יום שבת, 20.04.2024 שעה 05:02
ליגת ווינר סל 23-24
87%1822-211223מכבי ת"א
73%1828-206722הפועל ת"א
73%1777-187122עירוני רמת גן
60%1557-162120הפועל ירושלים
57%1654-172121הפועל חולון
50%1818-179222בני הרצליה
50%1859-181922עירוני קריית אתא
41%1784-176922הפועל עפולה
41%1987-182122הפועל חיפה
39%1915-189923עירוני נס ציונה
30%1711-152520הפועל אילת
24%1860-173021הפועל ב"ש/דימונה
23%1956-178122הפועל גליל עליון
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 20:40
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • עירוני נס ציונה
  • רביעי, 24/04, 20:30
  • הפועל ת"א
  • עירוני קריית אתא
  • חמישי, 25/04, 20:30
  • הפועל עפולה
  • הפועל גליל עליון
  • שישי, 26/04, 13:45
  • הפועל חיפה
  • הפועל אילת
  • שלישי, 30/04, 00:00
  • הפועל חולון
  • הפועל ירושלים
  • שלישי, 30/04, 00:00
  • עירוני רמת גן

קטש: לא מתעסק בשיאים, פלדין יצא כי היה עייף

מאמן הפועל ירושלים אחרי הניצחון על גלבוע/גליל ותצוגת השיא של השחקן: "הוא שיחק יותר מדי דקות". פלדין: "אוהב את הטבעות בארנה והן אוהבות אותי"

|
ג'יימס פלדין אחרי עוד שלשה מוצלחת (אורן בן חקון)
ג'יימס פלדין אחרי עוד שלשה מוצלחת (אורן בן חקון)

המחזור ה-9 בליגת ווינר סל נמשך הערב (שבת) בארנה שם גברה הפועל ירושלים על הפועל גלבוע/גליל 73:88. בזכות הניצחון המקומיים עלו למאזן 1:6 והם ממשיכים להיצמד למכבי תל אביב בצמרת הטבלה, כשג’יימס פלדין סיפק הצגה נדירה עם 41 נקודות.

עודד קטש על ג׳יימס פלדין: ״למה הורדתי את פלדין מהפרקט? כי הוא היה עייף ושיחק יותר מדי דקות. אנחנו לא עוסקים פה בשיאים, אנחנו מתעסקים בלנצח משחקים, לעבור את המשחק ולהיות בריאים, כי כבר ביום שלישי יש לנו משוכה לא קלה מול בנדירמה״.

היכולת של פלדין: ״היו כמה דקות יוצאות דופן, אבל אנחנו מכירים את ג׳יימס, הוא סקורר ברמה גבוהה מאוד וכשסקורר מרגיש ככה, כמו שהוא הרגיש, הוא לוקח זריקות מכל טווח. אני באותם רגעים חשבתי על ההגנה ואיך עושים את העצירה הבאה אז פחות הייתי חלק מהחגיגה, אבל זה היה מרשים. ראינו גם ביורוליג לאחרונה כמה תצוגות מאוד מרשימות של שחקנים וג׳יימס מתאים לרמות האלה, הוא הרגיש טוב וזה היה מרשים מאוד״.

עודד קטש (אורן בן חקון)עודד קטש (אורן בן חקון)

הפציעות: ״אני מקווה שיהיה לנו את בר טימור וג׳ייקובן בראון כמה שיותר מהר. בקשר לג׳ייקובן צריך עדיין לראות איך הוא מרגיש, זה עניין של תחושה ובר מתקדם יותר מהר ממה שהרופאים אמרו ואפילו הסכימו שאשתמש בו מול גלבוע/גליל, למרות שניסיתי שלא לסכן אותו אז לכן הוא לא שיחק״.

ג'יימס פלדין חוגג עם חבריו לקבוצה (אורן בן חקון)ג'יימס פלדין חוגג עם חבריו לקבוצה (אורן בן חקון)

ג׳יימס פלדין: ״ניצחנו וזה כל מה שחשוב לי, כולם מכירים אותי ויודעים שאני רק רוצה לנצח, אם אני קולע שתי נקודות או אם אני קולע 40. זה היה קשה, יש לנו המון פציעות ושיחקנו שבעה שחקנים מרכזיים ואני מקווה שנקבל את ג׳ייקובן ובר בחזרה לקראת בנדירמה ביום שלישי. אני רק שמח שניצחנו״.

הזריקות שלקח: ״שיחקנו כרגיל, לקחתי זריקות ונכנסתי לקצב וזה הבית שלי פה בארנה, אני די אוהב את זה. אני אוהב את הטבעות והטבעות אוהבות אותי ואם אני ׳מתחמם׳ אני פשוט מתחיל לזרוק והזריקות נכנסות. הקבוצה אומרת לי להיות אגרסיבי גם אם אני מחטיא, אז זה היה לילה מיוחד בשבילי, לשחק מול החבר הטוב ביותר שלי (אדגר סוסה) ונכנסתי למשחק מהר, אני מקווה שזה יקרה שוב במשחק מול גלבוע בחוץ״.

סולימאן בריימו מנסה "לצנן" את ג'יימס פלדין (אורן בן חקון)סולימאן בריימו מנסה "לצנן" את ג'יימס פלדין (אורן בן חקון)

״זו לא הפעם הראשונה שאני משחק מול אדגר סוסה, אבל לא שיחקתי נגדו מאז ששיחקנו באיטליה. אני מכיר את המשחק שלו, הוא מכיר את המשחק שלי. זה היה קשה, אני רוצה שהוא יצליח בכל משחק, חוץ מאשר נגדנו. הוא שחקן נהדר ואני שמח שניצחנו״.

מחשבות על היורוליג: ״הייתי שם, אבל אני לא מדבר על היורוליג כי אני פה לעוד עונה וחצי, אז אין סיבה לדאוג. אני צופה ביורוליג בטלוויזיה, אבל אני מתרכז רק בהפועל ירושלים ומנסה לעשות דברים גדולים בשביל המועדון הזה״.

יפתח זיו: ״ניסינו לעצור את ג׳יימס פלדין, הייתה לנו איזה תוכנית לעצור אותו, אבל זה לא כל כך עבד. הוא היה אדיר, שיחק מאוד טוב, ניסינו לעצור אותו, אבל הוא לקח זריקות גדולות ובחצי הראשון זה בעיקר מה שהוריד אותנו. משחק גדול שלו. אנחנו מנסים להיות קבוצה הגנתית שמראה אופי בהגנה וראינו שאנחנו מסוגלים לעשות את זה ברבע הראשון, אבל ברבע השני משהו השתחרר שם והם עשו את הריצה הגדולה שלהם״.

ליאור ליובין: ״הגענו עם תוכנית משחק מסוימת לשחקנים מסוימים ולפעמים היא לא עובדת, ואז עוברים לתוכנית ב׳ ובמקרה של ג׳יימס פלדין גם שלב ג׳ וד׳ לא עזרו, כי פשוט הוא גם לקח כל הזמן צעד אחורה וזה מאוד קשה. כששחקן מרגיש כל כך טוב, אז זה מאוד קשה ואז עושים את התפקיד של מאמנים, קצת צורחים וקצת מחדירים מוטיבציה, אבל באמת הריצה שנבנתה איתו ברבע השני נתנה לירושלים המון ביטחון, דווקא ברגעים שהמומנטום היה בצד שלנו אחרי חטיפה ושלשה פנויה שלנו להוריד את ההפרש, אבל זה מה ששחקנים גדולים עושים״.

ליאור ליובין (חגי מיכאלי)ליאור ליובין (חגי מיכאלי)

ההגנה: ״מבחינת מספרים, גם ברבע השני, למרות שהיה להם יתרון קטן, הצלחנו להפוך את המומנטום ואני זוכר שעודד קטש לקח פסק זמן וחזרנו עם לחץ שחטפנו בו כדור והייתה זריקה פנויה של אדגר סוסה להוריד ל-2 או 3. זאת אומרת ששמרנו טוב גם במהלך הרבע השני, אבל אז הייתה שלשה של תמיר בלאט מטר מהחצי, זאת הייתה השלשה הראשונה שלו, ואז פלדין עם שתי שלשות. יש רגעים שגם לקבוצה שמשקיעה מאמץ גדול ומגיעה כאנדרדוג, נגמר טיפה האוויר, אז אני חושב שזה היה הרגע המשמעותי במשחק”.

מצב הקבוצה: ״קודם כל אני מאוד אוהב אותם, אז אני מרגיש מצוין. זה תהליך, אנחנו לומדים גם אחד את השני וגם איך לשחק כדורסל תוך כדי תנועה. זה מצחיק, היו כמה ימי הולדת השבוע והשחקן הישראלי הכי בכיר שלנו, יפתח זיו, עוד לא בן 25, אז זה כיף כי זה חבר׳ה צעירים שרוצים ללמוד ומשקיעים ועם המון מוטיבציה, ויש גם המון לימוד תוך כדי, אבל זה חלק מהכיף״.

הדעיכה בתוצאות בתקופה האחרונה: ״לפני שבועיים השאלה הזאת הייתה יותר כואבת כי זה היה ארבעה הפסדים רצופים, אז עכשיו זה עם ניצחון אחד באמצע, אז אני כבר לוקח את זה כמשהו חיובי. חלק מהמשחקים היו טובים וחלק פחות טובים, אני חושב שהגענו טוב גם במשחק הקודם בנס ציונה ולרגעים מסוימים, אפשר לקחת דברים טובים גם מההפסד לירושלים. היינו אנדרדוג מובהק ואני לא הולך לבנות תיאוריות על המשחק הזה, אבל כן אקח דברים טובים ויש גם דברים פחות טובים שנוכל ונצטרך ללמוד מהם״.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */