יום חמישי, 18.04.2024 שעה 19:53

קלופ: אנצ'לוטי אחד האנשים החכמים שפגשתי

הגרמני של ליברפול החמיא למאמן האחרון שניצח אותו, לפני הדרבי מול אברטון ב-18:01 בגביע האנגלי. מוריניו וטוטנהאם במידלסברו: "לקיין אין מחליף"

|
קרלו אנצ'לוטי ויורגן קלופ (רויטרס)
קרלו אנצ'לוטי ויורגן קלופ (רויטרס)

בזמן שסיפור המאבק על התואר בפרמייר ליג כבר נראה סגור כשליברפול פתחה פער עצום מהדולקות אחריה בדרך לאליפות ראשונה מזה 30 שנה, הקרב על התואר השני בחשיבותו בממלכה, הגביע האנגלי, יימשך גם הערב (ראשון) עם משחקי הסיבוב השלישי. במוקד, יעמוד הדרבי בין ליברפול לאברטון באצטדיון אנפילד, יחד עם המפגשים בין צ’לסי לנוטינגהאם פורסט מליגת המשנה, וטוטנהאם שתפגוש גם היא קבוצה מהצ’מפיונשיפ בדמותה של מילדסברו.

ליברפול – אברטון (18:01)

אלופת העולם והקבוצה הלוהטת ביותר ביבשת, נכון לנקודת הזמן הנוכחית, תנסה להמשיך בדרכה גם במפעל הכדורגל הוותיק ביותר בעולם מול היריבה העירונית של קרלו אנצ’לוטי. מי שעשוי לקבל את דקות הבכורה שלו ואף לפתוח בהרכב של המייטי רדס הוא שחקן הרכש הטרי טאקומי מינאמינו, שהצטרף לקבוצה באופן רשמי זמן קצר לפני פתיחת חלון ההעברות. 

יורגן קלופ, שאם נוריד את ה-5:0 של ליברפול ב’ בגביע הליגה לאסטון וילה, כבר סופר 24 משחקים בכל המסגרות ללא הפסד, התייחס לעומס שנופל על שחקניו בשל ריבוי המסגרות בהן לוקחת חלק הקבוצה ולמנוחה שהוא עשוי לתת לחלק מהכוכבים: “אנשים כל הזמן אמרו שלא נכבד את משחקי הגביע אבל זה פשוט לא נכון. כל אחד יכול להגיד ולחשוב מה שהוא רוצה אבל התפקיד שלי הוא לכבד את השחקנים“.

יורגן קלופ (רויטרס)יורגן קלופ (רויטרס)

המפגש מול אנצ’לוטי על הקווים: “הוא אחד מהאנשים הכי חכמים שיצא לי לפגוש, והוא לא היה לוקח על עצמו את התפקיד באברטון אם הוא לא היה חושב שהסגל מספיק טוב. יש להם סגל מצוין ואני חושב שהשילוב של מאמן טוב וסגל טוב יכולה רק לעזור. קרלו הוא מאמן שיכול להרים את הרוח של הקבוצה מהרגע שהוא נכנס לחדר, שמעתם אותו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואני בטוח שעזבתם אותה במצב רוח יותר טוב מזה כשהגעתם אליה”.

מן העבר השני, אנצ’לוטי שהצליח לייצב את השורות במועדון הכחול מאז מונה לתפקיד עם תוצאת תיקו בבכורה, שני ניצחונות רצופים והפסד מכובד למנצ’סטר סיטי בחוץ (2:1), ינסה להוביל את שחקניו להפתעה גדולה ולכבוד עירוני. לפני המפגש, חשף האיטלקי סיפור פיקנטי מעברו הנוגע גם למאמן היריב. “אחרי שעזבתי את ריאל מדריד ב-2015 שוחחתי עם בעלי ליברפול בנוגע לאימון הקבוצה. הוא חיפש מאמן חדש ובסופו של דבר יורגן הוא זה שקיבל את המשרה. אני חושב שזו הייתה בחירה טובה כי מאז הוא עושה שם עבודה פשוט פנטסטית”.

קרלו אנצ'לוטי (רויטרס)קרלו אנצ'לוטי (רויטרס)

אגב, אנצ’לוטי הוא המאמן היחיד שגבר על קלופ ושחקניו העונה (שוב, אם לא מתייחסים להפסד בגביע הליגה) כשעשה זאת עם נאפולי בליגת האלופות (0:2). למרות זאת, כדי להוביל את הטופיז לניצחון הראשון לניצחון הראשון שלהם באנפילד מאז 1999 הוא יודע שחניכיו יצטרכו לספק הופעה מושלמת: “הכל צריך להיות מושלם. אנחנו חייבים לעבוד קשה, להקריב, להיות נחושים. לא נגיע רק להתגונן כי אי אפשר לעשות זאת במשך 90 דקות. אנחנו צריכים את הכדור גם ברגליים שלנו”.

צ’לסי – נוטינגהאם פורסט (16:01)

החבורה של פרנק למפארד, שסובלת מחוסר יציבות משווע בתקופה האחרונה, תקווה שהוא לא יפגע במשחק מול קבוצת ליגת המשנה בסטמפורד ברידג’. המאמן הצעיר מצליח בינתיים בצורה לא רעה בליגה כשהבלוז התבססו במקום הרביעי המוליך לליגת האלופות, והוא יקווה להמשיך במסע למה שנראה כתואר בר ההשגה מכולם עבורו. החבורה מצפון לונדון הפסידה את שני משחקי האחרונים בבית ולמפארד יודע שהפסד הפעם, עלול להכניס את שחקניו לכדור שלג בעייתי. מן העבר השני, האורחת שתחפש סנסציה מגעי במומנטום נהדר שכולל שלושה ניצחונות ליגה רצופים, שעזרו לה לטפס למקום הרביעי בטבלה.

פרנק למפארד (רויטרס)פרנק למפארד (רויטרס)

מידלסברו – טוטנהאם (16:01)

אחרי הבשורה הקשה על פציעתו של הארי קיין שקרע את שריר הירך האחורי ואמור להיעדר תקופה ארוכה, ז’וזה מוריניו ושחקניו, שניצחו רק פעם אחת בארבעת משחקיהם האחרונים בליגה, ינסו לשוב למסלול דרך הגביע. “הארי הוא שחקן שלא ניתן למצוא לו מחליף ואני חושב שאת הפתרונות למצב שנותר נצטרך למצוא דרך השחקנים שיש לנו בסגל ולא דרך חלון ההעברות”, הסביר הפורטוגלי שדיבר לקראת המשחק עוד לפני שהתבררה חומרת פציעתו של החלוץ. מן העבר השני, המארחת ניצחה בכל ארבעת משחקיה האחרונים בצ’מפיונשיפ, והיא תגיע מעודדת ומשוחררת מעט מלחץ, לאחר שפתחה פער ניכר מהקו האדום.

הארי קיין וז'וזה מוריניו (רויטרס)הארי קיין וז'וזה מוריניו (רויטרס)

משחקים נוספים 

קריסטל פאלאס – דרבי קאונטי (16:01)

שפילד יונייטד – פיילד (16:01)

ג’ילינגהאם – ווסטהאם (20:16)

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */