יום שישי, 29.03.2024 שעה 08:04

אלאבס הודחה ע"י חאאן, גרנאדה נמנעה ממבוכה

הפתעת ענק בגביע המלך הספרדי: הקבוצה מהליגה הבכירה הפסידה 3:1 ליריבה מהליגה ה-4, גראנדה גברה על ל'הוספיטאלט לאחר הארכה. אייבר ובילבאו ניצחו

|
מובארק ווקאסו (רויטרס)
מובארק ווקאסו (רויטרס)

משחקי הסיבוב הראשון בגביע המלך הספרדי נמשכו הערב (שלישי), כאשר במוקד נרשמה הפתעת ענק, כשאלאבס נכנעה 3:1 לריאן חאאן מהליגה הרביעית במדינה בתום מותחן של ממש, וסיימה את דרכה בגביע. בנוסף, גרנאדה כמעט והודחה גם כן על ידי יריבה מאותה הליגה, אך לבסוף גברה 2:3 על ל’הוספיטאלט לאחר הארכה כשהפכה פיגור 2:0 לניצחון דרמטי. בניגוד אליהן, אייבר לא התקשתה וחגגה עם 0:5 על לוגרונייס אחרי שלושער של פאבלו דה בלאסיס, שגם אתלטיק בילבאו השיגה ניצחון חלק עם 0:3 על אינטרסיטי.

ריאל חאאן – אלאבס 1:3

איזו הפתעה גדולה, שמזכירה שבדיוק בשביל דברים כאלו קיים הגביע. הקבוצה מהליגה הבכירה בספרד ספגה הפסד מפתיעה לזו מהליגה הרביעית במדינה וסיימה את דרכה. חאאן עלתה ליתרון בדקה ה-13, ויקטור לגווארדיולה הורחק בדקה ה-52 ואז הגיעו דקות סיום מותחות. המארחת הכפילה את היתרון משער של מיגל מרטין (84), פרה פונס צימק מיד (86) ואלאבס החלה ללחוץ במטרה להשיג שוויון והארכה, אולם היריבה הצנועה צחקה אחרונה עם שער של פראן הרננדס ממש בדקה ה-90, ששלח אותה לסיבוב השני במפעל.

ל’הוספיטאלט – גרנאדה 3:2 לאחר הארכה

איזו דרמה – כמעט קיבלנו עוד הדחה מפתיעה של קבוצה מהליגה הבכירה, אולם האורחת הצליחה לבסוף לנצח בתוך הארכה ולהמשיך הלאה. המארחת הצנועה היממה את גרנדה כשהוליכה 0:2 משערים של טון ריפולי (12) ודייגו מרטינס (44), אך אז אדריה פררה הורחק משורותיה (50) ומשם המשחק קיבל תפנית חדה. פנדל של אדריאן ראמוס (52) ושער מאוחר של רוברטו סולדאדו (79) שלחו את המשחק ל-30 דקות נוספות. שם, ראמוס השלים צמד (96) ומנע מקבוצתו מבוכה גדולה עם הכרטיס לשלב הבא.

אדריאן ראמוס (La Liga)אדריאן ראמוס (La Liga)

לוגרונייס – אייבר 5:0

בשונה מאלאבס, לאייבר זה הלך יותר חלק, על אף ההתחלה לא הייתה קלה, כאשר את המחצית הראשונה הצליחה המארחת לגרור ל-0:0 מפתיע. בחצי השני נגמר האוויר ליריבה הצנועה ואייבר ניצלה זאת, ושם התחילה החגיגה שלפאבלו דה בלאסיס עם שלושער תוך 13 דקות (57, 62 ו-70) ושארלס חתם עם צמד משלו (83 ו-87) בדרך לניצחון צפוי וההעפלה לשלב הבא.

אנדורה – לגאנס 1:1 (6:5 בדו קרב פנדלים)

האורחת, שנאבקת על חייה בלה ליגה, ניצלה מהדחה מביכה במיוחד נגד הקבוצה הצנועה שמגיעה מהליגה השלישית בספרד. מוהמאדו קייטה העלה את אנדורה ליתרון בדקה ה-25, גידו קאריז’ו איזן, ולאחר 120 דקות שתי הקבוצות ניגשו לדו קרב מהנקודה הלבנה, אותו ניצחה לגאנס אחרי דרמה לא קטנה.

אינטרסיטי – אתלטיק בילבאו 3:0 

קבוצה נוספת שלא התקשה יותר מדי היא בילבאו, שחלפה על פני היריבה מהליגה השלישית די בקלות בדרך לסיבוב השני. איבאי גומס דאג להרגיע את קבוצתו כאשר כבש בחלוף שתי דקות בלבד, כשהשער השני הגיע בדקה ה-53 מרגלי בנייאט אצ’בריה. בילבאו שיחקה על מי מנוחות והשיגה לבסוף גם את השלישי מפנדל של קנאן קודרו (87) בדרך לניצחון חלק.

5 השערים הגדולים מהמחזור ה-17 בספרד
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */