יום רביעי, 29.05.2024 שעה 12:36
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

סירושטיין: הופתעתי שלא המשיכו איתי בבית"ר

הבלם-קשר, ששיחק בליגה בתאילנד מאז תום העונה שעברה, צפוי לשוב לישראל בחלון ההעברות ומספר ל-ONE על הקשיים במזרח, ההחלטה לחזור והאכזבה בבירה

|
מיקי סירושטיין במדי סופנבורי (מערכת ONE)
מיקי סירושטיין במדי סופנבורי (מערכת ONE)

למרות שהרוויח כמעט פי שלוש מאשר חוזהו האחרון בישראל, בבית"ר ירושלים, ולמרות חצי עונה טובה בסופאנבורי התאילנדית ולמרות חוזה לעוד עונה וחיים ותנאים מעולים בבנגקוק, על המגרש ומחוצה לו – מיקי סירושטיין צפוי לשוב לליגת העל בחלון ההעברות הקרוב. סירושטיין, שסיים את העונה שעברה בבית"ר ועד מהרה החל את העונה בתאילנד, חזר ארצה בשבוע שעבר וכבר קיבל עקרונית את ההחלטה. המרחק הרב בין בנגקוק, שם התגוררו אשתו ושני ילדיו, לבין סופאנבורי, הכריע אותו. שעה ו-50 דקות נטו לוקחת הנסיעה מביתו האחד בעיר הבירה לבין העיר של קבוצתו. זה אולי נשמע מעט, אבל הדרך עצמה קשה ובשגרת האימונים של הקבוצה, ששרדה בליגה ביחד עם סירושטיין, הוא פגש את אשתו והילדים רק בסופי שבוע, בין לבין המשחקים.

מאז סוף העונה בתאילנד לפני כחודש וחצי, הוא עורך אימונים אישיים על הדשא ומתאמן גם בים, בחדר הכושר וגם באתלטיקה. "צריך תמיד להיות חד ומוכן, אני תמיד שומר על עצמי וזה גם מונע פציעות. אני שחקן ש-טפו טפו טפו לא נפצע", אמר סירושטיין ל-ONE בראיון לקראתו שובו לליגת העל וסיפר על חצי השנה האחרונה. "הייתה חוויה מדהימה, אני לא מצטער על זה, אני שמח ששיחקתי בתאילנד", אמר הבלם-קשר בן ה-30, אקס בית"ר, בני יהודה, מ.ס אשדוד והפועל רעננה, ששיחק רוב הקריירה כבלם ומתפקד גם כקשר אחורי, בתפקיד שאליו הוסט ובו נראה מצוין תחת ניר קלינגר בעונה שעברה.

ממשיך ללהטט: בניון עושה בית-ספר באימונים

"יש עדיין סיכוי שאשאר שם, אבל עם הילדים והאישה זה באמת קשה. המרחק הזה קשה, לחיות בשני בתים במקביל זה קשה, לנהוג שעה ו-50 בכבישים שהם לא כמו אצלנו בארץ זה קשה. הייתי פשוט נשאר בסופאנבורי רוב השבוע, חוזר כל כמה לילות. אני מאוד מקצוען, אז חשוב לי לנוח טוב, לישון טוב, לנוח, זה לא בריא לגוף כל הנסיעות האלה. אני 1.91, שעתיים לנהוג אחרי כל האימון זה לא בריא לי".

מה אתה יכול לספר על החוויה שם?
"כשהגעתי לתאילנד מאוד התפלאתי מהתנאים, כי הרמה היא יותר מהארץ. כל הצוות הוא זר, כמות יותר גדולה של אנשי צוות, שזה חשוב מאוד, שני פיזיותרפיסטים וארבעה מעסים, הדשא מטורף, תמיד מדהים ורטוב. האקלים טרופי, המתחם מצוין, יש תוספי תזונה, תנאים ברמה גבוהה, דאגו לי ישר לרכב ולדירות מהר. הכל נוח שם, רוב הקבוצות משחקות מסביב לבנגקוק, נוסעים למשחקים באוטובוס מפנק עם מושבים שהם מיטה, אם יש משחק בצ'אנג מאי אז זה טיסה, אבל רוב המשחקים מסביב לבנגקוק שזה מרכז החיים שם".

מיקי סירושטיין (מערכת ONE)מיקי סירושטיין (מערכת ONE)

ומה בנוגע לכדורגל התאילנדי? 
"יש שם זרים מצוינים, בעיקר שחקני התקפה, בלמים כמוני אין כמעט. הרמה שם היא כמו שלנו בדיוק, לא יותר טובה ולא פחות טובה. זאת הייתה הפעם הראשונה שיצאתי מחוץ למדינה, יש שם הרבה צופים בכל משחק, זה הספורט הכי פופולרי במדינה, אבל הקהל שונה, זה היה לי חסר. זה קהל של קונצרטים, כמו של ברצלונה אבל בקטן. אין קללות, הכל עידוד ונחמד. אז התחרותיות שונה, אין טירוף של ישראל או אירופה וזה חסר".

 אז למה לעזוב בעצם?
"זאת הייתה חוויה מיוחדת לי ולמשפחה. לגור בחו"ל, זה שונה, זה כיף, היה לי בית חב"ד קרוב, אבל זה לא היה פשוט, לי ולמשפחה. הגעתי לקבוצה במצב לא פשוט ונשארנו בליגה, הייתה לי תקופה טובה מבחינה אישית. אבל שוב, המשפחה מעל הכל ולא היה לנו קל".

מה הלאה מבחינתך? 
"כרגע אני בודק הכל, גם אופציות בחו"ל, אבל נראה. העדיפות היא כמובן להישאר פה בארץ אם תגיע ההצעה הנכונה והטובה. לאיזה קבוצה אעבור? אין לי כוח להתעסק ולשאול מה קורה עם זה, סומך על הסוכן שלי, אני רק יודע שאני צריך להיות כשיר ומוכן מהיום למחר".

מיקי סירושטיין (מערכת ONE)מיקי סירושטיין (מערכת ONE)

לא קשה קצת מבחינה פיזית לסיים עונה ולהתחיל בלי לצאת לפגרה? זה יהיה לשחק שתי עונות כמעט ברצף.
"לא הייתה לי כמעט פגרה בקיץ, נכון. טסתי וישר שיחקתי, סיימנו לפני כמה שבועות רק. זה היה טוב, באתי לשם חד באמצע העונה והמשחק הראשון שלי היה מול בוריראם יונייטד, שזאת הקבוצה הכי עשירה בתאילנד, עשינו תיקו חשוב בחוץ והייתי בכושר טוב, אז הפתיחה הייתה מצוינת וזה נמשך כך. אז גם עכשיו אני בכושר, ככה שאני ממשיך עונה ולא מתחיל. תמיד צריך להיות בכושר, אי אפשר לדעת מה יהיה".

גם שמרת על כושר וגם צברת יותר ניסיון כקשר בעונה שעברה.
"בתקופה בבית"ר שמחתי ונהניתי להיות קשר אחורי וגם בלם. אני חושב שבכדורגל המודרני חשוב לדעת עוד עמדה ותוך כדי משחק אפשר להסיט אותי לפי הצורך. הרגשתי נוח גם כבלם וגם כקשר, עשיתי את זה טוב".

מיקי סירושטיין חוגג (רדאד ג'בארה)מיקי סירושטיין חוגג (רדאד ג'בארה)

למה לא המשכת בעצם בבית"ר? 
"היה לי טוב בבית"ר, אבל הדברים לא הסתדרו לקראת הקיץ, עשו הרבה שינויים ובגלל זה עזבתי הכל וטסתי לתאילנד".

יש לך הסבר למה לא המשכת שם?
"סטטיסטית, כקשר אחורי היו לי את הנתונים הכי טובים מכל הקשרים של בית"ר ירושלים ואפשר לבדוק את זה. הופתעתי שלא המשיכו איתי. יכול היה להיות סיכוי שאשאר, אבל לא רציתי לחכות, כי כשמישהו בטירוף עליך אתה מחכה ונשאר, אבל כשלא אז מתקדמים הלאה".

אז מה הלאה? אחרי התקופה בתאילנד, שצפויה להיות מאחוריו בקרוב לאחר שישוב לליגת העל, נציגיו כבר פתחו במגעים מול מכבי נתניה לגבי הצטרפותו, אבל הנושא עדיין לא נסגר בעיר היהלומים, כאשר הוא הוצע גם להפועל חיפה ולאקסית שלו, מ.ס אשדוד.

אסור לפספס
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
נגןהאם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
האם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */