יום חמישי, 28.03.2024 שעה 19:53

30 מועמדים לכדור הזהב: ואן דייק ומסי בפנים

רשימת המועמדים לזכייה בפרס היוקרתי צומצמה ל-30 בלבד, גם רונאלדו והזאר בפנים יחד עם הפרעוש, אמבפה, סלאח ומאנה. ליברפול מובילה עם שבעה נציגים

|
ואן דייק, מסי, רונאלדו והזאר (רויטרס)
ואן דייק, מסי, רונאלדו והזאר (רויטרס)

וירג’יל ואן דייק זכה בפרס שחקן העונה באירופה, ליאו מסי זכה בפרס The Best שניתן לשחקן הטוב בעולם מטעם פיפ”א, ובקרוב נגלה מי יזכה בפרס היוקרתי מכל – כדור הזהב. רשימת המועמדים צומצמה היום (שני) ל-30 בלבד, כשהפרעוש והבלם ההולנדי כמובן בפנים, כמו גם כריסטיאנו רונאלדו מיובנטוס.

השלושה צפויים להיות על הפודיום בסופו של דבר, כשאליהם מצטרפים שמות כמו סאדיו מאנה ומוחמד סלאח מליברפול אשר מוביל עם לא פחות משבעה מועמדים. אדן הזאר, סרחיו אגוארו, הארי קיין וקיליאן אמבפה גם בפנים. בהמשך, נדע מי יזכה בתואר היוקרתי מכולם, כשהצפי הוא שוואן דייק יהיה זה שייקח את הפרס אחרי שזכה בליגת האלופות עם המייטי רדס. המנצח אגב, יוכרז בטקס חגיגי בפאריס ב-2 בדצמבר.

וירג'יל ואן דייק (רויטרס)וירג'יל ואן דייק (רויטרס)

רשימת המועמדים המלאה: סאדיו מאנה (ליברפול), סרחיו אגוארו (מנצ’סטר סיטי), פרנקי דה יונג (ברצלונה), הוגו לוריס (טוטנהאם), דושאן טאדיץ’ (אייאקס), קיליאן אמבפה (פאריס סן ז’רמן), טרנט אלכסנדר ארנולד (ליברפול), רוברטו פירמינו (ליברפול), דוני ואן דה ביק (אייאקס), פייר אמריק אובמיאנג (ארסנל), וירג’יל ואן דייק (ליברפול), מארק-אנדרה טר שטגן (ברצלונה), כריסטיאנו רונאלדו (יובנטוס), מתייס דה ליכט (יובנטוס), קארים בנזמה (ריאל מדריד), יונג מין סון (טוטנהאם), רוברט לבנדובסקי (באיירן מינכן), אליסון (ליברפול), ג’ורג’יניו ווינאלדום (ליברפול), מוחמד סלאח (ליברפול), ראחים סטרלינג (מנצ’סטר סיטי), מרקיניוס (פאריס סן ז’רמן), ז’ואאו פליקס (אתלטיקו מדריד) ואדן הזאר (ריאל מדריד), קווין דה בראונה (מנצ’סטר סיטי), ליאו מסי (ברצלונה), קאלידו קוליבאלי (נאפולי), אנטואן גריזמן (ברצלונה), ריאד מחרז (מנצ’סטר סיטי).

אגב, מי שזכה בשנה החולפת בתואר, שחקנה של ריאל מדריד, לוקה מודריץ’ לא נכלל ברשימה. זו הפעם הראשונה מאז 1995 שזוכה לא נכלל בין המועמדים שנה לאחר מכן.

ליאו מסי עם הכדור (רויטרס)ליאו מסי עם הכדור (רויטרס)

ז’ואאו פליקס וג’יידון סאנצ’ו בין המועמדים לפרס הכוכב הצעיר של השנה

בנוסף לכדור הזהב, נחשפו המועמדים ל”תואר הקופה” אשר מוענק לכוכב הצעיר של השנה (עד גיל 21). אל הרשימה נכנסו כמובן, ז’ואאו פליקס, שהפך לרכש היקר בהיסטוריה של אתלטיקו מדריד בקיץ האחרון והכוכב האנגלי של דורטמונד, ג’יידון סאנצ’ו. גם מתייס דה ליכט של יובנטוס ו-ויניסיוס ג’וניר מריאל מדריד בפנים.

שאר המועמדים: מויזה קן (אברטון), קאנג אין לי (ולנסיה), סמואל צ’וקואזה (ויאריאל), אנדריי לונין (ויאדוליד), קאי האברץ (באייר לברקוזן), מתאו גנדוזי (ארסנל).

ז'ואאו פליקס (La Liga)ז'ואאו פליקס (La Liga)

אליסון ונוייר מועמדים לתואר שוער השנה

השוער של ליברפול שזכתה באליפות אירופה בעונה החולפת כמובן נכלל ברשימה כאשר גם זה של באיירן מינכן ונבחרת גרמניה נכלל. מי שמועמד גם כן לתואר הוא אנדרה אונאנה שעמד בין הקורות של אייאקס והוביל אותה לחצי גמר ליגת האלופות. וויצ’ך שצ’סני יוכל לזכות גם כאן והוא חלק מהמועמדים. כמו כן מארק-אנדרה טר שטגן של ברצלונה בפנים.

שוערים נוספים אשר מועמדים: יאן אובלק (אתלטיקו מדריד), קפה אריסבלאגה (צ’לסי), סמיר הנדנוביץ’ (אינטר) והוגו לוריס (טוטנהאם).

גם בליגות שונות: מסי ורונאלדו מפציצים

 

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */