יום שישי, 19.04.2024 שעה 02:12

נובאק ג'וקוביץ' העפיל לחצי גמר טורניר טוקיו

המדורג ראשון השיג ניצחון קליל על פויי הצרפתי, יפגוש בשלב הבא את גופן הבלגי. בבייג'ין, דומיניק תים גבר על אנדי מארי. בארטי ניצחה את קביטובה

|
נובאק ג'וקוביץ' חוגג (רויטרס)
נובאק ג'וקוביץ' חוגג (רויטרס)

נובאק ג'וקוביץ ממשיך לדהור לקראת התואר בטורניר טוקיו. המדורג ראשון בעולם הביס היום (שישי) את לוקה פוייה הצרפתי, המדורג 24 בעולם, 1:6 ו-2:6 ברבע הגמר בתוך 50 דקות בלבד. הסרבי מחפש תואר התאוששות אחרי מפח הנפש מאליפות ארה"ב הפתוחה. בחצי הגמר יפגוש ג’וקוביץ’, שרוצה להישאר בפסגת הדירוג בסוף 2019, את דיוויד גופן הבלגי, שהביס 2:6 ו-2:6 את היון צאנג הדרום קוריאני. בחצי הגמר השני ישחקו ג'ון מילמן האוסטרלי וראין אופלקה האמריקני שגברו בהתאמה על שני היפנים האחרונים בטורניר, טרו דניאל ויסטוקה יוציאמה.

בטורניר בייג'ין ניצח ברבע הגמר קארן חצ’אנוב הרוסי, המדורג תשיעי בעולם, את פביו פוניני האיטלקי המדורג 12, 6:3, 3:6 ו-1:6 והעפיל גם הוא לארבעת האחרונים. כמו כן, דומיניק תים האוסטרי, המדורג 1, עצר את אנדי מארי המתקמבק ברבע הגמר עם 2:6 ו-6:7(3), וסטאפנוס ציציפאס היווני הצטרף למעמד חצי הגמר עם 6:7(3) ו-3:6 על ג'ון איסנר האמריקאי. בנוסף אליהם,  אלכסנדר סשב זברב גבר על סאם קווארי 6:7(3) ו-2:6.

קארן חצ'אנוב (רויטרס)קארן חצ'אנוב (רויטרס)

ארבעה משחקני המפתח של הדור הבא הגיעו לחצי הגמר שיפגיש את דומיניק תים מול קארן קחאנוב ואלכסנדר זברב מול סטאפנוס ציציפאס, כל ארבע המדורגים הבכירים בטורניר שהוא השנה נטול שלושת הגדולים.

בטורניר הנשים בבייג'ין רשמה אשלי בארטי, המדורגת ראשונה בעולם, ניצחון גדול על פטרה קביטובה הצ'כית ברבע הגמר, 6:4, 4:6 ו-3:6  במשחק שהתנהל ברמה גבוהה עם כמות גדולה של ווינרים מצד שתי השחקניות. בארטי קרובה מאוד להבטחת המקום הראשון בעולם בסוף 2019 בעקבות הניצחון, ובחצי הגמר תפגוש את קיקי ברטנס ההולנדית, שנלחמת על מקום בטורניר סוף השנה בשנזן וגברה על השלישית בעולם אלינה סביטולינה 6:7(6) ו-2:6.

אשלי בארטי (רויטרס)אשלי בארטי (רויטרס)

משחק הנשים המסקרן של השנה בין שתי המטאוריות של הסבב, נאומי אוסקה בת ה-21 וביאנקה אנדרסקו בת ה-19, הסתיים בניצחונה של היפנית 7:5, 3:6 ו-4:6 אחרי שעתיים ו-14 דקות. בכך, הגיע לסיומו אחד ה"סטרייקים" הארוכים בסבב, כשאנדרסקו הפסידה לראשונה אחרי 16 משחקים רצופים, ובעצם לראשונה במשחק מלא מאז חודש פברואר 2019 (שאר ההפסדים היו עקב פרישה או פציעה).

אנדרסקו אלופת ארה"ב המכהנת פתחה עם 1:5, אוסקה, אלופת ארה”ב של 2018 ואוסטרליה 2019 חזרה ל-5:5, אבל אנדרסקו שברה שוב וזכתה במערכה. אוסקה הצליחה במערכה השנייה לברוח ממצב של 3:3 ולזכות בה, לפני שהקנדית עלתה ל-1:3 מבטיח במערכה השלישית. אוסקה שרק בחודש האחרון כשזכתה בטורניר ביפן, חזרה לעצמה מאז אוסטרליה, שברה חזרה מיד ובמצב של 4:4 שברה שוב.

נאומי אוסקה חובטת (רויטרס)נאומי אוסקה חובטת (רויטרס)

אחרי משחקון אחרון מותח, סגרה 4:6, ושתי שחקניות העתיד של הסבב התחבקו ארוכות ליד הרשת, אחרי המשחק הראשון שלהן אחת מול השנייה, כנראה אחד מני רבים ביריבות שתתפתח בהמשך הקריירה. אוסקה תפגוש בחצי הגמר את קרולין ווזניאקי. אלופת השנה שעברה עלתה לארבע האחרונות אחרי 3:6 ו-6:7(5) מול הרוסיה דריה קסטקינה.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */