יום שישי, 29.03.2024 שעה 15:27

בזק: ילדיו ואשתו של בן דב מבוהלים, מצב קשה

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE שוחחנו עם דובר מכבי חיפה על התקרית בביתו של מנכ"ל הקבוצה: "הוא סומן כמטרה". התוכנית משודרת גם ב- 101.5FM

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בתכנית הספורט (מערכת ONE)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בתכנית הספורט (מערכת ONE)

תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), וגם באשקלון ובאשדוד ב-101.5FM. בנוסף לכל שלל התחנות המכובדות, התוכנית משודרת גם כאן באתר.

הערב בתוכנית שוחחנו עם דובר מועדון מכבי חיפה על התקרית הקשה שאירעה בחצר ביתו של מנכ”ל הקבוצה אסף בן דב, דיברנו עם סוכנו של ערן זהבי על השער המטורף שכבש בליגה הסינית, וסיכמנו בשיחה עם מישל דיין על תביעתו של משה חוגג ועל תפקודו המקצועי של יוסי בניון עד כה בבית”ר ירושלים.

דודו בזק: “הילדים מבוהלים עד עכשיו, אשתו לא הבינה מאיפה זה הגיע ולמה היא צריכה לסבול את זה”

שוחחנו עם דובר מכבי חיפה על הפרשה במחלקת הנוער ועל התקרית הקשה שהתרחשה בביתו של אסף בן דב, מנכ”ל המועדון.

ערב טוב דובר מכבי חיפה, דודו בזק
”ערב טוב ושלום לכם”.

איך יעקב שחר מתייחס להגיע לפרשה במחלקת הנוער במכבי חיפה?
“יעקב שחר מרגע שקיבל את הפרשה הזו את העדויות הפעיל חברת חקירות פרטית. נקבל את הדו”ח מהחברה ונעביר אותו למי שצריך. כל המסקנות ייושמו, הוא מתייחס לזה בכל הרצינות וביקש ממני לא להתערב, רק הוא מתעסק בזה, זה חשוב לו מאוד והוא יפעל לטפל בנושא. יש חקירה מאוד רצינית, כל מי שמעורב לפי העדויות נחקר”.

מה מצבה של משפחת בן דב לאחר שאוהדים הגיעו לחצר ביתם?
“הילדים מבוהלים, האישה לא הבינה את העניין ומאיפה זה הגיע ולמה זה צריך לחדור אליה לחצר הבית. זו סיטואציה קשה. הבן התקשר אל אסף בן דב ואמר לו שיש אנשים מחוץ לבית ולא הוזמנה משטרה, כשבן דב נכנס לתוך הבית אז האוהדים כבר התחילו לעקוב אחריו והם התעמתו עם אחד השכנים והוא הזמין משטרה. הם נכנסו הביתה, והשמיעו קריאות נאצה”.

למה דווקא לפגוע באסף בן דב?
“אני עובד במועדון 12 שנים, מדובר באדם שמטרתו הראשונה הייתה להילחם באלימות וזו הסיבה שהגיעו אליו הביתה, לא כי הוא משקר ולא כלום. הוא החליט על שינוי במיקום ביציע של מספר אוהדים מכיוון שהיו תקריות אלימות. הוא לא מסכים להחזיר אותם ליציע המקורי שלהם ולכן הוא הפך להיות מטרה”.

מה בכוונתו לעשות?
“הוגשה תלונה במשטרה, נפתחה חקירה שנמשכת. היו במשטרה 20-25 אוהדים שחלקם כבר שוחררו בתנאים מגבילים. הוא דאג שהסגל יהיה הכי גדול בליגת העל”.

דודו בזק (נעם מורנו)דודו בזק (נעם מורנו)

רונן קצב: “הוא בשיא שלו. זה מטורף מה שהוא עושה בנבחרת”.

דיברנו עם סוכנו של ערן זהבי על השער המטורף שכבש במחזור האחרון בליגה הסינית, על פערי הרמות בין הליגה הסינית לליגת העל ועל תחושותיו של החלוץ הישראלי.

ערב טוב רונן קצב, סוכן השחקנים
”ערב טוב אופירה וברקוביץ’”.

מה דעתך על הגול של ערן זהבי?
“ערן מתאמן על הכל, בסוף כל אימון הוא בועט המון לשער, זה דבר שחייבים להתאמן עליו. ערן שחקן מאוד טכני אבל זה משהו שחייב לעבוד עליו. מעבר לבעיטה עצמה הטכניקה, ההבנה והביטחון לעשות זאת בדקה ה-90 היא מדהימה”.

מה התחושות של ערן לאחר השער?
“הוא עבר תקופה לא פשוטה מאז הפציעה בכף רגל אבל עכשיו הוא מרגיש טוב יותר. היה לו חשש לא לשחק בנבחרת אבל הוא כבש, מה שהוא שם זה גם מטורף. הוא בשיא שלו”.

מה השיא הבא?
“שיא השערים לעונה בליגה הסינית לא רחוק. כל הזמן צריך לעבוד, ערן כל הזמן מוצא מוטיבציה להמשיך ולדחוף קדימה. אני רואה את פתיחת העונה בליגת העל אל מול הליגה הסינית והיא הרבה יותר מעניינת, מגיעים ליותר מצבים. הליגה הישראלית בירידה רצינית. בסין יותר קשה להבקיע. המזג האוויר בסין נוראי ועושים כל הזמן הפסקות שתייה”.

רונן קצב (שחר גרוס)רונן קצב (שחר גרוס)

מישל דיין: “לחוגג יש את הדרך שלו. אם הוא יעזוב את בית”ר ירושלים בגלל האוהדים הללו, לא יגיעו בעלי בית נוספים”.

דיברנו עם שחקן העבר מישל דיין על תביעתו של משה חוגג, בעלי בית”ר ירושלים, מול אוהד הקבוצה שהכפיש את שמו, ועל מעמדו וכבודו של בעלי הקבוצה.

מה דעתך על התביעה של משה חוגג?
“זה מורכב אבל אני חושב שהוא נוהג נכון, כי הוא בתור הבעלים משקיע כספים ולא רוצה שיפגעו לו במוניטין של הקבוצה, יש לו את הדרך שלו. הוא הכריז על זה בתחילת העונה שזה מה שהוא יעשה והוא הולך עם זה עד הסוף ויש פה גורם הרתעה, אנשים יירתעו מלפגוע בקבוצה ולעשות דברים מן הסוג הזה. אם לאוהד יש את הצורך לפגוע בקבוצה ובמוניטין שלה בקריאות כאלה או אחרות, ומשה חוגג יקבל את הכסף ויתרום את הכסף אז זה צריך לקרות. אני לא יודע כמה הוא יצליח להילחם בעברייני המקלדת, היד מאוד רכה על המקלדת. יש הרבה השלכות לזה, לדעתי זה לא אפקטיבי”.

למה לא מכבדים את הבעלים?
“כי בא מישהו ולא עושה להם חשבון ולא רואה אותם ממטר. ביום שחוגג ייקח את הרגליים וילך מבית”ר ירושלים בגלל אותם אוהדים שעושים נזקים מהסוג הזה, לא יגיע בעל בית נוסף. הרוב הגדול של אוהדי הקבוצה תומכים בו. כשאנחנו מתעסקים באספסוף הזה ונותנים להם במה זה לא חכם, יש מספיק בעיות שצריך לטפל בהן. אוהדים שרוצים לגרום לנזק בלתי הפיך לקבוצה הם לא אוהדים מבחינתי”.

מה דעתך על תפקודו של יוסי בניון עד כה?
“אני אוהב את העבודה השקטה שלו אבל אני אוהב שיש קהל ושצריך לדבר. הלקוחות של המועדון הם הקהל. זה יפה לשמור על דממה אבל חייב לצאת החוצה ולדבר לאוהדים, לפחות פעמיים בשנה, לאחר תהליך בניית הסגל ובאמצע העונה. יוסי בניון לא ייבחן רק על מבחן התוצאה, אלא גם על בחירת השחקנים. בית”ר הביאו שחקנים נהדרים, אבל לכל השחקנים האלה צריך מישהו שימסור את הכדורים, אין פליימייקר במגרש”. 

מישל דיין (שי לוי)מישל דיין (שי לוי)
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */