יום שישי, 19.04.2024 שעה 21:19

פנויים לקשר רציני: המאמנים שמחפשים קבוצה

לכולם יש הרבה ניסיון על הקווים ולאף אחד מהם אין קבוצה, כל אחד מסיבותיו: מצאנו את המועדונים שהכי יתאימו לאמרי, אנצ'לוטי, פוצ'טינו, אלגרי ועוד

|
אמרי, אנצ'לוטי, פוצ'טינו ואלגרי (רויטרס)
אמרי, אנצ'לוטי, פוצ'טינו ואלגרי (רויטרס)

חלקם פוטרו וחלקם התפטרו, אבל בשורה התחתונה – יש כמה מאמנים מצוינים עם רזומה עשיר בכדורגל העולמי שאף אחד מהם לא מדריך כרגע קבוצה, וחבל. אונאי אמרי, קרלו אנצ’לוטי, ומאוריסיו פוצ’טינו פוטרו לאחרונה מארסנל, נאפולי וטוטנהאם בהתאמה, מסימיליאנו אלגרי עזב את יובנטוס לשנת שבתון וגם חורחה סמפאולי ורוברט מורנו מחפשים יעד חדש. ONE ניסה למצוא עבורם את הקבוצה שהכי תתאים בהתחשב בנסיבות והלך בחלק מהמקרים דווקא בניגוד לשמועות.

מאוריסיו פוצ’טינו

דווקא אחרי שהוביל את טוטנהאם לגמר ליגת האלופות לראשונה בתולדותיה, המאמן הארגנטינאי בן ה-47 פוטר מהתרנגולים ופינה את מקומו לז’וזה מוריניו אחרי לא פחות מחמש שנים, בהן ביסס את מעמדה של הקבוצה בטופ 4 של הליגה האנגלית והפך אותה לקבוצת ליגת אלופות לגיטימית ומצליחה. כעת, אחרי שאימן באספניול, סאות’המפטון וכאמור, גם טוטנהאם, פוצ’טינו מחפש את היעד הבא. הקבוצה שהכי מתאימה לו: אמנם מדובר במעבר שנוי במחלוקת ליריבה המרה של האקסית, אבל הצטרפות לארסנל יכולה בהחלט לסייע לשני הצדדים. 

מאוריסיו פוצ'טינו (רויטרס)מאוריסיו פוצ'טינו (רויטרס)

קרלו אנצ’לוטי

אחד המאמנים המנוסים והמעוטרים באירופה. בגיל 60 ועם שלושה גביעי אלופות בארון, אנצ’לוטי פוטר השבוע מנאפולי בעקבות הסכסוך עם הבעלים השנוי במחלוקת אאורליו דה לאורנטיס. כעת, אחרי קריירה מפוארת שכללה את יובנטוס, מילאן, פארמה, נאפולי, ריאל מדריד, צ’לסי, באיירן מינכן ופאריס סן ז’רמן, המאמן האיטלקי הוותיק הוא מהשמות החמים והמעניינים ביותר על המדף. הקבוצה שהכי מתאימה לו: קשה להתווכח עם ההיסטוריה, אנצ’לוטי ומילאן זו פשוט התאמה מושלמת.

קרלו אנצ'לוטי (רויטרס)קרלו אנצ'לוטי (רויטרס)

אונאי אמרי

אמנם הוא הגיע עם ציפיות גדולות, אך ‘היורש של ארסן ונגר’ לא הצליח להושיע את ארסנל, עמה הגיע לגמר הליגה האירופית בעונה שעברה והובס 4:1 על ידי היריבה העירונית צ’לסי. עונה וחצי הספיקו לראשי התותחנים על מנת להבין שזה לא זה והמאמן הספרדי בן ה-48 פוטר בבושת פנים. כעת, אחרי הפרק המאכזב בלונדון, אמרי, אקס סביליה, פאריס סן ז’רמן, ולנסיה וספרטק מוסקבה מחכה להזדמנות לחזור לקווים ולתקן את הרושם. הקבוצה שהכי מתאימה לו: שלוש זכיות רצופות בליגה האירופית מדברות בעד עצמן, אמרי צריך לחזור לקבוצה מספרד, ורצוי שלאספניול. נועלת הטבלה נמצאת בכושר מזעזע בליגה, אבל בליגה האירופית עלתה לשלב הבא, והוא יוכל לסייע לקטאלונים לעשות דברים יפים במפעל, וחשוב מכך – להישאר בליגה.

אונאי אמרי (רויטרס)אונאי אמרי (רויטרס)

מסימיליאנו אלגרי

הוא עזר למילאן לזכות באליפות איטליה עוד לפני התקופה המעולה ביובנטוס ולמרות ההצלחה יוצאת הדופן בזירה המקומית בחר לפנות את כיסאו לאחר שלא הצליח לזכות בליגת האלופות והפסיד פעמיים בגמר לברצלונה ולריאל מדריד. בגיל 52 ואחרי שבהחלט נח מספיק זמן, הגיע הזמן לאתגר חדש בליגה אטרקטיבית שתתאים לסגנון המשחק של המאמן האיטלקי. הקבוצה שהכי מתאימה לו: אם יגיע לבאיירן מינכן, יחזיר אותה להיות הקבוצה האימתנית שהיא יכולה להיות ושהיא שוב תמעט למעוד בליגה הגרמנית.

מסימיליאנו אלגרי (רויטרס)מסימיליאנו אלגרי (רויטרס)

חורחה סמפאולי

אחרי שאימן את ליאו מסי בנבחרת ארגנטינה (ולקח לו שתי זכיות באליפות דרום אמריקה כשעמד על הקווים של צ’ילה) חורחה סמפאולי התפטר מאימון סנטוס ממש לפני יומיים. בגיל 59 ואחרי שעבר גם בסביליה, הארגנטינאי זמין לאתגר חדש ואין ספק שאישיות צבעונית כמו שלו צריכה להישאר בדרום אמריקה. הקבוצה שהכי מתאימה לו: בוקה ג’וניורס. כבר יותר מדי זמן שהקבוצה רואה ליריבה המרה ריבר פלייט את הגב, ואין איש מתאים ממנו מלנסות שלקם את המועדון ולהחזיר עטרה ליושנה.

חורחה סמפאולי (רויטרס)חורחה סמפאולי (רויטרס)

רוברט מורנו

העוזר הנצחי של לואיס אנריקה הסתכסך עם מאמן נבחרת ספרד, תחתיו עבר בברצלונה, רומא, סלטה ויגו וכאמור, גם נבחרת ספרד, כאשר חתול שחור עבר בין השניים בעקבות החלטתו של מורנו, שניסה לפצוח בקריירת סולו כמאמן ראשי, להמשיך ב’לה רוחה’ למרות עזיבתו של אנריקה בעקבות מותה של ביתו הקטנה. כמאמן הנבחרת הספרדית, רוברט מורנו רשם שבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו, נותר בלתי מנוצח והוביל את הספרדים ליורו 2020, עד שפוטר על מנת לפנות את מקומו ללואיס אנריקה, שחזר לתפקידו והתעקש להיפרד ממורנו ולא לאפשר לו להמשיך כעוזרו בשל היותו ‘לא נאמן’. הקבוצה שהכי מתאימה לו: אחרי שישה משחקים רצופים ללא ניצחון, הלחץ על מאמן ויאריאל חאבי קאייחה הולך וגובר וזו עשויה להיות ההזדמנות הגדולה של רוברט מורנו, הפעם לא בצד של אף אחד.

רוברט מורנו (רויטרס)רוברט מורנו (רויטרס)
יצא צדיק: נכנס במצלמה ודאג לא לשבור אותה
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */