יום שישי, 29.03.2024 שעה 00:12
ליגת העל לנוער 23-24
559-4121מכבי פ"ת1
3826-5221מכבי חיפה2
3827-3721הפועל ת"א3
3717-2821בני סכנין4
3121-3321מכבי ת"א5
3122-2921מכבי נתניה6
3130-2821בני יהודה7
2831-1721הפועל חיפה8
2846-2821הפועל רעננה9
2728-3021מ.ס. אשדוד10
2432-3021הפועל ראשל"צ11
2130-2421הפועל כפ"ס12
2134-1921הפועל רמה"ש13
2034-2021הפועל חדרה14
1830-1721עירוני ק"ש15
1835-1921הפועל ב"ש16
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • שבת, 30/03, 11:30
  • מכבי פ"ת
  • בני סכנין
  • שבת, 30/03, 11:30
  • מכבי חיפה
  • בני יהודה
  • שבת, 30/03, 12:00
  • הפועל רמה"ש
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 12:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ראשל"צ
  • שבת, 30/03, 12:10
  • הפועל רעננה
  • מ.ס. אשדוד
  • שבת, 30/03, 12:15
  • הפועל כפ"ס
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 30/03, 12:20
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 30/03, 12:45
  • מכבי נתניה

מכבי חיפה ברחה בפסגה עם 0:2 על בית"ר ירושלים

הירוקים ניצלו 2:2 של הפועל ת"א מול ר"ג ובזכות שערים של חג'ג' (22) וגבאי (68) ברחו לאדומים. ב"ש ניצחה, הפסד בכורה למכבי ת"א עם 1:0 מול חדרה

|
שחקני מכבי חיפה חוגגים (עמרי שטיין)
שחקני מכבי חיפה חוגגים (עמרי שטיין)

המחזור ה-13 בליגת העל לנוער נמשך היום (רביעי) והביא עימו היום בשורה לצמרת הטבלה, כאשר מכבי חיפה רשמה בקצף המוצף 0:2 על בית”ר ירושלים וניצלה 2:2 של הפועל תל אביב מול הפועל רמת גן כדי להגדיל את הפער בפסגה לארבע נקודות. בנוסף: הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את בית”ר טוברוק.

הירוקים שהוליכו את הטבלה במרחק של שתי נקודות מהאדומים, התקשו לייצר משחק איכותי על כר הדשא הספוג במים והכדור כמעט ולא זז לנוכח הגשם העז. אבל בדקה ה-22 עילאי חג’ג’ כבש שער נהדר אחרי ריבאונד גדול שלקח וסידר לירוקים יתרון.

לירוי גבאי פורץ (עמרי שטיין)לירוי גבאי פורץ (עמרי שטיין)

הצהובים-שחורים ניסו לחזור למשחק, אבל לא היו חדים כלל ובדקה ה-68 לירוי גבאי סגר עניין עם שער גדול מבישול אדיר של מוחמד רביע שרק נכנס כמחליף דקה קודם לכן. הקבוצה מהבירה עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, הירוקים יכולים לחייך שבוע נוסף בפסגה.

לם: “המשחק לא היה צריך להיות משוחק”

מאמן בית”ר ירושלים המאוכזב שרון סבג אמר לאחר המשחק: ״תחושה מאכזבת מאוד, כל הפסד הוא מאכזב. אני חושב שכן היינו שווים לחיפה היום, הגענו להזדמנויות שלנו וההבדל היה שהם הבקיעו ואנחנו לא. ההרחקה? אני חושב שהיה פנדל אבל השופט חשב שלא, רצתי קצת עם הידיים והוא החליט להרחיק אותי. לא זרקתי לו מילים, אני לא בנאדם כזה. איך יוצאים לדרך חדשה? בעיקר בטחון, יותר אגרסיביות, לעבוד ביחד בתור צוות, רק זה יכול להוציא את הקבוצה מהמצב. בנוגע לרכש, כל התכנונים לגבי שחקנים שיצטרפו זה הצוות המקצועי וההנהלה והם יקבלו את ההחלטות״.

בני לם (עמרי שטיין)בני לם (עמרי שטיין)

המאמן המנצח בני לם הסביר: ״התחושות מצוינות, תמיד כייף לנצח. תנאי המגרש היו קשים מאוד וזה היקשה, שיבש לנו את מהלכי המשחק, אבל הכי חשוב במשחק שיש מזג אוויר כזה וקשה מאוד להזיז את הכדור זה שעשינו את מה שרצינו וניצחנו. ביטול המשחק? לפי מה שראינו בחצי הראשון המשחק לא היה צריך להיות משוחק ומבחינתו הלוואי ולא היה משחק. הבריאות של השחקנים זה דבר חשוב. היה קשה מאוד להזיז את הכדור, היו המון שלוליות ואי אפשר היה לשחק כדורגל ולעשות את מה שאנחנו רגילים על המגרש. בחצי השני זה קצת הסתדר וגם ניצחנו את המשחק, ככה שעכשיו אני לא יכול יכול לבוא בטענות״.

על מחלקות הנוער של מכבי חיפה: ״אני חדש בחיפה, הגעתי רק השנה מנתניה אבל אני יודע שמכבי חיפה זה מועדון גדול שמוציא המון שחקנים. רוצים להגיע למכבי חיפה והראייה לכך היא שכל הקבוצות של המועדון חזקות, גם היום בקבוצה הבוגרת יש שלושה שחקנים שהגיעו מהנוער שפותחים בהרכב, זה עושה טוב ואני מקווה שזה יימשך. לאמן קבוצה בוגרת? אני 25 שנה מתעסק רק במחלקות הנוער, אני נהנה מזה מאוד, זה דבר אמיתי, אני נהנה עם הילדים והשחקנים. אני מוציא המון שחקנים לכדורגל הישראלי וזה הכי כיף לי״.

מחצית ראשונה

השופט איסמה אבן סמארה הוציא את המשחק לדרך.

מתחם קצף (עמרי שטיין)מתחם קצף (עמרי שטיין)
מתחם קצץ (עמרי שטיין)מתחם קצץ (עמרי שטיין)

דקה 1: מיד ניתן היה להבחין שהכדור לא מתגלגל על כר הדשא המוצף והשחקנים מתקשים להעביר מסירות מהאחד לשני.

יונתן כהן מול גיל בן שלוש (עמרי שטיין)יונתן כהן מול גיל בן שלוש (עמרי שטיין)

דקה 22, מכבי חיפה עלתה ל-0:1: דווקא אחרי דקות שבהן לא היה מצב הבקעה אחד, הירוקים השיגו את השער ראשון כאשר פריצה של סוף פודגוראנו מסר כדור לתוך הרחבה, סתיו נחמני השתלט בקושי בשל השלוליות ובעט כדור שנחסם, עילאי חג’ג’ השתלט על כדור שניתז מההגנה ומקרוב בעט לרשת.

באסם זערורה ועילאי חג'ג' חוגגים (עמרי שטיין)באסם זערורה ועילאי חג'ג' חוגגים (עמרי שטיין)

דקה 39: הירוקים היו קרובים להכפיל את היתרון, אבל סתיו נחמני שקיבל כדור עומק נפלא מכובש השער הראשון עילאי חג’ג’, לא הצליח להכניע את רוי ששון בבעיטה שטוחה וחלשה מ-12 מטרים.

סתיו נחמני עם הכדור (עמרי שטיין)סתיו נחמני עם הכדור (עמרי שטיין)

מחצית שנייה

דקה 59: הזדמנות ממשית ראשונה של האורחים מהבירה. כדור חופשי של לי און מזרחי מ-20 מטרים עבר את החומה, אבל היה מעט גבוה מדי וגם חלף מעל השער של שריף כיוף.

ליאון מזרחי מול טימוטי מוזי (עמרי שטיין)ליאון מזרחי מול טימוטי מוזי (עמרי שטיין)

דקה 63, המאמן של בית”ר ירושלים הורחק בכרטיס אדום. הצהובים-שחורים נשארו ללא דמות על הקווים, כאשר שרון סבג זרק מספר מילים לקוון ואמר לו: “אל תבלבל לי את המוח היה פנדל”.

שרון סבג (עמרי שטיין)שרון סבג (עמרי שטיין)

דקה 68, מכבי חיפה עלתה ל-0:2: הירוקים עם עוד שער נהדר, הפעם המחליף שרק נכנס מוחמד רביע מסר כדור עומק על מגש של זהב ללירוי גבאי שמול ששון לא התבלבל ובעט פנימה.

שחקני מכבי חיפה חוגגים (עמרי שטיין)שחקני מכבי חיפה חוגגים (עמרי שטיין)

דקה 86: בית”ר ירושלים עוד ניסתה לחזור למשחק, אבל גם הניסיון של גיל בן שלוש לא היה מספיק טוב. המגן של הקבוצה מהבירה ניסה את כוחו בבעיטה מ-16 מטרים, אך הכדור שלו פספס את המסגרת.

גיל בן שלוש ודוד דגו (עמרי שטיין)גיל בן שלוש ודוד דגו (עמרי שטיין)

מכבי חיפה: שריף כיוף, תמיר ארבל, יונתן כהן, אזרואל אדר, עילאי חג’ג’ (מוחמד גדיר, 80), באסם זערורה (אברהים ג’ובארה, 67), מאור לוי (רוי קטרי, 60), טימותי מוזי, לירוי גבאי (חן ביטון, 74), סוף פודגוראנו וסתיו נחמני (מוחמד רביע, 67).

בית”ר ירושלים: רוי ששון, גיל בן שלוש, רז ברוכיאן, דוד דגו, דוד חוגה, טל מירון (עמית סלם, 78), לי און מזרחי, ערן אזולאי, אדיר דרעי (סהר יחזקאל, 81), אוראל כהן ורוי שלמה.

הפועל ומכבי ת”א פישלו, ב”ש ניצחה, פ”ת נעצרה, המשחק בין נוף הגליל לק”ש נדחה
הפועל חדרה - מכבי תל אביב 0:1

הפתעה גדולה במגרש בחדרה: הצהובים הגיעו להתמודדות במומנטום נהדר של שבעה משחקים בהם ניצחה מתוכם שישה וסיימה רק פעם אחת בתוצאת תיקו. בדקה ה-15 עלה לכדור גובה בקרן של המארחים ונגח לרשת של בן מוסאיוף, שער של הבלם שהגיע דווקא מהאקס שגדל בנוער של המועדון מקריית שלום ועבר עד לא מזמן לחדרתים. לצערו של אליעזר בן אהרון, שחקניו לא הצליחו להשוות או להפוך ומכבי תל אביב רשמה את הפסד הבכורה שלה העונה, מה שהגדיל את הפער ממכבי חיפה שבפסגה לשש נקודות. מן העבר השני, חדרה רשמה את הניצחון הראשון שלה והעלתה את מאזן הנקודות שלה לארבע, אך היא עדיין במקום האחרון ומתחת לקו האדום בפער של שש נקודות מנוף הגליל שבמקום ה-14.

הפועל תל אביב - הפועל רמת גן 2:2

האדומים מתקשים להתאושש אחרי ההפסד האחרון להפועל באר שבע בחוץ (3:2) וגם הפעם המשיכו לקרטע. האורדונים הפתיעו כבר בדקה ה-17 עם שער של הוד מסיקה אך המארחים הצליחו להפוך את התוצאה עד סיום המחצית הראשונה עם שערים של שביט מזל בדקה ה-25 ודורון ליידנר בדקה ה-45.

שביט מזל חוגג (איציק בלניצקי)שביט מזל חוגג (איציק בלניצקי)

צ’ונסי פרימן הצליח לאזן את התוצאה עבור האורחים בדקה ה-64, שיוויון שנשמר עד לסיום וקבע משחק שני ברציפות ללא ניצחון להפועל ת"א. בעקבות הניצחון של מכבי חיפה, הפער מהפסגה גדל לארבע נקודות.  עוד בשורה פחות משמחת עבור חניכיו של אורי אוזן היא שכעת מכבי תל אביב יכולה לעבור אותם בטבלה ולעלות למקום השני במידה ותנצח את הפועל חדרה.

בית"ר טוברוק - הפועל באר שבע 1:0

שתי הקבוצות המשיכו באותה המגמה בהן נמצאו: שחקניו של צחי אילוז הגיעו אחרי שני הפסדים רצופים ומנגד הדרומיים עם תקופה טובה של שני ניצחונות זה אחר זה, כך שלידור אבשלום הכריע את המשחק כבר בדקה ה-15 עבור האורחת שעבורה זה הניצחון השלישי ברציפות. כעת, חניכיו של שרון אביטן במקום החמישי באופן זמני, עד שיתקיים המשחק בין הפועל נוף הגליל לעירוני קריית שמונה שאת מקומה תפסה.

שרון אביטן (חגי מיכאלי)שרון אביטן (חגי מיכאלי)

מכבי פתח תקווה - הפועל ראשון לציון 1:1

קרב תחתית שגם הוא לא שינה דבר במצב הנוכחי של הטבלה, כאשר יואב ליברוס כבש בדקה ה-62 עבור המלאבסים שקיוו לחבר ניצחון שני ברציפות, אך הקבוצה מעיר היין השכילה לאזן את התוצאה באופן דרמטי כשהיא כובשת תשע דקות בתוספת הזמן (!). ראשון לציון עדיין מתחת לקו האדום במקום ה-15 בשל הפרש שערים נחות מזה של הפועל נוף הגליל.

הפועל רמת השרון - מכבי נתניה 4:1

אחרי שחזרה לנצח במחזור הקודם במשחק הבית נגד טוברוק (1:3), חניכיו של גיל לבנדה המשיכו את היכולת הטובה והתפוצצו על המארחים כבר מתחילת המשחק. רועי מרדכי היה הראשון שהעלה את נתניה ליתרון כבר בדקה העשירית, עמרי גנדלמן הכפיל סמוך לירידה למחצית בעוד רמת השרון מצמקת את התוצאה בדקה ה-61. אלא שבדקה ה-63 חניכיו של אורן רותם נשארו בעשרה שחקנים, מה שדרבן את מתן לוי לנעוץ את השלישי בדקה ה-72 ואת עמרי גנדלמן להשלים צמד שלוש דקות מאוחר יותר. בסיום, היהלומים עולים למקום העשירי באופן זמני עם 16 נקודות. רמה"ש נשארת במקום הרביעי, צמודה להפועל ב"ש עם 19 נקודות.

הפועל רעננה - בני סכנין 1:1

קרב בחלק התחתון של הטבלה. המועדון מהצפון והקבוצה מהשרון חולקות את אותו מספר הנקודות טרם המחזור, וזאת הייתה הזדמנות טובה לברוח אחת לשנייה אלא שלא כך קרה: מוחמד עוואד (לא זה שמוכר לכם ממכבי חיפה, מדובר חריג גיל בנוער של סכנין) העלה את האורחת ליתרון אך רון אריה דאג להשוות בדקה ה-75, תוצאה שנשמרה עד לסיום והשאירה את המצב בין הקבוצות על סטטוס קוו.

הפועל נוף הגליל – עירוני קריית שמונה
הגשם בצפון הביא לכך שהמשחק בין שתי הצפוניות נדחה לשבוע הבא בשל תנאי מזג האוויר והמגרש בעילוט שכר הדשא בו הוצף, היום שבו אמור להתקיים המשחק נכון לעכשיו הוא שלישי ושעה תימסר בהמשך.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */