יום שישי, 19.04.2024 שעה 08:18
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

בלבול: לייו שחקן מאוד איכותי, רוצים חיזוק נוסף

לפני בני יהודה בשני, מאמן מכבי חיפה התייחס לרכש: "כשיהיה מה להודיע, נודיע". צפו במגן הספרדי באימון בכורה. מוזי האריך חוזה, חיימוב נותח

|
לייו באימון הבכורה (האתר הרשמי של מכבי חיפה)
לייו באימון הבכורה (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

מאז ההפסד המאכזב 4:3 למכבי תל אביב, מכבי חיפה נכנסה למומנטום חיובי עם שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ו-0 במאזן הספיגות. כשהפער עומד על 4 נקודות, הקבוצה מהכרמל תקווה להמשיך ביכולת הטובה ובמרדף אחר האלופה במשחק חוץ מול בני יהודה בבלומפילד ביום שני ב-20:15. לקראת ההתמודדות, מאמן הירוקים, מרקו בלבול, דיבר במסיבת עיתונאים, אשר הועברה בשידור חי כאן באתר ובערוץ ONE.

לייו קסטייאנו ערך את אימון הבכורה שלו בקבוצה, על אף ההודעה מאוססונה שטרם שוחרר, כאשר שחרורו הבינלאומי צפוי להתקבל בימים הקרובים. על צירופו של המגן אמר בלבול: “אני שמח מאוד שהחתמנו את לייו, אין ספק הוא יוסיף לנו איזון לסגל, שחקן יציב ואיכותי. שחקן טוב התקפית והגנתית. אני שמח מאוד עם ההחתמה שלו”. 

לייו באימון הבכורה שלו במכבי חיפה

מטרות הרכש הנוספות: “אין שום שחקן נוסף כרגע מעבר לזה. אנחנו מחפשים עוד שחקן נוסף לקישור, כשיהיה כזה נודיע. במכבי חיפה יהיו שני שחקנים באותה עמדה, תמיד תהיה תחרות בין השחקנים. הוא שחקן שנותן לנו איכות ורמה. הוא יכול לשחק בכמה תפקידים בהגנה. אני שמח מאוד על ההחתמה, היא טובה למכבי חיפה”. 

בלבול: "נבוא ממוקדים מוכנים זהירים"

המאמן המשיך להתייחס לרכש: “אתה יודע בכדורגל אין גרנטי בשום דבר, במכבי חיפה יש תחרות גדולה וסגל גדול, כל אחד צריך להוכיח את עצמו. חשוב תשהיה תחרות ויהיה סגל רחב, שיהיה לי אפשרויות לגוון בשיטות”. 

מרקו בלבול, גל אלברמן ולייו (האתר הרשמי של מכבי חיפה)מרקו בלבול, גל אלברמן ולייו (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

מחלקת הנוער: “תראו גם כמה שחקנים משחקים אצלנו בקבוצה בוגרת, אתמול התאמנו תשעה איתנו. הרבה משחקים בהרכב של מכבי חיפה. מי שיוכיח יהיה פה. לא משנה אם זה שוער או מגן”. 

הרוטציה בסגל: “המטרה היא שלכל שחקן יהיה מחליף, אתם רואים את זה זה קורה בשטח, כולם עולים מהספסל ונותנים את שלהם, יש לנו סגל מאוד מאוזן. היו לנו הרבה פציעות גם, יש הרבה תרחישים ועומס, חשוב שיהיה לנו סגל רחב”.

בני יהודה: “הם ניצחו 0:1 את כפ”ס אבל זה לא חשוב מה היה. זה תמיד משחק קשה. נבוא ממוקדים מוכנים זהירים, משחק לא פשוט. תמיד קשה כשזה אצלה בבית. נשחק אותו המשחק עם אותה אינטנסיביות ואותן אנרגיות. ניזהר מהתקפות המעבר הקטלניות, נעשה הכל לנצח”. 

מצב הקבוצה באופן כללי: “הנתונים ב-GPS מראי שהקבוצה רצה ונמצאת בכושר טוב, הצוות פה עושה עבודה נהדרת. כמובן אני לא מכיר קבוצה שאין פציעות ואין עומסים, השחקנים מראים לאורך כל הדרך שהם מקריבים, היה לנו לו”ז צפוף ועברנו אותם בהצלחה מכל הבחינות. יש לנו תוכנית מובנית גם לצד הפיזיולוגי, הטקטי והמנטלי, בודקים את עצמנו כל יום. אנחנו מנתחים, יש לי צוות מאוד גדול שמקיף אותי, כל ההחלטות שלנו עד היום הן נכונות. נעשה הכל שהשחקנים האלה יסיימו את העונה בכושר טוב, אבל לא הכל תלוי בנו. חשוב שיהיו חדים. צריכים תמיד אותה רמת אינטנסיביות ואנרגיות”. 

ירדן שועה חוגג (נעם מורנו)ירדן שועה חוגג (נעם מורנו)

עופרי ארד, סאן מנחם, דולב חזיזה וירדן שועה: “כולם כשירים כולם מתאמנים רגיל, אין לנו שום בעיה. ירדן נכנס בגביע והבקיע שערם חשוב, גם בליגה. יש לי סגל רחב, תחרות טובה וכאב ראש בריא. התפקיד שלהם להוכיח באימונים שהמקום שלהם זה בהרכב”. 

התרומה מהספסל: “רוב השחקנים מקבלים במה גם לשחק בהרכב. הרבה דקות. כמו שאמרתי אלה שקמים הספסל החשיבות שלהם הם מאוד גבוהה, הם עוזרים לנו להכריע משחקים. אני שמח מאוד שהם קמים ועושים את העבודה שלהם מי שמוכיח מגיע להרכב”. 

טימוטי מוזי האריך חוזה, גיא חיימוב נותח בהצלחה 

בתוך כך, הקשר הצעיר טימוטי מוזי, שמשחק בקבוצת הנוער של מכבי חיפה וכבר רשם הופעה במדי הקבוצה הבוגרת בגביע הטוטו בתחילת העונה הנוכחית מול הפועל באר שבע, עוד בטרם מלאו לו 18 שנים, חתם היום (חמישי) על חוזה ארוך טווח במועדון, לשלוש שנים, עם אופציה לשנתיים נוספות.

מוזי בן ה-18 וחצי, שהצטרף למחלקת הנוער של מכבי חיפה כבר לפני חמש שנים, אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: “שמח ונרגש לחתום ולהישאר בבית החם והאוהב שלי. אני מודה מאוד על האמון הגדול שנותנים בי פה במועדון ומקווה להחזיר במגרש של הגדולים”. מנכ"ל הקבוצה אסף בן דב אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה על החוזה: "אנחנו ממשיכים לחשוב קדימה עם עוד החתמה של שחקן בית צעיר, בתקווה שבוגרי מחלקת הנוער יהוו בסיס לשלד המקצועי של הקבוצה בעתיד. טימוטי נער נפלא ואני מאחל לו המון בהצלחה".

טימוטי מוזי עם אמו, יעקב שחר וג'קי דהאן (האתר הרשמי של מכבי חיפה)טימוטי מוזי עם אמו, יעקב שחר וג'קי דהאן (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

בעניין אחר, שוער הירוקים גיא חיימוב, שסבל מקרע בשריר הכתף, עבר בהצלחה ניתוח בבית החולים רמב”ם בחיפה. חיימוב, שיעבור תקופת החלמה ולאחר מכן יחל בהליך של שיקום, פיזיותרפיה וחזרה לאימונים, אמר: “נתאושש כמה ימים ונתחיל בשיקום בכל הכוח. אני מקווה כמה שיותר מהר לחזור להתאמן. זה לא ברור מאליו התמיכה שאני מקבל מהמשפחה שלי, מהקבוצה ומהאנשים מסביב. זה נותן לי המון כוח".

גיא חיימוב לאחר הניתוח (האתר הרשמי של מכבי חיפה)גיא חיימוב לאחר הניתוח (האתר הרשמי של מכבי חיפה)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */