יום חמישי, 28.03.2024 שעה 21:23
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

ריקן: לא נחמד שמזלזלים בך, אנחנו תמיד נכבד

קשר מכבי ת"א דיבר על הרחשים בסביבתה של מכבי חיפה לפני משחק העונה ב-20:15: "אנחנו מצפים לאותו יחס". איביץ': "כשיש מפעל אחד לא כולם ישחקו"

|
אבי ריקן (רדאד ג'בארה)
אבי ריקן (רדאד ג'בארה)

שתי הגדולות של הכדורגל הישראלי, מכבי חיפה ומכבי תל אביב, ייפגשו הערב (שני, 20:15), למשחק העונה בסמי עופר כשהפעם, אחרי לא מעט שנים, ישנו גם מאבק אליפות אמיתי בין הירוקים לצהובים. לקראת ההתמודדות, האלופה ערכה את מסיבת העיתונאים שלה בנוכחות ולדימיר איביץ’ ואבי ריקן. מסיבת עיתונאים הועברה בשידור חי באתר.

“לפני שנדבר על המשחק אני רוצה לתמוך בקולגה שלי, רוני אוואט, שעובר תקופה לא פשוטה ועבר ניתוח קשה. אני מוסר לו שיהיה חזק ודרישת שלום”, פתח איביץ’ את דבריו לפני שפנה לצד המקצועי. “המשחק עצמו זה משחק אחד. זה יהיה משחק מעניין עבור כולם ואנחנו מכינים את עצמנו שבוע שלם כדי לנצח, כמו בכל משחק”.

אביץ': "זה משחק על שלוש נקודות קודם כל"

האם הוא מצפה להפתעות או מכין כאלה מצידו: “כל משחק מנצחים דרך המוח, זה הכי חשוב. בכדורגל כל משחק מביא איתו משהו חדש ואחר. התכוננו למשחק שלנו והם לשלהם ונראה אם יהיו הפתעות. בדרך כלל כולם מכירים את כולם, נראה איך כל קבוצה תגיב”.

הפער הקטן בין הקבוצות לפני המפגש, בניגוד לעונה שעברה: “אנחנו לא חושבים על הפער בטבלה כי יש עוד הרבה משחקים וזה רק אחד מהם. יש עוד הרבה נקודות להילחם עליהן וזה רק משחק אחד, כמו שאני תמיד אומר. אני מבין את הטענה שזה משחק על שש נקודות אבל אני חושב רק על השלוש שהקבוצה שלי יכולה להשיג. אני לא מרגיש יותר לחץ לפני המשחק הזה אצלי ואצל השחקנים, לפני משחק כזה לא צריך לדבר הרבה”.

דור פרץ ואיתי שכטר (רדאד ג'בארה)דור פרץ ואיתי שכטר (רדאד ג'בארה)

הניתוח לפיו מדובר בקרב בין ההגנה הצהובה להתקפה הירוקה: “זו קבוצה נגד קבוצה. כולם יכולים לדבר ולהגיד מה הם חושבים בכדורגל, אני לא שולט על מה שאנשים אומרים. זה נורמלי ואני לא חושב שזה קבוצה הגנתית מול קבוצה התקפית. נראה במהלך המשחק מה יקרה ומי תהיה טובה יותר”. 

השיפור שחל אצל היריבה העונה והאם היה רוצה אצלו שחקנים מסוימים שמשחקים בשורותיה: “העונה מכבי חיפה שיפרה את הסגל שלה ויש לה הרבה שחקנים איכותיים. יש לה גם מאמן יותר משנה אחת וזה חשוב, זה מה שנתן לה את התוצאות שהיא השיגה עד כה העונה. הם בוודאות טובים יותר מבעונה שעברה. אני לא אדבר על שחקנים של קבוצה אחרת ביחס אלינו. יש להם שחקנים טובים אבל אני מאמין שהשחקנים שלי הם הטובים ביותר ולא אשווה אותם לשחקנים מקבוצות אחרות”.

ארון שוינפלד (רדאד ג'בארה)ארון שוינפלד (רדאד ג'בארה)
יונתן כהן (רדאד ג'בארה)יונתן כהן (רדאד ג'בארה)

הרוטציות: “במהלך שנה שינינו את הסגל הרבה פעמים כי יש 22 שחקנים שאפשר להשתמש בהם. אף אחד לא יכול להגיד שהוא לא שיחק, אבל עכשיו שיש מפעל אחד זה בלתי אפשרי לשתף את כולם. אני עוקב אחרי השחקנים מבחינת מצב הרוח שלהם, היכולת המקצועית והיריבה ולפי זה קובע מי יפתח, מי יהיה על הספסל ומי מחוץ לסגל. בכל שבוע כל השחקנים רוצים להיות ב-11 ועובדים קשה בשביל זה. זה לא פשוט עבורי להחליט מי ישחק ומי יישאר מחוץ לסגל אבל זו המציאות ואני צריך להוציא מכולם את המיטב. הם שחקנים מקצועיים ולאף אחד בחוזה לא הובטח לשחק מספר דקות מסוים או שהוא יהיה בסגל או בהרכב. גם אני עושה לפעמים טעויות”.

שחקני מכבי באימון (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי באימון (רדאד ג'בארה)

“אנחנו פחות מסתכלים מה קורה מסביב ומתרכזים בעצמנו כי יש משחק חשוב ואנחנו רוצים להגיע מוכנים. ההרגשה טובה אחרי שני ניצחונות, אנחנו בטוחים בעצמנו ולמרות שמולנו יש יריבה בכושר טוב, אנחנו רוצים לנצח”, הסביר ריקן לקראת המפגש המסקרן לפני שדיבר על עצמו מבחינה אישית: “אני לא אוהב לדבר על עצמי, אני עובד קשה ואני שמח שבמשחקים האחרונים קיבלתי צ’אנס. ההצלחה הקבוצתית זו המטרה העיקרית שלי. החוזה? אני בטוח שהמועדון לא מנהל איתי משא ומתן בתקשורת, אני מרגיש בטוח בעצמי ושם את האגו בצד כי ההצלחה של הקבוצה חשובה לי. אני עובד קשה ולפעמים זה בא לידי ביטוי בשערים ובישולים אבל גם כשלא, חשוב לי לתרום ושירגישו אותי. אני מרגיש שהחברה ניזונים מהחיוביות והאנרגיות שלי וטוב לי להדביק בזה את כולם”.

אבי ריקן ואלירן עטר (רדאד ג'בארה)אבי ריקן ואלירן עטר (רדאד ג'בארה)

הקרב מול החבורה של מרקו בלבול: “מבחינה מקצועית זה עבודה של הצוות אבל גם מבחינה טקטית זה אתגר לשתי הקבוצות. הדקות הראשונות יהיו מכריעות וכל קבוצה תבדוק איך הגיעה השנייה. סמי עופר מלא זו במה נהדרת וזה כיף. מרגישים את התכונה מהאוהדים ומהתקשורת וכיף להיות חלק מזה.חוליית הקישור תהיה מכריעה ואני מקווה ובטוח שאנחנו נהיה אלה שמנצחים את הקרבות הקטנים”.

ניק בלקמן (רדאד ג'בארה)ניק בלקמן (רדאד ג'בארה)

תחושת הזלזול שהוזכרה לא פעם בתקשורת מצד הסביבה של מכבי חיפה והתקשורת: “זה לא נחמד לשמוע שמזלזלים בך, אנחנו מכבדים ומצפים לאותו יחס. אנחנו מובילים את הטבלה עם יחס שערים ואנחנו בטוחים בעצמנו. מכבי ת”א רגילה למשחקים גדולים וגם השחקנים פה. אני בטוח שנגיע מוכנים, אבל אני לא חושב שזה משחק על כל הקופה. זה יהיה משמעותי אם ננצח, אבל יש עוד דרך ארוכה ואלו עוד שלוש נקודות. אנחנו לא יכולים לצפות את העתיד ומה שמנחה אותנו זה לנצח כל משחק בזמנו”. 

איילון אלמוג, ארון שוינפלד ורוסלן ברסקי (רדאד ג'בארה)איילון אלמוג, ארון שוינפלד ורוסלן ברסקי (רדאד ג'בארה)
המגרש המוצף בקריית שלום (רדאד ג'בארה)המגרש המוצף בקריית שלום (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */