יום שישי, 19.04.2024 שעה 10:31
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

נקודת האור של מכבי תל אביב: אנדרה ז'ראלדש

הצהובים מרוצים מהמגן הפורטוגלי שבישל את ה-0:1 באשדוד: "הדבר הכי טוב שקרה הקיץ". נמשכת האכזבה מבלקמן. איביץ': "זה משוגע, אבל אלו פציעות מגע"

|
אנדרה ז'ראלדש (איציק בלניצקי)
אנדרה ז'ראלדש (איציק בלניצקי)

מכבי תל אביב ניצחה אמש (שני) 0:1 את מ.ס. אשדוד ותתחיל כעת את הכנותיה למשחק העונה ביום שני הקרוב מול הפועל באר שבע באצטדיון בלומפילד כשהיא יודעת שעליה להציג שיפור גדול מאוד ביכולת על מנת לרשום ניצחון במגרש הביתי ולשמח את 24 אלף האוהדים הצהובים שצפויים להגיע להתמודדות מול קבוצתו של ברק בכר שמוליכה את הטבלה בזכות הפרש שערים טוב יותר. 

אחרי הניצחון באשדוד שהושג מרגלי צ’יקו אופואדו, במועדון מרוצים דווקא ממבשל השער – אנדרה ז’ראלדש, שמוגדר כנקודת האור של הקבוצה וכ”דבר הכי טוב שקרה הקיץ” לקבוצה. בניגוד לדיווחים לאחר חתימתו, הצהובים לא שילמו על השחקן שמושאל מספורטינג ליסבון ללא תמורה ועליו ישנה אופציית רכישה בסיום העונה. “ז’ראלדש שחקן, פשוט כך. בהתחשב בנסיבות זו החתמה טובה מאוד. הטעות שלנו הייתה שלא דאגנו להוריד את הציפיות מהציבור עוד לפני הקיץ בנוגע ליכולת שלנו להתחזק בחלוץ. אי אפשר היה להביא בסכומים של ז’ראלדש חלוץ זר, בטח לא אחד שיהיה גם טוב”. 

מנספורד עוזב, גולדהאר: לא מרוצה מהתוצאות

עניין החלוץ כמובן ממשיך להעסיק את הצהובים, שסובלים מאוד בחלק הקדמי. אופואדו אולי כבש אמש את שער הניצחון, אך לא הצליח להציג כלום עד הרגע בו עבר לשחק במרכז. הצהובים לא אהבו בלשון המעטה את היכולת של השלישייה הקדמית במהלך המחצית הראשונה, כאשר החל להתרחש שיפור רק כאשר יונתן כהן זז לשחק בצד ימין והניגרי עבר לאמצע, אם כי גם שם לא הרשים במיוחד, אך לפחות כן הצליח לעשות קצת פעולות חיוביות בניגוד לרגעים בהם שיחק על הקו. 

מעליהם כמובן האכזבה הגדולה ביותר, ניק בלקמן. “איביץ’ ממשיך לטעות איתו, הוא לא מתאים לשיטה הזו”, ממשיכים לטעון שחקנים במכבי ת”א בנוגע לחלוץ נבחרת ברבדוס שפשוט מציג יכולת חלשה. לא ברור מדוע הסרבי הפסיק להשתמש באילון אלמוג שהציג שני משחקים טובים מאוד מול בית”ר ירושלים כאשר פתח באגף הימני. אמש הוא ישב ביציע וזאת במשחק בו למאמן לא היה את אלירן עטר שסובל ממתיחה קלה בשריר הירך האחורי ואורוש ניקוליץ’ שנגרע בשל כאבים בברכו. לפי הערכות בקבוצה, הקשר הסרבי כמו גם אבי ריקן, לא אמורים להיות מוכנים למשחק מול ב”ש בעוד עטר נמצא בספק גדול. 

ניק בלקמן עם הכדור. ממשיך להיות חלש (איציק בלניצקי)ניק בלקמן עם הכדור. ממשיך להיות חלש (איציק בלניצקי)

איביץ’ אמר לאחר המשחק על חזרתו של עומר אצילי שישב על הספסל ולא שותף כי “הוא חוזר אחרי שלא שיחק בשבעת המשחקים האחרונים של העונה שעברה והיה בחוץ בקיץ בגלל ניתוח. צריך לזכור שביום בו חתמתי במכבי ת”א לאצילי כבר הייתה הבעיה שבגינה הוא יצא לניתוח. עכשיו הוא בסדר, הוא מתאמן איתנו טוב, הוא נכנס לכושר ולאט לאט נתחיל להשתמש בו”. 

הפציעות שלא פוסקות: “זה הכדורגל. אי אפשר לחזות דברים כאלה. זה משחק שבו יש מגע וכשזה קורה, הכל אפשרי. זה משוגע מה שקורה לנו, אוקיי, אבל אם מסתכלים על פציעות שריר אז שרן ייני ודור פרץ פגועים. כל השאר? אלו פציעות של ברך או מכה בראש, אלו דברים שקורים. אנחנו עובדים קשה בכל יום. אנחנו מנסים לתת להם את השירות הטוב ביותר ולשקם אותם כמה שיותר מהר. ניקוליץ’ חזר אחרי פציעה ארוכה מאוד, הדבר החשוב ביותר הוא לדעת להחזיר אותם נכון לתוך הקבוצה. כרגע כל השרירים שלו רגישים ולכן צריך להמתין איתו”. 

עזיבתו של בן מנספורד: “בן הוא הבחור שעבד קשה עבור כולם, הוא מקצוען, הוא נתן את הכל למכבי במצב מאוד קשה. כולנו יודעים, אני ובן, באנו לכאן במצב של בעיית פייר פליי וכשאנחנו צריכים להילחם במצב הזה. ממה שאני יודע הוא עשה עבודה טובה, הוא שמר על המועדון שלנו במצב טוב מבחינת אופ”א והחוקים שלהם. הוא עזר לי מאוד מהיום הראשון בו הגעתי לכאן ואני יכול רק להגיד שאנחנו הולכים להתגעגע לבחור מאוד מקצועי ואני מאחל לו בהצלחה בצעד הבא שלו בקריירה”. 

צ'יקו אופואדו ויונתן כהן חוגגים (איציק בלניצקי)צ'יקו אופואדו ויונתן כהן חוגגים (איציק בלניצקי)

אופואדו סיכם: “לא רק אני עבדתי קשה במשחק הזה, השער הזה היה מאמץ קבוצתי, כולם עבדו קשה. הקרדיט צריך ללכת קודם כל לדניאל טננבאום ששמר על רשת נקייה במשך שבעה משחקים ואח”כ לאנדרה ז’ראלדש שבישל, כי הגול שלי לא היה קורה בלעדיו. קשה לשחק במגרש הזה, הוא ממש קטן. השחקנים של אשדוד חיכו מאחור והפכו את זה לקשה עוד יותר. אנחנו שמחים שהשגנו את הנקודות ומחכים כעת למשחק מול הפועל באר שבע. קשה לנו לכבוש העונה? תאמינו לי - כאשר השערים יתחילו להיכנס בקצב, זה לא ייעצר”. 

חוזהו שמסתיים בסיום העונה: “אני לא יודע מה יקרה בקיץ הבא. זה תלוי במועדון ובמאמן. התפקיד שלי הוא לשחק. מחוץ למגרש מי שעובד הוא הסוכן שלי. אני אוהב את הקבוצה הזו ואחכה לראות מה יקרה בסיום העונה”. 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */