יום שישי, 19.04.2024 שעה 10:23
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

לוין: יש לספרד עוד שחקנים מצוינים חוץ מפאטי

מאמן הנבחרת הצעירה דרוך לקראת המשחק הערב ב-19:30 במוקדמות היורו עד גיל 21: "מקווה שאיבוד הנקודות מול מונטנגרו לא יפגע בהמשך, אפשר להפתיע"

|
שחקני הנבחרת הצעירה של ישראל עם ניר לוין (שחר גרוס)
שחקני הנבחרת הצעירה של ישראל עם ניר לוין (שחר גרוס)

לאחר 0:0 ביתי ומאכזב מול מונטנגרו הצעירה ובצל זימונו של רז שלמה לסגל הנבחרת הבוגרת בעקבות פציעתו של לואי טאהא, תארח נבחרת ישראל הצעירה באצטדיון רמת גן הערב (שלישי 19:30) למפגש קשה במיוחד את אלופת אירופה והמדורגת ראשונה בבית 6 נבחרת ספרד הצעירה. הספרדים ניצחו בכל ארבעת משחקיהם עד כה ולא הפסידו בתשעת משחקיהם האחרונים, כך שהם מגיעים כמובן כפייבוריטים מוחלטים להתמודדות. 

לה רוחה מגיעים חמושים היטב במספר שחקני הליגה הספרדית, כשביניהם אפשר למצוא את אנסו פאטי, שחקנה המוכשר של ברצלונה, אלחנדרו פוסו, שמשלב כוחות עם מונס דאבור בסביליה ואקס בארסה המושאל לחטאפה, ססטה קוקוריה. חניכיו של ניר לוין ניצבים במקום השני בבית, עם שבע נקודות מתוך תשע אפשריות ונמצאים בעמדה מצוינת לעלייה ליורו שייערך בקיץ 2021 בהונגריה וסלובניה.  

שחקני הנבחרת הצעירה של ישראל (שחר גרוס)שחקני הנבחרת הצעירה של ישראל (שחר גרוס)

לפני האימון המסכם, דיבר לוין על סיכויה של ישראל במשחק: ״צריך להזכיר שאנחנו משחקים מול אלופת אירופה, משחק קשה מאוד, שחקנים איכותיים, אנחנו מתכוננים לסגנון משחק שונה לגמרי ממה שהתמודדנו איתו עד היום אבל בבית, עם שחקנים מגובשים וחדורי מוטיבציה אנחנו מאמינים שאפשר להפתיע״.

הפסד הנקודות החשובות מול מונטנגרו: ״אני מקווה שזה לא יפגע בנו בהמשך הקמפיין, זה היה פספוס, איבוד של שתי נקודות בבית שלמעשה יכולנו להכריע את המשחק ולהוציא 3 נקודות, אנחנו נשתדל לתקן את מה שצריך ולשפר את הנקודות לקראת המשחק בתקווה שהביתיות והקהל שידחוף אותנו כאן נצליח להשיג תוצאה טובה עבורנו”.

ניר לוין (שחר גרוס)ניר לוין (שחר גרוס)

סיכויי ההעפלה ליורו: ״זה עדיין רחוק, אנחנו משחקים עם ספרד ושני המשחקים הבאים יהיו רק במרץ אז אנחנו צריכים להתרכז ולהתמקד במשחק הזה, יש קבוצות ששיחקו מספר לא שווה של משחקים בבית, יש קבוצות ששיחקו נגד הקבוצות היותר טובות והפחות טובות, קשה לראות את מצב הדברים בבית בצורה ריאלית ולכן אנחנו מתמקדים ממשחק למשחק, מה גם שסגל הנבחרת המצב הנוכחי ניזון משחקנים שמשחקים יותר ושחקנים שמשחקים פחות בקבוצות שלהם אז יש עליות וירידות גם בהיבט הזה אז זה דברים שמשתנים ודינמיים”.

על רז שלמה ואיבוד השחקנים לבוגרת: ״רז שחקן מצוין, כל המטרה של הצעירה היא לספק שחקנים לבוגרים ואנחנו גאים שיש שחקנים מהצעירה שמשתלבים בבוגרת, אנחנו גאים שעילאי אלמקייס בסגל הבוגרת וגם רז שלמה, נשתדל למלא את השורות ולעשות את הדברים כמו שצריך״.

רז שלמה באימון הנבחרת (רדאד ג'בארה)רז שלמה באימון הנבחרת (רדאד ג'בארה)

על אנסו פאטי: “יש עוד שחקנים מצוינים מלבדו, עוצרים, נשתדל לתרגל את הדברים האלה ונראה איך נעצור אותם בצורה הטובה ביותר, יש פה נבחרת טובה ומגובשת. המערך? הדברים עוד לא סגורים נתאמן היום ונראה איך נראים השחקנים, נדבר איתם ונקבל את ההחלטה״.

קשרה של עירוני קריית שמונה, עומר לקאו, אמר לקראת המשחק: ״הספרדים ניצחו את כל המשחקים שלהם, הם אלופי אירופה, אבל אנחנו באים לנצח את המשחק ולא חוששים משום דבר. התיקו מול מונטנגרו? היה לנו משחק טוב, היינו צריכים לנצח, הראינו אופי ואנו נבוא מול ספרד עם סופר מוטיבציה, יש לנו הרבה איכויות ואנחנו לא מפחדים מאף אחד״.

עומר לקאו (חגי מיכאלי)עומר לקאו (חגי מיכאלי)

הכושר שלו והזעזוע שעברה ק”ש: ״באופן אישי עברה עליי שנה קשה עם עליות וירידות ועכשיו אני מרגיש יותר טוב, ניר לוין נותן לי בטחון וגם בקריית שמונה אני מקבל הרבה בטחון. חילופי המאמנים? זה לא כל כך משנה מבחינתי אישית, עם מסאי דגו שיחקתי הרבה וגם עם קובי רפואה״.

המאבק על חולצתו של אנסו פאטי: ״אני רציתי חולצה של מישהו אחר, אבל גיליתי שהוא לא פה. כל הסגנון של ספרד מגיל קטן עד בוגרים הוא טיקי טאקה, אנחנו רואים משחקים ועובדים על זה, נעבוד על איך אנחנו מנטרלים אותם ועדיין אנחנו באים במטרה לנצח. הסקאוטים שיהיו ביציע? כל משחק של צעירות יש הרבה סקאוטים בעיקר שמדובר בספרד, אנחנו באים לתת הצגה,אף אחד פה לא חושב על עצמו כולם פה חושבים קודם על טובת הנבחרת ואז על עצמו״.

אלחנדרו פוסו, פול לוסאנו, אנסו פאטי, מנואל אייטור ופדרו פורו עם הספרים שניר ומאיר אהרון (רדאד ג'בארה)אלחנדרו פוסו, פול לוסאנו, אנסו פאטי, מנואל אייטור ופדרו פורו עם הספרים שניר ומאיר אהרון (רדאד ג'בארה)

קוקורייה: ישראל נבחרת חזקה, יש להם התקפה טובה

בתוך כך, הנבחרת הספרדית הגיעה לאימון המסכם באצטדיון רמת גן כאשר השחקנים מחויכים ובמצב רוח מרומם, השמיעו מוזיקה, שרו בחדר ההלבשה ונראה כי אין סימני לחץ כל שהם לקראת המפגש מול ישראל.

מאמן ‘לה רוחה’, לואיס דה לה פואנטה, אמר לקראת המשחק: ״מבחינת שתי הנבחרות יש שוויון. אנחנו מכבדים את ישראל, יש להם שחקנים מצוינים, הם עובדים קשה על טקטיקה ולא הייתי קובע אף פייבוריטית, מדובר במשחק קשה ושוויוני. אנסו פאטי? אני אוהב תמיד לשבח את כל השחקנים ולא כל אחד בנפרד, זה מיותר. נראה איך הוא ירגיש לקראת המשחק, אם הוא פה איתנו זה כי הוא יכול להיכנס כמו כל אחד אחר, אבל אני לא אתן לכם רמז. אנחנו עובדים קשה מאוד מגיל קטן כדי לפתח דורות של שחקנים מוצלחים לנבחרת הבוגרת, לכל הקבוצות יש בסיס טוב ואנו פועלים כדי להיות הכי טובים״.

לואיס דה לה פואנטה (שחר גרוס)לואיס דה לה פואנטה (שחר גרוס)

אקס ברצלונה, מארק קוקורייה מחטאפה, אמר לקראת ההתמודדות: ״אנחנו יודעים שישראל נבחרת חזקה, הם לא הפסידו בשלושת משחקיהם כשבשניים הם ניצחו ואחד סיימו בתיקו. אנחנו יודעים שיש להם התקפה טובה והם יודעים לנצל מיקומים, נעלה למגרש ונעשה הכל כדי לנצח. אם ננצח, נהיה בעמדה טובה להעפלה ליורו, ניתן הכל וננסה להביא שלוש נקודות יקרות״.

דור הזהב של ספרד עם דויד דה חאה, אלברו מוראטה ונוספים: ״אנחנו עדיין צעירים, אך שואפים לעשות כמותם ואפילו יותר, הם מראה בשבילנו ואנו נשמח להגיע להישגים שלהם. חזרה אפשרית לברצלונה? הם הקבוצה הכי טובה בעולם, תמיד אהבתי ללמוד מהם ומקווה שיום יגיע ואהיה ברמה שלהם״.

מארק קוקורייה (שחר גרוס)מארק קוקורייה (שחר גרוס)

המשחק בין ארגנטינה לאורוגוואי: ״יהיה משחק טוב, נצפה במשחק יחד ונראה את השחקנים הטובים בעולם כאן בישראל״.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */