יום שישי, 29.03.2024 שעה 12:40
ליגת העל לנוער 23-24
559-4121מכבי פ"ת1
3826-5221מכבי חיפה2
3827-3721הפועל ת"א3
3717-2821בני סכנין4
3121-3321מכבי ת"א5
3122-2921מכבי נתניה6
3130-2821בני יהודה7
2831-1721הפועל חיפה8
2846-2821הפועל רעננה9
2728-3021מ.ס. אשדוד10
2432-3021הפועל ראשל"צ11
2130-2421הפועל כפ"ס12
2134-1921הפועל רמה"ש13
2034-2021הפועל חדרה14
1830-1721עירוני ק"ש15
1835-1921הפועל ב"ש16
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • שבת, 30/03, 11:30
  • מכבי פ"ת
  • בני סכנין
  • שבת, 30/03, 11:30
  • מכבי חיפה
  • בני יהודה
  • שבת, 30/03, 12:00
  • הפועל רמה"ש
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 12:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ראשל"צ
  • שבת, 30/03, 12:10
  • הפועל רעננה
  • מ.ס. אשדוד
  • שבת, 30/03, 12:15
  • הפועל כפ"ס
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 30/03, 12:20
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 30/03, 12:45
  • מכבי נתניה

הצהרת כוונות: מכבי חיפה גברה 0:2 על מכבי פ"ת

הירוקים פתחו את העונה החדשה ברגל ימין עם משחק נהדר ושערים של ג'ואברה בפנדל (33) ונחמני (44). 1:1 להפועל ת"א מול סכנין, ניצחון לראשל"צ

|
שחקני מכבי חיפה חוגגים (אחמד מוררה)
שחקני מכבי חיפה חוגגים (אחמד מוררה)

פתיחתה של ליגת העל לנוער סיפקה לנו היום (שבת) מפגש מרתק בין האלופה היוצאת, מכבי פתח תקווה, שרצתה לפתוח ברגל ימין את המסע להגנת התואר, לבין מכבי חיפה, שיצאה לדרך חדשה לאחר עונה מאכזבת, והשיגה ניצחון חשוב כשגברה 0:2 על המלאבסים, כשסיפקה משחק מצוין.

במחצית הראשונה ניכר כי מכבי חיפה שלטה במגרש ברוב שלבי המשחק, ואף כבשה פעמיים. בדקה ה-33 סתיו נחמני הוכשל על ידי השוער דוד חברון ברחבה, ואיברהים ג’ואברה קיבל את ההזדמנות להכניע מנקודת העונשין ודייק לפינה הימנית של השוער. לאחר 11 דקות התקפה טובה נוספת מבית היוצר של הירוקים הסתיימה עם בעיטה של סתיו נחמני שכבש מקרוב. מנגד המלאבסים נראו רע ולא הצליחו לסכן יותר מפעם אחת את שערו של שריף כיוף.

סתיו נחמני בועט (אחמד מוררה)סתיו נחמני בועט (אחמד מוררה)

החבורה מהכרמל פתחה את המחצית השנייה עם היכולת המרשימה שהראתה קודם לכן, ואיימה מספר פעמים על השער אך לא הצליחה לכבוש בשלישית. לם יכול להיות מרוצה מאוד מהיכולת של חניכיו, ששמרו על התוצאה הזו עד לסיום ושמרו על רשת נקייה. מנגד, המארחת ביצעה מספר חילופים התקפיים במחצית השנייה כדי לנסות ולחזור למשחק, ולמרות שהראתה יכולת טובה בדקות הסיום לא עלתה על לוח התוצאות.

האלופה תנסה להתאושש מההופעה הלא טובה במחזור הפתיחה ולהשיג 3 נקודות ראשונות, כשתתארח בשבוע הבא ברעננה. הירוקים מהכרמל יארחו בביתם במחזור הבא את מכבי נתניה, כשבני לם יפגוש את המועדון בו עבד מעל 25 שנים, וינסה להמשיך להראות יכולת טובה עם קבוצתו.

בן שלו נאבק על הכדור (אחמד מוררה)בן שלו נאבק על הכדור (אחמד מוררה)

מאמן המנצחת, בני לם, אמר בסיום: "הרגשה טובה לחזור למכבי חיפה אחרי 25 שנה בנתניה ולנצח את מכבי פתח תקווה בחוץ זה לא קל, היא קבוצה חזקה, האלופה של שנה שעברה וידענו שמחכה לנו משחק קשה, לא רציתי להגיד לפני המשחק שאנחנו משחקים בשעה 16:00, שעה לא נוחה במגרש סינטטי, ובנוסף שידור ישיר בטלוויזיה את כל זה אני מכיר מה זה כדורגל יש לחץ על השחקן ואני מאמין שממשחק למשחק נהיה יותר טובים”. 

הציפיות מההקבוצה העונה: “אני מודע ולא מפחד, יש לי שחקנים טובים, מכבי חיפה צריכה לחזור בגדול השנה למפה של הכדורגל הישראלי גם בנוער וגם בבוגרים, ואני מקווה שגם הקבוצה הבוגרת תנצח את רעננה. 

בני לם (אחמד מוררה)בני לם (אחמד מוררה)

תנאי החום: “זה השפיע, ראינו במחצית השנייה שחקנים שנפלו, זה לא רק כושר גופני, זה משחק ראשון של 90 דקות, גם השעה וגם מגרש סינטטי שלכל הדעות קשה מאוד לשחק בו, אני מאמין שמשחק הבא וכל משחק נעבור אבל העיקר שניצחנו”.

תמיר לוזון הוסיף: "משחק לא טוב שלנו במיוחד בחצי הראשון אני חושב שבמחצית השנייה קצת הרמנו את עצמנו אבל בהחלט לא משחק שאנחנו רוצים להמשיך ולהראות ככה אבל אין ספק שיש גם הרבה דברים מעודדים שאנחנו כן ניקח להמשך”.

“החום השפיע כאן אין ספק, שיחקנו בחום לא נורמלי, קשה להציג כדורגל גדול ככה אבל לא ניקח את זה כתירוץ, מולנו עומדת עוד קבוצה גם להם בטוח חם אז זה לא אמור להיות תירוץ להפסד”.

תמיר לוזון (נעם מורנו)תמיר לוזון (נעם מורנו)

האם הוא חושב שאפשר לשחזר את ההישג משנה שעברה: "תואר האלופה זה מקסים, זה כיף והכל טוב ויפה, אבל בסופו של דבר אנחנו מייצרים שחקנים לקבוצה הבוגרת והכי כיף היה לראות במשחק בוגרים האחרון שלושה שחקנים שהיו חלק מהאליפות המתוקה הזאת שנה שעברה, היו חלק מהסגל ושיחקו וזאת המטרה שלנו גם השנה. אם בסופו של דבר זה יביא עוד תואר כזה או אחר, ברור שנשמח, אבל קודם כל רוצים לפתח שחקנים לקבוצה הבוגרת”.

מחצית ראשונה:

דקה 1: השופט שרק והוציא את ההתמודדות לדרך.

דקה 6: הזדמנות ראשונה לאלופה. כדור עומק נהדר הגיע ליוני מבשוב שניסה להכניע מקרוב את שריף כיוף, אך השוער הדף בצורה טובה.

יוני מבשוב עם טימוטי מוזי (אחמד מוררה)יוני מבשוב עם טימוטי מוזי (אחמד מוררה)

דקה 8: גם הצפוניים סיכנו את השער לראשונה, עם ניסיון לא רע של מאור לוי שבעט מעל המסגרת.

מוחמד גדיר עם הכדור (אחמד מוררה)מוחמד גדיר עם הכדור (אחמד מוררה)

דקה 20: ניסיון נוסף של מבשוב, שניסה את מזלו מרחוק אך בעט חלש מדי והכדור יצא החוצה.

לירוי גבאי עם איתי רוטמן (אחמד מוררה)לירוי גבאי עם איתי רוטמן (אחמד מוררה)

דקה 33, מכבי חיפה עלתה ל-0:1: דור חברון הכשיל בפראות את סתיו נחמני שניסה להקפיץ מעל השוער, והשופט שרק לכדור עונשין מ-11 מטרים. ג’ובארה קיבל את ההזדמנות ודייק לפינה הימנית של השוער.

שחקני מכבי חיפה חוגגים (אחמד מוררה)שחקני מכבי חיפה חוגגים (אחמד מוררה)
שחקני מכבי פ"ת מאוכזבים (אחמד מוררה)שחקני מכבי פ"ת מאוכזבים (אחמד מוררה)

דקה 42: מוחמד גדיר העביר מסירה טובה לנחמני, שבעט נהדר מרחוק וסחט הצלה גדולה מחברון.

יוני מבשוב עם מוחמד גדיר (אחמד מוררה)יוני מבשוב עם מוחמד גדיר (אחמד מוררה)

דקה 44, מכבי חיפה עלתה ל-0:2: סתיו נחמני קיבל כדור ברחבה ובעט בגופו של שחקן הגנה כחול, אך השתלט בעצמו על הריבאונד וכבש מקרוב.

שחקני מכבי חיפה חוגגים (אחמד מוררה)שחקני מכבי חיפה חוגגים (אחמד מוררה)

מחצית שנייה

דקה 46: הירוקים המשיכו את היכולת הטובה ופתחו את החלק השני של המשחק עם התקפה טובה כבר בדקה הראשונה של המחצית, ובעיטה של ג’ואברה לא הייתה מספיק טובה והגיע לידיו של חברון.

איברהים ג'ואברה עם הכדור (אחמד מוררה)איברהים ג'ואברה עם הכדור (אחמד מוררה)

דקה 51: ג’ואברה ממשיך לאיים על השער של המלאבסים. כדור מצוין שלו מרחוק נהדף טוב על ידי חברון והכדור יצא לקרן.

סוף פודגורינו מול בן שלו (אחמד מוררה)סוף פודגורינו מול בן שלו (אחמד מוררה)

דקה 64: מבשוב, השחקן המוביל במלאבסים, ניסה לבעוט מרחוק ולהפתיע את כיוף, אך בעט חזק מדי והכדור לא פגע במסגרת.

סתיו נחמני מול בן שלו (אחמד מוררה)סתיו נחמני מול בן שלו (אחמד מוררה)

דקה 88: פתח תקווה הגיעו להזדמנות הכי מסוכנת שלהם במשחק, ארד בר קיבל כדור עומק מצויין אך לא הצליח להכניע את כיוף שהדף למרכז הרחבה, דניאל גולני הגיע ראשון אך לצערו נגח את הכדור למשקוף.

שחקני מכבי פ"ת מאוכזבים (אחמד מוררה)שחקני מכבי פ"ת מאוכזבים (אחמד מוררה)
מאור לוי עם הכדור (אחמד מוררה)מאור לוי עם הכדור (אחמד מוררה)
מוחמד גדיר עם הכדור (אחמד מוררה)מוחמד גדיר עם הכדור (אחמד מוררה)
מוחמד גדיר עם הכדור (אחמד מוררה)מוחמד גדיר עם הכדור (אחמד מוררה)

מכבי פתח תקווה: דוד חברון, מושיקו מאיר, איתי רוטמן, יוני מבשוב (ארד בר, 68), אורי ארצי, בן שלו (יונתן אייזן, 69), יונתן סנגאוקר, איל אינברום (דניאל גולני, 46), איתן אזולאי, איליי חן ואיברהים בדיר (גל בכר, 68).

מכבי חיפה: שריף כיוף, אדר אזרואל, יונתן כהן, רוני לאופר (תמיר ארבל, 55), סוף פודגרונו, טימוטי מוזי (חנן ביטון, 58), מוחמד גדיר, איברהים ג’ואברה, מאור לוי (תומר חזן, 83), לירוי גבאי (מחמד אבו פאני, 80) וסתיו נחמני.

הפועל תל אביב – בני סכנין 1:1

המארחת, שסיימה את העונה הקודמת במקום העשירי בליגת העל לנוער, פגשה את מי שסיימה שלישית ורצתה ולפתוח את העונה ברגל ימין. זה התחיל לא רע מבחינתה, כאשר כבר אחרי 7 דקות הורחק נסים אבו יונס מסכנין, אך למרות החיסרון המספרי, האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-41 בזכות שער של אדהם סואעד. שתי דקות בלבד חלפו והפועל השוותה מרגליו של איליי טמם, שקבע את תוצאת המשחק. המארחת לא הצליחה לנצל את היתרון המספרי בו החזיקה 83 דקות, והסכנינאים יכולים לצאת מרוצים מהנקודה שהצליחו לסחוט עם שחקן חסר.

מכבי נתניה – הפועל ר”ג 0:0

המארחת, שלא הייתה רחוקה מירידה לליגת המשנה בעונה החולפת, פגשה את הקבוצה ששרדה הישארות דרמטית בפער של שלוש נקודות מהיורדת מ.ס אשדוד. שתי הקבוצות לא הציגו יכולת גבוהה ונראה כי גם השנה יעבירו את העונה בקרבות הישארות בליגת העל לנוער, כשסיימו את המשחק ללא שערים.

הפועל רמת השרון – הפועל רעננה 0:2

הקבוצה הנפלאה שסיימה במקום הרביעי בעונה שעברה, המשיכה להציג יכולת נהדרת, והשיגה ניצחון משכנע על מי שסיימה שני מקומות מתחתיה בעונה החולפת. לאחר מחצית נטולת שערים, אחמד מצרי עלה ראשון על לוח התוצאות עם שער בדקה ה-49. 11 דקות לאחר מכן, גיא לרר הכפיל את היתרון כשכבש בדקה ה-60.

עירוני קרית שמונה – בית”ר טוברוק 1:3

הקבוצה מהצפון שהתברגה בחמישייה הראשונה של ליגת העל לנוער בעונה שעברה פתחה בצורה חלקה עם ניצחון מרשים על המועדון שהצליח לסיים רק במקום השביעי בעונה שחלפה. עבדאללה חליחאל הרשית עם צמד בדקות 17 ו-86, ורון פרץ השלים את המשימה עם כיבוש בדקה ה-90. ג’ורג’ חורי איזן זמנית לטוברוק בדקה ה-80, ואף הורחק ע”י השופט עשר דקות לאחר מכן.

מכבי תל אביב – הפועל באר שבע 2:2

במפגש מסקרן, פגשה סגנית האלופה, שהייתה מאוד מאוכזבת מכך שלא זכתה באליפות, את הדרומיים שסיימו רק במקום השמיני בעונה שעברה. הצהובים עלו ליתרון מהיר משער של שי בלחסן בדקה ה-5, אך האדומים לא נבהלו והגיבו עם שער מהיר של איליי בן שטרית בדקה ה-8. רועי אביטן השלים את המהפך רבע שעה לאחר פתיחת המחצית השנייה, וגם התל אביביים הגיבו מהר לפיגור כשאיזנו לאחר 2 דקות מרגליו של עומרי רם.

בית”ר ירושלים – הפועל חדרה 0:2

הקבוצה מהבירה התחילה את העונה החדשה ברגל ימין, כשגברה על קבוצת התחתית ללא בעיות. נראה כי הצהובים שחורים שמו את העונה המאכזבת שחלפה מאחוריהם עם הצהרת כוונות במחזור הראשון. דוד דגו כבש ראשון בדקה ה-32, ורוי דוגה הכפיל את היתרון הבית”רי כשהרשית בדקה ה-72.

הפועל ראשון לציון – הפועל נוף הגליל 1:3

במפגש העולות החדשות, המארחת הראתה כי היא ראויה להיות בליגה הבכירה בנוער, כשהיא משיגה ניצחון משכנע על הצפוניים שלא הרשימו ויצטרכו להשתפר על מנת להשתלב כמו שצריך בליגת העל. דווקא המועדון ששינה את שמו השנה עלה ראשון על לוח התוצאות עם שער של סתיו בלקין בדקה ה-35, אך ראשון לציון התעוררה במחצית השנייה וביצעה מהפך. הכובשים לקבוצה המנצחת הם דולב אלגרבלי שכבש בדקה ה-55, רותם וויס שכבש 8 דקות מאוחר יותר, ואוהד אלמגור שהשלים את השער השלישי בדקה ה-75.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */