יום חמישי, 28.03.2024 שעה 11:16

עידן לשם הפסיד, שבדיה עלתה ל-0:1 על ישראל

בית 1 בגביע דייויס: כמה חבל. המחבט מספר 2 של ישראל כבר עשה קולות של קאמבק במערכה השנייה, אך חוסר ריכוז גדול סידר למיקאל יימר 3:6 ו-5:7 קל

|
עידן לשם (Pavel Lebeda/Ceska sportovni)
עידן לשם (Pavel Lebeda/Ceska sportovni)

נבחרת הדייויס של ישראל החלה הערב (שישי) את המפגש מול שבדיה במסגרת בית 1 של אליפות אירופה/אפריקה, כשעידן לשם פתח את ההתמודדות בשטוקהולם מול מיקאל יימר, המדורג 106 בעולם, והפסיד לו 6:3 ו-7:5.

המחבט השני של ישראל פתח את המערכה הראשונה בצורה גרועה ביותר, כשהשבדי עלה ל-0:4 קליל עם שתי שבירות. הישראלי עשה עוד קולות של קאמבק עם שתי שבירות משלו וצימוק ל-4:3, אבל פה זה נגמר ויימר סיים את המלאכה עם עוד 3 משחקונים מצוינים לעיני הקהל הביתי.

בניגוד למערכה הראשונה, השנייה דווקא החלה בצורה פנטסטית עבור לשם. הישראלי הצליח לעלות ל-0:3 עם שבירה אחת מצוינת. המארח הספיק להרגיז קצת את הספסל הישראלי כשצימק ל-4:2, אבל לשם שוב עלה ל-2:5. מפה, הכל היה בידיים של האורח, אולם הוא איבד ריכוז טואטלי, איפשר לשבדי לשבור 3 פעמים, לנצח 5:7 במערכה ולעלות את שבדיה ליתרון 0:1 במפגשים.

מערכה ראשונה: 3:6 ליימר

יימר פתח חזק וניצל את הגשת הפתיחה בשביל לעלות ל-0:1. לשם לא הצליח להתמודד עם העוצמה של השבדי גם במשחקון ההגשה שלו ואיפשר לו לשבור, 0:2 ליימר. עם סרב עוצמתי, השבדי סיים את המשחקון ועלה ל-0:3. המארח שבר בפעם השנייה, 0:4. לשם שלח את יימר ללונג רן, האחרון חבט בין רגליו, אבל הישראלי הצליח להשיג את הנקודה, שוויון 30 במשחקון החמישי. לשם שבר לראשונה, 4:1. מספר טעויות לא מחויבות הובילו את הישראלי לניצחון במשחקון נוסף, 4:2. שבירה נוספת של לשם, 4:3. המארח שב ליכולת שאפיינה אותו בתחילת המערכה ועלה ל-3:5. יימר לא נתקל בבעיות נוספות וניצח את המערכה – 3:6.

מערכה שנייה: 5:7 ליימר

הישראלי פתח היטב את המערכה השנייה והצליח לשמור על הגשותיו ולנצל חוסר דיוק של יריבו בדרך ל-0:1. לשם המשיך במומנטום, השיג שבירה חשובה ועלה ל-0:2. משחק אגרסיבי של האורח איפשר לו לשמור על עוד משחקון הגשה, 0:3. השבדי נשאר מרוכז, שיחק בעוצמה וצימק במהירות ל-3:1. לשם שוב שמר על ההגשה שלו, לא שמט נקודה במשחקון ועלה ל-1:4. משחקון הגשה קל ליימר, שלא ניתקל בקשיים וצימק ל-4:2. שגיאה כפולה של הישראלי בהגשת הפתיחה איפשרה למארח כמעט לשבור, אבל הוא התעלה על עצמו וניצח, 2:5. יימר שמר על ההגשה שלו, 5:3. חבל, יימר שבר בצורה מרשימה, 5:4. המומנטום עבר לצד הביתי אחרי שהשבדי שוב לא איבד את ההגשה והשווה ל-5:5. לשם לא היה מרוכז, איפשר ליימר לשבור וזה עלה ל-5:6. הישראלי לא הצליח לשבור, יימר עלה ל-5:7 וניצח.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */