יום רביעי, 17.04.2024 שעה 00:50
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • רביעי, 24/04, 00:00
  • הפועל נוף הגליל
  • הפועל ב"ש
  • רביעי, 24/04, 00:00
  • מכבי נתניה

"מכבי חיפה זו הגרלה יותר קשה ממכבי ת"א"

בעלי אום אל פאחם כבר מוכן למפגש עם הירוקים בשמינית הגמר: "המשחק יתקיים בעפולה". חבר הנהלת ריינה: "אעודד את בית"ר בפעם הראשונה בחיי"

|
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם דולב חזיזה (עמית מצפה)
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם דולב חזיזה (עמית מצפה)

רגע לפני שסיבוב ח’ הקסום בגביע המדינה מגיע לסיומו, גילו הערב (ראשון) 14 העולות וארבע הקבוצות שטרם שיחקו, מי תעמוד בדרכיהן בשלב שמינית הגמר, בדרך להמשך המסע במפעל הכי מרגש שיש לכדורגל הישראלי להציע.

אחרי שהדהימה את מכבי תל אביב, הפועל אום אל פאחם קיבלה את מכבי חיפה בבית ותנסה לייצר סנסציה נוספת. ניר ברקוביץ’ קיבל את מבוקשו כפי שהצהיר בראיון אחרי המשחק, וכעת הבעלים מוחמד אבו שלמה יקווה לראות את הקבוצה שלו משאירה עוד אימפריה מאחור: “אני בעננים, עוד לא ירדנו מהעננים. אני מרוצה מאוד מההגרלה אבל סיימנו עם החגיגות, השחקנים התאמנו היום למשחק מאוד חשוב נגד בני סכנין”. 

שמינית גמר הגביע: ברקוביץ' מול חיפה

בעלי אום אל פאחם המשיך: “לפני מכבי חיפה אני חייב להביא נקודות בשביל להישאר בפלייאוף העליון, אחר כך נחשוב על מכבי חיפה. מכבי חיפה תהיה יריבה יותר קשה ממכבי תל אביב, אבל אום אל פאחם לא קבוצה שקל לנצח. ניצחנו את המקום הראשון בליגת העל וזה הגיוני שחיפה תתכונן אלינו יותר, לא תהיה שאננה ותבוא חזקה. בשבילי זו הגרלה מקובלת ומבורכת, אהבתי אותה. האמת שרציתי לקבל קבוצה אחרת, עם כל הכבוד לאנשים בריינה ואני באמת אוהב אותם כי הם חברים שלי, אבל רציתי קבוצה כמוהם על מנת שיהיה יותר נוח לשחקנים, אבל גם מכבי חיפה זה מבורך. משחק כדורגל מתחיל 50:50 ועברנו אתמול עם 52״.

המגרש בו יארחו את הירוקים? “המשחק יהיה רק בעפולה. לי ולהנהלה אין את הכוח להזיז את המשחק ובסוף ההתאחדות תשאיר את המשחק בסוכרייה. זה יהיה טיפשות לנסות להעביר עוד הפעם. תהיה לי בעיה עם הכרטיסים עכשיו אבל כל עוד נעבור את המשחקים האלה אז הקהל שלי לא יכעס”. 

אבו שלמה (איציק בלניצקי)אבו שלמה (איציק בלניצקי)

במפגש המרכזי, והיחידי על טהרת ליגת העל, ייפגשו היריבות הגדולות, מכבי נתניה והפועל באר שבע באצטדיון שבשרון. מנכ”ל האדומים, אסי רחמים, אמר לאחר ההגרלה: ״כן זו ההגרלה הכי קשה, בשנה שעברה נפגשנו באותו מעמד של שמינית גמר, אם אני לא טועה, וזה נגמר בפנדלים לנתניה. אין ספק שזו אחת האפשרויות הקשות שיכולנו לקבל אבל גביע כמו גביע, לפעמים קל הופך לקשה ומה שלפעמים אתה חושב שזה בלתי אפשרי, כמו שאנחנו מכירים מאירופה, בסוף מסתדר. כדי ללחוץ את ידו של הנשיא צריך לעבור הכל מהכל, בין אם זה בהתחלה ובין אם זה בסוף״.

בצד השני, מנהלם של היהלומים, ברק בדש, הגיב גם הוא למפגש הפיקנטי: ״זה משחק ביתי חשוב מאוד, אין ספק שזה יעזור לנו אבל בשביל להניף גביע צריך לעבור קבוצות כמו הפועל באר שבע, מכבי חיפה וכדומה. זה הגיע אומנם מוקדם אבל בואו נקווה שנעבור את המכשול הזה ונתקדם קדימה״.

שחקני מכבי נתניה חוגגים (שחר גרוס)שחקני מכבי נתניה חוגגים (שחר גרוס)

הנציגה היחידה של ליגה ב’, בני ריינה, עשויה לקבל מפגש פיקנטי משלה, כשהיא מחכה למנצחת בין בית”ר ירושלים להפועל ראשון לציו. סעיד בסול מהנהלת הקבוצה התייחס להגרלה: ״זו הגרלה טובה, אמרתי מקודם שאני מקווה שנקבל את בית״ר ירושלים כי לפי שאר היריבות אנחנו הקבוצה שעל הנייר הכי פחות מועמדת להגיע לשלבים מתקדמים, אז אם כבר שזה יהיה בשביל ההנאה והכיף לתת במה לשחקנים מהליגות הנמוכות שיראו מזה קבוצה מקצועית”.

“קיוויתי שנקבל את בית״ר ירושלים שזה אחד המועדונים הכי טובים שיש במדינה, שנוכל להגיע לטדי עם ההתרגשות ולשחק משחק של פעם בחיים. הערב זו תהיה הפעם הראשונה שאני אעודד את בית”ר ירושלים בחיים שלי. לעבור? אנחנו נעשה הכל, אחרי אתמול שאום אל פאחם עברו את מכבי תל אביב זה הראה שהכול יכול לקרות בכדורגל, למרות שיהיה קשה מאוד. נבוא בגישה שאין לנו מה להפסיד״, סיכם בסול

הפועל רעננה תתארח אצל אדומים אשדוד מליגה א’ דרום ומאמנה ניסו אביטן התייחס לקרב הצפוי על הקווים מול יובל נעים: "מדובר במגרש חוץ קשה על דשא סינטטי, אבל עדיין אנחנו נהיה הפייבוריטים. נעבוד קשה, נתכונן למשחק ואני מקווה ומאמין שאנחנו צריכים להיות בשלב הבא. כרגע, אנחנו עושים הפוגה מהגביע – לטובת המשימות חשובות בליגה ובזה אנחנו מתרכזים כרגע".

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */