יום שישי, 19.04.2024 שעה 09:23
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

בלבול: האליפות לא תוכרע, שרי: כמו דרבי לקהל

מאמן מכבי חיפה לקראת משחק העונה מול מכבי ת"א ב-20:15: "מדהים שהם ספגו רק שער אחד", הקשר ההולנדי: "לא יכול להבטיח אליפות". שועה זומן לסגל

|
צ'ירון שרי ומרקו בלבול (איציק בלניצקי)
צ'ירון שרי ומרקו בלבול (איציק בלניצקי)

אחרי לא מעט שנים, המשחק בין מכבי חיפה למכבי תל אביב הוא משחק עונה. הקבוצות ייפגשו הערב (שני) ב-20:15 באצטדיון סמי עופר כשהירוקים נמצאים במקום השני ובפיגור של שלוש נקודות מהאלופה והמוליכה. מי שזומן לסגל, לאחר שלא נכלל בו במחזור שעבר, הוא ירדן שועה, בעוד הצוות המקצועי עדיין מתלבט בין יאניק ווילדסחוט לסינטיהו סלליך.

המאמן מרקו בלבול אמר לקראת המשחק: “משחק חשוב מאוד, אנחנו מרגישים את הרצון של השחקנים לבוא למשחק ולנצח. אנחנו מתכוננים טוב למשחק מבחינה טקטית, חשוב להתכונן למשחק חזק. פוגשים את האלופה, קבוצה טובה מאוד שהוכיחה שהיא טובה עם סגל שחקנים מצוין. נצטרך לשחק את המשחק שלנו, להיות מרוכזים ולעשות הכי טוב כדי להשאיר את הנקודות בבית”.

בלבול: צריך להיות מאוד מרוכזים

התחושה שהמועדון חזר למעמד הכי גבוה, והיריבות ההיסטורית: “אני שמח שחזרנו למאבקי צמרת, גם נגד ב”ש וגם בדרבי היו משחקים גדולים. כיף להיות שותף למשחקים גדולים, יש התרגשות גדולה סביב המשחק, אבל מבחינתנו זה 3 נקודת, נבוא מוכנים נעשה הכנה טקרטית טובה בכדי לנצח את המשחק, שאנחנו טובים אנחנו בדרך כלל מנצחים

חסרונו של נטע לביא: “נטע שחקן שעשה התקדמות גדולה, שחקן יציב מאוד. הוא הקפטן שלנו. אבל אני אומר מיד שלחיפה יש סגל עמוק. בכל עמדה יש לי שני שחקנים טובים וכל מי שייכנס במקומו יעשה את המקסימום. הקפטן יהיה עופרי ארד, הוא שחקן צעיר שגדל במועדון, הוא מנהיג שקט”.

שחקני מכבי חיפה באימון (איציק בלניצקי)שחקני מכבי חיפה באימון (איציק בלניצקי)

ההשלכות על האליפות: “אליפות לא מוכרעת בתחילת הסיבוב השני, יש עוד הרבה מאוד משחקים וקבוצות טובות בצמרת וכולם יאבדו נקודות. מה שחשוב שנשחק משחק טוב, נהיה מרוכזים ונחושים עם מוטיבציה גדולה לנצח. צריכים להסתכל על עצמנו, להמשיך להשתפר, להיות טובים גם בהגנה וגם בהתקפה כמו שאנחנו עושים בתקופה האחרונה”.

האם הוא מרגיש מוערך: “התפקיד של המאמן זה תמיד להיום אשם , א משנה מה קורה, זה חלק מהג’וב שלנו. אני מרוכז בלעבוד קשה ביומיום, להמשיך לקדם את השחקנים ולעבוד איתם באופן אישי. זה התפקיד שלנו להמשיך להביא תוצאות, יש לנו קהל אדיר שתומך בנו. פעמיים סולד אאוט בחודש. זה מדהים. אמרתי שהמטרה שלי היא לשמח את הקהל ואני שמח שהשחקנים עושים את זה היטב עבורם”.

מי הקבוצה הכי טובה בארץ: “אני לא פופוליסט, אני חושב שאין פייבוריטית, אתם צריכים לענות על זה. צריכים לבוא למשחק ולשחק בסגנון שלנו עם המשחק ההתקפי שלנו ולנסות לנצח, פחות חשוב לי מי טוב יותר”.

מרקו בלבול (איציק בלניצקי)מרקו בלבול (איציק בלניצקי)

איך המשחק יתנהל לדעתו: “לקבל שער אחד ב-16 משחקים זה נתון מדהים לכל הדעות. אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו, אנחנו מבקיעים המון, יהיה משחק מאוד מעניין, אם אנחנו רוצים לנצח נצטרך להבקיע שערים”.

כמה חשובה המשמעת הטקטית: “אני חושב אחרת, אני חושב שלעניין המנטלי תהיה משמעות מאוד גדולה, כמובן שגם לטקטיקה ולפיזיות יש משמעות ואין פרמטר שאתה יכול להחסיר ממשחק כדורגל, בטח במשחקים כאלה. נבוא מוכנים טקטית ופיזית כדי לשמח את האוהדים. השחקנים מראים נחישות באימונים ובמשחקים, הם יודעים לקראת מה הם הולכים. ננסה להשאיר את הנקודות בחיפה”.

שחקני מכבי חיפה באימון (איציק בלניצקי)שחקני מכבי חיפה באימון (איציק בלניצקי)

מוחמד עוואד וירדן שועה חוזרים לסגל: “זה חשוב שיש לנו כמה שיותר שחקנים כשירים ובריאים, זה חשוב לתחרות ולעומק, אני יכול להכניס שחקנים מהספסל שיכולים לשנות משחק, אני תמיד שמח שכולם בריאים”.

החשיבות לאוהדים: “שני מועדונים גדולים. לא חשוב באיזה מיקום, זה תמיד משחק גדול, קל וחומר כששתיהן בצמרת, כמו כל משחק חשוב והשלוש נקודות חשובות לנו וזה הכי חשוב, לקטוף את הנקודות”.

האם זה המשחק הכי גדול שלו כמאמן: “היו לי הרבה משחקים גדולים, גם המשחק מול ק”ש והדרבי היו גדולים. כל משחק מבחינתי גדול במכבי חיפה, אני רוצה לנצח בכל משחק. לקראת כל משחק אני בטירוף לא משנה נגד מי זה. נבוא באותה גישה כדי לנצח את המשחק”.

ירדן שועה (איציק בלניצקי)ירדן שועה (איציק בלניצקי)

המצ’אפים לקראת המשחק: “יש להם שחקנים טובים. אמרתי את זה, יש להם שחקנים מעולים בכל העמדות במגרש, נצטרך לשחק את המשחק שלנו ולהיות מאוד מרוכזים בשני צידי המגרש ונצטרך להיות ביום מושלם כדי לנצח, נעשה כל כדי לסגור אותם טוב ולהבקיע גולים”.

למרות המחמאות שהרעיף המאמן על היריבה בצהוב, קשר מכבי ת”א, אבי ריקן, נשאל במסיבת העיתונאים על תחושותיו בשל זלזול כביכול בקבוצתו ואמר: “לא נחמד לשמוע שמזלזלים בך, אנחנו תמיד מכבדים את היריבים ומצפים ליחס דומה”. במכבי חיפה הופתעו מהאמירה של הקשר והגיבו: "לא ברורה האמירה. מי יכול לזלזל באלופה במקום ה-1 שספגה גול אחד ב-16 משחקים".

אבי ריקן (רדאד ג'בארה)אבי ריקן (רדאד ג'בארה)

הקשר צ’ירון שרי: “אני חושב שזה משחק טוב, שתי קבוצות שרוצות לשחק כדורגל, למכבי ת”א יש עונה נהדרת, אבל אני חושב שלנו גם יש סגל איכותי וקבוצה טובה”.

האם יודע מה זה עבור האוהדים: “בשביל האנשים מסביב זה חשוב. שמעתי המון על הדרבי, אבל פחות על המשחק הזה. אני מתרכז בלשחק טוב ולהיות עם הקבוצה, נצטרך לשחק את הכדורגל שלנו ונראה מה יהיה”.

יאניק ווילדסחוט, צ'ירון שרי וארנסט מבוקה (איציק בלניצקי)יאניק ווילדסחוט, צ'ירון שרי וארנסט מבוקה (איציק בלניצקי)

האם הסגל הזה יכול לזכות באליפות: “שיחקתי בהמון מדינות, אם לומר את האמת זו אחת הקבוצות הכי טובות ששיחקתי בה, קבוצה מאוד כשרונית שעובדת קשה. יש לנו צ’אנס לקחת העונה את האליפות אבל אני לא יכול להבטיח”.

ההרכב המשוער: ג’וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, טרנט סיינסבורי, סאן מנחם, ז’אנדו פוקס, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, יאניק ווילדסחוט (סינטהיו סלליך), צ’ירון שרי וניקיטה רוקאביצה.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */