יום שבת, 20.04.2024 שעה 05:08

בפעם ה-2 ברצף: רמה"ש זכתה בגביע ווינר-שופטים

הכחולים פתחו את העונה בצורה נפלאה אחרי 28:34 על מחזיקת הגביע בכדוריד, מכבי ראשל"צ. ויין הצטיין עם 6 שערים אצל מקסימוביץ': "מוכנים לליגה"

|
שחקני רמה
שחקני רמה"ש (הדר ואן קולא איגוד הכדוריד) (מערכת ONE)

א.ס רמה"ש היא מחזיקת גביע ווינר-שופטים והיא עושה זאת שנה שנייה ברציפות – אחרי ניצחון הערב (ראשון) על מחזיקת גביע המדינה מכבי ראשל"צ 28:34 (12:21). רמה"ש, מהקבוצות המסקרנות שנבנו הקיץ, משלימה הכנה טובה, שבה היא גברה בחצי הגמר המפעל ע"ש מויזס רש על האלופה הפועל אשדוד. התואר הוענק לקפטנים דניאל שקלים ומילאן פאבלוביץ', שצירפו את עמית גל הקפטן הקודם - על ידי משפחת רש, ע"י ליאור בן הרוש יו"ר איגוד השופטים הנכנס, טל לביא יו"ר איגוד הכדוריד

רמה"ש פתחה טוב יותר את המשחק ועלתה ליתרון 4:7, מה שהוביל את ג'ו מתתיה לקחת פסק זמן ראשון בדקה ה-12. פרדראג ויין (בשערו הרביעי), יוסי אפו, מילאן פאבלוביץ' וגיל פומרנץ (בשערם השני כ"א) השלימו ריצת 0:7 והגדילו את היתרון ל-8 שערים – 4:12.

צמד שערים של איבן קראציץ' עצר את הריצה, אבל עצירות של גיל יעקב (9 בסה"כ במחצית הראשונה) והגנת רמה"ש שלחו את פאבלוביץ' ופומרנץ להוסיף צמדים נוספים ולקבוע יתרון 9:17. יואב נאמן וקראצ'יץ' צימקו ל-19:12, וגם ניקולה מקסימוביץ' לקח פסק זמן. ג'ורג'ה ג'קיץ' כבש את ה-20 של רמה"ש בדקה ה-28, וחתם מחצית ראשונה מצוינת שלה.

יוליאן סטראט ו-ולדי קופמן החזיקו את מכבי ראשל"צ בפתיחת המחצית השנייה, אבל שערים יפים של ג'קיץ' קבעו 15:24. אפו וג'קיץ' המשיכו למסור אסיסטים יפים, ודניאל שקלים העלה את רמה"ש ל-18:27. אלון אוברמן העלה ל-20:30 וסגר עניין, והמאמנים שיתפו בדקות הסיום שחקנים צעירים – כשטל אליוכין גם הספיק לעצור פנדל ולמסור אסיסט על מגרש שלם לקסם עמיאל. אפו חתם עבור רמה"ש, דניאל פלד סיפק עצירה ושניר נציה הבקיע את השער האחרון.

דניאל שקלים (הדר ואן קולא איגוד הכדוריד) (מערכת ONE)דניאל שקלים (הדר ואן קולא איגוד הכדוריד) (מערכת ONE)

בסופו של ערב – רמה"ש הציגה יכולת מרשימה, וגם חלוקת השערים (והאסיסטים) אצלה הייתה נפלאה. פרדראג ויין עם 6 שערים נבחר לשחקן המצטיין וזכה לתשורה ממשפחת רש. ג'קיץ', שקלים, פאבלוביץ, פומרנץ 5 כ"א, יוסי אפו 4, אלון אוברמן 2, נדב חביב ועמית מוטולה 1 כ"א. עצירות שוערים: גיל יעקב 9 מ-26, יהב שמיר 2 מ-11, דניאל פלד 1 מ-4.

כבשו למכבי ראשל"צ: קראצ'יץ' 7, עמית סטלמן 4, שניר נציה, דור קלדרון, יואב נאמן 3 כ"א, ולדי קופמן, צח מלול וקסם עמיאל 2 כ"א, תומר בונדהיימר ודניאל פרידמן 1 כ"א. עצירות שוערים: ניב פישלוביץ 3 מ-18, יוליאן סטראט 6 מ-22, טל אליוכין 2 מ-5.

מאמן רמה"ש, ניקולה מקסימוביץ': "פתחנו מאוד טוב. ההגנה שלנו הייתה טובה ועשינו עבודה טובה גם בהתקפה. אני מרוצה מהמחצית הראשונה, אבל הרבה פחות מהמחצית השנייה. הענקתי צ'אנסים לשחקנים, אבל לא כולם לקחו אותם. ג'קיץ' הצטיין, אבל הוא רק חתיכה אחת בפאזל. אנחנו מרגיש שאנחנו מוכנים לליגה, אבל זה ייקח זמן ועוד ניראה יותר טוב בהמשך".

מאמן מכבי ראשל"צ, ג'ו מתתיה: "הפסד מאוד מאוכזב, אבל ברכות – הם היו יותר טובים ונתנו פה הצגה. זה נותן לנו חומר למחשבה. שמח שזה קרה לנו עכשיו, ולא מול נס ציונה. יש לי קבוצה טובה, נהדרת, היום היינו פחות טובים, וזה כולל אותי. רמה"ש היו יותר טובים, ואני עדיין גאה בשחקנים שלי".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */