יום שבת, 20.04.2024 שעה 09:35
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • רביעי, 24/04, 20:30
  • מכבי נתניה
  • מכבי פ"ת
  • שלישי, 30/04, 19:00
  • הפועל נוף הגליל

דגני: החלום - לקחת גביע, עברנו רגעים קשים

בלם הפועל ת"א לאחר ה-0:3 על סכנין והעלייה לרבע הגמר: "בוער בי להצליח כאן, אם לא הייתי מאמין לא הייתי בהפועל". קלינגר: "צריכים לסמן מטרות"

|
אוראל דגני, עמנואל בואטנג ומוטי ברשצקי חוגגים (רדאד ג'בארה)
אוראל דגני, עמנואל בואטנג ומוטי ברשצקי חוגגים (רדאד ג'בארה)

הפועל תל אביב המשיכה בתקופה הנהדרת שלה תחת ניר קלינגר, כאשר הערב (רביעי) השלימה ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות עם 0:3 חלק על בני סכנין, במה שהעניק לקבוצה מוולפסון את הכרטיס הנחשק לשלב רבע גמר גביע המדינה.

בסיום המשחק, סיפר קלינגר: “חששנו מהמשחק הזה, טוב שהגענו דרוכים. זו הייתה הגרלה קשה, סכנין בכושר טוב וראינו אותה במשחקים מאז אלדד שביט הגיעה, היא עשתה רושם חיובי וחששנו, אבל כשאתה מגיע בגביע עם חששות וזהירות זה טוב כי זה מכניס את השחקנים לקצב. שיחקנו נכון, שלושה שערים יפים והכול בסדר”.

קלינגר: זכיה בגביע? מותר לחלום, זה אפשרי

התקופה החיובית: “בתחילת הדרך הדברים הולכים קשה יותר עד שהצוות לומד את הקבוצה, לומד את הקומבינציות הנכונות, מתי להחליף וכו’, יש צוות שעובד יפה בכל התחומים. להכניס את השחקנים לכושר ודברים כאלה. יש לנו עוד מה להשתפר. גם מאור בוזגלו שרציתי לשתף אותו אבל סטפן ספירובסקי היה עייף וזה הכריע. יש שחקנים נוספים שחזרו ונותנים אפשרויות טובות ואני חושב שזה עוזר לנו”.

ניר קלינגר (רדאד ג'בארה)ניר קלינגר (רדאד ג'בארה)

הדיבורים סביב עזיבתו של מוטי ברשצקי: “הוא מוכיח את היכולת הטובה שלו לא מהיום, הדיבורים היו כשהשחקן לא משחק או לא מוצא את מקומו וזה טבעי. אני לא אמרתי מילה לגבי עזיבתו מהיום שהגעתי, מי שבחרנו להיפרד ממנו אתם יודעים, ברשצקי היה מספר אחד במגרש אבל זה לא מספיק. צריך להמשיך ולעבוד קשה כדי לתקוע יתד. הוא בהחלט זכה בהרבה נקודות”.

השתלבותו של בוזגלו אחרי ההיעדרות: “אם הקבוצה תמשיך ותהיה במסלול הנכון יהיה למאור קל יותר להביא את היכולות שלו. אימנתי אותו ואני עוקב אחריו, אין הרבה שחקנים עם הבנת משחק כשלו, מה שקרה לו השנה, אני לא רופא, אבל בטוח שהיכולות נפגמו בעקבות מחלת הנשיקה. אני מקווה שהוא ייכנס לכושר ונוכל להשתמש בו. כנ”ל לגבי עומר דמארי ואחרים. היינו בסגל קצר, הליגה עוד ארוכה ויש לנו משימות. צריך לעבוד ופחות לדבר”.

מוטי ברשצקי חוגג (רדאד ג'בארה)מוטי ברשצקי חוגג (רדאד ג'בארה)

האפשרות לפלייאוף ותואר: “זה ללכת רחוק מדי, מותר לחלום וזה טוב וגם אמרתי לשחקנים. צריך לסמן מטרות בחיים אבל מצד שני לצעוק את זה זה לא טוב ולא חכם, מנה שאנחנו רוצים לעשות נעשה בדרך הקשה כנראה, אבל אנחנו בכיוון הנכון. ביום ראשון יש משחק אולי הכי קשה בתקופה האחרונה (מול רעננה) ונצטרך להיות טובים כדי לנצח”.

אוראל דגני דיבר על התקופה האחרונה: “עברנו קושי בהתחלה, אבל ברוך השם יש רגעים של אושר ושמחה כרגע. תמיד אני מאמין, אם לא אהיה מאמין יהיה קשה להישאר בהפועל ת”א, לפני חודשיים נראינו אחרת לגמרי. קלינגר הגיע ועשה שינויים טובים, אנחנו מחוברים יותר, קבוצה שקשה לקבוצות להבקיע נגדה, נותנים את הגולים כשצריך וכשמנצחים הכול טוב”.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם ספירובסקי (רדאד ג'בארה)שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם ספירובסקי (רדאד ג'בארה)

הזלזול מצד קבוצות אחרות: “נישאר צנועים ונחכה למשחק הבא שהוא קשה מאוד, מקווה שננצח ונתקדם ממשחק למשחק. לא נדבר על אירופה או פלייאוף עליון, נתקדם לאט לאט ויהיה לנו טוב”.

הרצון לחייך אחרי רגעים קשים בקבוצה: “אין דבר שיותר בוער בי מלהצליח בהפועל, עברתי פירוק, ירידת ליגה והישארות כמעט במחזור האחרון בליגה, אבל עכשיו אנחנו משחקים טוב ואני מקווה שנמשיך ככה. החלום? לקחת גביע, בליגה להמשיך ולנצח ואם נוכל לעשות פלייאוף עליון השמיים הם הגבול”.

מהצד המפסיד, אלדד שביט אמר: “הפסדנו בצדק, הפועל ת”א קבוצה טובה יותר והגיעה יותר טוב למשחק, אנחנו באנו עם רעיון מסוים שלא הצליח, לא היינו פקטור בהתקפה. ציפיתי שנעשה יותר בהתקפה, הפסדנו בצדק. אנחנו ממשיכים הלאה לליגה. 

אלדד שביט (רדאד ג'בארה)אלדד שביט (רדאד ג'בארה)

ההפסד הראשון שלו בקבוצה: “הייתה לנו הגרלה קשה בדמות הפועל ת”א מחודשת, התרשמתי מהיריבה, היא משחקת בקצב ושולטת בכדור. לנו היה קשה להתמודד עם זה. אף אחד לא אוהב להפסיד, אבל אומרים את האמת והפסדנו בצדק”.

האפשרות לעלות ליגה: “הקבוצה הייתה במקום 11-12 כשבאתי, אף אחד לא חשב על זה. עשינו שני ניצחונות, לדבר על עליית ליגה זה נחמד אבל צריך לאסוף נקודות. אני חושב שיש קבוצות נוספות במאבקי העלייה, אנחנו צריכים להיות עם הרגליים על הקרקע. נמשיך לפנטז על ליגת העל”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */