יום שישי, 29.03.2024 שעה 09:30

הוד"ש הפתיעה את כפ"ס, אשדוד הפסידה

מחזור הפתיחה בליגת הכדורעף סיפק דרמות - החבורה של גורן גברה על הירוקים, העולה החדשה נכנעה למעפיל/מנשה/עמק חפר ועיילבון גברה על קריית אתא

|
מכבי הוד השרון (באדיבות מכבי הוד השרון) (מערכת ONE)
מכבי הוד השרון (באדיבות מכבי הוד השרון) (מערכת ONE)

המחזור הראשון בליגת העל לגברים הבטיח וקיים, עם שלושה משחקים איכותיים, שהיוו הקדמה מצוינת למשחק המרכזי בין הפועל מטה אשר/עכו למכבי תל אביב ביום שישי (15:00). מכבי הוד השרון הנחילה הפסד מפתיע לכפר סבא החזקה (1:3), בעוד המעפיל/מנשה/עמק חפר התגברה על פיגור בדרך לקאמבק מפואר (2:3) מול העולה החדשה מכבי אשדוד. עיילבון שהתחזקה בקיץ רשמה 1:3 על הפועל עירוני קריית אתא וניצחון בכורה משכנע בבית מול האוהדים הרעשניים.

מכבי מוסינזון הוד השרון - הפועל כפר סבא 1:3 (16:25, 25:22, 25:27, 28:30)

בעונה שעברה לקח להפועל כפר סבא, סגנית האלופה, 12 מחזורים להפסיד לקבוצה שאינה הפועל מטה אשר/עכו. הפעם זה קרה לה כבר במחזור הראשון, כשהופתעה בתיכון מוסינזון על ידי הקבוצה של עדי גורן, שהייתה ממאכזבות העונה שעברה ואותתה בשלב מוקדם שהעונה זה סיפור אחר לחלוטין מבחינתה. כפר סבא חסרה את המוסר הקנדי לוגן מנדל, שטרם סיים את תהליך ההתאזרחות בארץ.

שורקין הוביל את הוד השרון עם 19 נקודות (2 אייסים), ולצדו היו אלו וסילייב (15) ואובודניקוב (15 עם 2 קיל בלוקס) שתרמו למניין הנקודות של הקבוצה. סוזה הברזילאי (15 נקודות) ומייקל צ'מוס הקנייתי (18 נקודות, 2 קיל בלוקס), שהובילו את התקפת כפ"ס גם בטורניר ההכנה לליגת העל, היו אלו אליהם נשלחו הכדורים האחרונים גם הערב, בעוד וסילי פוילוב סיים עם 9 (5 קיל בלוקס).

מאמן הוד השרון, עדי גורן, אמר בסיום המשחק: "הצלחנו לתפוס את כפ"ס לא שלמים לחלוטין, בלי המוסר החדש שלהם. זה השפיע מאוד ואני מאמין שהם ייראו טוב יותר בהמשך. חוץ מזה באופן כללי כפ"ס הייתה באופן כללי ביום חלש ועשתה הרבה טעויות, שאני שמח שהצלחנו לנצל. המשחק שלנו היה יעיל, שני הקבלנים הזרים שלנו היו מצוינים, וגם עודד קבקוב, המוסר הצעיר שלנו, היה מאוד יציב ושקט יחסית למשחק ראשון כשחקן שישיה. יש לנו הרבה מה לשפר למרות הניצחון, אבל כנקודת פתיחה זה ניצחון חשוב שיעזור לביטחון שלנו".

מנכ"ל הפועל כפ"ס יעקב הרשקו אמר בסיום: "הוד השרון ניצחו בצדק. הם רצו יותר והגיע להם. לנו יש עוד הרבה עבודה עד שנצליח לייצב את הקבוצה. ההתקפה לקתה בחסר ולא היה לנו מחץ בנקודות המכריעות".

מכבי אשדוד - הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר 3:2 (19:25, 25:22, 23:25, 25:22, 15:13)

אכזבה לעולה החדשה והשאפתנית מאשדוד, שלא הייתה רחוקה מלהשיג ניצחון במשחק הראשון בהיסטוריה שלה בליגה הבכירה, אבל נכנעה לבסוף לקיבוצניקים של זוהר בר נצר. ינרי בל הקובני התעופף פעם אחר פעם בדרך ל-24 נקודות עבור המעפיל/מנשה/עמק חפר, והחוסם בן ה-20 נח וולף הוסיף 14 (5 קיל בלוקס). ענבר שחר הצעיר, שנכנס למשחק במערכה הרביעית, סייע למהפך שביצעו האורחים. לאשדוד: אנדריי קובלנקו 19 נקודות, 18 נקודות לליאור לוק שחזר בסערה לליגת העל.

מ.ס עיילבון - הפועל עירוני קריית אתא 1:3 (24:26, 25:21, 19:25, 18:25)

אולם גדוש בעיילבון ראה את הקבוצה הביתית פותחת עונה באותו הקו בו סיימה את הקודמת. הקבוצה של סמעאן סמעאן פיגרה במערכה הראשונה, אבל הצליחה לחזור ברגע הנכון בדרך לניצחון 24:26, והנסיון דיבר מול העולה החדשה. קריית אתא חזרה עם ניצחון במערכה השנייה עם טעויות רבות של המארחת, אבל עיילבון לקחה את המושכות במערכה השלישית, כששלושת הארגנטינאים שהגיעו לקבוצה בקיץ - אדרגרדו ליוקה גוסטבו אלברס ורמירו נונייז - מובילים את הקבוצה בהתקפה.

ג'ורג' נסייר, שהגיע בקיץ לקריית אתא מעיילבון, נתן משחק טוב לצידו של איליה גולדרין, שחקן הנבחרת שחתם בקיץ במפתיע בקריית אתא, אבל הדבר לא עזר לקריית אתא להשיג ניצחון ראשון בליגת העל לשמחתו של הקהל המקומי. אלברז (5 אייסים) ונונייז סיימו עם 19 נקודות כ"א לזכות עיילבון, כששחקן הבית מייקל שופאני מוסיף 15 (5 קיל בלוקס). גולדרין הוביל את קריית אתא עם 19 נקודות (2 אייסים), בעוד נסייר תורם 14.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */