יום שישי, 19.04.2024 שעה 09:26
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

ירין חסן חתם בחדרה, גוטמן: חובת ההוכחה עליי

הבלם הצטרף, המאמן: "מקווה שלוסיו יהיה טוב כמו בעונה שעברה". גולן: "אם ניכשל זו אשמתי, נשחק באצטדיון החדש תוך 3 שנים", זלקה: "תהיה עונה קשה"

|
אליאל פרץ, אלון כהן, מנשה זלקה, דני אזולאי, אלי דגני וחגי גולדנברג (שחר גרוס)
אליאל פרץ, אלון כהן, מנשה זלקה, דני אזולאי, אלי דגני וחגי גולדנברג (שחר גרוס)

יומיים לפני שתארח את מ.ס אשדוד במחזור הפתיחה, הפועל חדרה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים באברקסס בר בתל אביב לקראת העונה שבפתח ואף הציגה ספונסר ראשי חדש - Printer Center. מדובר בהתקדמות גדולה עבור המועדון, שלאורך רוב העונה שעברה כלל לא היה לו ספונסר ראשי. הסכם החסות אשר נחתם עם החברה הינו לשנתיים תמורת כחצי מיליון שקלים.

לאחר מכן הקבוצה החתימה באופן רשמי את הבלם ירין חסן לעונה עם אופציה לעונת נוספת. השחקן, שנבחן במשחק על המקום התשיעי בגביע הטוטו מול סקציה נס ציונה, הצליח להרשים את הצוות ויצטרף לסגל של גוטמן.

גוטמן: "אנשים טובים עוטפים את המועדון"

מאמן הקבוצה, אורי גוטמן, אמר: "תמיד מרגש להתחיל עונה. השחקנים דרוכים, בטוחים בעצמם ומחכים למשחק ביום שבת. אנחנו מאוד רוצים לראות את הקהל מגיע ותומך בנו. אני חושב שיש קבוצה טובה ושחקנים טובים השנה בהפועל חדרה. נחזק עוד טיפה את הקבוצה, אבל נכון להיום אני מרוצה ממה שקורה כאן".

"אנחנו קבוצה שמתחברת מחדש עם שחקנים חדשים" הוסיף המאמן. "לא תמיד הדברים קורים על ההתחלה ומתפרצים מהרגע הראשון. בשיחות שעשיתי עם השחקנים היה חשוב לנו מעבר לתוצאות בגביע הטוטו לשמור על קו של התקדמות ממשחק למשחק. אני מרגיש שעשינו את זה, אבל כל מה שהיה בטל עם פתיחת הליגה. יש שחקנים טובים בהפועל חדרה. נצטרך לדעת לשחק במספר שיטות. אני בטוח ויודע שיש בהפועל חדרה דחקנים אינטילגנטים שיודעים שיש להם הרבה על הכתפיים. כמו שחובת ההוכחה עליי, חובת ההוכחה גם עליהם". 

מנשה זלקה ואורי גוטמן (שחר גרוס)מנשה זלקה ואורי גוטמן (שחר גרוס)

השאיפות: "נלך ממשחק למשחק ונתקדם. אנחנו רוצים להתחיל ברגל ימין מול אשדוד. יש הרגשה טובה כאן ואנשים טובים שעוטפים את המועדון. השחקנים שמגיעים נבחרים גם על פי אישיות ולא רק על פי יכולת. חדר ההלבשה שלנו מאוד מחובר".

אורי גוטמן (שחר גרוס)אורי גוטמן (שחר גרוס)

הזרים: "יש זרים טובים בחדרה, גם אוסטין אג'ידה, גם ג'ונתן סיסה וגם ג'ורג' פוצ'יבה. אני מקווה שלוסיו יהיה לוסיו של השנה שעברה ואפילו יותר. ברגע שדידייה קוגבניה יהיה בריא אני מאמין שהוא יעזור לנו. אנחנו עם הרגליים על הקרקע ולא חושבים רחוק. יש מספר עמדות שאנחנו רוצים לחזק. אני מאמין שבקרוב נצליח להשלים את הסגל".

היועץ המקצועי, אורן גולן, טען: "כל שנה בשנים האחרונות זו הייתה שנת מבחן עבורנו. עכשיו זה עוד יותר, בטח אחרי ההצלחה של העונה שעברה. אני לא פה כדי להגדיל ציפיות. בתחילת הדרך אנחנו לא נראים עדיין כמו שאנחנו חולמים, אבל עם סגל השחקנים הקיים אני צופה שעם החזרה של קוגבניה, סלים עמאש ודיא לבאבידי נוכל לראות את החוזקות של הקבוצה כשנהיה עם סגל מלא ובריא. אנחנו עדיין בסגל חסר ועוד נתחזק בשחקנים מבחוץ".

אורן גולן (שחר גרוס)אורן גולן (שחר גרוס)

הבחירה באורי גוטמן: "הבחירה הזו מצביעה על חשיבה מחוץ לקופסה. אני לא מכיר עוד הרבה אנשים שהיו מהמרים על מאמן צעיר, בטח בעונה שנייה בליגת העל ועונה כל כך חשובה. אני חושב שעשינו צעד נכון ומאמין שהוא יוביל אותנו להצלחה. ימים יגידו. ניסו אביטן? הוא הגיע לכאן במעמד שאף אחד לא הכיר אותו, אורי קצת יותר מוכר בכלל הייחוס המשפחתי. אחרי שנתיים ניסו יצא מהפועל חדרה עם הרבה ניסיון ואני מאחל לו בהצלחה. אורי עושה איתנו את צעדיו הראשונים, נעזור לו ונחבק אותו. כל ההצלחה השנה תהיה על שמו, ובכישלונות אני לוקח את האחריות".

סוגיית האצטדיון והאירוח בנתניה: "בימים אלה הפועל חדרה מסיימת את התכנון של האצטדיון החדש במזרח העיר, שיכיל 12,000 מקומות. צריך להודות לראש העיר צביקה גנדלמן. אנחנו בעיצומן של הכנות לבניית אצטדיון בעלות של 100 מיליון שקלים, ואני מאמין שתוך 3 שנים נשחק באצטדיון הביתי החדש שלנו. אצטדיון נתניה לא רחוק מחדרה והאוהדים יכולים להגיע לשם בינתיים".

מנשה זלקה, דני אזולאי, אלי דגני וחגי גולדנברג (שחר גרוס)מנשה זלקה, דני אזולאי, אלי דגני וחגי גולדנברג (שחר גרוס)

קפטן הקבוצה, מנשה זלקה הוסיף: "ראשית כל, אני רוצה לקרוא לקהל לבוא ולעזור לנו שוב להגשים את החלום.  אם לא נאמין שאנחנו יכולים להפתיע אין לנו בשביל מה לשחק. המטרה שלנו בגדול היא להישאר בליגה ולהציג כדורגל שמח ויכולת טובה. נעשה את זה בעזרת חדר ההלבשה המלוכד שלנו".

הלחץ הגדול יותר העונה: "מבחינתנו זה אותו לחץ. זה נכון שאף אחד לא ציפה מאיתנו בעונה שעברה ועכשיו יש ציפיות, אבל זה רק מבחינתכם. הציפיות שלנו נותרו אותו דבר. אנחנו רוצים להישאר בליגה. אני חושב שאנחנו מוכנים מנטלית למאבקים אם ניקלע אליהם. אורי מכין אותנו כמו שצריך ואנחנו מאוד ממושמעים. אנחנו יודעים שאנחנו הולכים לעונה קשה ומוכנים לזה. זה יהיה מסע ארוך וקשה ואני בטוח שנצליח במטרה שלנו".

מנשה זלקה ואורי גוטמן (שחר גרוס)מנשה זלקה ואורי גוטמן (שחר גרוס)

האם אפשר לשחזר את תחילת העונה הקודמת: "הפתיחה של העונה הקודמת נתנה לנו הרבה אוויר להמשך הדרך. אני קונה את הסוף של העונה הקודמת, עם פלייאוף עליון וחצי גמר גביע".

שיטת שלושת הבלמים: "שיחקנו אותה גם בעונה שעברה ועבדנו עליה במחנה האימונים ובמהלך גביע הטוטו. עוד לא התחברנו עד הסוף, אין מה לעשות, הגיע מאמן חדש עם דרישות חדשות והחלפנו חצי סגל. אני מקווה שכבר ביום שבת נראה תוצאות".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */