יום שלישי, 16.04.2024 שעה 20:03

ממשיכה בשלה: אשדוד ניצחה את מכבי ראשל"צ

כדוריד: המוליכה והאלופה רשמה 22:30 מרשים על הצהובים שספגו הפסד בכורה בליגה. הפועל ראשל"צ גברה 28:31 על ב"ש ורמה"ש ניצחה 29:31 את קרית מוצקין

|
קלדרון לצד גאבור לנגהאנס (צילום: מני אלגריסי, הפועל אשדוד)
קלדרון לצד גאבור לנגהאנס (צילום: מני אלגריסי, הפועל אשדוד)

רק לפני פחות מחצי שנה הפועל אשדוד הייתה האנדרדוג, בלי יתרון הביתיות, חסרת המסורת, אך היא נישלה את הפועל ראשל"צ מתואר האליפות, חיסלה את תקוות קבוצת ה’גלאקטיקוס’ שנבנתה במכבי ראשל"צ וזכתה באליפות ראשונה בתולדותיה. היום (שישי) המוליכה מאשדוד ניצחה שוב את מכבי ראשל"צ ובגדול 22:30, ובכך השלימה כבר לאחר חמישה משחקים (בשישה מחזורים) ניצחונות על כל מי שסומנו כיריבות שלה למאבקי האליפות - שתי הראשל”ציות ורמה"ש. עבור מכבי ראשל"צ זה היה הפסד בכורה העונה בליגה, במשחקה הרביעי (שניים ממשחקיה נדחו וישוחקו בחודש הקרוב).

במשחקים נוספים, הפועל ראשל"צ ניצחה בבאר שבע 28:31, אחרי שחזרה מפיגור של ארבעה שערים בפתיחת המחצית השנייה. א.ס. רמה"ש, שכבר שקעה עד המקום ה-10, השיגה את ניצחונה השני העונה עם 29:31 על מכבי קרית מוצקין, שרשמה הפסד שלישי ברציפות. הפועל קרית אונו חיברה ניצחון שני ברצף מול בני הרצליה עם 26:30, ועירוני רחובות השיגה את ניצחונה השלישי במפגש השכנות מול נס ציונה, 22:28. המחזור נפתח אמש, בניצחונה של מ.כ חולון 24:35 על מכבי דימונה, לה היה זה הפסד שישי מפתיחת העונה.

הפועל אשדוד – מכבי ראשל"צ 22:30 (13:12) 

דור קלדרון ושרון שלם, שזכו עם אשדוד באליפות ההיסטורית בעונה שעברה, זכו לטקס הוקרה אחרי ששבו ללבוש את המדים הצהובים - והובילו את קבוצתם החדשה-ישנה לפתיחה טובה ויתרון 1:3 ואחר-כך 3:5 בדקות הפתיחה, אבל המארחת חזרה ל-5:5 והקבוצות נותרו צמודות עד למחצית, אליה ירדה ראשל”צ ביתרון 12:13. הצהובים עוד הוליכו 15:16 בפתיחת המחצית השנייה, אבל מאותו רגע הייתה קבוצה אחת על המגרש - עומרי קושמרו הוביל את אשדוד למהפך ויתרון 17:20, טומיסלב סטויקוביץ' הצטיין בשער, ובהמשך האלופה עלתה ל-19:24 בניצוחו של טל הרשקוביץ בדרך לניצחון 22:30 בתום מחצית שנייה מצוינת (9:18). האשדודים עם ניצחון חמישי ומאזן מושלם. מכבי ראשל"צ סופגת הפסד בכורה. 

דור קלדרון ושרון שלם זוכים לטקס הוקרה (צילום: מני אלגריסי, הפועל אשדוד)דור קלדרון ושרון שלם זוכים לטקס הוקרה (צילום: מני אלגריסי, הפועל אשדוד)

מאמן אשדוד אולג בוטנקו אמר בסיום: "מבחינת ניקוד זה הולך לנו טוב. אנחנו עדיין בשלבי התארגנות, המשחק עדיין לא מתקתק לנו כמו שאנחנו יכולים. המחצית השנייה כבר הייתה הרבה יותר טובה, וזה התבטא בתוצאה. אנחנו עוד רוצים לשפר את היכולת". מאמן ראשל"צ, ג'ו מתתיה: "אני לא חושב שזה ההפרש האמיתי בין הקבוצות, אבל הם היו יותר טובים וכל הכבוד להם. המון דברים לא עבדו, בעיקר התקפית. גם הגנתית לא מצאנו את ההתאמות הנכונות, והם מצאו פתרונות".

אולג בוטנקו (חגי מיכאלי)אולג בוטנקו (חגי מיכאלי)

מ.כ באר שבע - הפועל ראשל"צ 31:28 (16:19) 

ב"ש איבדה במחזור הקודם יתרון של שבעה שערים במחצית השנייה מול חולון וסיימה בשוויון. היום זה קרה לה גם מול הפועל ראשל”צ שאחרי מחצית ראשונה לא טובה, התאוששה מההפסד לאשדוד בשבוע שעבר וחזרה למסלול הניצחונות. המחצית הראשונה הייתה בשליטה של הקבוצה המקומית שכבר הוליכה ביתרון של ארבעה שערים, אך האורחת הצליחה להשוות ולבצע מהפך לפני הדקה ה-40, ובהמשך עלתה ל-22:25. המארחת עוד הצליחה לצמק את הפיגור לשער אחד, אבל ראשל"צ הגיבה עם שלושה שערים, עלתה ל-25:29 והמשיכה לניצחון חמישי העונה. 

יותם טל כובש את השער האחרון של הפועל ראשל"צ (צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)יותם טל כובש את השער האחרון של הפועל ראשל"צ (צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

א.ס SGS רמה"ש - מכבי קרית מוצקין 29:31 (14:17) 

רמה"ש בלמה את רצף הכישלונות שלה בפתיחת העונה (מקום 10, 3 הפסדים - לשתי הראשוניות ולאשדוד ותיקו מול חולון) והשיגה את ניצחונה השני. מוצקין רשמה הפסד שלישי ברציפות, אחרי שלושה ניצחונות רצופים בפתיחת העונה. 

הפועל קרית אונו מול בני הרצליה 26:30 (15:14) 

אונו עולה על המסלול, ומשיגה ניצחון שני ברציפות אחרי רצף ההפסדים בפתיחת העונה. הרצליה, אחרי שני ניצחונות רצופים, שבה להפסיד במשחק שהיה צמוד לכל אורכו ושבו אונו ברחה רק בדקות הסיום. 

עירוני רחובות - א.כ נס ציונה 22:28 (14:13) 

האורחת ירדה ביתרון מינימלי להפסקת המחצית, אך רחובות, שבשורותיה הצטיין סאבו מסטר, הפכה את התוצאה, נהנתה מיכולת מצוינת של מושיקו אלימלך בשער כדי לשמור על היתרון, והבטיחה את הניצחון השלישי שלה העונה.

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */