יום שבת, 20.04.2024 שעה 02:45

ישראל הפסידה בשבדיה, תרד למשחקי ההישרדות

ארליך וצוקרמן נתנו תקווה לנבחרת הדייויס עם ניצחון בזוגות, אך צוקרמן החליף את סלע הפצוע ונכנע ליימר במה שקבע הפסד 3:1 מאכזב בתום ההתמודדות

|
יוני ארליך חובט (מוחמד מוררה)
יוני ארליך חובט (מוחמד מוררה)

אכזבה. נבחרת הדייויס של ישראל נכנעה הערב (שבת) 3:1 לשבדיה בתום יומיים כלל לא מרשימים עבור הטניס הישראלי. כעת, הכחולים-לבנים ימשיכו למשחקי ההישרדות בבית האירופי/אפריקאי במרץ 2020, כשהיריבה תיקבע בהמשך. השבדים ישחקו בתחילת 2020 בפלייאוף על העלייה לטורניר הגמר של גביע דייויס.

המסמר האחרון שחתם את ההתמודדות היה כשדניאל צוקרמן, שהחליף את דודי סלע בשל פציעה בכתף, נכנע 4:6 ו-3:6 למיקאל יימר, שאתמול גבר גם על עידן לשם. כאמור, לאחר שנקלעה ל-2:0 עם הפסדם של סלע ולשם אתמול, היו אלה יוני ארליך הבלתי נגמר וצוקרמן שהחזירו את ישראל לעניינים, אך המפגש נגמר בעוד הפסד.

צוקרמן (842) נתן פייט לשבדי במערכה הראשונה ורק במשחקון העשירי יימר השיג שבירה ל-4:6. במערכה השנייה צוקרמן התעייף וממצב של 3:3 השבדי השיג 3 משחקונים רצופים והשיג את הניצחון. 

כאמור, עוד קודם לכן, יוני ארליך הבלתי נגמר היה זה שהוביל את נבחרת ישראל לניצחון יחד עם שותפו בזוגות דניאל צוקרמן והשניים רשמו 0:6 ו-2:6 חשוב על צמד השבדים, אנדרה גוראנסון ומרקוס אריקסון. זה היה משחקם הראשון יחד של ארליך בן ה-42 וצוקרמן, ששיחק בשנים האחרונות בקולג' בארה"ב. צוקרמן בן ה-24 שלראשונה שותף במשחק קובע בגביע דייויס, התפוצץ כבר מהרגע הראשון והישראלים בתיאום מצוין השיגו בייגל מוחץ במערכה הראשונה. אחרי 1:1 במערכה השנייה הם ברחו ל-1:5 בדרך לניצחון מוחץ.

מיץ' גולדהאר (לידור גולדברג, איגוד הטניס)מיץ' גולדהאר (לידור גולדברג, איגוד הטניס)

אגב, מיץ' גולדהאר, הבעלים של מכבי תל אביב בכדורגל, נמצא בנסיעת עסקים בשטוקהולם וניצל זאת כדי להגיע לצפות במפגש של נבחרת הדייויס מול שבדיה. גולדהאר הגיע לשני ימי המשחקים.

הקפטן הראל לוי אמר אחרי ההפסד: "אני חושב שאחרי הפתיחה הפחות טובה שלנו ביום הראשון, הגענו ליום השני בפיגור 2:0 אבל עם הרבה אמונה. צוקרמן וארליך החזירו אותנו להתמודדות במשחק יוצא מן הכלל וצימקנו ל-2:1. דודי סלע לא היה כשיר במאה אחוז, דניאל צוקרמן הפגין יכולת טובה מאוד בזוגות, היה עם הרבה מאוד מוטיבציה ורצה לשחק גם ביחידים. הוא הגיע בכושר טוב מאוד למפגש הזה והגיעה לו ההזדמנות. לצערי יימר הוכיח למה הוא מדורג באזור ה-100 בעולם, הוא שיחק טניס מצוין והגיע לו לנצח. הרבה קרדיט מגיע לצוקרמן על הופעה מצוינת בזוגות וגם ביחידים ואני חושב שהוא ייקח הרבה מהיום הזה. גם החבר'ה האחרים, עידן לשם וישי עוליאל, שהיו עם הנבחרת, תמכו, שיחקו והיו מוכנים לעלות. היתה אווירה טובה מאוד בנבחרת. אני רוצה להודות לצוות - למאמן נועם אוקון, לפיזיותרפיסט תמיר חן, למעסה שחר פישר וכמובן לאיגוד הטניס שאפשר לנו את התנאים הטובים ביותר להכנה".

דניאל צוקרמן אמר: "זו פעם ראשונה שאני משחק גם ביחידים וגם בזוגות בדייויס, זו חוויה מדהימה לייצג את הנבחרת, אבל מבאס מאוד היה לאכזב את הנבחרת ביחידים. למרות שיימר שחקן מצוין זה לא היה מבחינתי פקטור להפסד, הרגשתי שאני יכול לנצח והייתי קרוב, אבל בנקודות החשובות הוא שיחק טוב יותר. בזוגות לא האמנתי שננצח 0:6 ו-2:6, להיות על המגרש עם יוני ארליך היה מדהים, אני מעריך אותו מאוד ולשחק יחד איתו זו הייתה חוויה. לשחק במדים של ישראל לעיני חבריי לנבחרת וכשאבא שלי יושב ביציע זה מרגש מאוד".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */