לזו של המועדון. מצד שני הוא יחסית די צעיר. הוא איש של מספרים - הוא יודע לבשל ויודע להבקיע. מלבדו אנחנו צריכים להתחזק, במיוחד קדימה”.

המשך החלון: “בינואר מאוד קשה להביא שחקנים. לא רק זרים. תראה מה קורה בשוק הישראלי. יש לנו סגל טוב ואני רוצה להביא שחקנים שיעשו לנו שדרוג. שחקנים שיהיו יותר טובים מאלו שנמצאים. וזה מאוד מאוד קשה. לגבי ישראלים, אם מחר יהיה שחקן כזה או אחר, נשמח ונעשה הכל לצרף”.

עומאר אדהרי (טוויטר)עומאר אדהרי (טוויטר)

מחאת האוהדים: “גם בעניין הזה נדמה לי שכבר עשינו איזה צעד קדימה ויש אווירה יותר נוחה וסביבת עבודה יותר שקטה. אמרתי ואני חוזר - לבני יהודה יש קהל מצוין, חם וביתי, שהתרגל להישגים ולפלייאוף עליון ולגביע. השנה הקהל חווה עונה קשה, נדמה לי שהוא יודע שאנחנו עושים מאמצים מאוד גדולים ואני מקווה שעם הרצון ועם התוצאות, נלך לקראת תקופה עוד יותר טובה”.

האם המטרה היא עדיין להעפיל לפלייאוף העליון: “אני באתי לקבוצה בסיטואציה לא פשוטה. להפסיד 5 חמישה משחקים משישה זו לא סיטואציה נוחה לנו. לכן, אני קודם כל מתסכל על המשחק הקרוב. לאט לאט גם נציב מטרות”.

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, דור אלו, אליסון דוס סנטוס, דן מורי, מתן בלטקסה, שי מזור, תאמבי סגס, מתיאה ליואיץ’, עמית זנטי, מוחמד גדיר (אריאל לזמי) ודור ג’אן.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */