יום חמישי, 09.05.2024 שעה 02:22
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7325-6632מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
5828-5132הפועל ב"ש3
5342-4432הפועל חיפה4
4337-3532מכבי בני ריינה5
3740-3032בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3655-3931מכבי פ"ת2
3536-4431בית"ר ירושלים3
3545-3231מכבי נתניה4
3347-2631הפועל חדרה5
3144-2431מ.ס אשדוד6
3049-3431הפועל ת"א7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • חמישי, 09/05, 19:30
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • חמישי, 09/05, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 11/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

איביץ': אם יגיעו הצעות, נצטרך לקבל החלטה

מאמן מכבי ת"א על השחקנים שמבוקשים באירופה: "עד כה לא קיבלנו הצעות". גלזר על מרוץ האליפות מול מכבי חיפה: "שתי הקבוצות עוד ייפלו". בשבת: חדרה

|
ולדימיר איביץ' ושחקני מכבי תל אביב באימון (שחר גרוס)
ולדימיר איביץ' ושחקני מכבי תל אביב באימון (שחר גרוס)

אחרי שבמחזור האחרון הפער בצמרת טבלת ליגת העל צומק לארבע נקודות, מכבי תל אביב תנסה לחזור למסלול הניצחונות ביום שבת כשתצא למשחק חוץ מול הפועל חדרה. הצהובים סיימו ביום שני ב-0:0 מול בית”ר ירושלים במשחק רדיוס באצטדיון סמי עופר ועוד לפני כן ראו את מכבי חיפה השנייה מנצחת את מכבי נתניה.

דן גלזר אמר לקראת המשחק: “מתכוננים למשחק קשה, עקבנו אחרי חדרה במשחקים האחרונים והיום איביץ’ יראה לנו דברים טקטיים עליהם. הם יסתגרו וייצאו למתפרצות וזה דבר שנצטרך להתמודד איתנו. בפעם שעברה הם סגרו אותנו בצורה טובה ואני מקווה שהפעם ננצח. מתכוננים להכל באימונים, עובדים על כל דבר הכי קטן, מכינים אותנו בצורה הגבוהה שיש. היום בכדורגל יש הרבה שערים במצבים נייחים וזה שספגנו ארבעה שערים ב-18 משחקים זה אומר הכול”.

איביץ': יהיה מפגש קשה מול חדרה

מה שקרה במשחקים האחרונים: “אנחנו מכבי ת”א, אנחנו רוצים לנצח את כל המשחקים. המשחק מול מכבי חיפה היה משוגע ויזכרו אותו הרבה שנים. לא הייתה נפילת מתח נגד בית”ר, היא סגרה אותנו בצורה טובה, מולה לא ניצלנו את ההזדמנויות שהיו לנו, אבל מסתכלים קדימה וכולנו מסתכלים על המשחק הבא”.

העובדה ששרון מימר מאמן את חדרה: “היא תעשה לנו חיים קשים כמו בסיבוב הראשון, היא במקום החמישי וזה לא דבר של מה בכך, היא קבוצה טובה ואנחנו מצפים למפגש קשה מאוד”.

איתי שכטר, אנריק סבוריט, דור פרץ ואורוש ניקוליץ' מאוכזבים במשחק הקודם בין הקבוצות (חגי מיכאלי)איתי שכטר, אנריק סבוריט, דור פרץ ואורוש ניקוליץ' מאוכזבים במשחק הקודם בין הקבוצות (חגי מיכאלי)

העובדה שהקבוצה לא הרבתה להגיע למצבים במשחק האחרון: “יש משחקים כאלה שאולי כמה שחקנים ביכולת אישית פחות טובה מבדרך כלל. לפני המשחק הזה לא ספרתי כמה שערים הבקענו, אבל יכול להיות משחק שפחות הולך. שלטנו מול בית”ר והראינו מי הדומיננטית יותר, היינו צריכים לעשות את ה-0:1 הקטן, אבל זה לא קרה וממשיכים”.

הפער ממכבי חיפה שהצטמצם והאם היא תתחרה לאורך כל הדרך: “רק נביאים יכולים להגיד, מסתכלים רק על עצמנו, אנחנו בדיוק באמצע העונה, היא מאוד ארוכה, מאמין ששתי הקבוצות ייפלו בדרך וננסה ליפול כמה שפחות, להתקדם ולהציג יכולת טובה יותר”.

גלזר שומר על סלליך. "העונה ארוכה" (רדאד ג'בארה)גלזר שומר על סלליך. "העונה ארוכה" (רדאד ג'בארה)

העובדה שיש אותו מספר נקודות כמו בעונה שעברה, והאם אפשר להגיע ל-89 נקודות: “אנחנו רוצים לצבור כמה שיותר נקודות ולנצח כמה שיותר משחקים, לשבור כמה שיותר שיאים, עובדים קשה כדי שזה יקרה ולנסות לשחזר את העונה שעברה. הליגה מאוד צפופה בשתי העונות האחרונות, בקודמת היינו 31 הפרש, אבל חוץ מאיתנו חיפה וב”ש נלחמו על המקום השני. השנה מכבי חיפה טובה הרבה יותר מהעונה שעברה, אני עוקב על משחקים בליגת העל ורואה שהרמה טובה”.

היכולת על הדשא: “אנחנו עובדים קשה, מכינים את עצמנו בצורה הכי טובה שאפשר ועובדים על הפרטים הכי קטנים שיש. מכינים את עצמנו בצורה הכי טובה שאפשר, האימונים אינטנסיביים, עובדים הרבה על כושר גופני ורואים את זה על המגרש – אנחנו מציגים את הקצב הכי גבוה”.

ולדימיר איביץ' ודן גלזר (שחר גרוס)ולדימיר איביץ' ודן גלזר (שחר גרוס)

המאמן ולדימיר איביץ’ אמר לקראת המשחק: “המשחק הקודם מול חדרה היה קשה עבורנו, יצרנו הרבה מצבים בחצי השני ולא הבקענו, בחצי השני היינו טובים יותר מהראשון, אבל זה קורה, זה הכדורגל, אני כאן שנה וחצי והפסדנו רק משחק ליגה אחד. אף אחד לא הרגיש טוב אחרי המשחק מול חדרה, אבל זה קורה גם במועדונים הטובים בעולם, לא צריך לעשות מזה טרגדיה, המשחק הזה מולה יהיה קשה יותר מהקודם, היא עכשיו יותר טובה ממה שהייתה לפני חודשיים-שלושה. היא ספגה רק שער אחד במשחקים האחרונים שלה, היא קבוצה מאורגנת, עקבתי אחריה והיא גם יודעת איך לתקוף, להגן וליצור מצבים מכדורים נייחים. ניתן מאה אחוז כדי לנצח במשחק הזה”.

אנריק סבוריט, ז'איר אמאדור, אנדראס יאניוטיס וצ'יקו אופואדו באימון (שחר גרוס)אנריק סבוריט, ז'איר אמאדור, אנדראס יאניוטיס וצ'יקו אופואדו באימון (שחר גרוס)

האם מכבי ת”א מנצלת מספיק את זה שיש לה בועטים טובים מרחוק: “אנחנו עובדים במשך השבוע והשנה על בעיטות מרחוק ומ-16 מטרים, היו משחקים שאפשר היה לבעוט מרחוק וזה לא קרה בגלל ההחלטות של השחקנים, אבל זה נורמלי. זה חלק מסגנון המשחק שלנו, אבל זה לא תמיד קורה. אנחנו מנתחים את זה ומנסים לשפר את זה”.

אחרי שבית”ר וב”ש עושות שינויים בסגל, האם גם מכבי ת”א תעשה: “לא יודע אם יהיו שינויים בסגל או לא או אם תגיע הצעה טובה עבור חלק מהשחקנים. זה נורמלי בכדורגל שמוכרים שחקנים, אנחנו מדברים על זה בינינו וניקח החלטות אם יגיעו הצעות. כרגע אין כאלו אבל נראה”.

אמאדור. נשאר - כרגע (רדאד ג'בארה)אמאדור. נשאר - כרגע (רדאד ג'בארה)

מצבו של דור פרץ: “הוא עבר טיפולים בחו”ל, נראה מה יהיה איתו בימים הקרובים וניתן את המקסימום איתו. הוא בחור מקצועי, נותן מאה אחוז מעצמו, כולם יודעים כמה הוא חסר ואנחנו מקווים מאוד שהוא יהיה איתנו בקרוב”.

האם יהיו שחקנים שיקבלו יותר דקות בהמשך ומצבו של אורוש ניקוליץ’: “יש לנו סגל רחב, נצטרך לחשוב על זה. בדיוק כמו דור, אנחנו מקווים שניקוליץ’ יצטרף אלינו בקרוב. נקבל מידע מהרופאים שלו בספרד ואני מקווה שעוד שבוע או פחות נקבל מידע לגבי הכשירות שלו, נראה אם הוא יוכל להתאמן איתנו בקרוב”.

ניק בלקמן, איתן טיבי ושאר שחקני מכבי תל אביב באימון (שחר גרוס)ניק בלקמן, איתן טיבי ושאר שחקני מכבי תל אביב באימון (שחר גרוס)

לקראת שבת: “המשחק האחרון מאחורינו, עכשיו אני רוצה לדבר על חדרה כי זה המשחק הכי חשוב עבורנו. חדרה טובה בהתקפה יותר ממה שהייתה, יכולה להיות מאוד מסוכנת אם נשאיר לה שטחים, ונצטרך להיות מוכנים ל-90 דקות מסובכות. כל אחד מאיתנו יצטרך לתת את המקסימום כדי להשיג את שלוש הנקודות”.

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */