יום שבת, 20.04.2024 שעה 03:25
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

"שופטים פוסלים שערים חוקיים, שיקחו אחריות"

מאמן מכבי ת"א ולדימיר איביץ' במתקפה על השופטים: "הם לוקחים החלטות לאן שהם רוצים, זה משוגע". בקבוצה מחכים לשמוע האם ניקוליץ' יצטרך ניתוח

|
ולדימיר איביץ' (רדאד ג'בארה)
ולדימיר איביץ' (רדאד ג'בארה)

לאחר שהשלימה סיבוב שלם ללא ספיגה, מכבי תל אביב תפתח ביום שבת ב-15:00 את הסיבוב השני כשתארח בבלומפילד את סקציה נס ציונה. האלופה שנמצאת בפסגת הטבלה, נעצרה במחזור הקודם עם 0:0 ביתי מול מכבי נתניה והיא בוודאי רוצה לחזור למסלול על מנת שלא לאפשר למכבי חיפה להיצמד אליה. 

לקראת ההתמודדות, מאמן הצהובים, ולדימיר איביץ’, דיבר היום (חמישי) במסיבת עיתונאים ובה תקף באופן חריג את השופטים על ההחלטות האחרונות כשלטענתו נפסלו לקבוצתו שלושה שערים חוקיים במשחקים האחרונים. המסע”ת הועברה בשידור חי באתר ובערוץ ONE.

איביץ': המאמנים יכולים להגיד את דעתם

“בשבוע שעבר שיחקנו שלושה משחקים ופסלו לנו שני שערים”, פתח הסרבי. “אחד נגד קריית שמונה ואחד נגד מכבי נתניה. אם אנחנו לא ראויים לשער אז לא מגיע לנו לכבוש, כל מאמן בעולם חושב כמוני, זה משהו נורמלי, אך יש פעמים שלוקחים לך שער חוקי. יש לנו VAR, זה לא יכול להיות שיקרה מה שקרה מול ק”ש, שינו את ההחלטה של השופט שהייתה נכונה, אני חושב שזו הפעם הראשונה שזה קורה ב-VAR”.

“בשבוע שעבר פסלו את השער של אילון אלמוג, למה עשו זאת? זה היה שער חוקי. בחצי הגמר בעונה שעברה שרקו נגדנו לפנדל על נגיעת יד, ובמקרה הזה זו לא הייתה נגיעת יד ופסלו לנו את השער. החליטו שזו עבירה אחרי הבדיקה, בדיוק כמו שקרה בגביע, הם לוקחים את ההחלטה לאן שהם רוצים. מישהו אמר לשופט שזו נגיעת יד ואחר כך הם הבינו שעשו טעות ואמרו שזו עבירה, זה משוגע לגמרי. 3 השערים האחרים אני לא אומר דבר כי ההחלטה הייתה נכונה, אבל כשזה שער חוקי זה לא הוגן שפוסלים”.

אילון אלמוג מאוכזב (רדאד ג'בארה)אילון אלמוג מאוכזב (רדאד ג'בארה)

עוד הוסיף המאמן: “המאמנים יכולים להגיד את דעתם, גם על החלטות שיפוט. כולם מדברים עלינו, כשהשחקנים לא נראים טוב הם אשמים, המאמן אשם, אבל גם לשופטים יש אחריות והם צריכים לקחת אחריות. אם אני טועה כולם יגידו שאני טועה. אין לי בעיה עם אף שופט, אני מדבר איתם תמיד לפני משחקים, זה לא משהו אישי כנגד אף אחד. אני מדבר על משהו שהוא ברור וכולכם יודעים זאת, אני לא מבקש משהו שלא מגיע לנו. אפילו קרן או כדור חופשי לא אבקש, אבל יש דברים שמגיעים לנו”.

ולדימיר איביץ' באימון (רדאד ג'בארה)ולדימיר איביץ' באימון (רדאד ג'בארה)

המשחק האחרון: “יכולנו להיות טובים יותר נגד נתניה, היינו ראויים לנקודות גם מול חדרה ונתניה, החמצנו הרבה מצבים וסיימנו בתיקו בשני המשחקים, אלו נקודות יקרות שאבדו. אני לא זוכר משחק שבו לא הגיעו לנו הנקודות, אבל אנחנו חייבים לעבוד קשה ולשפר הרבה דברים במשחק שלנו. המטרה שלנו היא להיות טובים יותר ויותר. אנחנו רוצים לשפר את המשחק שלנו, גם בהגנה וגם בהתקפה. זו העבודה שלנו ובכל יום ניתן את המקסימום שלנו כדי לעשות את זה”.

עוד אמר הסרבי: “אם אנחנו משווים את המשחק האחרון לקריית שמונה או הפועל ת”א, דעתי היא שנגד נתניה זה היה המשחק הטוב ביותר שלנו העונה. היינו ראויים ל-3-4 שערים במשחק הזה, בדרבי זה לא היה משחק של 0:3, אבל כך גם במשחק מול נתניה, לא הצלחנו לתרגם את המצבים לשערים. אבל זה הכדורגל, אתה לא יכול להיות בטוח שתנצח אם אתה מחמיץ כל כך הרבה”.

האם נראה מול הקבוצות הקטנות מערך התקפי יותר: “אני לא חושב שאלו קבוצות קטנות, כל משחק הוא קשה. נס ציונה היא קבוצה שעשתה תוצאות טובות, שיחקנו מולה משחק ידידות, זה שונה לגמרי. אנחנו צריכים להיות מרוכזים במאה אחוז כדי להשיג תוצאה טובה. אתה לא יכול לנצח אף יריבה אם אתה לא מרוכז במאה אחוז”.

שחקני מכבי ת"א באימון (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי ת"א באימון (רדאד ג'בארה)

העבודה המנטלית עם השחקנים: “השחקנים משחקים במועדון הגדול בישראל והם יודעים שכל משחק, לא משנה מי היריבה, ליגה או גביע הטוטו, צריכים לתת את הכול ולנצח. זו הרמה של המועדון, חייבים להיות מוכנים לתת מאה אחוז בכל אימון ובכל משחק, להילחם על המקום שלהם בהרכב. אנחנו חושבים רק על עצמנו ולא על היריבות, עלינו לעשות את שלנו בכל משחק”.

השחקנים הפצועים: “רובם בכושר טוב, צ’יקו אופואדו וניק בלקמן יהיו איתנו בקרוב, לא במשחק הקרוב, אבל יחזרו בקרוב אני מקווה. צ’יקו עובד איתנו והוא צפוי לשוב במחזורים הקרובים. אורוש ניקוליץ’? אנחנו מחכים לתשובה מהרופא בנוגע לפגיעה שלו, אני מאמין שהיום-מחר יהיו לנו תשובות, אני לא יודע אם הוא יעבור ניתוח. נחכה להחלטת הרופא. שרן ייני מוכן, הוא מתאמן איתנו ומוכן לשחק”. 

אורוש ניקוליץ' באימון (רדאד ג'בארה)אורוש ניקוליץ' באימון (רדאד ג'בארה)

קשר הקבוצה, עומר אצילי, אמר: “אני מרגיש טוב, הייתה לי תקופה לא פשוטה לאחרונה עם הפציעה, שמח שזה מאחוריי. נהנה בכל רגע שלי על המגרש. מקווה רק להישאר בריא. לכל שחקן זה קשה לראות את הקבוצה מהצד, שמחתי שהקבוצה מנצחת ונראית טוב, ידעתי שזה יעזור לי להשתלב טוב יותר כשהקבוצה נראית טוב. הייתי הולך לישון וחולם על חזרה למגרש, שמח שזה מאחוריי”.

עוד הוסיף: “לכל שחקן בקבוצה יש יכולות ויכול לעשות את ההבדל, מקווה לתרום את חלקי העונה, שמח לחזור וכמובן רק שאשאר בריא זה מה שחשוב. אני מרגיש טוב, גם מבחינת כושר גופני, מאמין שככל שאשחק יותר גם החדות שלי תשתפר ואיך שאהיה על המגרש. מקווה לתרום את חלקי כמה שיותר”.

אנדראס יאניוטיס ודניאל טננבאום (רדאד ג'בארה)אנדראס יאניוטיס ודניאל טננבאום (רדאד ג'בארה)

הרגע שבו נפצע שוב: “היו רגעים קשים, במחנה אימונים חזרתי לשחק ואז שוב הרגשתי את האזור. חשבתי על ניתוח והיה ניסיון אחרון למנוע את זה. אני שמח שבסוף הצלחתי לחזור”.

הסיבוב ללא ספיגה: “זה לא משהו שבא בהפתעה אנחנו עובדים על זה באימונים. לא מסתכלים בקטע של לשבור שיא, באים כל משחק ורואים שכל 11 השחקנים עובדים קשה כדי לשמור על הרשת נקייה, שמחים כולנו שיש תוצאות”.

עומר אצילי (רדאד ג'בארה)עומר אצילי (רדאד ג'בארה)

היריבה נס ציונה, החלשה על הנייר: “מבחוץ זה נראה ככה , אבל במכבי ת”א כל שחקן שמקבל את ההזדמנות יודע שאם הוא לא יהיה טוב הוא יהיה בחוץ. כולם נותנים מאה אחוז ויודעים שצריכים לקחת את ההזדמנות בשתי ידיים. אין זלזול, שחקנים מודעים למה שצריך לעשות, אנחנו צריכים לצבור כמה שיותר נקודות. שחקן יודע שאם הוא לא יספק את הסחורה הוא יישב בחוץ. לחזור לכבוש? מקווה שהשבוע לא יפסלו לנו שערים”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */