יום שבת, 20.04.2024 שעה 06:37
ליגת העל לנוער 23-24
6211-4724מכבי פ"ת1
4421-3424בני סכנין2
4329-5725מכבי חיפה3
4233-4125הפועל ת"א4
4026-3625מכבי נתניה5
3533-3025בני יהודה6
3431-4025מכבי ת"א7
3332-3324מ.ס. אשדוד8
3130-3425הפועל כפ"ס9
3135-1825הפועל חיפה10
3151-3224הפועל רעננה11
2739-3125הפועל ראשל"צ12
2737-2524הפועל חדרה13
2439-2424הפועל ב"ש14
2442-2525הפועל רמה"ש15
1938-2025עירוני ק"ש16
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • שבת, 20/04, 11:00
  • בני סכנין
  • הפועל רמה"ש
  • שבת, 20/04, 12:10
  • מכבי פ"ת
  • מ.ס. אשדוד
  • שבת, 20/04, 12:15
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 20/04, 12:20
  • מכבי חיפה
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 20/04, 13:00
  • הפועל כפ"ס
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 20/04, 13:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל חדרה
  • שבת, 20/04, 13:15
  • מכבי נתניה
  • בני יהודה
  • שבת, 20/04, 15:30
  • הפועל רעננה

העברת הכתר? מכבי חיפה גברה 0:1 על פ"ת

נוער: האלופה באה לקצף ונכנעה למוליכה, שהגדילה את הפער מהתל-אביביות הדולקות אחריה ל-8 נקודות. אדר אזרואל הכריע עם נגיחה טובה, מאור לוי הורחק

|
שחקני מכבי חיפה חוגגים ניצחון (עמרי שטיין)
שחקני מכבי חיפה חוגגים ניצחון (עמרי שטיין)

המחזור ה-16 והסיבוב השני של ליגת העל לנוער נפתח היום (שבת), כשבמוקד עמד לו המשחק המסקרן ביותר בין האלופה הנוכחית מכבי פתח תקווה למוליכת הטבלה מכבי חיפה במתחם קצף, בו הירוקים רשמו 0:1 חשוב שהיווה הצהרת כוונות.

החבורה של בני לם, שהגיעה להתמודדות כשבמאזנה הפסד בודד במהלך כל העונה עד כה, רצתה לנצח לעיני הקהל הביתי בעיר הכרמל ולרשום עוד שבוע בפער משמעותי בפסגה מהפועל ומכבי תל אביב. בשל כך, הירוקים פתחו טוב יותר ושלטו במרכז השדה במחצית הראשונה, כשאדר אזרואל מצא את הרשת בדקה ה-19 אחרי בישול מצוין מצידו של מאור לוי.

שחקני מכבי חיפה חוגגים ניצחון (עמרי שטיין)שחקני מכבי חיפה חוגגים ניצחון (עמרי שטיין)

במחצית השנייה החיפאים נרדמו ואיפשרו למלאבסים להשתלט על הלך הרוחות. דקות הסיום היו דרמטיות ביותר, אחרי שרבע שעה לסוף הקפטן לוי ספג כרטיס אדום מהשופט עומר בירן בשל אמירה גזענית לעברו של אייל אינברום. האורחת מאם המושבות לחצה ולחצה והגיע למצב קורץ שתי דקות לשריקה האחרונה, אולם גיא הרמן הציל את הירוקים עם עצירה גדולה לבעיטה של איתי רוטמן. עמוק בתוך התוספת, רוטמן וגם שמעון דניאל רשמו החמצות מסמרות שיער, כשהרמן היה הגיבור של מכבי חיפה ונעל את השער.

בעקבות הניצחון, הירוקים העלו את מאזנם ל-39 נקודות והגדילו את הפער בראש הטבלה ל-8 נקודות ממכבי תל אביב והפועל תל אביב, שאיבדו נקודות במשחקיהן. מהצד השני של המתרס, הכחולים מהמרכז נותרו עם 20 נקודות במאזנם ורחוקים מאוד מאותה הקבוצה שהניפה את הצלחת בעונה שעברה.

בני לם (עמרי שטיין)בני לם (עמרי שטיין)

מאמן הירוקים, בני לם, התייחס לניצחון והחשיבות שלו לפני שני משחקי חוץ רצופים: "אנחנו החלטנו בתום הסיבוב שאנחנו פותחים את הליגה מחדש, אנחנו לא מסתכלים רחוק, מה שעניין אותנו זה לפתוח את הסיבוב בצורה טובה, למרות שלא התחלנו טוב מבחינת כדורגל העיקר היה לפתוח את הסיבוב השני עם ניצחון, כי אנחנו יודעים שבסיבוב השני יהיה לנו קשה מכיוון שקבוצות יהיו חזקות יותר ויילחמו יותר״.

החיסרון המספרי בדקות הסיום: “ברור שכשאתה עם 10 שחקנים ועוד עם 3-4 שחקנים חשובים שלא משחקים זה משפיע אבל כמו שאמרתי עברנו את זה בשלום כי מכבי פתח תקווה שיחקה טוב והיה חשוב להשיג ניצחון כאן”. 

חסרונו של מאור לוי במשחק הבא: ״הוא תמיד יהיה חסר לנו, מאור שחקן מעולה שמנווט לנו את המשחק מאחור אבל אנחנו נמצא את הפתרונות”.

תמיר לוזון (עמרי שטיין)תמיר לוזון (עמרי שטיין)

מנגד, מאמן מכבי פ״ת, תמיר לוזון, סיפר בסיום על השיפור של קבוצתו בחצי השני: ״אמרנו לשחקנים בחדר ההלבשה במחצית שאנחנו חייבים להיות יותר אגרסיביים ולשפר את קצב המשחק שלנו, ובאמת עלינו אגרסיביים לחצי השני והיינו ראשונים לכל כדור וזה גם הביא לנו שליטה במגרש וגם הגענו להרבה למצבים ליד השער, חבל שזה לא נכנס״.

התחושות: ״יוצאים מהמשחק בתחושה טובה, מהמשחק מולם בסיבוב הראשון עברנו הרבה מאוד עד היום, עשינו שיפור משמעותי מאוד בקבוצה וזה בא לידי ביטוי בתוצאות בתקופה האחרונה. התבגרנו כקבוצה וגם היום לא הגיע לנו להפסיד אבל זה הכדורגל ויש ימים שהכדור פשוט לא נכנס, נקווה שזה ייכנס במשחק הבא״.

מחצית ראשונה:

דקה 1: עומר בירן שרק והוציא את ההתמודדות לדרכה.

דקה 2: הזדמנות ראשונה לפ״ת. יואב ליברוס קיבל את הכדור בצד שמאל של הרחבה וירה ברגל שמאל, אך פספס במקצת את המסגרת של גיא הרמן.

מוחמד גדיר עם הכדור (עמרי שטיין)מוחמד גדיר עם הכדור (עמרי שטיין)

דקה 15: המשחק שקול, עם יתרון קל לחיפאים, שעדיין לא הגיעו להזדמנות רצינית.

מוחמד גדיר (עמרי שטיין)מוחמד גדיר (עמרי שטיין)

דקה 16: מצב מסקרן למכבי חיפה. סוף פודגוראנו העביר רוחב מהאגף השמאלי, עילאי חג׳ג׳ השתלט על הכדור אך בעט חלש מדי ודור חברון קלט את הסכנה.

אזרואל ישראל אדר (עמרי שטיין)אזרואל ישראל אדר (עמרי שטיין)

דקה 19, מכבי חיפה עלתה ל-0:1: כדור קרן של מאור לוי מצא את ראשו של אדר אזרואל שנגח בצורה חדה היישר לרשת של חברון.

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם אדר אזרואל (עמרי שטיין)שחקני מכבי חיפה חוגגים עם אדר אזרואל (עמרי שטיין)

דקה 24: כמעט השני של חיפה. איברהים ג׳ואברה קיבל את הכדור 18 מטרים מן השער ובעט וברגל ימין, הפעם חברון היה במקום כדי לעצור.

דקה 28: המלאבסים נכנסו לקצב ורשמו איום מסוכן. ערבוביה ברחבה סידרה לדניאל גולאני את הכדור ממצב נוח, אך הוא בעט בצורה רעה החוצה.

טימוטי מוזי עם הכדור (עמרי שטיין)טימוטי מוזי עם הכדור (עמרי שטיין)

מחצית שנייה:

דקה 57: כמעט השני של המארחת. מוחמד רביע המחליף עלה לנגיחה מקרן של מאור לוי, אך חברון היה במקום ועצר.

אדר אזרואל עם הכדור (עמרי שטיין)אדר אזרואל עם הכדור (עמרי שטיין)

דקה 64: מצב מסוכן לקבוצה מאם המושבות. הגבהה חדה מצאה את ראשו של אייל אינברום, שנגח מעל לשערו של הרמן.

יונתן כהן עם הכדור (עמרי שטיין)יונתן כהן עם הכדור (עמרי שטיין)

דקה 76, מכבי חיפה נותרה בעשרה שחקנים: עימות בין שחקני פ״ת לחיפה הוביל לאמירה חמורה של מאור לוי לעבר אייל אינברום, והשופט שלף לעבר קפטן מכבי חיפה כרטיס אדום ישיר.

מוחמד גדיר שומר (עמרי שטיין)מוחמד גדיר שומר (עמרי שטיין)

דקה 88: המצב הטוב ביותר של פתח תקווה במשחק. איתי רוטמן קיבל את הכדור ברחבה ובעט חזק, אך הרמן רשם הצלה נהדרת לקרן.

סוף פודגוראנו עם הכדור (עמרי שטיין)סוף פודגוראנו עם הכדור (עמרי שטיין)

דקה 93: הזדמנות טובה נוספת של הכחולים. רוטמן הפעלתן בעט חזק מחוץ לרחבה, אך החמיץ את המסגרת של הרמן.

יונתן כהן חוגג עם אביתר ברק (עמרי שטיין)יונתן כהן חוגג עם אביתר ברק (עמרי שטיין)

דקה 94: זה היה חייב להיות השוויון. שמעון דניאל המחליף קיבל רוחב כשהוא לבדו מול הרמן, אך השוער המצטיין עצר גם את זה והציל את קבוצתו מספיגה שוב.

רוי קטרי חוגג (עמרי שטיין)רוי קטרי חוגג (עמרי שטיין)

מכבי חיפה: גיא הרמן, אביתר ברק, יונתן כהן, אדר אזרואל (75, רוני לאופר), אברהים ג’ואברה (58, נהוראי יפרח), מוחמד גדיר (54, מוחמד רביע), מאור לוי, טימוטי מוזי, לירוי גבאי (65, באסם זרעורה), סוף פודגוראנו ועילאי חג’ג’ (78, רוי קטרי).

מכבי פ”ת: דור חברון, משה מאיר, איתמר נוי (58, מיכאל מולדר), איתי רוטמן, אורי ארצי, איתן אזולאי, יואב ליברוס (54, אייל אינברום), ניקיטה סודריקוב, תומר בנבנישתי, דניאל גולאני (87, שמואל דניאל) וניר גואטה (29, דן כדור).

הפועל באר שבע – מכבי תל אביב 1:1

הצהובים קיוו להמשיך ברצף הניצחונות ולהישאר קרובים למוליכה מחיפה וגם היו הראשונים לכבוש כשכבר בדקה ה-15 טל תורג’מן שם את הכדור ברשת. אבל האורחת  לא הצליחה לשמור על היתרון ועל סף המחצית נתנאל אסקיאס כבש בפנדל והשווה את התוצאה, שנשמרה עד לסיום. איבוד הנקודות של מכבי תל אביב הרחיק אותה מהמוליכה מחיפה, כשכעת הפער בין הקבוצות עומד על 8 נקודות

בני סכנין – הפועל תל אביב 3:3

בדומה לצהובים מהצד השני של העיר, גם האדומים מת”א ידעו שאסור להם למעוד אם הם רוצים להישאר קרובים למכבי חיפה, וזאת לאחר איבוד הנקודות במחזור הקודם. אלא שגם הם איבדו שתי נקודות יקרות ובדומה ליריבתם העיונית, גם הם 8 נקודות מהירוקים.

המשחק נפתח טוב עבור הקבוצה מהמגזר, כשמוחמד פוקרא העלה אותה ליתרון כבר בדקה ה-14. האורחים הגיבו מהר כשטום אחי מרדכי כבש והשווה את התוצאה בדקה ה-25. בדקה ה-42 הפועל הצליחה להשלים מהפך בזכות שער עצמי של מוחמד עוסמאן. על סף המחצית סכנין השוותה את התוצאה עם שער של חוסאם נעאמנה. המחצית השנייה נפתחה באותו הקצב, כשכבר בדקה ה-49 פוקרא העלה את המארחת ליתרון. היה נראה שהתל אביבים בדרך להפסד, אך בדקה ה-88 מזל שביט השווה את התוצאה וסידר נקודה לכל אחת מן הקבוצות.

הפועל חדרה – בית’’ר ירושלים 3:2

בקרב התחתית אירחה הקבוצה מהמקום האחרון את הירושלמים שנמצאים במקום ה-12 ערב המחזור. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. החצי השני נפתח בסערה כשבדקה ה-52 עומאר יונס העלה את המארחת ליתרון. כעבור 9 דקות עומר ג’באנג הכפיל את היתרון עבור האחרונה בטבלה. בית’’ר ירושלים לא ויתרה על המשחק ובדקה ה-75 גיל בן שלוש צימק עבורה את התוצאה. נראה היה שהמארחת התקרבה להשיג ניצחון חשוב למאבקי התחתית אך בדקה ה-90 וה-92 הירושלמים השלימו מהפך משוגע עם שערים של סהר יחזקאלי ודוד דגו שהבקיע את גול הניצחון. 

בית’’ר טוברוק – עירוני קריית שמונה 1:0

שתי הקבוצות הגיעו למשחק בתקווה לנצח לאחר ששתיהן לא עשו זאת במחזור הקודם. המארחת קיוותה לניצחון שירחיק אותה עוד יותר מהקו האדום וייתן לה פער גדול על שלושת האחרונות בטבלה. מנגד האורחת רצתה להישאר צמודה לרביעייה הראשונה ואף לנסות להעפיל למקום הרביעי. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים והמשחק היה אמור ללכת לתיקו מאופסף, אבל בדקה ה-82 באסל שעאבן כבש וסידר ניצחון חוץ חשוב לקבוצה מהצפון.

הפועל רעננה – הפועל רמת השרון 0:0

שתי הקבוצות הגיעו למשחק כשרק שתי נקודות מפרידות ביניהן. המארחת קיוותה להמשיך את הכושר מהמחזור הקודם ולשמור על המקום ברביעייה, ואילו האורחת קיוותה לניצחון כדי לחלוף על פני יריבתה, אבל בתום 90 הדקות אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לכבוש, רעננה ירדה מקום אחד למקום החמישי ורמת השרון ירדה שני מקומות - לשמיני.

הפועל נוף הגליל – הפועל ראשון לציון 0:1

בקרב התחתית אירחה הקבוצה מהצפון את הכתומים. המארחת ידעה שניצחון יפתח עבורה פער של שש נקודות מהאורחת ומהקו האדום והצליחה במשימה כשבדקה ה-75 אורי רביבו העלה אותה ליתרון שנשמר עד לסיום. ניצחון חשוב לנוף הגליל שמרחיק אותה מהיריבה מעיר היין שנשארת עמוק מתחת לקו האדום.

הפועל רמת גן – מכבי נתניה 2:1

האורדונים הגיעו למשחק לאחר הניצחון הנהדר בווסרמיל, בעוד האורחת הגיעה לאחר ההפסד לאלופה במחזור הקודם. המארחת חשבה שהיא בדרך לעוד ניצחון כשעלתה ליתרון משער של יונתן לצה בדקה ה-23, אך הצהובים שמו סוף להידרדרות שנמשכה מהשבוע שעבר, הצליחו להשוות על סף המחצית עם שער של הקפטן עמרי גנדלמן ובדקה ה-84 השיגו מהפך עם שער של עמית יעקב. השער הזה חתם את תוצאת המשחק וסידר למכבי נתניה ניצחון חוץ חשוב.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */