יום שבת, 20.04.2024 שעה 02:14
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

דראפיץ': מאוכזב מאולסק, אולי הוא יחזור לסגל

מאמן מכבי נתניה התייחס לסיטואציה עם הקשר לפני כפ"ס ב-17:30: "אני אף פעם לא סוגר את הדלת". אופיר חיים מתכנן מיני מהפכה בהרכב הירוקים

|
ניקו אולסק (שחר גרוס)
ניקו אולסק (שחר גרוס)

אחרי שספגה 3:0 מבני יהודה במחזור הקודם, מכבי נתניה קיימה הבוקר את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש מול הפועל כפר סבא היום (שבת, 17:30) במסגרת המחזור ה-17 בליגת הבורסה לניירות ערך. אחרי שני הפסדים רצופים הקבוצה תנסה לחזור למסלול הניצחונות בדרבי השרוני.

המאמן סלובודאן דראפיץ׳ התייחס למה שעובר על הקבוצה בתקופה האחרונה: “אתה רוצה לעשות קפיצת מדרגה ואתה שואל את עצמך היכן תגיע הנפילה, לא יכול להיות שאנחנו רק מנצחים כל הזמן. לפעמים אתה מתעצבן שאתה לא יכול להתבגר קצת. זה מרגיש כאילו שאר הקבוצות מחכות שננצח ונברח למרחק של 7 נקודות מהפלייאוף התחתון, אנחנו רוצים לעשות את קפיצת המדרגה”. אני מסתכל אחורה לבדוק את הסיבות להפסדים ואני מסתכל על הכדורגל ששיחקנו, כן עשינו טעויות, אבל לא היינו צריכים להפסיד את המשחקים האלה”.

מה תעשה חיפה בינואר כדי לקחת אליפות?

“כמו שניצחנו את הפועל ת”א מניצול מצבים טוב כך יכול לקרות מה שקרה מול בני יהודה”, המשיך מאמן היהלומים. “חבל לי שזה קרה אבל אני לא עצוב על סגנון המשחק של הקבוצה. יש לנו שחקנים שנרוויח מהם בקרוב מאוד בגלל שלא פגענו בזרים והם יקבלו יותר הזדמנויות, כמו דולב אזולאי וכרם ג׳אבר, אנחנו משחקים עם זר אחד בלבד ובהחלט נרוויח את השחקנים האלה בעתיד. יש לנו מעטפת של שחקנים צעירים וזה טוב, אך מצד שני הבעלים והאוהדים רוצים נקודות ובעיקר פלייאוף עליון”.

אי העמידה בציפיות עד כה: “אין ספק שזאת לא הקבוצה שרציתי, נפלנו עם הרבה שחקנים, בעיקר עם השחקנים הזרים, אנחנו מנסים לשים פלסטר. בלי הדברים הללו שחקנים כמו יונס מלדה ואביב אברהם לא היו משחקים”. 

מעמדו של ניקו אולסק: “אני מאוכזב מההתנהגות שלו אבל זה כמו שאתה כועס על הילדים שלך, זה לא עונש מוות. יכול להיות שניקו יקבל את ההזדמנות לחזור לסגל. הוא לא סגור על עצמו, כן רצה לעזוב או לא רצה לעזוב, יש לו חוזה עד סוף העונה אבל הוא בכל זאת רצה ללכת לליגה האמריקאית ולא קיבל את הניירת. אמרתי לו שברגע שיפסיק להיות מבולבל שיודיע לי, ונראה איך נעבור את הדברים. כשאמרתי שרומן גולובארט וניקו אולסק לא בתוכניות זה היה ברור שזה גם בא מהצד שלהם. יכול להיות כשפתאום לקראת סוף חלון ההעברות לא נמצא שחקנים והם לא יוכלו ללכת למקום אחר, אז הם יישארו. אני אף פעם לא סוגר את הדלת לאף אחד”.

ניקו אולסק (עמרי שטיין)ניקו אולסק (עמרי שטיין)

המשחק מול כפר סבא: “זה משחקים שיושב לך בראש שלוש הנקודות ואתה חייב לקחת אותן. אנחנו סופרים נקודות, בסיבוב הקודם, לקחנו 5 נקודות עד השלב הזה של הסיבוב ועכשיו אנחנו עם 3 נקודות בלבד מתחילת הסיבוב. אנחנו לא מתייחסים לכפר סבא, אני יודע כמה הנקודות חשובות להם וגם לנו זה חשוב”.

מצב הדשא באצטדיון המושבה: ”זה מפריע לי, הדשא שם קטסטרופה. חמש קבוצות משחקות שם ואי אפשר לשחק כדורגל על המגרש הזה. הכדור קופץ וקשה לפתח שם משחק”. 

מזג אוויר חורפי מושבה (משה חרמון)מזג אוויר חורפי מושבה (משה חרמון)

לקראת המשחק, דראפיץ' ושי ברדה תרגלו שוב את ההרכב שצפוי לעלות וביחס לתבוסה מול בני יהודה, הם יערכו לפחות שינוי אחד ב-11, כאשר פאטוס בצ'יראי יעלה בחוד ההתקפה. לצדו, תורגל יחמיר היקה, כאשר גיא מלמד ומלדה תורגלו לסירוגין כשהמאמנים מתלבטים בין השלושה.

אלמוג כהן הקפטן ימשיך להיעדר, כאשר סתיו פיניש ימשיך למלא את מקומו. בשל העובדה שלנתניה אין עוד קשר אחורי על הספסל, אולסק, שלקח חלק פעיל יותר באימונים הטקטיים האחרונים, עשוי לחזור לסגל בהתאם לדברים שאמר דראפיץ’. לשחקנים נערכה אספת וידאו שהתמקדה בכפ"ס ובה הסביר לשחקנים ברדה כיצד לעצור את בובקאר טראורה וכן הזהיר מפני הכניסות מהקו השני של אדריאן רוצ'ט. בנוסף, הוא דיבר עם השחקנים על השפעת הגשם השוטף שצפוי לרדת, על המשחק, ופירט כיצד ההתמודדות תשתנה בעקבות כך.

בנושא אחר, מכבי נתניה דרוכה לקראת פתיחת חלון ההעברות בשבוע הבא. בקבוצה ממשיכים להמתין לסיכום עם גולובארט, שהתבקש למצוא לעצמו קבוצה או לעזוב, וכן מול אולסק, שמבוקש בהפועל ת"א אבל לא ממש להתלהב לעבור אליה. בנתניה כבר סימנו מחליף לגולובארט, שיר צדק, בלם הפועל באר שבע, שעל אף העובדה שהוא משחק ברגל שמאל, כמו הויבך, דראפיץ' וברדה החליטו ללכת עליו בשל הניסיון הרב שלו ולמרות שהוא לא שיחק מסוף העונה שעברה. נתניה כבר העבירה מסרים בנוגע לסכום שהוא מסוגלת לשלם עבורו. 

רומן גולובארט וניקו אולסק (חגי מיכאלי)רומן גולובארט וניקו אולסק (חגי מיכאלי)

כעת, הנושא יעבור לב"ש, כאשר אלונה ברקת תצטרך להכריע בנוגע לפיצוי שצדק אמור לקבל, שהוא גבוה בהרבה ממה שהציעה נתניה. כזכור, גם בקיץ צדק כבר היה עם רגל וחצי מחוץ לבירת הנגב, כשהפועל ת"א סיכמה מולו את הסכום שיקבל, אך לבסוף ב"ש לא הסכימה להשלים את שכרו

.שם נוסף שעלה לקראת ינואר הוא שמו של חן עזרא, כמיטב המסורת בחלונות ההעברות האחרונים. כרגע טרם נוצר קשר בין המועדון לעזרא, שמרוויח באומוניה ניקוסיה סכום שנתניה לא תוכל לעמוד בו ולכן מדובר ברעיון שאולי יתקדם בהמשך החודש. בנושא אחר, הארי שוורץ, קשר יהודי בן 23, המשחק בקבוצת Hartford Athletic בליגת ה-USLC האמריקאית, יגיע בשבוע הבא להתרשמות במועדון.

הרכב משוער: דני עמוס, כארם ג'אבר, טים הויבך, דולב אזולאי, ויקי כחלון, סתיו פיניש, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, רועי קהת, יחמיר היקה (גיא מלמד/יונס מלדה) ופאטוס בצ'יראי.

אופיר חיים יספק הזדמנות נוספת למיזן וקוקו

בצד השני, אחרי שלושה הפסדים ברציפות, כולל אחד בגביע המדינה, הפועל כפר סבא תנסה גם היא לחזור למסלול הניצחונות. המאמן אופיר חיים  מתכוון לבצע מיני מהפכה בהרכב לקראת המשחק ואף לשנות מערך לשני בלמים, פועל יוצא מכך הוא שג'ניה ברקמן יהיה מחוץ להרכב. השוער איתמר ישראלי שלא שיחק בגלל מחלה מול מכבי ת"א יחזור לשער.

איביץ': הגיע לנו לנצח, מסתכלים הלאה

כמגן ימני תורגל טום שלח ובקישור תורגל דן עזריה יחד עם אדריאן רוצ'ט. בן מיזן שמועמד לעזוב בחלון ההעברות של ינואר יזכה להזדמנות נוספת, כמו גם החלוץ קוקו בנג'מין שטרם כבש שער ליגה העונה.

ההרכב המשוער: איתמר ישראלי, טום שלח, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, גרשון קופי, דן עזריה, אדריאן רוצ'ט, בן מיזן, קוקו בנג’מין ובובקאר טראורה.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */