יום שבת, 20.04.2024 שעה 07:47
ליגת האלופות של פיב"א 23-24
 בית 1 
10441-4906מלאגה1
9463-4776לה מאן2
9493-4636פרישטרי3
8488-4556פלקו סומבטהי4
 בית 2 
11441-5266דיז'ון1
10455-5096ריטאס וילנה2
7378-4165פרומיתאס3
5512-3355אופאבה4
 בית 3 
10443-4906טנריפה1
9495-4856שולה2
9500-4886דרושפאקה3
8456-4316VEF ריגה4
 בית 4 
11459-5286א.א.ק. אתונה1
9490-4786לודוויגסבורג2
8496-4736שצ'צ'ין3
8543-5096דינמו ססארי4
 בית 5 
10467-4876שטרסבורג1
9499-4626אוסטנד2
8390-4075קרשיאקה3
6407-4075אולדנבורג4
 בית 6 
9473-4976בון1
9456-4636הפועל חולון2
9459-4626בראוגן3
9473-4396בורסאספור4
 בית 7 
11440-5136הפועל ירושלים1
9478-4556פאוק סלוניקי2
7429-4265גלאטסראיי3
6427-3805בנפיקה ליסבון4
 בית 8 
10397-4255טורטונה1
9352-4305מורסיה2
8551-5326טופאש בורסה3
6522-4356איגוקאה4
לוח משחקים
  • גלאטסראיי
  • 91 - 93
  • לודוויגסבורג
  • בון
  • 74 - 89
  • דיז'ון
  • מורסיה
  • 89 - 100
  • א.א.ק. אתונה
  • פרומיתאס
  • 93 - 92
  • הפועל חולון
  • טופאש בורסה
  • 80 - 76
  • מלאגה
  • הפועל ירושלים
  • 76 - 61
  • פרישטרי
  • שטרסבורג
  • 84 - 96
  • שולה
  • טנריפה
  • 79 - 88
  • קרשיאקה

קטש: הדחקתי הרבה, אולי מהפחד לחיות בעבר

מאמן הפועל י-ם בראיון מיוחד ל-ONE לפתיחת העונה האירופית. הוויתור על היורוליג, הנבחרת, עזיבת אליהו והדחקת העבר: "הקריירה שלי הסתיימה בכאב"

|
קטש.
קטש. "לא הולך להיות קל" (איציק בלניצקי)

עם פתיחת עונה מצוינת שכוללת חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות וזכייה מרשימה בגביע ווינר, הפועל ירושלים תפתח הערב (רביעי) ב-19:00 במשחק חוץ בטורקיה את עונתה השנייה בליגת האלופות של פיב״א מול בנדירמה באנביט הטורקית.

כעת, רגע לפני פתיחת העונה האירופית, מאמן הפועל ירושלים עודד קטש, שפותח עונה נוספת במועדון אחרי האכזבה בסיום העונה הקודמת, התייחס בראיון מיוחד ל-ONE לקיץ שעבר על האדומים מהבירה, לאכזבה בסיום העונה שעברה, לשינויים בסגל, להצערת הסגל הישראלי, לעזיבתו של ליאור אליהו, לוויתור של ירושלים על ׳חלום היורוליג׳, לדרישות שלו מעצמו ומהשחקנים, למטרות העונה, לשחקני הרכש, לעבודה כמאמן נבחרת ישראל, לקריירה שלו כשחקן וכמו כן, גם לכאב שבמחשבה על העבר.

72:90 גדול לירושלים מול הפועל ת"א

פתחת עונה נוספת כמאמן הפועל ירושלים ועד עכשיו חמישה ניצחונות מחמישה משחקים, אתה מרוצה מהקבוצה שבנית?
״כן, סך הכל אני חושב שתוך התייחסות לזה שמדובר בפתיחת עונה אני פחות מתרכז בתוצאות, גם בתוצאות, אבל גם בדרך שבה אנחנו משחקים, יש הרבה דברים שאני שמח עליהם וזה קשור להמשכיות שהייתה לנו״.

עודד קטש (חגי מיכאלי)עודד קטש (חגי מיכאלי)

לפני הנסיעה לאיטליה דיברת על בעיות וחולשות שאתה רוצה לראות ולתקן, עדיין אתה מוצא כאלה?
״כן, תמיד. תמיד יש מה לשפר, בטח בשלב הזה של העונה. כשטיישון תומאס יחזור אני חושב שזה ייתן לנו עוד קצת ורסטיליות ויכולת להיות קצת יותר גדולים ולשחק בכמה הרכבים שעדיין אין לנו את האפשרות לעשות אותם. עיקר הדגש שאנחנו רוצים לשים זה בעיקר ההגנה, האגרסיביות והתיאום שלנו בהגנה, אני חושב ששאר הדברים יגיעו יותר בקלות״.

טיישון תומאס (אורן בן חקון)טיישון תומאס (אורן בן חקון)

זכיתם בגביע ווינר עם ניצחון בגמר על מכבי תל אביב, לדעתך אתם באמת טובים יותר או שמוקדם מדי לקבוע?
״זה בטח מוקדם מדי ואני גם לא חושב שזה נכון לקבוע דבר כזה, כולם יודעים את סדר הגודל של התקציב ואת העומק והאיכות שיש למכבי תל אביב, כך שזה גם מוקדם וגם לא צריך לקבוע דבר כזה״.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים זכייה בגביע ווינר (איציק בלניצקי)שחקני הפועל ירושלים חוגגים זכייה בגביע ווינר (איציק בלניצקי)

רגע לפני פתיחת ליגת האלופות, אתה מאמין שיש להפועל ירושלים הנוכחית את מה שצריך כדי ללכת רחוק יותר מהקבוצה של העונה שעברה?
״אני רוצה להאמין, זה לא הולך להיות קל בכלל. כבר במחזור הפתיחה מצפה לנו משחק קשה, ראינו את באנביט מנצחת את אנדולו אפס בבית, הם קבוצה מאוד מוכשרת, אגרסיבית וצעירה, עם המון אנרגיות וזה משחק מאוד מאוד קשה. אני חושב שבכלל, אם מסתכלים על תוצאות של קבוצות בבית שלנו, הולך להיות מאוד מאתגר ואנחנו בהחלט רוצים להגיע רחוק, אבל נצטרך לחכות ולראות. נצטרך לדבר אחרי כמה משחקים, קשה לקבוע״.

אחרי שבעונה שעברה, הראשונה של ירושלים במפעל, הגעתם לרבע הגמר, מה ההתרשמות שלך מליגת האלופות?
״אני חושב שהרמה במפעל הפתיעה אותי, גם בעונה שעברה וגם העונה אפשר לראות שיש קבוצות טובות. בכלל, אני חושב שהפערים בכדורסל, גם האירופאי וגם העולמי, מאוד הצטמצמו. נכון, יכול להיות שביורוליג וביורוקאפ יש מעט יותר איכות, אבל הפערים מאוד הצטמצמו, כך שזו ליגה מאוד חזקה״.

הפועל ירושלים בתמונה הקבוצתית (אורן בן חקון)הפועל ירושלים בתמונה הקבוצתית (אורן בן חקון)

אתה חושב שהוויתור של הפועל ירושלים על ׳חלום היורוליג׳ היה נכון?
״אני לא חושב שאפשר לבדוק את זה במונחים של ׳נכון׳ או ׳לא נכון׳ כי זה פשוט היה הכרחי ונכון לוותר על החלום הזה מהסיבה שזה היה כמעט בלתי אפשרי. אם החוקים ישתנו בעתיד ויהיה אפשר לראות קבוצות שעולות מהיורוקאפ ותופעות יתד אז אולי נצטרך לעשות מחשבה מחדש, אבל אני חושב שבמציאות שהייתה עד העונה שעברה זה היה נכון מבחינת הפועל ירושלים. בכלל, אני חושב שבשנים האחרונות מי שמוביל את הפועל ירושלים, וזה התחיל בשינוי שאורי אלון עשה עם אייל חומסקי וגיא הראל, מי שמוביל לוקח החלטות חכמות ומצעיד את המועדון הזה למקום טוב״.

גיא הראל ואייל חומסקי (אורן בן חקון)גיא הראל ואייל חומסקי (אורן בן חקון)

למה לדעתך הפועל ירושלים לא הייתה בסופו של דבר ביורוליג? למה זה היה בלתי אפשרי?
״זה בלתי אפשרי כי זה מועדון די סגור שנשלט על ידי כמה קבוצות שרואות את האינטרס שלהם בעיקר, אינטרסים כלכליים. זה לא כמו מה שהיה פעם, בתקופה שלנו, זה לא רק על סמך הישגים. אני לא יודע אם זה קשור לפוליטיקה, גודל שוק או לאינטרסים כלכליים אחרים, אבל נוצר מצב שזה כמעט בלתי אפשרי בשביל קבוצות בסדר הגודל של הפועל ירושלים להיכנס למפעל הזה״.

אתה מאמין שגורמים במכבי תל אביב חיבלו בניסיון של הפועל ירושלים להיכנס ליורוליג?
״זה ממש לא מעניין אותי ואני לא מעוניין להתייחס לזה״.

אורי אלון (אורן בן חקון)אורי אלון (אורן בן חקון)

העונה שעברה הסתיימה בשיברון לב לא קטן, מה אתה חושב שגרם לזה?
״בסוף גם המפגש עם טנריפה וגם חצי גמר הפלייאוף מול מכבי ראשון לציון, לא יודע אם הייתי מגדיר את זה בשיברון לב, אבל באמת אכזבה מאוד מאוד גדולה. רצינו יותר ואני חושב שבהרבה חלקים הצגנו כדורסל שגם שווה יותר, אבל אנחנו חייבים לדעת להתרכז בדרך ולבחון את הדרך, קשה לקחת משחק אחד ולהשליך ולהסיק ממנו מסקנות. בסופו של דבר אני יכול לענות את התשובה הכי בנאלית, לשני המפגשים האלה לא הבאנו את הטוב ביותר שלנו ויש לזה הרבה סיבות״.

מה הרגשת שאתה צריך לתקן או לשפר בסגל? אתה חושב שעכשיו יש לכם את מה שצריך בשביל לעשות את הצעד הנוסף הזה?
״אני רוצה להאמין שעשינו את השינויים המתבקשים. אבל תמיד, גם כשאתה עושה שינויים, ויתרנו על שחקנים שיכלו לעזור לנו העונה והבאנו שחקנים שאמורים לתרום. חובת ההוכחה עלינו, להוכיח שאנחנו רוצים יותר וכולם צריכים להיות יותר טובים. זאת גם הגישה שהמועדון, מאייל חומסקי וגיא הראל משרישים עד למטה, עד אחרון השחקנים, כולם צריכים להיות יותר טובים. אני בטוח שאם תשאל אותם גם הם יגידו לך את זה. אני, כראש המערך המקצועי וכאחראי על הכל, צריך להיות יותר טוב וכל אחד מהשחקנים צריך לחשוב ככה״.

עודד קטש ושחקני הפועל ירושלים (אורן בן חקון)עודד קטש ושחקני הפועל ירושלים (אורן בן חקון)

מה דעתך על ההשתלבות של שחקני הרכש בינתיים בקבוצה?
״אני מאוד שמח מהשחקנים שהגיעו עד עכשיו ואנחנו מתרכזים בעבודה, להיות הרבה יותר טובים״.

חוץ מאשר במשחקי ההכנה אייזיאה קאזינס עדיין לא שיחק עם שאר הקבוצה, אתה לא חושש קצת מבעיות שעלולות להופיע בתיאום בינו לבין שאר השחקנים?
״אי אפשר להשיק תיאום מושלם בשלב הזה של העונה, בטח כשמדברים על שחקנים שהצטרפו. יש שחקנים שהצטרפו והכירו אותי מלפני אז היה להם הרבה יותר קל, יש שני שחקנים כמו טרנט לוקט וסולימאן בריימו, שהם שחקנים עם הרבה מאוד ניסיון באירופה אז גם, מן הסתם, יותר קל להם משחקנים שבאו מה-G-League. לכל שחקן יש את קצב ההתאקלמות שלו וידענו את זה כשהחתמנו את אייזיאה. אנחנו רואים התקדמות באימונים ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי כמה שיותר מהר, אני אשמח אם זה יקרה כבר מהשבוע. אנחנו בטח לא רוצים לשים עליו יותר מדי ציפיות כאחד שלא שיחק ולא נרשם בליגה, ניקח את זה צעד אחר צעד״.

אייזיאה קאזינס (אורן בן חקון)אייזיאה קאזינס (אורן בן חקון)

יש עדיין תקווה או אמונה שאמארה סטודמאייר יחזור?
״זה לא משהו שאנחנו חושבים עליו ביום יום כי אין לנו באמת שליטה על זה. לפיכך, אין לא תקווה, לא אמונה ולא אכזבה, רק העתיד יגיד מה יקרה אם אמארה. כרגע אנחנו מתייחסים לקבוצה כמו שהיא״.

אמארה סטודמאייר (איציק בלניצקי)אמארה סטודמאייר (איציק בלניצקי)

לצד החיזוק של הסגל הזר, החלטת להצעיר את הסגל הישראלי, יש לזה קשר לעבודה שלך כמאמן נבחרת ישראל?
״לא בהכרח, אני לא חושב שיש קשר. אם מדברים על השחקן הישראלי, הפועל ירושלים תמיד תרצה שישחקו אצלה שחקנים ישראלים אך הכי בכירים שאפשר. במסגרת הקיץ שעברנו הבאנו את הטובים ביותר שהיינו יכולים להשיג ואנחנו מאוד שמחים על ההצטרפות של נמרוד לוי ועידן זלמנסון. אני באמת חושב שבסיס ישראלי טוב, כזה שיכול גם להישאר בהפועל ירושלים לכמה שנים, זה חשוב מאוד למועדון״.

נמרוד לוי (אורן בן חקון)נמרוד לוי (אורן בן חקון)

אתה חושב שהעבודה שלך בירושלים עוזרת לך כמאמן הנבחרת ולהפך?
״אני חושב שכמו בכל דבר, יש בזה הרבה יתרונות ומעט חסרונות שאני באופן אישי מנסה למזער בעזרת צוותים מעובים והרבה עזרה של אנשים באיגוד הכדורסל ושל הצוות שלי בירושלים. אבל אם אני שם על הכף, אני חושב שיש לזה הרבה יותר יתרונות מחסרונות״.

בחזרה להצערת הסגל הישראלי, הרבה נאמר על העזיבה של ליאור אליהו ועל כל מה שקרה בעונה שעברה, מה יש לך להגיד על הנושא?
״לגבי ליאור יש לי רק דברים טובים להגיד, אני חושב שהוא עשה שנים מדהימות בהפועל ירושלים, הרבה לפני שהגעתי, ומגיע לו המון קרדיט על מה שהפועל ירושלים הפכה להיות בשנים שהוא שיחק פה. אני באופן אישי זכיתי לאמן אותו בגליל בתחילת דרכו וגם בירושלים ואני חושב שהוא אחד השחקנים הכי מוכשרים וטובים שגדלו פה ואני מאחל לו הרבה הצלחה״.

עודד קטש וליאור אליהו (נעם מורנו)עודד קטש וליאור אליהו (נעם מורנו)

לא היה איזה תאקל ביניכם כמו שנטען הרבה פעמים?
״לא היה שום דבר שהוא חריג ממערכת יחסים של מאמן-שחקן, זה עבודה וזה חלק מהעניין, גם הדברים שעבדו פחות טוב או תקופות שהיו קצת חיכוכים, זה דברים שקורים בקבוצת כדורסל וגם הדברים האלה נעשו עם הרבה מאוד כבוד אחד לשני״.

בר טימור מונה במקומו של ליאור לקפטן הקבוצה וגם על מערכת היחסים שלך איתו היו לא מעט שמועות, מה טיב היחסים בינך ובין בר?
״קשה לי להתייחס לשמועות כי היחסים שלי עם בר מצוינים. אנשים נוטים להכניס עניינים מקצועיים לעניינים אישיים ולבלבל ביניהם. סך הכל, גם מקצועית וגם חברתית אני שמח מאוד שבר איתנו ומאוד גאה שהוא הקפטן של הפועל ירושלים״.

בר טימור עם הכדור (חגי מיכאלי)בר טימור עם הכדור (חגי מיכאלי)

אחרי ההפסד בחצי גמר הפלייאוף למכבי ראשון לציון היו לא מעט ביקורות, גם אישית נגדך, מה אתה חושב על הביקורות האלה? אתה מרגיש שיש לך אשמה בהדחה בחצי הגמר?
״יש לי אשמה בכל הפסד של הפועל ירושלים ובכל חוסר הצלחה מסוים. אני אחראי וזו אחריות שלי, כמו שאמרתי, תמיד צריך להיות יותר טובים. אין משחק אחד בחיים שהפסדתי ולא הרגשתי שהייתי יכול לעשות דברים אחרת. מה אני חושב על הביקורות? יש לי מספיק ניסיון לדעת שזה תמיד יקרה כשהקבוצה שלי תפסיד וזה חלק מהעבודה״.

היו לך מחשבות לעזוב אחרי ההפסד הזה?
״לא, למה שיהיו? בסך הכל הייתה לנו עונה טובה, זה נכון, היה מאכזב, גם בחצי הגמר מול ראשון לציון וגם מול טנריפה, אבל בסך הכל אני חושב שהייתה עונה מרגשת וטובה ואנחנו מצפים לעונה יותר טובה. זה לא שאלה שצריך לשאול אותי, שחקנים ומאמנים תמיד רוצים להיות יותר טובים ויכולים להיות יותר טובים, גם אם היינו מנצחים את החצי גמר הייתי עונה אותו דבר. תמיד יש שאיפה להשתפר ואף פעם לא מוותרים״.

עודד קטש (רדאד ג'בארה)עודד קטש (רדאד ג'בארה)

מבחינת הישגים ותארים, מה הציפיות שלך מהעונה הקרובה?
״קשה לי לשים ציפיות, אני חושב שזה יותר בשבילכם ובשביל כולם. כמובן שברור שאנחנו רוצים להתמודד על כל התארים, כל תואר שנפספס או לא ניקח זה יכאב לנו, ככה זה בהפועל ירושלים וזה ברור לכולם. זה בכלל לא משנה אם אנחנו פייבוריטים או אנדרדוג, זו הגישה כאן ואני אוהב אותה. העבודה שלי היא לדאוג שהקבוצה שלי תשחק את הכדורסל הכי חיובי וטוב שאפשר ואז אני מאמין שגם התארים יגיעו״.

צירפתם הקיץ שחקנים כמו טרנט לוקט וסולימאן בריימו שמוסיפים הרבה אגרסיביות ו׳ביף׳ בהגנה ואת מינדאוגאס קופשאס שהוסיף את הסייז שהיה קצת חסר בעונה שעברה בליגת האלופות, כמה היה חשוב לכם לחזק את הפרמטרים האלה?
״כן, זה אחד הדברים עליהם שמנו דגש, להיות קבוצה יותר אגרסיבית וקשוחה. הציפיות שלנו מהשחקנים שצירפנו הן בהחלט לתרום בעניין הזה, אבל לא רק מהם, אני חושב שגם שחקנים שממשיכים לעונה שנייה וכבר מבינים ומכירים את השיטה, שיטה זה לא רק התקפה, זה גם הגנה ואנחנו מצפים מהם גם בעניין הזה לעלות רמה״.

סולימאן בריימו (שחר גרוס)סולימאן בריימו (שחר גרוס)

מה ההישג הכי גדול שלך כמאמן לדעתך?
״היו לי כל מיני הישגים, אבל אני חושב שההישג הכי גדול שלי הוא בעיקר זה שעברו כבר 14-15 שנים ואני עדיין כאן, עדיין נהנה, עדיין אוהב ועדיין נשאר, למרות כמה קשיים בדרך. אני חושב שזה הישג גדול״.

מי לדעתך היה מוצלח יותר, עודד קטש השחקן או עודד קטש המאמן?
״לא יודע, יש לי מה להגיד לשניהם, שניהם יכולים היו להיות יותר טובים״.

שמעתי שלפעמים אתה ׳מתעלל׳ בשחקנים בתחרות קליעות, עדיין יש לך את היד?
״זה כבר לא קורה, אין לי את הברכיים בשביל זה. לפעמים גם לא לזריקות״.

עודד קטש זורק באימון (איציק בלניצקי)עודד קטש זורק באימון (איציק בלניצקי)

אתה מתגעגע לשחק כדורסל או שהאנרגיה והאדרנלין כמאמן משתוות לזה?
״זה לגמרי אחר, למרות שזה רחוק ממני כי הגוף באמת כבר לא מאפשר, אבל ברור שמתגעגעים לזה, זה הכי כיף בעולם״.

מה הרגע הזכור ביותר שלך בקריירה כשחקן?
״אני לא זוכר, את הרוב הדחקתי. ממש, ממש לא זוכר, אבל זה לא איזה רגע כזה שקשור למשחק גדול או משהו כזה, פשוט רגעים שקשורים לאימונים, סתם לשים נעליים ולצאת למגרש. זה הרבה יותר בסיסי ממה שאפשר לדמיין, כך שזה לא באמת מעניין״.

אתה אומר שהדחקת הרבה דברים, אבל זה לא שהיית שחקן רע, להיפך, היית שחקן מדהים, אז מה הסיבה שאתה מרגיש צורך להדחיק את זה?
״קודם כל, באופי שלי אני לא אחד כזה שזוכר המון דברים. אני חושב שזה יותר קשור לפחד לחיות את העבר, אז נראה לי שזה מנגנון כזה של הגוף. אולי זה משהו בזיכרון שלי, אני פחות נתקע בעבר אז הזיכרונות נעלמים״.

עודד קטש במדי מכבי ת"א (רויטרס)עודד קטש במדי מכבי ת"א (רויטרס)

יש איזה כאב כלשהו במחשבה הזאת על העבר? מחשבות על מה שיכול היה להיות, נגיד הסיפור עם ה-NBA או דברים אחרים בקריירה?
״הכאב, האובדן הגדול, הוא קשור לדברים הרבה יותר בסיסיים מאשר NBA, אירופה, הפסד או ניצחון, זה קשור להוויה ולתחושה להיות שחקן כדורסל. הדרך בה הקריירה שלי הסתיימה, זה קרה עם כאב גדול ואובדן מאוד מאוד גדול שיישאר איתי תמיד, זה הולך איתי ותמיד שם״.

יש לך עדיין חיבה למכבי תל אביב או שזה נוגד את הגדרות התפקיד בירושלים?
״היו לי שנים טובות במכבי תל אביב ויצא לי להיות בכמה מקומות, אני מתגעגע להרבה מאוד דברים שקשורים לכדורסל, אבל בכל מקום שהייתי בו בעיקר אספתי חוויות ותחושות. מעולם לא ראיתי את עצמי ולא חוויתי את הכדורסל ממקום של אוהד. הקריירה שלי והדברים הובילו אותי לכל מיני מקומות ופגשתי אנשים מדהימים וחוויות מדהימות ואת אותה שאלה אפשר לשאול על פנאתינייקוס, גליל עליון או אילת, שיצא לי לאמן שם. אני יותר מתחבר לאנשים וחוויות, לא מסתכל על זה ממקום של אוהד״.

הזכייה עם פנאתינייקוס ביורוליג מול מכבי תל אביב, רגע שמח או עצוב?
״הזכייה זכורה לי כרגע מאוד משחק ומאוד מרגש בעיקר. שוב, הזיכרונות שנשארים בסוף הם לא קשורים לניצחון כזה או אחר, לתואר או לאליפות אירופה. הייתה חוויה מדהימה, מרגשת ועוצמתית וככה זה זכור לי, תמיד לטובה״.

שחקני מכבי תל אביב (איציק בלניצקי)שחקני מכבי תל אביב (איציק בלניצקי)

אתה חושב שאתה ואנשים נוספים שהגיעו לירושלים אחרי שהיו במכבי ת״א הצלחתם לצמצם את הפערים? לירושלים היום יש משהו מהווינריות המכביסטית הידועה לשמצה?
״אני לא חושב שרוצים פה את ההשוואה הזאת ותמיד יש בעיה עם השאלות האלה גם. אין שום קשר בין זה ששיחקתי בעבר במכבי תל אביב לבין מה שאני מביא להפועל ירושלים. מה שאני מנסה להביא קושר לאופי שלי ואין קשר למכבי תל אביב״.

כשאתה רואה את נבחרת העתודה של שלוש אליפויות אירופה האחרונות, בראשונה גם אימנת בדרך למקום השני, אתה חושב שהשחקנים האלה יוכלו להוביל בעתיד את הנבחרת הבוגרת להישגים דומים?
״אני רוצה להאמין שכן, יש להם עוד דרך לעשות ולא תמיד יש קשר בין הצלחות בגילאים הצעירים לנבחרת הבוגרת, אבל בהחלט אפשר להרגיש שיש דור טוב ואני חושב שבעוד כמה שנים, שנתיים-שלוש קדימה, הולכת להיות נבחרת מאוד איכותית״.

מחוץ לכדורסל, איך אתה מנצל את הזמן הפנוי שלך?
״אין לי הרבה זמן פנוי מחוץ לכדורסל, זה מאוד אינטנסיבי. זה מאוד בנאלי, בעיקר משפחה וילדים וקצת חברים, אבל הרוב זה כדורסל״.

עודד קטש (נעם מורנו)עודד קטש (נעם מורנו)

מה אתה יכול לספר על החיים כאבא לשלוש בנות?
״שזה מהמם, יש לי משפחה וילדות מקסימות ואני מאוד גאה ונהנה״.

אתה רואה את העתיד שלך בהפועל ירושלים או שיש לך חלומות אחרים להמשך הקריירה?
״אני מרגיש מאוד גאה ושלם במקום שאני נמצא בו ואני לא חושב מטר קדימה״.

עודד קטש ושחקני הפועל ירושלים (אורן בן חקון)עודד קטש ושחקני הפועל ירושלים (אורן בן חקון)

איפה אתה רואה את עצמך עוד 10 שנים?
״אני מקווה שכמאמן הפועל ירושלים״.

לסיום, מה אפשר לאחל לך לקראת העונה הקרובה?
״שום דבר, רק בריאות ועשייה״.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */