יום שבת, 20.04.2024 שעה 11:25
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

מתאוס: ה-VAR לא טוב עבור הכדורגל הישראלי

בלמה הספרדי של רעננה העלה לאינסטגרם שלו סירטונים של טעויות השיפוט של עודה ב-0:0 מול הפועל חיפה והביע זעם: "תפסיקו את השימוש ב-VAR, לא ייאמן"

|
דויד מתאוס זועם על האדום (מרטין גוטדאמק)
דויד מתאוס זועם על האדום (מרטין גוטדאמק)

יאוש וכעס גדול נרשמו אמש (שני) בהפועל רעננה לאחר שהקבוצה קופחה פעם נוספת על ידי החלטות שיפוט שגויות שגזלו ממנה שתי נקודות יקרות ב-0:0 מול הפועל חיפה, אשר השלים מבחינת הקבוצה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון.

בדקה ה-25 הרמה נהדרת של עדי נמני מצד ימין מצאה את ראשו של יוג׳ין אנסה, שנגח ממרחק שבעה מטרים והכניע את יסמין בוריץ׳, כאשר השופט נאאל עודה החליט לפסול את השער בטענה לא מוצדקת לעבירה של החלוץ הגנאי על דור מלול, זאת גם לאחר שעודה צפה בהילוך החוזר בהמלצת שופטי ה-VAR והחליט לדבוק בהחלטתו המקורית.

בדקה ה-45 הגיעה טעות נוספת שקיפחה את רעננה, כאשר קייס גאנם פרץ לתוך הרחבה מצד ימין והוכשל מאחור על ידי ניסו קפילוטו, כאשר גם הפעם, לאחר בדיקה נוספת של מערכת ה-VAR, עודה החליט שלא לשרוק לזכות רעננה ולא העניק לה את הפנדל, שככל הנראה הגיע לה.

קורצקי: נעשה לנו עוול

במועדון זעמו בסיום על החלטות השיפוט שלמעשה עלו לקבוצה בשתי נקודות יקרות, אשר היו מעלות אותה למקום התשיעי בטבלה. מספר דקות לאחר שריקת הסיום, הבעלים אשר אלון נכנס לחדר השופטים באצטדיון המושבה ושוחח עם עודה ועוזריו במשך קרוב לשתי דקות.

בתוך כך, גורם בכיר במועדון התייחס להחלטתו של עודה לא לקבל את המלצות ה-VAR ואמר: ״אולי זה בגלל שיטת הניקוד של איגוד השופטים, יכול להיות שהוא מעדיף לא להודות בטעות במהלך המשחק כדי שזה לא יפגע לו בניקוד ולהתמודד אחרי המשחק בדיעבד עם מה שתגיד הוועדה. שיטת הניקוד הזו היא אבסורד, מערכת ה-VAR קיימת כדי ששופטים יוכלו לתקן את הטעויות של עצמם, לא כדי שהם יפחדו להודות בטעות״.

בפן המקצועי בקבוצה של מנחם קורצקי היו מרוצים מאוד מהצורה בה השחקנים שיחקו, בייחוד במחצית הראשונה, מהמשמעת הטקטית שהפגינו, מההגנה הטובה שעשו אשר סייעה לאסף צור לשמור על רשת בפעם הראשונה העונה ובייחוד, מכך שלט נשברו מטעויות השיפוט נגד הקבוצה ולא איבדו את הראש בעקבות כך.

נאאל עודה בעמדת ה-VAR (שחר גרוס)נאאל עודה בעמדת ה-VAR (שחר גרוס)

בלמה הספרדי של הקבוצה, דויד מתאוס, העלה לחשבון האינסטגרם שלו ולסטורי סרטונים מהמשחק וביקר בחריפות את החלטות השיפוט ותייג את ההתאחדות לכדורגל, מנהלת הליגות וכמו כן, גם את שני העיתונים הספרדיים, ׳מארקה׳ ו׳אס׳ תוך שהוא קורא “הפסיקו עם ה-VAR”, “לא ייאמן” ו”ה-VAR לא טוב לכדורגל הישראלי”.

מתאוס כתב בצורה נרחבת באנגלית, עברית וספרדית: ״האם באמת פספסו שהיה גול? זה לא מספיק כדי לשרוק לפנדל? הדבר הגרוע ביותר הוא שלמרות שיש VAR לא אישרו לנו את השער ולא שרקו לזכותנו פנדל, בזמן שהתמונות מדברות בעד עצמן. אנחנו בסך הכל מבקשים שיכבדו קצת יותר את הקבוצה שלנו כי אחרי שבעה מחזורים בלבד ואלו לא הטעויות הראשונות נגדנו של השופטים במגרש ואלה שיושבים בחדר ה-VAR. התמונות כל כך ברורות״.

דויד מתאוס זועם (מרטין גוטדאמק)דויד מתאוס זועם (מרטין גוטדאמק)

קורצקי התייחס בסיום לטעויות השיפוט ואמר: ״אנחנו כבר צוחקים על זה, אבל באמת שאני מאוד מאוכזב בשביל השחקנים שלי, מגיע להם תוצאות יותר טובות, להבקיע שערים ולהיות בחלק אחר של הטבלה. לצערי זה לא דברים שתלויים בנו וזה מאכזב מאוד״.

השפעת הטעויות על הפועל רעננה: ״אני חושב שנעשה לנו עוול, גם לפני שבועיים מול הפועל תל אביב התבטאתי בנושא, נעשה לנו עוול וחבל כי אני באמת חושב שהקבוצה משחקת טוב, מגיעה למצבים, משחקת אגרסיבי. אני חושב שבמשחק הזה אנחנו כן ראויים לניצחון ושלוש נקודות והדברים שבוע אחרי שבוע לצערי נגזלים מאיתנו. אני מקווה מאוד שזה יתאזן״.

מערכת ה-VAR: “אני לא יודע איך הדברים עובדים ב-VAR, אבל אני חושב שאם קוראים לשופט אז הם מרגישים שנעשתה טעות וצריך לשנות את ההחלטה, אבל אני לא רוצה להתייחס לזה יותר, אני באמת רוצה להסתכל על דברים יותר טובים, משחק טוב שלנו, בעיקר בחצי הראשון, באנו במטרה לנצח ולצערי זה לא קרה״.

נאאל עודה שולף את הצהוב ליוג'ין אנסה (שחר גרוס)נאאל עודה שולף את הצהוב ליוג'ין אנסה (שחר גרוס)

המיקום בטבלה: ״אני חושב שהמיקום שלנו היה צריך להיות יותר גבוה וצבירת הנקודות הייתה צריכה להיות יותר טובה בטוח וככה אני מתייחס לשחקנים שליבכל אימון ואסיפה ובכל ראיון, אני חושב שמגיע להם את כל הפירגון כי באמת הם עובדים קשה באימונים ונותנים הכל במשחקים. זה לא מתבטא כרגע בנקודות והתפקיד שלנו הוא להביא נקודות ולקדם את השחקנים והקבוצה, בפרמטר הזה אנחנו עדיין לא מצליחים, אבל מבחינת כדורגל וכל מה שאנחנו מבקשים מהשחקנים אנחנו שם ובסופו של דבר אני מאמין שגם התוצאות יבואו״.

נקודות האור: ״בסופו של דבר אנחנו צריכים להסתכל על הרבה דברים טובים במשחק הזה, קודם כל עמדנו באחת המטרות שלנו וזה לא לספוג שער, זה היה מאוד חשוב מבחינתי לייצב את ההגנה ולצבור את הביטחון מבחינת ספיגת השערים וזה לא פחות חשוב, אבל אנחנו רוצים לעשות את זה עם ניצחון״.

׳אפקט המאמן החדש׳ בעירוני קריית שמונה: ״יש אפקט כזה, אין ספק בכלל. בא מאמן חדש ושחקנים רוצים להוכיח, אבל אסור לנו בשום פנים ואופן לבוא ולתת לק״ש להביא את הדברים האלה לידי ביטוי במשחק. אנחנו צריכים לבוא, לשחק כמו ששיחקנו הפעם, להיות ברורים, אגרסיביים ולצאת להתקפות מהירות ואני מאמין שאנחנו יכולים לנצח״.

ירדן כהן לפני הפתיחה (שחר גרוס)ירדן כהן לפני הפתיחה (שחר גרוס)

מגנה השמאלי של הפועל רעננה, ירדן כהן, סיפר בסיום: ״אין לי כל כך מה להגיד על השיפוט, אני בטוח שכולם ראו את זה, אבל אנחנו נמשיך בדרך שלנו. אני חושב שהגיע לנו לנצח את המשחק, הגענו להרבה מצבים, אבל הכל מלמעלה ואני בטוח שהניצחון יבוא בסוף״.

הקושי להמשיך ולשחק אחרי פסילת השער וההחלטה שלא לשרוק לפנדל לזכות רעננה: ״זה מאוד קשה ומתסכל, אבל אין לנו ברירה אחרת, זה הכדורגל. אין מה לעשות, נמשיך כמו שאנחנו משחקים בדרך שלנו, אני חושב שאנחנו נראים טוב, פשוט עדיין חסרה לנו טיפת המזל הזאת וזה יגיע בסוף אם נמשיך ככה״.

העובדה ששמרו לראשונה העונה בליגה על רשת נקייה: ״היה חשוב לנו לקטוע את רצף ספיגת השערים, אני שמח שזה קרה ומפה רק להמשיך קדימה. מספר הנקודות והמיקום בטבלה לא תואמים ליכולת שלנו, אנחנו משחקים טוב. זו רק תחילת העונה, אני בטוח שזה ישתפר ויבוא לידי ביטוי בניצחונות בסוף״.

המפגש במחזור הבא מול עירוני קריית שמונה ו׳אפקט המאמן החדש׳: ״אנחנו מתרכזים בעצמנו, קריית שמונה זה קריית שמונה ואנחנו באים לשחק את הכדורגל שלנו ואני בטוח שיהיה בסדר. אנחנו באים לנצח״.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */