יום שישי, 19.04.2024 שעה 16:33
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

צהוב מול ירוק: מכבי ת"א ומכבי חיפה ראש בראש

רגע לפני משחק העונה הערב ב-20:15 קטן, זוהר ואהרונוביץ' משווים: השוערים, החוד, ההבדלים בקישור ובהגנה והמאמנים. שתי המוליכות על שולחן הניתוחים

|
ולדימיר איביץ' ומרקו בלבול. קרב אדיר (מערכת ONE)
ולדימיר איביץ' ומרקו בלבול. קרב אדיר (מערכת ONE)

שלוש נקודות הפרש, זה ההבדל בין מכבי תל אביב למכבי חיפה בטבלה. שלוש הנקודות שלקחו הצהובים בסיבוב הראשון הן אלו שמחזיקות אותם עדיין מעל היריבה הגדולה שלהם בפסגה, אלא שהערב (שני) ב-20:15 מגיע משחק העונה הגדול שלהן באצטדיון סמי עופר, משחק שעשוי להכריע את זהות האלופה - או לחילופין, לפתוח מחדש את המאבק על הפסגה.

רגע לפני מפגש הענקים הזה, ONE מנתח בעזרת הפרשנים יניב קטן, איציק זוהר ואיציק אהרונוביץ' את המערכים של שתי הקבוצות הטובות ביותר בארץ. השוערים, ההבדלים בהגנה ובקישור שחקני ההתקפה המאיימים והגישות של שני המאמנים.

Transfer Market חורף 2020 תוכנית מס' -1

שוערים: ג'וש כהן 6, דניאל טננבאום 6

הסיפור של דניאל טננבאום וג'וש כהן הוא די דומה. שני שוערים יהודים שעשו עלייה וממש במקרה הגיעו להרכב, אבל הוכיחו את עצמם ונשארו בשער בזכות יכולת מרשימה. במפגשים מהסוג הזה, יום טוב של שוער יכול להכריע עונה שלמה. מי הכי מרשים עד כה?

איציק זוהר חושב כי “אין להם באמת השפעה כל כך גדולה במשחקים מהסוג הזה, כי זה לא שבשערים נראה את שורה אובארוב או את ניר דוידוביץ', שני שוערים ענקיים שהיו מביאים מהניסיון והמנהיגות שלהם למשחק. לדעתי, גם ג'וש כהן וגם דניאל טננבאום לא באמת משפיעים מבחינה מנהיגותית או מקצועית. מה שחשוב יותר זה משחק ההגנה של הקבוצות האלה ואיך הוא יבוא לידי ביטוי”.

דניאל טננבאום. זוהר: "אין לשוערים השפעה גדולה במשחקים מהסוג הזה" (רדאד ג'בארה)דניאל טננבאום. זוהר: "אין לשוערים השפעה גדולה במשחקים מהסוג הזה" (רדאד ג'בארה)

לעומתו, איציק אהרונוביץ' טוען: “השוערים של מכבי חיפה ומכבי ת"א הם הטובים ביותר בארץ. אף אחד לא בנה עליהם ומשום מקום הם הגיעו למצב כזה ששניהם החוליה החזקה בקבוצות שלהם. במכבי ת"א זה בא יותר לידי ביטוי בגלל שקבוצתית הם טובים יותר מבחינת העבודה ההגנתית, לעומת שחקני ההגנה של חיפה שלא עושים עבודה כל כך טובה, ולכן מגיעות המחמאות גם לג'וש כהן שעושה עבודה מצוינת ולא היה אשם באף שער שספג. שניהם שוערים ארוכים, גמישים, רזים ומגיעים לכל כדור".

ג'וש כהן. אהרונוביץ': "לא היה אשם באף שער שספג" (עמרי שטיין)ג'וש כהן. אהרונוביץ': "לא היה אשם באף שער שספג" (עמרי שטיין)

לאור העובדה שכל אחד מהצדדים טוען כי אין הבדלים גדולים בעמדת השוער, שניהם מקבלים את הציון 6 בהשוואה ביניהם.

הגנה: חיפה 6, ת"א 9

שתי ההגנות הטובות ביותר בארץ יפגשו זו את זו. בסיבוב הקודם המשחק הוכרע על שער בודד, הרבה בזכות משחק הגנה לוחמני של שתי הקבוצות. ההגנות עוזרות מאוד ליריבות הללו להצליח, הרי שמכבי ת"א עדיין לא הפסידה העונה והקבוצה מחיפה רשמה הפסד בודד עד כה. מעבר לזה, מכבי תל אביב ספגה רק שער אחד העונה, לעומת 11 שערים שספגה ההגנה בירוק שגם שמרה על שער נקי בתשעה משחקים מתוך 16.

אהרונוביץ': "ההגנה של מכבי ת"א היא הטובה ביותר בישראל. מי שהכי מפתיע אותי העונה זה איתן טיבי. הוא הבין בתחילת העונה שהקרקע בוערת מתחת לרגליים שלו ושאם הוא לא יציג יכולת טובה הוא יהיה בחוץ, ולכן הוא נהדר העונה. בכל הזדמנות שקיבל הוא הוכיח את עצמו. לדעתי, זה שהם לא ספגו זה נבע בעיקר כתוצאה ממשחק ההגנה הקבוצתי של מכבי ת"א, כי עד שמגיעים לטיבי לאזור הרחבה, היריבים כבר עייפים, ואז הניסיון שלו והמהירות שלו טובים מספיק כדי לעצור את החלוצים שיש בכדורגל הישראלי. בעונה שעברה שחר פיבן ושרן ייני היו המובילים במרכז ההגנה, אבל העונה זה השתנה בזכותו. הוא מצמצם פערים וסוגר טוב כל יריב. מעבר לזה, יש לו צוות נהדר שעובד איתו. המגנים שומרים נכון ומשחקים חכם, כשאנריק סאבוריט היה מעולה במפגש הקודם בין הקבוצות".

איתן טיבי עם הכדור. הפתיע לטובה (רדאד ג'בארה)איתן טיבי עם הכדור. הפתיע לטובה (רדאד ג'בארה)

איציק זוהר אמר מנגד: “המספרים הם מאוד יפים אבל כשאתה בוחן רק את היכולות המקצועיות של הבלמים, אז לא רואים משהו יוצא דופן. משחק ההגנה של מכבי ת"א הוא בכלל בעצם מערך הגנה אחד גדול, שכולל גם את שחקני הקישור, ולכן הוא מביא את המספרים הללו ומציב אותם בתור הטובים ביותר בליגה בפן הזה. מבחינת נראות, לדעתי אין שם מישהו שייזכר לדורי דורות. אין להם מישהו כמו אבי כהן ז"ל, גדי ברומר או אמיר שלח. אין שחקנים שמשאירים חותם. אם מכבי חיפה תצליח לפגוע במשחק ההגנה הקבוצתי של מכבי ת"א, זה יהיה המפתח שלה לניצחון במשחק הזה”.

לעומת זאת, אהרונוביץ' התייחס גם למצב בהגנה החיפאית: “למכבי חיפה יש רביעייה אחורית שתהיה בסכנה עם כל התקפה של מכבי ת"א. ארנסט מבוקה חלש באחד על אחד, עופרי ארד בלם טוב ומתקדם אבל עדיין עושה טעויות, טרנט סיינסבורי לא מצמצם פערים ליריב ולכדור וזו בעיה. אם אני צריך להשוות ביניהם? הרביעייה האחורית של מכבי ת"א מקבלת ציון 9, של מכבי חיפה 6”.

איתן טיבי ודן גלזר באימון. מכבי ת"א ספגה שער בודד בליגה העונה (שחר גרוס)איתן טיבי ודן גלזר באימון. מכבי ת"א ספגה שער בודד בליגה העונה (שחר גרוס)

קישור: חיפה 6, ת"א 8 

המאבק האמיתי, עושה רושם, יהיה במרכז השדה. לשתי הקבוצות יש שחקנים איכותיים מאוד שינסו להשתלט על מרכז המגרש. למרקו בלבול אין במשחק הזה את נטע לביא, שרושם עונה גדולה והפך לאחד המחלצים הטובים ביותר בליגה אך נותר בחוץ בגלל כרטיסים צהובים. מנגד, גם בקבוצה בצהוב יש שחקן מרכז קישור שבולט מעל כולם - וקוראים לו דן גלזר. האם בעקבות ההיעדרות של הקפטן הירוק יהיה פה יתרון ברור לאורחים?

נטע לביא. יחסר למרקו בלבול (עמרי שטיין)נטע לביא. יחסר למרקו בלבול (עמרי שטיין)

יניב קטן מנתח: “נטע לביא זה חיסרון גדול ומשמעותי מאוד. מדובר בשתי קבוצות יוצאות מן הכלל מכל הבחינות, אבל הקישור ישחק פה תפקיד גדול. למכבי תל אביב יש שחקנים פנטסטיים, עם יונתן כהן ועומר אצילי שעוזרים לחלק ההתקפי לייצר מצבים, אבל האזור הכי חשוב הוא מרכז השדה, ושם יש להם את אייל גולסה, דן גלזר ואבי ריקן. זה אומר שהאמצע שלהם הוא מאוד דומיננטי. נטע לביא היה אמור לעצור אותם, כי כרגע הוא הוא שחקן ההגנה הבולט ביותר במכבי חיפה, אבל בגלל החיסרון שלו - למכבי ת"א יהיה עכשיו יתרון במרכז השדה. ולמרות זאת, אני עדיין חושב שמרקו בלבול יכול לצמצם את הפערים האלה בהכנה טקטית נכונה, וביחד עם העובדה שמכבי חיפה תשחק בסמי עופר, הכל יכול לקרות”.

אייל גולסה. לצהובים יש קישור דומיננטי (רדאד ג'בארה)אייל גולסה. לצהובים יש קישור דומיננטי (רדאד ג'בארה)

אהרונוביץ' מסכים עם הקפטן לשעבר: “נטע לביא הוא בהחלט שחקן ההגנה הכי טוב של מכבי חיפה. על המשבצת שלו יקום ויפול המשחק ביום שני. למה? כי נטע לביא הוא קשר אחורי עם מחשבה של בלם מודרני ובשנתיים האחרונות הוא המחלץ הטוב ביותר בכדורגל הישראלי. הוא מצליח לחטוף כדורים כי הוא כל הזמן שומר על פער קטן מול היריב ומה שהיריב לא עושה, הוא מצליח לעצור אותו ביתר שאת. אני קורא לו ההליקופטר כי מביא את עצמו לכל המקומות מהר ומדויק, והוא הראשון בחוליה ההגנתית של מכבי חיפה שמכבה את השריפות. ראינו לאחרונה את ז'אנדו פוקס בעמדה שלו, אבל לא שיחק מספיק בליגה, הוא לא רוצה להישאר ויעזוב כנראה בינואר. הוא מקבל את התפקיד הזה אחרי שייבשו אותו כל העונה, לכן לדעתי יהיה לו קשה מאוד. מנגד יהיה מולו את דן גלזר, שהוא תואם נטע לביא - אגרסיבי, מחלץ, ראש גדול, לא אחד שמסתבך, והוא יהיה אחראי על כל מה שקורה במגרש. ביום טוב שלו, מכבי תל אביב תשלוט באמצע”.

ז'אנדו פוקס. לא שיחק מספיק (עמית מצפה)ז'אנדו פוקס. לא שיחק מספיק (עמית מצפה)

איציק זוהר: “החלק העיקרי והמשפיע ביותר של הקבוצות הוא הקישור, גם התקפית וגם הגנתית. זה קישור שעושה הרבה עבודה שחורה ואפורה, שחושב קודם כל על הגנה ופחות מרגש מבחינת ביצועים וירטואוזיים, אבל ככל שהמשחקים מתקדמים הביטחון של השחקנים במרכז השדה עולה ואז הם גם מעזים לעשות פעולות בהתקפה ולייצר איומים. אני לא יודע אם במשחקים מהסוג הזה נראה איומים על השערים מצד שחקני מרכז השדה, לכן רוב המאבקים באזור האמצע יהיו בעיקר הגנתיים לדעתי”.

בעקבות הדברים הללו, אהרונוביץ' התייחס למפגש בין אייל גולסה ליובל אשכנזי, שניים שיכולים להפוך את המשחק הזה למעניין מאוד: “גולסה זה מפלצת של כדורגל. באמצע השדה הוא עושה עבודה הגנתית והתקפית, הוא כמעט לא מאבד כדורים והוא שחקן קבוצתי מאוד. אשכנזי שיעמוד מולו הוא שחקן של עליות וירידות, אבל הוא בעל רמה מנטאלית מהטובות בכדורגל הישראלי, כך שהוא לא נופל אפילו מערן זהבי בפן הזה, כשלאחרונה הוא גם כובש כמו פרנק למפארד, בזכות כניסות לתוך הרחבה מאוד מסוכנות בלי כדור. שניהם מסוכנים מבחינה התקפית כשהם באים מאחור. הם יכולים לייצר את אפקט ההפתעה”.

אייל גולסה. "מפלצת של כדורגל" (רדאד ג'בארה)אייל גולסה. "מפלצת של כדורגל" (רדאד ג'בארה)

בלי נטע לביא, הציון של הקישור הירוק ירד ל-6. כן, עד כדי כך הוא משפיע. מכבי תל אביב מקבלת ציון 8 על איכות הקישור שלה.

התקפה: חיפה 9, ת"א 6

כיאה לשתי הקבוצות המובילות בליגה, לשתיהן יש גם את ההתקפות הטובות והמסוכנות ביותר. מכבי חיפה מציגה נתונים מפחידים של 34 שערים ב-16 משחקים, כשמלך השערים של הליגה שייך לה. ניקיטה רוקאביצה ינסה לעשות שוב את ההבדל. מנגד, מכבי ת"א כבשה שישה שערים פחות מהכמות של הקבוצה מהצפון, והיא פחות מלהיבה אולי, אבל מאוד יעילה, בין היתר בזכות יונתן כהן.

ניקיטה רוקאביצה, חגג הרבה העונה (רדאד ג'בארה)ניקיטה רוקאביצה, חגג הרבה העונה (רדאד ג'בארה)

אהרונוביץ': “כשמדברים על התקפה, אני קודם כל חושב על השחקנים שיכולים להפתיע, שזה דולב חזיזה מצד אחד ויונתן כהן מצד שני. חזיזה זה שחקן שעשו לו הסבה לעמדת הקיצוני והוא פרח בה, אבל לאחרונה אם לומר את האמת יש ירידה ביכולת שלו. הוא התעייף וכל מגן בליגה מכיר את הטריקים שלו באחד על אחד, לכן הוא צריך לשנות את הארסנל שלו כדי לעבור שחקנים, אבל היתרון שלו זה שהוא עובד ללא הפסקה ונותן 200 אחוז כל משחק. מולו יש את יונתן כהן, שהיה חלוץ טבעי בבני יהודה וכבר אז עשה בית ספר למכבי חיפה. הוא אחד המוכשרים ביותר בכדורגל הישראלי, יש לו בעיטה אדירה וכניסה אדירה לרחבה. הוא חלוץ אמיתי ויותר מסוכן בהשוואה לחזיזה. יונתן כהן מהווה סכנה ברורה ומיידית בכל רגע נתון על המגרש”.

יונתן כהן. מכבי חיפה צריכה להיזהר מיכולותיו ההתקפיות (רדאד ג'בארה)יונתן כהן. מכבי חיפה צריכה להיזהר מיכולותיו ההתקפיות (רדאד ג'בארה)

כמו כן, אהרונוביץ' הוסיף וציין: “אי אפשר לזלזל באיתי שכטר, שהוא חלוץ גדול, אבל מנגד יש למכבי חיפה כמה כלים נהדרים בחלק הקדמי. צ'ירון שרי הוא שחקן הסיבוב הראשון מבחינתי. שחקן זר מצוין שמביא מספרים, זה מה שהיה חסר למכבי חיפה, אבל הוא יצטרך להוכיח את עצמו גם במשחקים מהסוג הזה. גם רוקאביצה מאיים מאוד, יש לו את הטכניקה הכי טובה בארץ מול השער, גם ברגל וגם בראש, יש לו זריזות, ויש לו גם מהירות. לדעתי רוקאביצה מסוגל להשיג את הבלמים של מכבי ת"א, הוא יותר מהיר מהם. הוא רק צריך לקבל את הכדורים הנכונים”.

ניקיטה רוקאביצה. מהיר יותר משחקני ההגנה של מכבי ת"א? (ניסן עייש)ניקיטה רוקאביצה. מהיר יותר משחקני ההגנה של מכבי ת"א? (ניסן עייש)

זוהר: “אצל שתי הקבוצות מה שמנצח משחקים זה הקבוצתיות, לא השחקנים היחידים, בניגוד לקבוצות הגדולות בעבר שתמיד היה להם איזה כוכב שתפס יום והכריע את המשחקים האלה לבד. העונה, אצל שתי הקבוצות, בדר"כ הקבוצתיות היא זו שמכריעה את המשחקים. אם הם מצליחים ליפול על קבוצה חלשה, אז מהר מאוד הם מגיעים ליתרון של שניים או שלושה שערים בזכות כמות ההתקפות שהקבוצות האלה מייצרות. אם לא, אז לרוב הם מנצחים ב-0:1 קטן, בלי יכולת גבוהה של שחקני ההתקפה הבודדים. לכן לדעתי הקבוצה שתשלוט יותר במרכז המגרש, היא זו שתייצר לעצמה יותר סיכויים להכריע את המשחק לטובתה”.

קטן: “יש למכבי ת"א חלק התקפי טוב, אבל למכבי חיפה יש חלק התקפי קטלני. זה יהיה משחק מעניין מאוד אם הכדור ינוע קדימה, כי לשתי הקבוצות יש שחקני הכרעה יעילים מאוד”.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. לירוקים יש חלק התקפי קטלני (ניסן עייש)שחקני מכבי חיפה חוגגים. לירוקים יש חלק התקפי קטלני (ניסן עייש)

ההתקפה של מכבי חיפה היא החוליה החזקה ביותר שלה והיא מקבלת ציון 9. בכל זאת, הכי טובה בליגה. מכבי תל אביב מנגד מסוכנת אבל עדיין לא באמת מרשימה עם חלוץ אימתני מקדימה, כך שהיא מקבלת ציון 6.

מאמנים: בלבול 7, איביץ' 7

המאמן שלקח אליפות בעונה שעברה, ולדימיר איביץ', יודע שבשביל תואר נוסף הוא חייב לנצח גם בסמי עופר. אלא שהפעם, הוא תופס את מכבי חיפה בעונה גדולה, הרבה בזכות מרקו בלבול, שהצליח להרים את הירוקים למעלה, הוביל לשיפור אצל השחקנים המובילים שלו ונדבק למוליכה. הרבה שנים שמכבי חיפה ומכבי תל אביב לא היו בקרב צמרת שכזה בסיבוב השני של העונה. להחלטות של המאמנים יהיה תפקיד קריטי.

זוהר: “אי אפשר להתווכח עם התוצאות שהם משיגים, אבל הפעם אין שום יתרון לאף אחד מהם. איביץ' חיבר את מכבי ת"א לקבוצה מלוכדת ואיכותית, וזה מה שעושה מרקו בלבול בשנה האחרונה גם בחיפה”.

ולדימיר איביץ' (רדאד ג'בארה)ולדימיר איביץ' (רדאד ג'בארה)

אהרונוביץ': “מרקו בלבול לפעמים מפתיע בגאוניות שלו ולפעמים הוא חושב שהוא חכם גדול ועושה שטויות, ועובדה שבמשחק שעבר הוא שם את מבוקה ושרי על הספסל, מי שנחשבים לשחקנים הטובים ביותר שלו. הפעם הם ישחקו. למרקו בלבול יש יסודות של פחד שמאפיינים אנדרדוג, כי הוא היה שחקן הגנה שתמיד נלחם על מקומו במכבי חיפה, לכן הוא גם אחד שנחבא אל הכלים ולא מתלהם, בלי יחסי ציבור גדולים. הוא קפדן ושמרן, ולפעמים הוא גם מאוד פחדן, וזה מה שעולה לו ביוקר. לא צריך להיות אמיץ במשחק כזה, צריך להיות טקטי, אבל אסור לו לפחד. מכבי חיפה חייבת ללחוץ את מכבי ת"א בשטח שלה, כי אם היא תניע כדור זה יהיה מסוכן”.

מרקו בלבול. לא ירצה לזכור את המשחק הקודם מול מכבי ת"א (עמרי שטיין)מרקו בלבול. לא ירצה לזכור את המשחק הקודם מול מכבי ת"א (עמרי שטיין)

כמו כן, אהרונוביץ' ציין: “אני מאוד מחזיק מאיביץ'. הוא התאים את עצמו למכבי חיפה במשחק הקודם, הוא חיפש את הגול, לא התבייש להגן כשהשער הגיע, ומכבי חיפה לא הצליחה להבקיע. אני אוהב את איביץ' בגלל הרוטציה לשחקנים, הוא קורא מצבים ומשתמש בשחקנים ממושמעים הגנתית שמביאים לו ניצחונות. הוא הביא את מכבי ת"א עד הלום בצורה מרשימה ואי אפשר לבוא אליו בטענות. זה יהיה משחק טקטי מאוד גם הפעם”.

קטן: “זה יהיה משחק סופר טקטי. אני לא יודע איך הם יבואו למשחק הזה, אבל מרקו בלבול חייב לבוא כדי לנצח. איביץ' אמנם מאמן אדיר, אבל גם מרקו בעונה טובה מאוד עם הקבוצה שלו וזה משחק שהוא צומת דרכים למכבי חיפה. הגיע הזמן מבחינת חיפה לעשות את זה ולנצח את מכבי ת"א. אני חושב שזה אפשרי, חד משמעית, בטח מול הקהל בסמי עופר”.

אוהדי מכבי חיפה. ידחפו את השחקנים בסמי עופר (נעם מורנו)אוהדי מכבי חיפה. ידחפו את השחקנים בסמי עופר (נעם מורנו)

בגלל ששניהם עשו עבודה לא רעה בכלל עד עכשיו, שני המאמנים מקבלים את הציון 7. הם לא קיבלו ציון גבוה יותר כי שניהם עדיין מועדים מידי פעם, אבל אין ספק שהם נחשבים לטובים ביותר בארץ.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */