יום שבת, 20.04.2024 שעה 05:23
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

וולשמן ובן בסט בחוד, ידין, סביר ונה ב-11 מנגד

שני החלוצים יפתחו ב-11 של הפועל חיפה ב-18:00 מול רעננה, כמו גם קאניוק ופרנסיסקו ג'וניור. שלושת הקשרים בהרכב של קורצקי, בנימין יפתח על הספסל

|
עדן בן בסט (עמית מצפה)
עדן בן בסט (עמית מצפה)

אחרי חמישה משחקים בהם היא לא טעמה את טעם הניצחון, הפועל חיפה תתארח הערב (שני, 18:00) אצל הפועל רעננה באצטדיון המושבה ותנסה סוף סוף לעצור את כדור השלג ולעצור את הרצף לאחר שלושה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון במסגרת המחזור השביעי בליגת הבורסה לניירות ערך.

החיפאים מקווים כי כל השיחות בימים האחרונים עם הבעלים יואב כץ, והעבודה על הליקויים באימונים בשבועיים האחרונים יבואו לידי ביטוי במשחק נגד השרוניים. מי שיקבל את ההזדמנות יהיה החלוץ אמרי וולשמן שכבש בפגרת הנבחרות שער לזכות נבחרת גויאנה בהפסד שלהם 1 :2 לנבחרת אנטיגואנה-ברבודה במסגרת ליגת האומות של מרכז אמריקה.

צפו באוהדי הפועל ת"א בסיום המשחק

כמו כן, מי שנראה טוב באימונים הוא עדן בן בסט שנראה שירד ממנו הרבה לחץ מאז התקרית עם המאמן, חיים סילבס. גילי ורמוט הסובל ממתיחה בשריר הירך לא יהיה בסגל, לעומת זאת נס זמיר ואלמוג בוזגלו שגם נראה חד באימונים יחכו להזדמנות שלהם על ספסל המחליפים.

כץ סיפר במסיבת העיתונאים שלפני ההתמודדות: “השיחות עם הזרים? כל שחקן סיפר את החוויות שלו בתור זר, סיפרתי להם שגם אני גם הייתי שחקן זר. באתי מישראל לארצות הברית וזה עוזר שכל אחד מדבר על החוויות שלו והקשיים שלו, כדי להבין אחד את השני ולהתחבר”.

יואב כץ (עמרי שטיין)יואב כץ (עמרי שטיין)

איך הוא רואה את הקבוצה עד עכשיו: “עברו שישה מחזורים. אנחנו במקום השביעי כרגע בדיוק באמצע, אנו יכולים ללכת למעלה וללכת לכיוון אחר. יש קבוצה טובה ויש הרבה כישרון. אני חושב שנגד רעננה זה יבחן. הם קבוצה קשה שרצה הרבה מאוד ונצטרך להיות חזקים יותר ולרוץ יותר. עד עכשיו היינו די בסדר אבל אנחנו רוצים להיות יותר מבסדר, אם אנחנו נהיה קבוצה חזקה ונילחם יש הזדמנות להיות למעלה. הליגה די שוויונית ולדעתי מי שתרצה יותר ותילחם תהיה במקום גבוה”. 

האם הפועל חיפה תהיה בפלייאוף העליון: “יש לנו פוטנציאל להגיע לפלייאוף העליון, צריך לגרום לדברים לקרות. יש עוד 30 מחזורים לשחק, זה לא קל אבל אפשר לעשות את זה”.

יואב כץ וחיים סילבס (הדר אקריש)יואב כץ וחיים סילבס (הדר אקריש)

סוגיית כמות הקהל במשחקים של האדומים: “אני חושב שעד היום די הגיעו אוהדים, יש לנו עלייה מתמדת במשחקי הבית והחוץ. אני מקווה שנגבר על רעננה ושהרבה אוהדים יגיעו למשחק נגד הפועל ת"א, רוב האוהדים שלנו הם גרעין מבוגר וצריך להצעיר אותו קצת, חיפה זאת עיר מבוגרת אבל זה נראה טוב עד עכשיו”. 

הדרך שבה הוא מדבר עם שחקנים: “הייתי אומר שיש לי מערכת יחסים פתוחה עם השחקנים, הם לא מתביישים לבוא ולדבר על דברים, זה הרבה מאוד הבקשות שלהם. הצורה שאני מנהל את השיחות זה כמו שהייתי מרצה אורח באוניברסיטה בארצות הברית, אם יש בעיה מדברים עליה, זה הרבה מסקנות שהנוכחים לוקחים מהשיחה”.

יואב כץ (עמרי שטיין)יואב כץ (עמרי שטיין)

גם המאמן סילבס דיבר לקראת ההתמודדות: “היה לנו מספיק זמן גם להתבשל בתוך עצמנו ולעבוד על ליקויים שלדעתנו הכשילו אותנו נגד ב"ש. התוצאה הייתה רעה ונגד רעננה זה יהיה סיפור אחר, סופר קשה. אני מקווה שנגיע מספיק טובים כדי לאסוף נקודות. היה לנו את השבוע שאחרי המשחק, אוששנו שחקנים, עבדנו על דברים ברמה המקצועית אבל בעיקר בפן המנטלי. עצם הגעתו של יואב עשתה את העבודה. הסגל מלא חוץ מגילי ורמוט”.

תנצחו את רעננה? “הפועל חיפה נבנתה בצורה שהיא יכולה לנצח כל קבוצה השנה. נצטרך לשחק טוב בשביל לנצח, במשחקים האחרונים זה הצליח פחות אבל אנחנו מאמינים. יש לנו סגל טוב ואנחנו מקווים לאזן את זה במשחק בקרוב”.

חיים סילבס (אורן בן חקון)חיים סילבס (אורן בן חקון)

איך השהות של יואב עוזרת לקבוצה: “ראשית אני חושב כשמגיע הבוס מחו"ל, שהוא בדרך כלל רחוק מהעין, זה באופן אוטומטי מכניס עוד דריכות. בלי קשר יואב נוגע בנושאים מנטליים בצורה טובה ואני מאוד אוהב את הדרך שלו, אנחנו משתמשים בזה לא מעט אפילו כשהוא בחוץ לארץ”.

הרכב הפועל חיפה: יסמין בוריץ', דור מלול, גל אראל, בן והבה, ניסו קפילוטו, אלי בלילתי, לירן סרדל, פרנסיסקו ג'וניור, גידי קאניוק, עדן בן בסט ואמרי וולשמן.

אמרי וולשמן עם ניקולה גולאן (עמית מצפה)אמרי וולשמן עם ניקולה גולאן (עמית מצפה)

קורצקי: חייבים את הנקודות, מוכרחים לנצח בבית

אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון וכאשר במאזנה 5 נקודות מ-18 אפשריות, הפועל רעננה תחזור מפגרת הנבחרות למפגש מול הפועל חיפה באצטדיון המושבה.

בעוד עד כה, בשלושת משחקי הבית של הקבוצה באצטדיון המושבה מאז המעבר מאצטדיון רמת גן, האדומים מהשרון ניצחו 1:2 את בית”ר ירושלים, נפרדו ב-1:1 ממ.ס. אשדוד וב-2:2 מהפועל תל אביב, ברעננה מעוניינים להישאר בלתי מנוצחים במשחקי הבית שלהם באצטדיון הפתח תקוואי על מנת להתרחק מהתחתית. נכון לרגע זה, רעננה רחוקה נקודה אחת בלבד מעירוני קריית שמונה שמתחת לקו האדום.

שחקני הפועל רעננה (נעם מורנו)שחקני הפועל רעננה (נעם מורנו)

המאמן מנחם קורצקי יקבל בחזרה את הבלם הספרדי הוותיק דויד מתאוס, שריצה מול הפועל תל אביב עונש הרחקה לאחר שהורחק בכרטיס צהוב שני מול הפועל באר שבע. לאחר חזרתו, מתאוס צפוי לשוב ישירות למרכז ההגנה של האדומים מהשרון ולשתף פעולה עם עידו לוי. בנוסף, מי שיחזור לסגל לאחר שהחלים מפציעה הוא הקפטן שניר שוקר. 

דויד מתאוס (מרטין גוטדאמק)דויד מתאוס (מרטין גוטדאמק)

פרט לחזרתו של דויד מתאוס להרכב, ככל הנראה על חשבונו של עמית כהן, המאמן מנחם קורצקי לא צפוי לבצע שינויים בהרכב, כאשר עדי נמני, שתופקד כבלם מול הפועל תל אביב, ישוב לעמדתו המקורית כמגן ימני, בעוד בצידו השני של המגרש, אור דסה, יוג’ין אנסה וקייס גאנם ימשיכו להוביל את ההתקפה.

עדי נמני (אחמד מוררה)עדי נמני (אחמד מוררה)

מאמן הקבוצה מנחם קורצקי התייחס להכנות ואמר: "היו לנו שבועיים להתכונן כמו שצריך למשחק מול הפועל חיפה, לעבוד, לעשות השלמות ולתקן דברים שאנחנו לוקים בהם מתחילת העונה בעיקר בנושא של ספיגת השערים. אני מקווה מאוד שכבר מהמשחק הקרוב יראו את זה ונצליח לשמור על רשת נקייה, חייבים לומר שמבחינת הגעה למצבים והבקעת שערים אנחנו מאוד מרוצים מהקבוצה”.

מנחם קורצקי (איציק בלניצקי)מנחם קורצקי (איציק בלניצקי)

“כל הליגה צפופה השנה, לכל קבוצה קשה מאוד לנצח ואני חושב שמי שבאה מוכנה ומחויבת למשחקים מצליחה לנצח או להוציא נקודות. מבחינתנו, הפועל חיפה היא קבוצה מאוד איכותית, אבל אנחנו חייבים את הנקודות וחייבים לנצח בבית. נבוא במחשבה לנצח את המשחק ואני מאוד מאמין בצוות, בשחקנים ובמועדון הזה שנצליח באמת להביא את הנקודות מהמשחק מול הפועל חיפה”.

המגן עמית כהן הוסיף: "לאחר המשחק מול הפועל תל אביב היינו ברגשות מעורבים, מצד אחד מאוד רצינו לנצח ובאנו במטרה לנצח את המשחק אז התיקו מאכזב, אבל מצד שני איך שהמשחק התפתח, אפשר לקחת הרבה דברים חיוביים ממנו, בעיקר מהבחינה המנטלית והעובדה שלא נשברנו, הראינו הרבה אופי ובסוף גם חזרנו מפיגור. אני חושב שאם ניקח את הדברים הטובים מהפועל תל אביב למשחק הקרוב ונמנע מהדברים הפחות טובים אנחנו גם ננצח”.

עמית כהן (שחר גרוס)עמית כהן (שחר גרוס)

“היו לנו שבועיים להתכונן למשחק מול הפועל חיפה בגלל הפגרה ואני חושב שניצלנו את זה בצורה הכי טובה שאפשר, בזמן שכולם נחו, אנחנו עבדנו מאוד קשה ואני מאוד מקווה שזה ייתן לנו יתרון במשחק ונצליח לתרגם את העבודה הקשה לניצחון. לא ניצחנו מאז המשחק מול בית"ר ירושלים ואנחנו מבינים מה ניצחון יכול לעשות לנו, גם מבחינת הטבלה ובעיקר ביטחון להמשך הדרך".

הרכב הפועל רעננה: אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, דויד מתאוס, ירדן כהן, אביחי ידין, בן סביר, דיוויין נה, אור דסה, יוג’ין אנסה וקייס גאנם.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */