יום שבת, 20.04.2024 שעה 09:13

איגוד השייט לנציגי הגולשות: התנהגותכם רעה

הגולשות דורשות לפטר גם את המנהל המקצועי, באיגוד תקפו: “עסוקות בעורכי דין ותדרוכים לתקשורת”. באיגוד שכרו את שירותיו של אבי בניהו לניהול המשבר

|
לי קורזיץ ונועה גלר (איגוד השייט) (מערכת ONE)
לי קורזיץ ונועה גלר (איגוד השייט) (מערכת ONE)

איגוד השייט עולה להתקפה בעקבות מכתב ההתפטרות שהגישה לי קורזיץ מאימון הנבחרת. יממה לאחר מכן, נציגי הגולשות שלחו היום (חמישי) מכתב לאיגוד שדורש לפטר את המנהל המקצועי אלי צוקרמן. בתגובה, באיגוד השייט שלחו מכתב זועם לנציג הגולשות, עו”ד ערן שמעוני, בו הביעו ראשי האיגוד אכזבה מהמצב שאליו נקלעה הנבחרת בגלל התנהלות נציגי הגולשות שהוגדרה כ”התנהלות רעה וחמורה שבאה לפגוע ולגרום לנזקים”. כמו כן, ל-ONE נודע כי באיגוד שכרו את שרותיו של אבי בניהו לניהול המשבר.

במכתב שנשלח מטעם האיגוד לעו”ד שמעוני, שמייצג את שלוש הגולשות המתלוננות, נכתב: “מכתביך החוזרים ונשנים הינם למעשה סוג של הודעות לעיתונות במסווה של ניירת משפטית. היומרה שלך ושל חלק משולחיך לנהל את איגוד השייט, לקבוע מי ינהל, מי יאמן, מי יושעה ומי ייסע להתאמן ולאן - מגוחכת ונטולת כל יסוד. הנהלת איגוד השייט, אך ורק היא, היא זו שתחליט ותקבע מי יאמן ומי ינהל”.

באיגוד הוסיפו ותקפו: “הניסיונות שלך ושל מרשיך לנהל את האיגוד, להלעיט את התקשורת במידע מעוות ומגמתי - הם אלה הפוגעים באווירת האימונים. במקום שהגולשות יתאמנו, עסוקות הן וחלק מהוריהן בעורכי דין, תדרוכי תקשורת וכתבות - כולן מבית מדרשך ומבית מדרשן של שולחיך, שחלקם שמו לעצמם למטרה לפגוע באיגוד ולפגוע במשלחת האולימפית בבחינת ‘תמות נפשי עם פלישתים’. אנו רואים התנהלות זו כרעה וחמורה, כגורמת לנזקים חמורים מאוד לנבחרת, לאימונים ולהכנות לאולימפיאדת טוקיו”.

קטי ספיצ'קוב (באדיבות איגוד השייט) (מערכת ONE)קטי ספיצ'קוב (באדיבות איגוד השייט) (מערכת ONE)

במכתב של האיגוד הייתה גם התייחסות להתפטרות של לי קורזיץ. במכתב נאמר לעו”ד שמעוני: “בחרת ביחד עם חלק משולחיך להמיר את השדה הספורטיבי למשפטי ותקשורתי באופן שלא אפשר ללי קורזיץ למלא את תפקידה ולקבל קשב וריכוז לאימון, כפי שפירטה בעצמה בשיחה עם הבנות. בשלב זה לא נרחיב בהיקף הנזק אותו אתם גורמים ביודעין תוך כדי שאתם יודעים היטב כי פועלת ועדה מקצועית וראויה לברור האירוע על כל היבטיו. ועל כך אמרו חכמינו - ‘סוף מעשה במחשבה תחילה’. חבל שזו האסטרטגיה וזו התכלית בהן בחרתם”.

המשבר הגדול שנוצר באיגוד השייט בעקבות פרשת ההתאהבות של הגולשת קטי ספיצ’קוב ומאמנה פייר לוקט, שפוטר מאימון הנבחרת בגלל הקשר האישי שנגד את הקוד האתי, הוביל לכך שיו”ר האיגוד גילי אמיר שכר את שירותיו של אבי בניהו, דובר צה”ל לשעבר שכיום מנהל משרד לאסטרטגיה, יעוץ וניהול משברים.

קטי ספיצ'קוב והמאמן פייר לוקט (באדיבות איגוד השייט) (מערכת ONE)קטי ספיצ'קוב והמאמן פייר לוקט (באדיבות איגוד השייט) (מערכת ONE)

בניהו הגיע לעזרת איגוד השייט משום שאמיר התקשה להתמודד עם המשבר הגדול שנוצר בעקבות הפרשה. באיגוד הבינו כי מאחורי הגולשות המתלוננות - נוגה גלר, מיה מוריס ונוי דריהן - עומדים עו”ד ערן שמעוני ואיש יחסי הציבור זמיר דחב”ש, שפועלים כל העת מאחורי הקלעים ושולחים מכתבים מאיימים מטעמן לראשי האיגוד באופן יום-יומי. לכן באיגוד צירפו את בניהו על מנת שיעזור להם להתמודד עם הסיטואציה.
 
מיד לאחר צירופו של בניהו, באיגוד השיבו אש ושיגרו את המכתב לנציגי הגולשות, שדורשות לאפס את הניקוד שניתן עד כה לסגנית אלופת העולם, קטי ספיצ’קוב, משום שלטענתן היא זכתה לכאורה ליחס מועדף. כזכור, בשלב זה עדיין מתכנסת ועדה מיוחדת שבודקת את הנושא - והיא זו שתחליט האם המאבק על הכרטיס האולימפי הבודד לטוקיו 2020 ייפתח מחדש. בשבוע הבא היא צפויה למסור את מסקנותיה.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */