יום שישי, 19.04.2024 שעה 08:43
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

שחקנים במכבי ת״א על איביץ׳: הוא צריך להירגע

חלק מהצהובים לא אהבו את הביקורת המתמשכת של המאמן גם אחרי ה-0:2 על נס ציונה: ״לא היינו כאלה גרועים״. במועדון נערכים לימים מכריעים בגזרת פרץ

|
ולדימיר איביץ' (רדאד ג'בארה)
ולדימיר איביץ' (רדאד ג'בארה)

אלופת המדינה, מכבי תל אביב, פתחה אמש (שבת) את ליגת העל עם 0:2 נוח וחלק על העולה החדשה סקציה נס ציונה. שחקן העונה שעברה, דור מיכה, החל עם רגל ימין תרתי משמע, והעניק שער יתרון יפהפה, אותו הכפיל אלירן עטר לאחר מכן בפנדל מדויק שהוא בעצמו סחט. הצהובים המשיכו לסכן את השער עד לאזור הדקה ה-60 ושם בערך גם הפסיקו לשחק והציגו סיום די נרפה ונינוח להתמודדות, מה שגרר שוב תגובות לא אוהדות מצד המאמן ולדימיר איביץ' שאינו אוהב את מה שהוא רואה משחקניו. 

המאמן הסרבי רמז לאחר המשחק כי "אם זה ימשיך לקרות ונמשיך לא לשחק, אז גם חלק מהשחקנים לא ישחקו. אם לא יעקבו אחר ההוראות שלי, הם לא ישחקו". רמזים כאלה הוא פיזר גם לאחר ההדחות מהמסגרות באירופה ויהיה מעניין לראות האם אכן יהיו שחקנים שיתחילו לשלם במקומם על כר הדשא.

איביץ׳: יש משהו מוזר בקבוצה

איביץ' בכל אופן יודע כי הוא עלול להיאלץ לבצע שינוי אחד כפוי כאשר נותרו עוד שמונה ימים אחרונים לחלון ההעברות במרבית הליגות (2.9) אשר משם ישנן קבוצות המביעות עניין ברכישת דור פרץ. המועמדת המובילה נותרה דינמו מוסקבה כשגם לוקומוטיב עוד בתמונה והימים הקרובים יהיו מכריעים בגזרתו של הקשר שעשוי בהחלט להימכר גם בשל הצורך הכלכלי של הצהובים להכניס כסף אחרי ההדחה מאירופה. 

יחד עם זאת, חלק מהשחקנים לא אוהבים את הביקורת המתמשכת של איביץ' כלפיהם ולא בטוח שהוא תורם לאווירה בחדר ההלבשה: ״נקווה שהוא ירגע, הוא צריך להירגע. לא היינו כאלה גרועים, וזה סתם מייצר אווירה רעה״, אמרו. חלק מרגישים כי הסרבי לא מפיק לקחים ממה שהתרחש עוד במחנה האימונים וכי הגישה האגרסיבית שלו לא מצליחה לעזור לשחקנים להתאחד יחדיו ולהרים את עצמם, כמו גם העובדה שיש ירידה לטענת חלקם ברמת האימונים אשר נובעת בין היתר מהיעדר תחרות ומהיחלשות של הסגל.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם אלירן עטר (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם אלירן עטר (רדאד ג'בארה)

איביץ' מדבר על שחקנים שישלמו במקומם, אך ממשיך לשחק עם אותם השחקנים, מה שכנראה גורם לתחושה שאין באמת מי שיאתגר את חלק מהם, ואולי בשל כך מוביל באופן אוטומטי לאותה תחושת נינוחות ולקיחת המשחקים באדישות יתרה.

נראה כי הדבר הכי טוב שיכול לקרות למכבי ת"א בשלב הזה כדי שהיא תרים את רמתה, זו החזרה של אייל גולסה ואורוש ניקוליץ' מפציעות, יחד עם עומר אצילי כמובן, מה שאמור להוסיף לסגל עוד שלושה שחקנים איכותיים ש"יבעטו בישבן" של השחקנים האחרים ויגרמו להם להוציא מעצמם יותר ובכך גם לשפר את רמת המשחק של מכבי. בכל אופן, נראה כי השניים הראשונים מחזיקים בסיכוי סביר לשוב לפעילות מלאה אחרי הפגרה הבינלאומית, בעוד התקווה היא כי מספר 7 בצהוב ישוב בתחילת אוקטובר. 

אייל גולסה באימון (חגי מיכאלי)אייל גולסה באימון (חגי מיכאלי)

מי שפתח אמש שוב ורשם עוד 90 דקות טובות, כפי שקרה גם בחצי גמר גביע הטוטו נגד עירוני קריית שמונה, הוא הבלם איתן טיבי. "חשוב לי לפני הכל להגיד כמה מילים טובות על הקהל שלנו, הייתה כאן תצוגה מאוד טובה של הקהל, אווירה ממש טובה ואין לי ספק שעכשיו בבלומפילד נראה אצטדיון מפוצץ באוהדים", אמר והוסיף טיבי: "היה לנו חשוב לנצח במשחק הראשון. לא היה לנו משחק מצוין, אבל החשוב ביותר היה לנצח וזה מה שעשינו. נלמד מהטעויות ונשתפר מכך. אני חושב שמה שהמאמן אמר אין ספק שזה נכון, האנרגיות שלנו לא היו מספיקות, אבל אפשר להשתפר שזה הדבר הכי חשוב". 

הקיץ שעבר עליו: "עברתי קיץ לא קל ואפילו שנה לא קלה, אבל שנה מחשלת, שנה שמאתגרת, אני שם את מה שהיה מאחורי והשנה הזו היא חדשה. אני מאמין ומקווה שאשחק הרבה יותר ואתן את כל כולי כמו שאומרים. התחושות שהיו לי? תחושות שיש מצב שצריך להתמודד איתו ולעבוד הכי קשה באימונים ולא משנה אם אשחק או לא אהיה בסגל, המועדון מעל הכל. מתי שהמועדון יצטרך אותי אהיה שם בשבילו. זה מה שהיה חשוב לי לעשות ואני מאמין ששחקן שמגדיר את עצמו כמקצוען, עליו להישאר כזה ולעשות הכי טוב למועדון ועבורו ברגעים האלה". 

איתן טיבי עם הכדור (רדאד ג'בארה)איתן טיבי עם הכדור (רדאד ג'בארה)

החתימה במכבי ת"א: "אין ספק שזה המקום בשבילי, זה הבית שלי, המקום הכי נכון עבורי להיות בו ולהיות שייך אליו. אני שמח שאני כאן ואתן את כל כולי כפי שעשיתי בשבע השנים הקודמות שלי. אני חושב שכחלק מחייו של שחקן ואדם, תמיד יש חששות אבל לא צריך לחשוב על הדברים הרעים אלא רק לחשוב חיובי".

החזרה לבלומפילד: "ברגע שנכנסתי לבלומפילד בשבוע שעבר, אני לא זוכר מתי הייתה לי כזו צמרמורת בלי קהל. מאוד התרגשתי. הרגשתי שזה הבית שלי. זה הבית שלנו, אין ספק. הקהל ייתן לנו את ההרגשה הזו וידחוף אותנו קדימה לעונה טובה". 

חזרה לנבחרת ישראל: "כרגע אני לא חושב על זה, רק על המשחק הקרוב נגד בני יהודה. ברור שאשמח להיות מוזמן לנבחרת, זה תמיד כיף וגאווה גדולה ואין יותר שמח ממני אם אוזמן לנבחרת ישראל". 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */