יום שבת, 15.06.2024 שעה 06:33
לוח משחקים
  • ריאל מדריד
  • 95 - 77
  • פנאתינייקוס

ווילבקין תחת מעקב: הפסדנו על הדברים הקטנים

במכבי ת"א הודיעו כי הגארד שנפצע מול מילאנו בספק לקראת ברצלונה. תחושת החמצה אחרי ההפסד 92:88 במילאנו: "נלחמנו, נקווה לנצח משחקים כאלה בעתיד"

|
ווילבקין נלחם(אלעד גולדשטיין, מכבי ת
ווילבקין נלחם(אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א)

במהלך הרבע הרביעי עלה סקוטי ווילבקין לזריקה לשלוש, הזריקה אמנם נכנסה אבל עם רגע נחיתתו, הגארד צנח על הפרקט כאשר הוא נאנק מכאבים. שחקני הקבוצות אשר הבינו מיד במה מדובר ניגשו אליו וסייעו לו למתוח את שריר התאומים שהתכווץ בעוצמה. המתיחה הייתה כה חזקה שסקוטי נאלץ להיעזר בחבריו לקבוצה שנשאו אותו לעבר הספסל. המבטים המודאגים במכבי נרגעו מעט עם תום המשחק כאשר מאמן הקבוצה יאניס ספרופולוס סיפר לתקשורת המקומית כי הפציעה לא נראית רצינית. יחד עם זאת, במכבי ממשיכים לעקוב בדאגה ובקבוצה מצפים שהוא יהיה בסדר לקראת המשחק נגד ברצלונה ביום שישי הקרוב אבל לדבריהם: "צריך לראות מה קורה". מאוחר יותר הודיעו במועדון כי השחקן בספק להתמודדות. 

אחרי ההפסד 92:88 במילאנו שקטע רצף של יכולת נהדרת אשר באה לידי ביטוי עם 12 ניצחונות, התחושות בקבוצה יותר קשורות להחמצה. עוד לפני המשחק כולם ציפו למפגש חוץ קשה נגד אחת מהקבוצות הכי טובות שיש ליורוליג להציע העונה ואת זה הם קיבלו בדיוק. מילאנו הצליחה לייצר ריצות התקפיות מרשימות אך כפי שסקוטי ווילבקין סיפר לאחר המשחק: "המשחק יכול היה ללכת לכל כיוון, זה רק ארבע נקודות - שני איבודים, שתי זריקות שהוחמצו, שתי שבירות הגנתיות שמאפשרות זריקות פנויות, ריבאונדים, זה פשוט הדברים הקטנים אבל נלחמנו חזק וזה היה משחק קשה. מילאנו הגיעה עם מאזן של 2:6 במגרש הביתי שלה, קשה לנצח את המשחקים האלו אבל נקווה שנצליח לנצח כמה בעתיד" .

שחקני מכבי ת"א עם ספרופולוס (אלעד גולדשטיין)שחקני מכבי ת"א עם ספרופולוס (אלעד גולדשטיין)

רבות דובר על ההגנה הנהדרת אותה הציגה אלופת המדינה בתקופה האחרונה אך בסופו של דבר דווקא נגד מילאנו חניכיו של יאניס חזרו להגנת החילופים, שעולה כי דווקא יצרה להם יותר בעיות מאשר פתרונות. הסיבה לכך שבקבוצה נאלצו לנקוט באסטרטגיה ההגנתית הזו היא בעיית העבירות אליה נכנסו ג'ון דיברתולומאו ואלייז'ה בראיינט. במהלך המשחק המאמן היווני העמיד הרכב מאוד דומה לזה שהחזיר את מכבי לעניינים מול חימקי: אות’לו האנטר יחד עם טאריק בלאק וקווינסי אייסי בעמדת הסמול פורוורד.

נגד חימקי מכבי חזרה למשחק ואפילו כמעט גנבה אותו ההבדל הוא שלמסינה ומילאנו יש את סרחיו רודריגס. אולי זה כי שהמשחק נגמר בפער של ארבע נקודות, או כי מילאנו "קבוצה עם שחקנים מאוד מנוסים", ואולי כי מדובר במשחק חוץ בסופו של ערב במכבי מסתכלים על חצי הכוס המלאה. 

בנושא אחר. בתחילת השבוע יתקיים רבע גמר גביע המדינה שעורר סערה מפאת דחיית המשחק ל-25.11, ולאחר שנרגעו הרוחות, בכל אופן בכל מה שנוגע למחנות, החלו לצוץ ברשתות החברתיות תהיות של אוהדי אלופת המדינה בנושא הכרטיסים היות ובעונה שעברה הכרטיסים למשחקי רבע גמר גביע המדינה לטענת האוהדים היו כלולים במחירי המנוי. הדבר הביא את המועדון להוציא הודעה רשמית אשר על פיה בשל הוראת איגוד הכדורסל המשחק אינו נכלל במנוי למשחק וזאת בשל שמדובר בהתמודדות אשר מאורגנת על ידי איגוד הכדורסל.

אסור לפספס
נגןמחזירים לו: זידאן אוכל את תרגיל הסיבוב
סוף סוף: מישהו עשה לזידאן תרגיל "זידאן"
נגןנשבר שיא חדש! לאופניים הגבוהים בעולם
נשבר שיא מטורף! האופניים הגבוהים בעולם
נגןאנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
אנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
נגןניימאר משתף על החיים היפים בערב הסעודית
ניימאר משתף על החיים היפים בערב הסעודית
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */