יום שישי, 19.04.2024 שעה 09:24
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

"לא נגיע ככה לשום מקום, העונה הזאת סיוט"

ביקורת בנתניה לאחר ה-3:1 לבית"ר: "מוותרים מהר, נשברים בקלות, נהייתה אווירה של 'להעביר את העונה', שכבר אין על מה לשחק". גולובארט יוחזר לכושר

|
שחקני נתניה מאוכזבים בסיום (אורן בן חקון)
שחקני נתניה מאוכזבים בסיום (אורן בן חקון)

תסכול גדול במכבי נתניה, שהפסידה אמש (שני) 3:1 לבית"ר ירושלים, ולמעשה בפעם החמישית מששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. אחרי הסיבוב הראשון הנוראי שלה, היא חוזרת לתקופה גרועה לא פחות, בה היא אולי משחקת לא רע בכלל לפרקים אבל מפסידה שבוע אחרי שבוע, מאז הרביעיות מול הפועל תל אביב ומ.ס טירה שחתמו את תקופת ההתאוששות המתעתעת שלה, שגם היא נשכחה כלא הייתה. 

אם לא די בחוסר היציבות של נתניה המדשדשת, השחקנים של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה שוב נכנעו לשני שערים מהירים של היריבה, שהפכה משחק שקול לניצחון גדול, כאשר ליוואי גרסיה השלים צמד בדקה ה-68 ודן איינבינדר חתם את התוצאה בדקה ה-73. בדיוק כפי שעשתה הפועל באר שבע רק ביום חמישי האחרון, כשהדיחה את היהלומים מגביע המדינה באצטדיון בנתניה תוך חמש דקות. למכבי חיפה לפני כן זה לקח 10 דקות כדי לגמור את הקבוצה מעיר היהלומים.

"אנחנו מוותרים לעצמנו מהר מדי וזאת בושה בשבילנו להפסיד ככה עוד פעם", אמרו שחקנים בנתניה והשתמשו במילים לא פשוטות בכלל. "חוץ מכל הבעיות שיש לנו, הכי כואב זה שאנחנו נשברים מהר ובקלות. אי אפשר להגיד עלינו משהו אחר. אנחנו לא מצליחים לנצח ואפילו לא מצליחים לשמור על השער שלנו ליותר מכמה דקות במאני-טיים.

לוי:הגענו להרבה מצבים ובצדק ניצחנו

"בחיים לא נגיע לשום מקום ככה, בטח לא בעונה הזאת. הכי גרוע זה שנהייתה אצלנו אווירה של 'להעביר את העונה', שכבר אין על מה לשחק, אז מנסים לעשות מה שצריך אבל לא באמת מצליחים ורק מחכים שהעונה תסתיים כי זה כבר סיוט אחד גדול".

מלבד המחצית הראשונה הסבירה, סלובודאן דראפיץ' ציין בראיון שלו לאחר המשחק את הערב הרע של האגף הימני, ממנו הגיעו שני השערים האחרונים של בית"ר, שלא התרגשה משער השוויון של פאטוס בצ'יראי בדרך לניצחון באצטדיון טדי ואמר: "זאת הייתה נפילה". 

לאחר שהוציא את כארם ג'אבר ("אני רוצה להמשיך לבנות אותו וגם צריך לשמור עליו ולא להלחיץ אותו, החלפתי אותו כשהוא כבר לא עמד על הרגליים"), נכנס לשחק מוחמד זבידאת, שעשוי לקבל הזדמנות ב-11 לקראת הפועל חדרה ביום ראשון. "צריך לנצח אותם בכוח, ניצחון אחד יכול להוציא אותנו לדרך חדשה", הוסיף המאמן.

מוחמד זבידאת (רדאד ג'בארה)מוחמד זבידאת (רדאד ג'בארה)

בנושא אחר, חזרתו של רומן גולובארט להרכב הקבוצה הפתיע לפני המשחק בטדי, אבל היה על הפרק בתקופה האחרונה, כך מסתבר. במועדון היו מרוצים מהשיפור בהתנהגותו של הבלם הספרדי והעלו את הרעיון להעניק לו הזדמנות מחודשת ברוטציה, אך במקביל להתקדמות המו"מ מול שיר צדק המהלך הוקפא. 

לאחר שהבינו כי צדק ככל הנראה נשאר בהפועל באר שבע לבקשתו של יוסי אבוקסיס, גולובארט קיבל את ההזדמנות בהרכב בתזמון שנבחר על ידי המאמנים, לאחר הטעויות של טים הויבך ודולב אזולאי מול ב"ש בגביע המדינה והם ראו בו כמי שיכול להיכנס בעת הזו לעניינים ולחזור לעצמו.

אבל, יש לציין, כי הסיבה לחזרתו למגרשים היא קודם כל להשיבו לכושר משחק אחרי חודשיים וחצי ללא כדורגל, דבר שמנע עד כה את העברתו לקבוצה אחרת, שכן הנושא הרתיע קבוצות להן הוא הוצע לאחרונה. המטרה היא כרגע קודם כל להמשיך ולהריץ אותו ובהתאם להתנהגותו הוא עשוי לקבל צ'אנסים נוספים. אם לא יימצא בלם, כשבנתניה חידשו את החיפושים אחר בלם, הוא עשוי להישאר בסופו של דבר, אבל זה יהיה ככל הנראה בלית ברירה, אם בכלל.

רומן גולובארט (רדאד ג'בארה)רומן גולובארט (רדאד ג'בארה)

אגב, במסגרת המחשבות על צירוף בלם אחר לסגל, עלו שמותיהם של דודי תירם, הקפטן של הקבוצה עד העונה שעברה אך מי שכבר שיחק בשתי קבוצות השנה (אסטרה ג'ורג'יו ומ.ס אשדוד) והנושא ירד מהפרק מהר, כמו גם שמו של יבגני ברקמן שערך העונה 14 הופעות במדי הפועל כפר סבא ונראה טוב בעונת הבכורה שלו בליגת העל בגיל 28. בכל מקרה, בנתניה חזרו לחפש בעיקר בלמים זרים.

כמו כן, יחמיר היקה לא נכלל בסגל בשל מחלה, בעוד נתניה ממשיכה לנסות ולהשתחרר מחוזהו, כפי שקרה אמש עם בן תורג'מן, שעבר לבני סכנין כפי שפורסם ב-ONE, לאחר שהתבקש ביחד עם האלבני לעשות כן בשבוע שעבר. הקשר מתקשה למצוא קבוצה, בין היתר בשל שכרו הגבוה, ובינתיים נתניה ממתינה להתפתחויות בגזרתו בתקווה שיפנה מקום לקשר זר אחר שיחזק את ההתקפה של דראפיץ' וברדה.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */