יום חמישי, 18.04.2024 שעה 11:42
לאומית גברים 23-24
411915-198224אליצור נתניה
391816-195223מכבי רחובות
391996-209624עירוני נהריה
372022-209524מכבי ראשל"צ
371863-186124גלבוע/גליל
362018-203524עירוני רעננה
341861-189723אליצור אשקלון
341944-192322אליצור שומרון
341953-190324מ.ס צפת
341996-194424הפועל בני כפר קאסם
331974-187124מכבי מעלה אדומים
331970-184024א.ס. רמה"ש
312058-198724מכבי חיפה
לוח משחקים
  • אליצור אשקלון
  • 72 - 56
  • מכבי רחובות
  • עירוני נהריה
  • 81 - 88
  • מכבי מעלה אדומים
  • גלבוע/גליל
  • 81 - 97
  • מכבי ראשל"צ
  • הפועל בני כפר קאסם
  • 90 - 79
  • אליצור נתניה
  • מכבי חיפה
  • 79 - 90
  • אליצור שומרון
  • עירוני רעננה
  • 91 - 78
  • מ.ס צפת

"עוד אאמן ברמות הכי גבוהות, לא מתבייש לומר"

שלומי אבוחצירה עוזרו של אברהמי בקריית אתא שוחח עם ONE אחרי ה-82:88 ברמה"ש, גורדון לא מתרגש מההפסד לעפולה, הירשוביץ שחגג ניצחון: "לידת עכוז"

|
שרון אברהמי (משה חרמון)
שרון אברהמי (משה חרמון)

המחזור הרביעי בליגה הלאומית נפתח אמש (שלישי) עם חמישה משחקים מצוינים שהביאו בשורות חדשות עמם. במוקד, עמד קרב האדומות מהצפון בין הפועל עפולה להפועל גליל עליון. בתום קרב דרמטי שהוכרע ממש בשניות הסיום, ניצחו השחקנים מבירת העמק 95:101 וחזרו למסלול הניצחונות

מאמן עפולה, ניר קפלן, אמר בסיום: “ניצחון שהושג בזכות הרבה לב ואופי, למרות טעויות בצד ההגנתי ידענו להתעלות בשני צידי המגרש”. במועדון גם הוסיפו: “תוכנית המשחק שלנו יצאה לפועל האנרגיות והלב הפכו בשבילנו את המשחק הקהל היה השחקן השישי שלנו ואני מודה לכל מי שהגיע נתראה במשחק הבא באשקלון".

ניר קפלן (רדאד ג'בארה)ניר קפלן (רדאד ג'בארה)

אבישי גורדון מנגד, התייחס לשתי זריקות העונשין שפספס רועי הובר: “זה חלק מהעסק, לא הפסדנו בגלל זה, אני מאמין שפעם הבא הוא יקלע. ממשיכים קדימה למשחק הבא נגד חבל מודיעין. ההיעדרות של הזר החדש רוברט גלן? זו הייתה החלטה שלי והוא לא התאמן איתנו, בשבוע הבא הוא ישחק. אני מאוד מרוצה מהיכולת עד עכשיו. אנחנו כמובן צריכים עוד להשתפר בהרבה דברים, להכניס שחקן חדש לשיטה שלנו ולהקדם צעד צעד”.

אליצור קריית אתא חזרה למוטב ועלתה זמנית לפסגה אחרי 82:88 על א.ס רמת השרון שנותרה ללא ניצחון בליגה. שלומי אבוחצירה, עוזרו של שרון אברהמי סיפר בשיחה ל-ONE: “ניצחון חשוב מאוד אחרי האכזבה בשבוע שעבר בבית. פתחנו טוב מאוד, ההפרש קצת מטעה כי נתנו לכל החבר’ה הצעירים לשחק ועכשיו הפנים קדימה. באנו למשחק כזה שידענו שהם עם הגב לקיר, באנו קצת פצועים כי קווינטרל תומאס נפצע לנו לפני יומיים והיה בספק, אבל הודות לטיפול מסור של הצוות שלנו הוא שיחק”.

קווינטרל תומאס (רויטרס)קווינטרל תומאס (רויטרס)

ההקרבה של תומאס: “יש זרים בליגות בכלל שהיו אומרים שאני לא משחק כדי לשמור על עצמי, אבל קווינטרל עשה אקסטרה מאמץ ועשה משחק מצוין. בגדול אני יכול לומר שפה אין כוכבים והיא מורכבת מאוסף של שחקנים מגובשים שאחד נותן בשביל השני. אנחנו קבוצה עם אובר פרגון ולפעמים אין לנו מושג מאיזה מקום זה בא”.

הליגה הלאומית: “אני חזרתי השנה לליגה הזו, כי לפני שנתיים-שלוש הייתי העוזר של שרון אברהמי אחרי שאימנתי בליגה הארצית ועקבתי היטב. השנה בשל העובדה שאמורות להיות שתי עולות, הליגה משוגעת. כל משחק יהיה מלחמת עולם, אף אחד לא בא בגישה שהוא מנצח בקלות. כל משחק יהיה מלחמה ומול ר”ג/גבעתיים נמשיך להתכונן כמו שצריך. אני לא זוכר ליגה כזו”.

אוהדי אליצור קריית אתא (מוחמד מוררה)אוהדי אליצור קריית אתא (מוחמד מוררה)

המטרות לעונה: “פלייאוף זה לא משהו שצריך לדבר עליו, זה ברור. אני לא אצא בהצהרות, אבל זה סוד שקריית אתא לא נבנתה בשביל להעביר עונה, אין מושג כזה בטח אצל יושב ראש כמו שלנו. המטרה היא ברורה ואנחנו נתקדם עד אפריל-מאי. אני לא מסתכל על המשחקים הבאים, אלא רק על זה הקרוב. אנחנו לא נעשה שום שינוי בסגל, הוא יציב וטוב יש לנו את הרכז הכי טוב בליגה, שחקנים איכותיים, זרים ברמה הכי גבוהה שעשו דברים בקריירה”.

הרצון להיות מאמן ראשי: “אני לא מתבייש להגיד את זה וזה לא סוד, אני לא ילד, כבר בן 47 ואני יודע שאני מסוגל לאמן, כבר אימנתי במעלות, גם בקיץ הייתי קרוב לחתום בקבוצה מהליגה הארצית. זה לא צלח, אז חזרתי לעבוד עם שרון, שהוא חבר שלי גם מחוץ למגרש. אני יכול להגיד שאני עוד אאמן, זה תלוי ביושב הראש שירים את הכפפה ויראה כמה זה בוער בי וזה יקרה. אני אאמן ברמות הגבוהות”.

מכבי רעננה שוב התקשתה מאוד ונחלה הפסד שלישי ברציפות, כאשר הפעם היה זה מול מכבי הוד השרון שניצחה 84:93. המאמן המאוכזב אבנר יאור אמר: “במשך שלושה רבעים המשחק התנהל באופן שוויוני, למרות שהצגנו יכולת אישית בינונית. בתחילת רבע רביעי לא ייצרנו נקודות במספר התקפות וזה גרם לירידה מנטלית וריפיון הגנתי, לא ירדנו טוב להגנה ולא עשינו עצירות של מהלכים פשוטים. צריך להתחרות ולהילחם 40 דקות בכל ערב ואז תמיד אפשר יהיה להיות בעמדת ניצחון, אסור לתת למחשבות אישיות להשתלט כי ברגעים הפחות טובים הכח כקבוצה עושה את ההבדל”.

אבנר יאור (צילום באדיבות מכבי רחובות)אבנר יאור (צילום באדיבות מכבי רחובות)

חנן הירשוביץ סוף כל סוף חייך אחרי ה-81:85 הדחוק של הפועל רמת גן/גבעתיים מול אליצור נתניה שנעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים: “זה הרגיש כמו לידת עכוז, משחק של הקרבה .לא כדורסל גדול אבל הרבה לב. מקווה שזה המשחק שקיבלנו זר גבוה דומיננטי”.

גם מכבי קריית מוצקין מאוד מרוצה מכך שהיא חזרה למסלול הניצחונות. רועי פרל סיפר ל-ONE אחרי ה-66:77 על הפועל חבל מודיעין המפתיעה: “אני מאוד שמח שניצחנו במשחק חוץ קשה, סך הכל חבל מודיעין היא קבוצה מאוד אגרסיבית והיינו צריכים להגיב לזה טוב. עמדנו במטרות שלנו במשחק ההגנה, נצטרך לשפר את ההתפקה שלנו. בליגה הזו קל להכנס לרצפים של הפסדים, אבל השחקנים באו דרוכים ומוכנים והפנים למשחק הבא מול רעננה”.

אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */