יום שבת, 15.06.2024 שעה 04:56
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

איביץ' ידון עם ההנהלה לגבי שינויים בינואר

מאמן מכבי ת"א יבחן אם ניתן לדלל את הסגל ולצרף קשר התקפי וחלוץ. ניקוליץ' יעבור טיפול נוסף לפני שיוחלט על ניתוח. אצילי: "קיבלנו כאפה בגביע"

|
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם עומר אצילי (חגי מיכאלי)
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם עומר אצילי (חגי מיכאלי)

הטלטלה שעברה מכבי תל אביב בגביע המדינה עשתה את שלה אמש (שלישי) כאשר אלופת המדינה השלימה 0:3 חלק על בני יהודה, נותרה מושלמת במשחקי החוץ שלה העונה בהם היא עדיין לא ספגה שער, ואף שמרה על המקום הראשון בטבלת ליגת העל ביתרון של שלוש נקודות על פני מכבי חיפה. יונתן כהן שב אל ההרכב עם שלושה בישולים, עומר אצילי רשם את צמד הבכורה שלו לעונה הזו ודניאל טננבאום שמר על רשתו נקייה, כך שוולדימיר איביץ' יכול לסמן לעצמו כמה סימוני 'וי' במחברת אחרי המשחק הזה ואחרי הימים הסוערים שעברו עליו. 

איביץ' ביצע כצפוי תשעה שינויים בהרכב, כאשר רק אנריק סבוריט הבאנקר בצד שמאל של ההגנה ואבי ריקן שהיה מהבודדים שהיה ניתן לציין לחיוב גם במשחק הגביע, המשיכו ב-11 וסיפקו הופעות טובות. נראה כי בשלב הזה הסרבי ימשיך עם ההרכב שפתח, גם במשחק מול הפועל כפר סבא ויהיה קשה לאלה ששיחקו מול אום אל פאחם, לקנות מחדש את מקומם ברוטציה של הסרבי.

איביץ׳: נורמלי שנהיה מאוכזבים אחרי הגביע

"האם יהיה להם קשה? זה הכדורגל, זה לא משהו שונה כאן מאשר בקבוצות הגדולות בעולם. אף אחד לא מדבר עכשיו על מה שהיה בעבר, ניתחנו את מה שקרה, זה העבר, אני לא רוצה לדבר היום על המשחק שהיה ביום שבת. צריך לחשוב על המשחק הבא שלנו וכולם צריכים לעבוד קשה כי נצטרך את כל השחקנים", אמר איביץ’

איביץ' היה בטירוף על הקווים לאורך המשחק, מאוד אמוציונלי, הרבה לכוון את שחקניו ואף להעיר לספסל כאשר קרו דברים שלא אהב, כולל מכה אחת חזקה שהוא שלח לגג הספסל שלו אחרי פעולה לא טובה שהוא ראה. הסרבי הבין אחרי הגביע והמשחק הקודם מול נס ציונה כי הקבוצה צריכה אותו יותר מעורב ויותר חי על הקווים ומעבר לכך, הבין היטב כי המשחק מול בני יהודה יכול להיות נקודת מפתח של עונה שלמה. על יונתן כהן שחזר לפתוח, נשאל המאמן האם העביר אותו סדרת חינוך, והשיב: "אמרתי לפני כמה ימים שיונתן יודע למה הוא היה בחוץ וזה מה שחשוב לי. עכשיו להתחיל לדבר על כל אחד למה הוא לא משחק? אפשר לדבר כל הלילה על זה. מבחינתי חשוב שהשחקנים שבחוץ, יידעו למה הם בחוץ". 

ולדימיר איביץ' עם יוסי אבוקסיס (חגי מיכאלי)ולדימיר איביץ' עם יוסי אבוקסיס (חגי מיכאלי)

חלון ההעברות הקרוב: "יש לי כמה מחשבות בראש, אני צריך לדבר עם אנשי המועדון כדי לראות מה אפשר לעשות. יש לנו סגל מאוד גדול, אתם שואלים אותי אם מישהו יגיע אבל אולי אנחנו צריכים לבדוק האם מישהו הולך. צריך לדבר על זה עם ההנהלה. הפייר פליי ישפיע? אני לא יודע, אני לא כלכלן", בשלב זה נשאל האם ידוע לו מצבו של אורוש ניקוליץ': "בעוד כמה ימים יש לו את הטיפול האחרון ואחריו נדע האם הוא צריך ניתוח או לא". לאחר מכן נשאל האם במקרה של ניתוח יבצעו הליך של הקפאה של השחקן כדי לצרף זר אחר: "אנחנו עוד לא יודעים מה יהיה, כולנו מקווים שהוא יהיה בסדר ואיתנו". 

איביץ' יצטרך לראות מול ג'ק אנגלידיס איך אפשר להוציא מהלכים לפועל כאשר מכסת הזרים מלאה ולא ניתן לבצע שינוי אמיתי מבחינת חיזוק, אך מאידך, עוד לפני שחושבים על חיזוק יש צורך לבצע דילול בסגל העמוס מדי למסגרת אחת בלבד.

ולדימיר איביץ' (חגי מיכאלי)ולדימיר איביץ' (חגי מיכאלי)

עוד קודם, יצטרכו במועדון להחליט האם לשחרר שחקנים כבר בינואר ולנסות לחסוך את משכורתם כדי לפנות תקציב להבאת חיזוק נקודתי לעמדת הקשר הקדמי (בהנחה וניקוליץ' סיים את העונה) או לעמדת החלוץ. ההערכה בתוך המועדון בשלב זה היא כי יהיה יותר ריאלי שהקבוצה תשחרר שחקנים מאשר תצרף. כל המהלכים יחושבו בהתאם למסגרת הפייר פליי המדוקדקת בשלב הזה של ההסדר. 

בחזרה לענייני המשחק מול בני יהודה. אצילי שרשם את שערי הבכורה שלו העונה, סיכם: "זה חשוב לביטחון שלי שהצלחתי לכבוש, שמח שזה בא ברגעים שבהם הקבוצה הייתה צריכה אותי, מקווה להמשיך ולתת עוד במהלך העונה. השער הראשון נבע מתרגיל שעבדנו עליו ואני שמח שזה הצליח. בשער השני שלי הייתי בטוח שהוא קלט את הכדור וראיתי רק אח"כ שזה נכנס, לפני זה סימנתי סליחה שלא מסרתי ואז ראיתי שכבר נכנס אז היה קצת מאוחר לחגוג אבל לא משנה". 

עומר אצילי חוגג (חגי מיכאלי)עומר אצילי חוגג (חגי מיכאלי)

האם התביישו ממה שקרה בגביע: "אין ספק שזה ישב עלינו, היה לנו קשה לישון בלילה. זאת הייתה כאפה. ידענו שיש משחק סופר חשוב מול בני יהודה ואם אנחנו לא רוצים שהעונה תברח לנו אז צריך לבוא ולקחת שלוש נקודות ואני שמח שעשינו את זה וגם בצורה טובה". 

הדיבורים על כך שמכבי העונה פגיעה ולא מספיק טובה כדי לזכות באליפות: "אנחנו לא מכניסים את זה לעצמנו לראש, קל להגיד אחרי שתי תוצאות תיקו שפחות הולך ושהקבוצה פחות טובה. אבל אי אפשר להספיד אותנו אחרי העונה מדהימה שעשינו וגם העונה אנחנו נראים טוב בליגה. קורה שיש שבועות פחות טובים, אבל אני יכול להבטיח שניתן הכל על המגרש כמו היום מול בני יהודה".

עומר אצילי (חגי מיכאלי)עומר אצילי (חגי מיכאלי)

המאבק מול מכבי חיפה: "זה מדרבן, זה נותן יותר עניין לכדורגל ואנחנו שמחים, אבל אנחנו מתעסקים בעצמנו. כל עוד נבוא ונעשה את שלנו אז הכל יסתדר. עוד מוקדם לדעת או לחשוב כמה זמן המאבק הזה יהיה. מסתכלים על עצמנו". 

כושרו האישי: "הייתה לי פציעה קשה, לקח לי טיפה זמן לחזור לעניינים, מקווה שהמשחק הזה יוסיף לי לביטחון ושיחזרו לראות את עומר אצילי שרגילים לראות". 

אסור לפספס
נגןמחזירים לו: זידאן אוכל את תרגיל הסיבוב
סוף סוף: מישהו עשה לזידאן תרגיל "זידאן"
נגןנשבר שיא חדש! לאופניים הגבוהים בעולם
נשבר שיא מטורף! האופניים הגבוהים בעולם
נגןאנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
אנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
נגןניימאר משתף על החיים היפים בערב הסעודית
ניימאר משתף על החיים היפים בערב הסעודית
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */