יום שבת, 20.04.2024 שעה 12:50
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

"לא רצינו להיות מרוחים על השערים כמודחים"

קלינגר מרוצה לאחר ה-0:2 של הפועל ת"א על קטמון בגביע. רודריגס טרם סגר, אייזן יקבל חוזה חדש, בוזגלו ייעדר מס' שבועות. וגם: הרביעייה שסומנה

|
ניר קלינגר חוגג עם אוראל דגני (שחר גרוס)
ניר קלינגר חוגג עם אוראל דגני (שחר גרוס)

"הגרדום כבר ירד על שלוש קבוצות מליגת העל עם הפתעות, לא רצינו להיות מרוחים על השערים של העיתונים והאינטרנט ככאלה שמודחים על ידי קבוצה מהליגה השנייה". ניר קלינגר לא רצה שהפועל תל אביב תסתבך אמש (ראשון) באצטדיון בלומפילד, בטח שלא לאחר הסטירה שספגה בנתניה בשבוע שעבר, ולמרות ההארכה - אליה נקלע ביחד עם חניכיו לאחר 90 דקות ללא שערים - הוא סימן וי בזכות צמד שערים תוך ארבע דקות של איאד אבו עביד (103) וסטפן ספירובסקי (107).

הקבוצה שלו צלחה את סיבוב ח' של גביע המדינה והעפילה לשמינית הגמר אחרי 0:2 על הפועל קטמון ואף הפגינה שיפור יחסי ביכולתה, המקצועית והמנטלית, החל מהמחצית השנייה, והיא תפגוש בשלב 16 האחרונות את בני סכנין באצטדיון דוחא. אבל כדי לעשות זאת, לאחר מחצית ראשונה פחות טובה והתעוררות בחדר ההלבשה בחסות המאמן, היא נזקקה ל-120 דקות, מה שלא ממש יועיל לה במחזור אמצע השבוע בליגת העל מול מ.ס אשדוד בעוד יומיים (רביעי).

קלינגר: ראיתי שיפור מקצועי ומנטלי

בלי קשר לשבוע הפחות נעים שעבר על האדומים במתחם חודורוב מאז ה-4:0 למכבי נתניה, בהפועל ת"א, שמשוועת לחיזוק ולאיכות נוכח הבעיה הגדולה שלה בהתקפה, נעזרים בפרופורציות בימים אלו. כן לגבי התבוסה הכואבת ההיא וכן לגבי עליית השלב, ממנה מרוצים בוולפסון, אך כבר חושבים על המשכיות במשחק מול אשדוד. ובעיקר, כפי שגרס המאמן: "גוררים את הימים עד ה-7.1", מועד פתיחת חלון ההעברות הישראלי, אז יוכלו לרשום ולשתף את מייקל אולהה חלוץ הרכש הניגרי שישב אמש ביציע, ובתקווה שיגיע חיזוק נוסף עד אז.

"משה וניר מנסים לבנות משהו לאט לאט במועדון הזה, אז אין מה לדבר על דרך חדשה או על זה שהצלנו את העונה בהארכה, העיקר הוא שנראינו יותר טוב ועברנו את המשחק בשלום ובשלב הזה", אמרו בהפועל ת"א. "אנחנו לא מסתכלים באופן כוללני כרגע, כשאין לנו סגל מלא ויש הרבה מה לשנות בו בינואר, רק ממשחק למשחק. מודעים לזה שחייבים להשתפר כמה שיותר ועל זה אנחנו עובדים כל יום בוולפסון. כרגע מה שמעניין אותנו שלא הסתבכנו ועברנו הלאה וכמובן החיזוק".

מייקל אולהה ביציע אמש (שחר גרוס)מייקל אולהה ביציע אמש (שחר גרוס)

בנוגע לחיזוק, קלינגר התייחס בסיום המשחק לפליפה רודריגס, שכבר סיכם את מרבית תנאיו אך עדיין לא סגר סופית, ואמר: "כשהוא יגיע אספר עליו, כרגע אני לא יודע בדיוק מתי הוא יגיע. מי שמתעסק בדברים האלה זה משה סיני וההנהלה שלנו ואני חושב שאת העדכונים אתם צריכים לקבל מהם". בנוגע לקשר האורוגוואי, שנחשב למועמד המוביל של הפועל ת"א להצטרף ומי שהמגעים מולו הם המתקדמים ביותר, בוולפסון עסוקים כרגע בניסיון להגיע עמו לסיכום סופי ולהנחיתו בארץ החל מסוף החודש, אז יסתיים רשמית החוזה שלו באליאנסה לימה הפרואנית.

חוץ מזה, סיני, שמחפש חיזוק ביחד עם קלינגר מזה כחודש וחצי, הנחה כי רק לאחר שימוצה המו"מ עם רודריגס, יעברו בהפועל למועמד הבא או לחיזוק העמדה הבאה, כדי לחזק את הקבוצה באופן מבוקר, צעד אחר צעד וכן בשל העובדה כי כל שחקן זר שיגיע יצטרף לבוא על חשבון זר אחר מהסגל הנוכחי של האדומים, שמנסים להשתחרר מחוזיהם של דמבה קמארה ופרנסיס קיירמה. מלבדם, גם סטפן ספירובסקי מתנדנד, אבל ההופעה שלו אמש כמחליף בבלומפילד ושער הבכורה שלו באדום, בתוספת כמובן לשינוי הגישה שהוא מפגין בשבוע האחרון, גרמו לקלינגר להחמיא לו בעמדת הראיונות ולגבי האפשרות שיישאר ענה המאמן: "הכל פתוח לקראת ינואר".

שי אייזן חוגג עם סטפן ספירובסקי (שחר גרוס)שי אייזן חוגג עם סטפן ספירובסקי (שחר גרוס)

בראייה עתידית, במועדון ממשיכים לחשוב הלאה ובמקביל לחלון ההעברות הקרוב, רוצים לבנות שלד לשנים הבאות ואף שדרה מרכזית שתהווה את הבסיס. כפי שכבר פורסם ב-ONE, טום אחי מרדכי צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח וכעת נודע כי גם שי אייזן, שזוכה למחמאות על ההופעות שלו מאז שהוקפץ לקבוצה הבוגרת לפני כחודש וחצי, צפוי להבטיח את עתידו בחוזה חדש, כאשר אושר דוידה כבר חתם על חוזה חדש בקיץ האחרון ואופק עובדיה חתום גם הוא על חוזה ארוך טווח. בנוסף אליהם, באותה נשימה מוזכר גם עמית מאיר שנמצא גם הוא בטירונות וישוב להתאמן עם הקבוצה הבוגרת לאחר שיסיים.

הרביעייה הזאת, כרגע לפחות, מסומנת כבסיס אותו הפועל ת"א רוצה לבנות, כך קבעו לאחרונה סיני וקלינגר. ל-ONE נודע כי לרביעייה תהיה תוכנית עבודה נוספת על האימונים הקבוצתיים של הקבוצה הבוגרת והנוער והם יקבלו הכוונה מקצועית וגופנית מעבר לשעות הקבוצתיות, עם מבדקים תקופתיים, פיזיים ואחרים, במטרה לעקוב אחר התקדמותם. למעשה, אם אחי מרדכי, עובדיה ודוידה לא היו מתגייסים בשבוע שעבר, קלינגר תכנן לתת להם הזדמנות כבר מול קטמון, כך סיפר לאוהדים עמם שוחח במתחם חודורוב ביום שישי האחרון.

ניר קלינגר יחד עם שי אייזן (שחר גרוס)ניר קלינגר יחד עם שי אייזן (שחר גרוס)

"לא הצלתי את העונה של הפועל ת"א, בסך הכל עשיתי את העבודה שלי על המגרש והבקעתי, זה התפקיד שלי", אמר אבו עביד לאחר המשחק. "עד ה-16 מטר שלהם שלטנו במשחק, את הפס האחרון והסיומת אנחנו צריכים לשפר, אבל בכללי אנחנו צריכים לחשוב ולהיות חיוביים. כל ניצחון מוסיף לנו ביטחון, זה חשוב שניצחנו".

השבוע שעבר מאז ה-4:0 למכבי נתניה ודבריו של קלינגר על 'מסע ההיחלצות' של הפועל ת"א מהתחתית: "לצערי היה שבוע לא קל, לא נעים, אבל חלק מלהשתייך למועדון גדול זה לעבור גם דברים ולחץ מהסוג הזה. בגביע הכי חשוב לעבור שלב, עשינו את זה, אבל אנחנו שמים את זה לרגע בצד. יש לנו מספיק מאבקים בליגה ולכל משחק נתייחס בהתאם. אני מסכים איתו לגמרי, הטבלה בסופו של דבר לא משקרת. אנחנו צריכים להתנהג בהתאם לדבר הזה".

איאד אבו עביד חוגג (שחר גרוס)איאד אבו עביד חוגג (שחר גרוס)

בתוך כך, בהפועל ת"א יצטרכו לאושש את השחקנים לקראת המשחק ברביעי בבלומפילד, משימה לא פשוטה בפרק זמן קצר שכזה, בטח לאור מכת המחלות בוולפסון, כשעומר דמארי ועידן כהן חסרו בסגל בשל כך, אוראל דגני החלים ושיחק 120 דקות ופרנסיס קיירמה ישב על הספסל למרות שחלה.

מלבד זאת, בקבוצה התאכזבו ביחד עם עבאדי פרחאת, שפתח על חשבונו של איאד אבו עביד אבל הוחלף על ידו כבר בדקה ה-20, ויישלח לצילום היום או מחר מחשש לקרע בשריר הירך האחורי. בהפועל נזכרו בכך שגם בעונה שעברה, עד שהמגן הימני קיבל הזדמנות הוא נפצע ושב לספסל. אמש, המזל שוב לא היה עם פרחאת, שמקווה כי מדובר במתיחה בלבד, אבל בעצמו העריך, כמו גם דוקטור רן טיין שבדק אותו, כי מדובר ככל הנראה בקרע.

עבאדי פרחאת נפצע (שחר גרוס)עבאדי פרחאת נפצע (שחר גרוס)

כמו כן, בעמדת הראיונות לאחר המשחק סיפר קלינגר כי מאור בוזגלו, שמנסה להתגבר על מחלקת הנשיקה ולשוב להתאמן, ייאלץ לעשות זאת רק בעוד מספר שבועות, זו ההערכה כרגע בהפועל ת"א והוא ימשיך להיות חסר בסגל האדומים בתקופה הקרובה.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */