יום שישי, 19.04.2024 שעה 23:09
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

רוני לוי: השחקנים יצרו ציפיות מאוד גבוהות

מאמן בית"ר לקראת רעננה: "קבוצה טקטית וחזקה. ורדשקה? לא אעבור לשלושה בלמים בגללו". קונסטנטין: "גם בעונה הטובה הייתי טוב ולא זומנתי לנבחרת"

|
רוני לוי (רדאד ג'בארה)
רוני לוי (רדאד ג'בארה)

אחרי שסיימה ב-0:0 עם הפועל באר שבע במחזור הפתיחה של ליגת העל, בית”ר ירושלים שחולמת לחזור השנה למאבק האליפות, תפגוש במחזור הקרוב את הפועל רעננה, ומאמן הקבוצה רוני לוי דיבר במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות. שידור חי בערוץ ONE ובאתר. 

ראשית, המאמן נשאל על דעתו בנושא הזימונים לנבחרת, כשרק גדי קינדה, שזכה לזימון בכורה נכלל בסגל של אנדי הרצוג לצמד המשחקים מול מקדוניה וסלובניה.
“אנחנו כמועדון ואני כמאמן באמת מאוד שמחים וגאים ששחקן שלנו מגיע לנבחרת. אני חושב שגדי ראוי ומגיע לו. אני מקווה שבעתיד עוד שחקנים יגיעו לנבחרת ובסופו של דבר זה יקרה”.

רוני לוי: עשינו מסע רכש מרשים בקיץ

על הפקת הלקחים מה-0:0 מול ב”ש וחוסר ניצול המצבים: אני חושב שהיה לנו משחק טוב מאוד נגד ב”ש. שיחקנו נגד קבוצה חזקה מאוד ובמשחקים האלה, מטבע הדברים, קשה מאוד להגיע להזדמנויות והגענו ולא השכלנו להבקיע. עכשיו מחכים למשחק אחר מול רעננה, יריבה אחרת, מאוד טקטית, יריבה עיקשת. אנחנו מודעים לזה שאנחנו הולכים לקראת משחק קשה. יחד עם זאת יש לנו את הסגנון שלנו ואני מאמין בו”.

רוני לוי ושי קונסטנטין (רדאד ג'בארה)רוני לוי ושי קונסטנטין (רדאד ג'בארה)

על סגנון המשחק המבוקר של רעננה, שהקשה על מכבי חיפה: “שיחקנו נגדם בגביע הטוטו וברור לנו שזה יהיה משחק אחר לגמרי. רעננה יודעת גם לשחק הגנה נסוגה, לשחק טקטי וגם לצאת קדימה מצוין. אנחנו מרוכזים במטרות שלנו וברצונות שלנו. אני מקווה שנצליח להיות דומיננטיים ולהכתיב את קצב המשחק. חלק מההיערכות למשחקים כאלה היא לדעת להתמודד עם התקפות מעבר של הקבוצה היריבה. ראינו אותם עושים את זה מצוין מול מכבי חיפה. נלמד עוד את רעננה ונגיע מוכנים”.

המאמן לא מתרגש מרף הציפיות שעלה לאור היכולת הגבוהה: “אני חושב שמתחילת העונה, מאיך שהקבוצה מתנהלת ומאיך שנראינו בגביע הטוטו, השחקנים והיכולת יצרו ציפיות גבוהות. אנחנו מתרכזים בעבודה יום יומית ואני חושב שהשחקנים עובדים בצורה טובה באימונים ואני בטוח שנראה את זה גם במשחק הקרוב”.

גדי קינדה (איציק בלניצקי)גדי קינדה (איציק בלניצקי)

האם ההגעה של דיוגו ורדשקה תגרום לו לשנות מערך לשלושה בלמים ועל ההשתלבות של הפורטוגלי עד כה: “לא חשבתי על זה עדיין, אני פחות מתחבר לשינויים ממשחק למשחק. אני מאמין בסגנון שלנו. התרשמנו ממנו, הוא שחקן צעיר ומבטיח עם עתיד גדול וגם רואים שהוא שחקן איכותי, אבל עוד מוקדם לדבר עליו. הוא צריך להיכנס לכושר משחק ואני בטוח שהוא יעזור לבית”ר ירושלים בעתיד”.

על אור זהבי שחוזר לאחר הרחקה: “בתמונת ההרכב? בהחלט. כולם בתמונת ההרכב, יש לנו עוד שלושה אימונים עד למשחק וזה הזמן שלי לגבש החלטות על ההרכב שיהיה הכי טוב עבור הקבוצה”.

רוני לוי (רדאד ג'בארה)רוני לוי (רדאד ג'בארה)

האם החיסרון של מיכאל אוחנה עדיין משפיע על הקבוצה: “אנחנו מרוכזים במשחק נגד רעננה ואני רוצה שגם כאן נתייחס רק למשחק. מיכאל שחקן מאוד מוכשר ואהוב בחדר ההלבשה, הוא אחד השחקנים הכי מוכשרים שאימנתי, בטוח בשלישייה הראשונה. הוא מאוד הרשים אותי. בטח שזה חיסרון, אבל אני לא רוצה להתלונן על זה. יש לנו 11 שחקנים טובים מאוד, סגל טוב מאוד, אנחנו מאמינים בשחקנים. אמרתי למיכאל ‘עד שהגיע לי שחקן כ”כ טוב כמוך אני לא יכול ליהנות ממנו’, אז אני באמת מקווה שהוא יבריא ובעתיד נוכל גם ליהנות ממנו”.

האם הוא שלם עם הסגל שנבנה בבית”ר בקיץ: “אני חשוב שבית”ר עשתה במהלך חלון ההעברות מסע מצוין. צירפנו הרבה מאוד שחקנים טובים, כאלה שיכולים להיות במועדון להרבה שנים, שחקנים בולטים בליגה הישראלית. זה צעד מאוד חשוב בהתפתחות של המועדון הזה, שעושה המון מהלכים כדי להפוך את עצמו למועדון מוביל ואני מאוד מרוצה מהקבוצה.

אור זהבי (במרכז). בתמונת ההרכב (אורן בן חקון)אור זהבי (במרכז). בתמונת ההרכב (אורן בן חקון)

אני חשוב שיש לנו שחקנים מוכשרים. ההרכב שלנו מאוד התקפי, אנחנו רוצים גם איזון בקבוצה ואני חושב שכרגע אנחנו שומרים עליו. חסר לנו את הגול המהיר שיפתח את המשחק, לפחות ע”פ המשחק האחרון, אבל במשחקים בגביע הטוטו ובהכנה השכלנו לעשות את זה. השחקנים נותנים לי סיבות להאמין שהם יעשו את זה בצורה טובה מאוד”.

גם מגן הקבוצה, שי קונסטנטין, שלמרות יכולת מצוינת לא זכו לזימון מצד הרצוג, דיבר לקראת המשחק. “מאוכזב? לא. גם בשנה שעברה לא זומנתי והייתה לי עונה יחסית טובה. אני ממשיך לעבוד קשה ומתעסק בקבוצה, זה יגיע”. 

שי קונסטנטין (רדאד ג'בארה)שי קונסטנטין (רדאד ג'בארה)

על התחושה לשחק במועדון גדול כמו בית”ר: “אין ספק שבית”ר ירושלים זה מועדון ענק בכדורגל הישראלי, אני מרגיש מדהים. קיבלו אותי בזרועות פתוחות, חדר הלבשה מהטובים שהייתי בו. כיף להיות פה, גם כשהציפיות גדולות אנחנו רוצים להשיג אותן”.

על ההגעה של ורדשקה, שעשויה להזיז את אנטואן קונטה לעמדת המגן ימני ואותו לספסל אמר המגן: “יש מאמן והוא מחליט, כרגע אני נהנה עם קונטה כבלם ורק ממשיך בעבודה קשה”.

על התחושה לשחק לצד כ”כ הרבה שחקנים מהירים: “זה בונוס, כל הקבוצה שלנו היא כישרונית וזה כיף, זה משדרג אותי באופן אישי ואני מאוד נהנה מזה”

רוני לוי ושי קונסטנטין (רדאד ג'בארה)רוני לוי ושי קונסטנטין (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */