מערכת ONE
|
חברת משלוחי המזון ‘Takeaway’, שרכשה השנה את ‘תן ביס’ הישראלית, תהיה אחת מנותני החסות העיקריים של יורו 2020. חבילת החסויות תכלול: זכויות לחסויות שידור בכל רחבי אירופה, פרסום באצטדיון עצמו, וכן חוויות ייחודיות של ליווי ילדים על ידי שחקנים ואלפי הזדמנויות ללקוחותיה להשיג כרטיסים.
בנוסף לכך, החברה תהיה פלטפורמת משלוחי המזון הרשמית של אליפות אירופה ותוכל לשווק את מותגי משלוחי המזון האירופיים שלה. ייטסה גרון, מנכ”ל החברה, בירך על השותפות: “המותגים שלנו הם מהנמכרים ביותר במדינות בהן אנחנו עובדים. החסות ביורו 2020 תרחיב את דריסת הרגל שלנו ותבסס את ‘Takeaway’ בתור מותג מוביל בכל בית באירופה. מדובר בהזדמנות ייחודית להגיע לכל האוכלוסיה, בעיקר בארוחת הערב”.
גיא לורנט, מנהל השיווק של יורו 2020, הוסיף גם הוא: “אנחנו שמחים לקבל את ‘Takeaway’ למשפחת החסויות של אליפות אירופה הקרובה בתור שותפת פלטפורמת משלוחי המזון הרשמית שלנו. בתעשיית משלוחי המזון החברה ביססה את עצמה כמובילת השוק באירופה ותספק ללקוחות דרך פשוטה וחלקה להזמין אוכל לקראת משחקי הטורניר”.