יום שבת, 20.04.2024 שעה 06:50
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

ניסנוב: מתבייש ביכולת, יש לילות שאני לא נרדם

אחד מבעלי הפועל בראיון: "לא עושה לי טוב להיות בעלים", "יש ספין של התקשורת וחלק מהקהל שיש מישהו שרוצה לקנות את הקבוצה ואנחנו לא רוצים למכור"

|
איציק ניסנוב (האתר הרשמי של הפועל ת
איציק ניסנוב (האתר הרשמי של הפועל ת"א)

בעוד אחיו, שרון ניסנוב, התעמת הבוקר (שישי) עם אוהדי הפועל תל אביב אימון הקבוצה במתחם חודורוב, איציק ניסנוב התראיין לאתר הרשמי של המועדון, שצולם בביתו שבכפר שמריהו, וענה לטענות של האוהדים כנגד הבעלים בכל הנוגע למצבה הקשה של הקבוצה בליגת העל, סוגיית מכירת המועדון ועוד.

"הפועל תל אביב עוברת תקופה לא קלה, חשבנו להיות במקום אחר אחרי המחזור הרביעי של העונה וחשבנו שהקבוצה תהיה יותר מחוברת", אמר ניסנוב. "אני מקווה מאוד שעם קצת סבלנות שלנו וסבלנות של הקהל, הקבוצה תתחבר ותראה הרבה יותר טוב. אני חושב שצריך לתת לשחקנים ביטחון ואני מאמין בהם. הרצון של כל הבעלים הוא לקחת את הפועל תל אביב למקום שהיא צריכה להיות בו, כרגע זה לא מצליח לנו. אבל הקבוצה עברה טראומה לא קלה לפני שנתיים וחצי, לצערי אי אפשר ביום אחד להפוך אותה לקבוצת צמרת. אני מאוד גאה שמועדון הפועל תל אביב חי וקיים, מנוהל בצורה שקופה ואף אחד לא חייב שקל. אני בתור אוהד, תמיד רוצה שנביא את השחקנים הכי טובים והכי יקרים. אנחנו מביאים את מה שאנחנו יכולים, התקציב של הפועל בשכר שחקנים הוא החמישי בגודלו בליגה".

איציק ניסנוב בראיון לאתר של הפועל ת"א

על ניסו אביטן: "צר לי על כל מה שקורה עם ניסו. כל החוויות הלא נעימות שהוא עובר מהתקשורת ומהקהל. אנחנו מנסים לתת לו את כל המטריה, שיהיה לו יותר קל להצליח. אני חושב שהרבה מאוד אנשים, בטח בתקשורת, מסיקים מסקנות מהר מדי. בקבוצה יש הרבה מאוד שחקנים חדשים ומאמן חדש, לא שזה תירוץ אבל לפעמים זה לוקח זמן. בזמן שאנחנו בכדורגל למדתי שלא צריך להיות פזיזים, אני מקווה מאוד שהתוצאות יהיו יותר טובות ויביאו שקט לכל המערכת”.

האוהדים: "אני חושב שהקהל של הפועל תל אביב הוא הנאמן בארץ, קבוצה שנמצאת במקום שהפועל תל אביב נמצאת, מבחינה מקצועית, והקהל רוכש כל כך הרבה מנויים, זו נאמנות מדהימה. עשינו הכל בשביל שתהיה קבוצה אטרקטיבית, כרגע זה לא צולח. אני אפילו קצת מתבייש בפני הקהל שככה הקבוצה נראית. זה לא מה שאף אחד רצה”.

אוהדי הפועל ת"א מוחים באימון (מערכת ONE)אוהדי הפועל ת"א מוחים באימון (מערכת ONE)

רכישת המועדון: "יש איזשהו ספין של התקשורת וחלק מהקהל, שמפיצים ידיעות, שיש מישהו שרוצה לקנות את הקבוצה ואנחנו לא רוצים למכור. אנחנו לא נכנסנו להפועל בשביל להישאר הרבה מאוד שנים. לצערי, הפועל תל אביב מחפשת כבר 9 שנים בעלים – ולא מוצאת. אין כרגע אף אחד שבאמת רוצה לקנות את הפועל תל אביב. כל מי שאומר אחרת, מטעה את הקהל ומשקר. אם יש מישהו כזה, העסקה יכולה להיגמר מבחינת כל הבעלים הנוכחיים בקבוצה, תוך חמש דקות. אין אף אחד כזה. יש הרבה מאוד אינטרסנטים שמנסים להזיק למועדון ולצערי גם מצליחים”.

"אני לא חושב שזה נכון למועדון הפועל תל אביב שכל הזמן עולות כותרות השואלות אם הבעלים רוצים למכור או לא רוצים למכור, זה לא טוב למועדון. ברגע שיש אי ודאות, אף שחקן ואף איש צוות לא ירצה לבוא לקבוצה. כל הבעלים רוצים למכור, אף אחד לא חושב שהוא צריך להיות הבעלים העתידי של הפועל תל אביב. כרגע לצערי אין מישהו כזה, להתעסק בזה כל היום, זה לא טוב למועדון".

אוהדי הפועל ת"א בחודורוב (משה חרמון)אוהדי הפועל ת"א בחודורוב (משה חרמון)

בעלות המועדון: "לא קל להיות בעלים של קבוצת כדורגל, בטח ובטח של הפועל תל אביב. ידעתי מראש שזה משהו כפוי טובה, אם יש פה בעלים בארץ כמו יענקל’ה שחר שהשקיעו מאות מיליוני שקלים, אז מה נגיד. ההתעסקות בקבוצה לוקחת ממני כמעט את כל היום, זה לא משהו שעושה לי טוב בפן העסקי ובטח לא עושה טוב למשפחתי בפן האישי. נכנסנו לזה באהבה, זו לא בעיה להחליט שהקבוצה תתנהל בעצמה עם ההכנסות שלה ולהעביר אותה לידיים לא אחראיות. לא הצלנו את הקבוצה בשביל לעשות את זה. אנחנו נשתדל להעביר את הקבוצה לבעלים שהפועל תל אביב ראויה לו”.

היחסים בין הבעלים: "יש בין הבעלים חלוקת עבודה מאוד ברורה, יחסים מאוד טובים. לכולנו יש מטרה אחת שעומדת לנגד עינינו והיא הצלחת המועדון. יש בינינו יחסים של חברות, אבל לפעמים לכל אחד יש דעה שונה וזה בסדר”.

שרון ניסנוב (מערכת ONE)שרון ניסנוב (מערכת ONE)

סגירת מתחם חודורוב: "בגדול זו החלטה שלי. אני כבר מזמן חושב שבמועדון כמו הפועל תל אביב המתחם אימונים צריך להיות סטרילי. זה לא שיש לנו טענה לאוהד כזה או אחר, אני פשוט חושב ששחקני כדורגל לא צריכים לבוא במגע עם קהל, אלא צריכים שקט. לא קהל, לא עיתונאים שידליפו, שיהיה להם שקט להתאמן ולהתכונן למשחקים”.
 
הפועל בשנים הקרובות:
"אני רואה את הפועל תל אביב בעוד מספר שנים חוזרת למקום הטבעי שלה. אני מאוד מקווה שיימצא רוכש, אבל גם אם לא, אני מאמין בזה. אני חושב שבלומפילד ישדרג את הפועל תל אביב מבחינה כלכלית, שם המשחק היום זה כסף. שתי הדרכים הנוספות לקחת את הפועל צעד קדימה, או שיהיו בעלים שיזרימו המון כסף, או שהקבוצה תדע לייצר שחקנים ותמכור אותם לחו"ל".

אליאס, רז כהן, בוזגלו, ניר לקס, בואטנג ודמארי (חגי מיכאלי)אליאס, רז כהן, בוזגלו, ניר לקס, בואטנג ודמארי (חגי מיכאלי)

מחלקת הנוער: "מאז שהגענו, הפועל תל אביב נמצאת במקום אחר במחלקת הנוער. אפשר לראות שהשנה הנוער עשה התקדמות גדולה, יש לנו הרבה מאוד שחקנים גם בנוער וגם בנערים שנמצאים בנבחרות, אני רואה עתיד מאוד ורוד למועדון”.
 
לסיום סיכם ניסנוב: "לקראת ראש השנה אני רוצה לאחל לצוות המקצועי, לשחקנים, לאנשי המנהלה, שהרבה מהם עושים עבודת קודש, לאחל לכם שנה טובה ואושר – ושנצליח ביחד. לקהל של הפועל תל אביב, אני יודע שאתם עוברים ימים לא קלים, גם לי יש לילות שאני לא נרדם. אני רוצה לאחל לכם שנה טובה, אני מקווה שהקבוצה לקראת ראש השנה תעלה על דרך המלך, יש לנו הרבה שחקנים מוכשרים וזה אפשרי. שנה טובה לכולם”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */