יום חמישי, 28.03.2024 שעה 21:01

אלכס אברבוך: ברור שארצה להיות שר הספורט

קופץ המוט בעבר שהצטרף לליכוד בראיון ל-ONE: "אלחם שינצלו את הכסף למטרות המתאימות". וגם: הפיטורים מאיגוד האתלטיקה והגובה שהוא יכול לקפוץ כיום

|
אלכס אברבוך בצילומים (שחר גרוס)
אלכס אברבוך בצילומים (שחר גרוס)

קופץ המוט האולימפי לשעבר, אלכס אברבוך, המשמש כיום כפרזנטור הרשמי של חברת ‘GMT’ המספקת שירותים פיננסיים מתקדמים והעברת כספים, השתתף הבוקר (ראשון) בצילומי הקמפיין חדש של החברה, במהלכם הוא קפץ במוט כמובן, כשהפרסומת צפויה לעלות לאוויר בתחילת ספטמבר. אברבוך חתם על החוזה לפני כחודשיים בסך 100 אלף ש״ח לתקופה של 3 שנים. 

כזכור, השיאן הישראלי בקפיצה במוט (5.93 מטר), הצטרף לשורות הליכוד לאחר שהוצג על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו בחודש שעבר, במטרה לקדם את הספורט והענפים האולימפיים בארץ ולחזק את המפלגה בקרב הקול הרוסי. לפני כן, הספיק אברבוך להסתכסך עם איגוד האתלטיקה בעקבות פיטוריו הכואבים בחודש אפריל. 

אברבוך: רוצה לקדם את סטטוס המאמן בישראל

אברבוך סיפר בצילומים: ״תמיד כיף לחזור לקפוץ, גם אם זה באופן מקצועי או מול מצלמות, העיקר שאקפוץ. על כושר אני שומר באופן יום יומי, אפילו פעמיים ביום לפעמים, אבל היום פה זו אווירה שונה, המצלמה עובדת יותר ממני בוא נגיד ככה. בכל אופן היום אני יכול לקפוץ לגובה 4 מטרים ודאית, טיפה מעל יצריך ממני הכנה לפני״. 

החברה שאיתה חתם על הסכם החסות: ״קיבלתי בשמחה את ההצעה של ‘GMT’, כיף לראות שהחברות הגדולות מתחילות להתעניין בספורט ובפרט בספורטאי עבר גדולים. גורמים לי כאן להרגיש בבית ומכבדים אותי, יש עוד המון פרויקטים שלי איתם שנמצאים בדרך״. 

עבודתו בעולם הספורט כיום: ״אני ממשיך לקדם את ענפי הספורט והאתלטיקה כמה שאפשר עם החברים שעוד נשארו לי באיגוד האתלטיקה והמאמנים. יש לי פרויקט חדש של מועדון בית ספרי בהרצליה. זו עיר שאין בה אתלטיקה וזה דבר שמרגיז אותי וחייבים לטפל בו. אתלטיקה חייבת להתקיים ולהתקדם בכל עיר, במיוחד בערים הגדולות. חייב להשקיע לטובת זה כספים ומשאבים כי אני לא עושה את זה בשבילי הרי, אלא לטובת הילדים שיוכלו להתאמן ולהגשים את החלום שלהם״. 

אלכס אברבוך בצילומים (שחר גרוס)אלכס אברבוך בצילומים (שחר גרוס)

פיטוריו מאיגוד האתלטיקה: ״מה שקורה עם האיגוד הוא מאוד מוזר, אני לא מבין מה קורה כי הם עדיין לא שילמו לי את הפיצויים שלי ועברו כבר חמישה חודשים. אלה פיצויים שמגיעים לי בתור אזרח ישראלי לא בתור אלכס אברבוך, זה מה שמשגע אותי. מנכ״ל איגוד האתלטיקה לא יודע איך צריך לעבוד, אבל אני דורש שיחזיר לי את הכסף שלי שמגיע לי״. 

הכניסה לפוליטיקה: ״המטרה שלי בכניסה לפוליטיקה היא קודם כל קידום מעמד וסטטוס המאמן בארץ, אם ניתן לו את הגב הכלכלי והסוציאלי הספורט רק ירוויח מזה ובגדול. המאמנים המקצועיים יוכלו לתת מהידע שלהם באופן מסודר ושקט בלי להתעסק בכל הקשיים שמסביב. היום גם זה הרבה יותר קל עם הטכנולוגיה והאפליקציות, העולם התקדם וחייבים לנצל את זה. בתקופתי הייתי צריך לעבור אחרי כל מאמן כדי לקבל מידע על האימונים שלי. היום בשניה אפשר לתקשר ולהעביר עשרות תרגילים בין מאמנים ומתאמנים ולעקוב אחרי התוצאות שלהם באופן יום יומי וכך להשתפר”. 

אלכס אברבוך בצילומים (שחר גרוס)אלכס אברבוך בצילומים (שחר גרוס)

״אני אלחם על כך שכל הכסף שאמור להגיע לשטח לא יסתובב באמצע באפלה בלי מטרות ופרויקטים, יש הרי כסף פשוט לא מנצלים אותו למטרות הנכונות וזה חייב להשתנות״, הסביר אברבוך. וסיכם עם מטרותיו העתידיות: ״אני תמיד שואף הכי גבוה, ברור שארצה להיות שר הספורט אם האופציה תהיה רלוונטית. יש לי המון במה לתרום, כולם יודעים מה אני שווה ומה אני יכול לתת. בחרתי במפלגת הליכוד בגלל דעותיי הימניות, וגם הרבה בגלל יולי אדלשטיין שאני מכיר טוב והוא תמך בהצטרפות שלי. אמרו לי לפני שבספורט אין פוליטיקה אבל גיליתי על בשרי שיש יותר מדי פוליטיקה, הצטרפתי כדי להפוך את הפוליטיקה הזאת בספורט למשהו הרבה יותר מקצועני שיתרום להתפתחות שלו״.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */