יום שישי, 29.03.2024 שעה 17:08

טיטאנים: טנסי הדהימה בחוץ גם את בולטימור

דריק הנרי וחבריו, שבקושי עלו לפלייאוף וכבר הספיקו להעיף את הפטריוטס, פירקו גם את המדורגת הבכירה בדרך לגמר ה-AFC. הניינרס טיילו מול מינסוטה

|
דריק הנרי חוגג (רויטרס)
דריק הנרי חוגג (רויטרס)

כשהמחזור האחרון בעונת הפוטבול הסדירה הגיע לסיומו לפני שבועיים וכל הערפל התפזר, קבוצה אחת עמדה מעל כולן, עם שני הפסדים בלבד לאורך העונה - בולטימור. הרייבנס, שהיו פשוט נהדרים מתחילת הדרך, היו לפייבוריטים לזכייה בתואר, אם כי היה ברור שיהיה להם פייט לא פשוט, גם ב-AFC (למשל מניו אינגלנד המסוכנת תמיד) וגם מקבוצות ה-NFC החזקות.

בקצה השני של הסקאלה, הקבוצה שעלתה לפלייאוף עם המאזן הגרוע ביותר (7:9) וזו שקיבלה מסוכנויות ההימורים את היחס הנמוך ביותר לזכייה, הייתה טנסי. כשהטייטנס הפתיעו בשבוע שעבר את ניו אינגלנד וטום בריידי זו הייתה סנסציה, ללא ספק, אבל עיקר הפוקוס הלך לעייפות החומר אצל הפאטס. אמרו שהכתובת הייתה על הקיר (4 הפסדים ב-8 המשחקים האחרונים של העונה), דיברו על העתיד של בריידי, ואף אחד לא באמת חשב שלטנסי יש סיכוי השבוע, במשחק החוץ מול בולטימור.

אבל הלילה (בין שבת לראשון) חבורת הלוחמים מנאשוויל הראתה שהיא קורצה מחומר מיוחד, כשפירקה את הרייבנס ללא רחם 12:28 בדרך המדהימה לגמר ה-AFC. כעת היא מחכה למנצחת במפגש בין הצ’יפס לטקסנס ודבר אחד בטוח, עכשיו אף אחד כבר לא יזלזל בטיטאנים.

טנהיל חוגג (רויטרס)טנהיל חוגג (רויטרס)

גם עכשיו, כמו במקרה של בריידי, אפשר לדבר בעיקר על למאר ג’קסון, ה-MVP הבלתי מעורער של העונה הסדירה, שהפך ברגע אחד לגיבור הטראגי עם משחק מזעזע ברגע האמת והפסד שני במשחק הפלייאוף השני בקריירה שלו (אחרי שהפסיד עם הרייבנס גם בשנה שעברה). אבל זה לא יהיה הוגן עבור הטייטנס.

אז נדבר על דריק הנרי, הראנינג-בק המופלא של טנסי, שרץ הפעם ל-195 יארד והפך לשחקן הראשון אי פעם שרץ בשלושה משחקים ברצף למעל 180 יארד. בשני משחקי הפלייאוף הראשונים יחד הוא רץ ל-377 יארד - הכי הרבה אי פעם בשני משחקי פלייאוף ברצף. ברבע השלישי, בדרך לטאצ’דאון השלישי של טנסי, הוא פרץ על פני 66 יארד עד שהופל, והוסיף מסירה תוך כדי קפיצה לטאצ’דאון. האיש עושה הכל.

דריק הנרי רץ לעבר הטאצ'דאון (רויטרס)דריק הנרי רץ לעבר הטאצ'דאון (רויטרס)

בניגוד למשחק מול ניו אינגלנד, הפעם גם היה לו את ראיין טנהיל להשלים אותו. לא שהקוורטרבק סיפק משחק לפנתיאון, אבל הוא כן מסר לטאצ’דאון של סמית’ (תפיסה נהדרת) ברבע הראשון והוסיף מסירה פשוט מופלאה על פני 45 יארד לטאצ’דון של קאליף ריימונד בתחילת הרבע השני כדי להעלות ל-0:14 מדהים. משם זה כבר היה הרבה יותר קל, גם אם הוא לא היה הכי מדויק בהמשך, וכדי לסגור את הסיפור הוא רץ לטאצ’דאון שקבע 6:28. בהחלט תצוגה מספקת.

וג’קסון? שלושה איבודים והמון, המון אכזבה.

ג'קסון בפוזה מוכרת מדי במהלך המשחק (רויטרס)ג'קסון בפוזה מוכרת מדי במהלך המשחק (רויטרס)

סן פרנסיסקו שייטה לגמר ה-NFC

במשחק המוקדם של הלילה דברים דווקא כן הלכו בהתאם לציפיות. סן פרנסיסקו, המדורגת הבכירה ב-NFC, אירחה את מינסוטה, שעלתה לפלייאוף מהמקום השישי, ולא התקשתה לרשום ניצחון בדרך למפגש מסקרן מול גרין ביי או סיאטל. גם פה כוכב המשחק היה הראנינג-בק, טווין קולמן, שפרץ שוב ושוב את ההגנה המחוררת של הוויקינגים, רץ ל-105 יארד, ורשם לזכותו שני טאצ’דאונים.

שחקני סן פרנסיסקו חוגגים (רויטרס)שחקני סן פרנסיסקו חוגגים (רויטרס)

המחצית הראשונה עוד הייתה צמודה - טאצ’דאון של הניינרס בתום המהלך הראשון במשחק עם מסירה של גארופולו לבורן נענה מיד בטאצ’דאון נהדר של דיגס במהלך הבא, והטאצ’דאון הראשון של קולמן נענה בשער שדה בתום מהלך שהתחיל עם חטיפה יפה. אבל הרבע השלישי היה כולו סן פרנסיסקו. זה התחיל עם שער שדה, המשיך עם חטיפה של ריצ’רד שרמן שהתחילה מהלך שהסתיים בטאצ’דאון השני של קולמן ו-10:24, ומשם הוויקינגס איבדו עשתונות (וכדורים פשוטים) בדרך לרבע אחרון משמים.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */