יום רביעי, 24.04.2024 שעה 08:27
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6320-5231עירוני ק"ש1
6139-5831בני יהודה2
5729-4931עירוני טבריה3
5043-6031מכבי יפו4
5035-4931הפועל נוף הגליל5
4551-5631הפועל ניר רמה"ש6
4543-3731מכבי הרצליה7
4236-3931הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4240-4131הפועל עכו1
3735-3931הפועל ר"ג2
3740-3131מ.ס כפר קאסם3
3541-2831הפועל ראשל"צ4
3553-3831סקציה נס ציונה5
3441-3031הפועל כפ"ס6
2753-3431הפועל עפולה7
1669-2731איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • הפועל נוף הגליל
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי הרצליה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי יפו
  • הפועל א.א. פאחם
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני טבריה
  • בני יהודה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני ק"ש
  • סקציה נס ציונה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • איחוד בני שפרעם
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ר"ג
  • הפועל עפולה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל עכו
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מ.ס כפר קאסם

מטורף: מכבי פ"ת הפכה מ-2:1 ל-2:3 בדקה ה-90

היורדת ללאומית הייתה בדרך להפסד, אך שערים דרמטיים של כהן וביה קבעו מהפך מול נוף הגליל, לוזון: "טבילת אש קרה". 2:3 משוגע לסכנין על א. א. פאחם

|
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים (אחמד מוררה)
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים (אחמד מוררה)

כמה התגעגענו אליה והיא חזרה ובגדול. הליגה הלאומית, הליגה הכי דרמטית ומותחת סיפקה לנו הערב (חמישי) מחזור פתיחה מהסרטים, עם 17 שערים ו-4 כרטיסים אדומים. בגולת הכותרת, מכבי פתח תקווה גברה 2:3 דרמטי על הפועל נוף הגליל, בעוד בני סכנין ניצחה בתוצאה זהה את הפועל אום אל פאחם. מכבי אחי נצרת ספגה 2:1 מבני לוד, בעוד הפועל רמת השרון ובית”ר ת”א/בת ים נפרדו ב-2:2. מ.ס כפר קאסם והפועל עכו סיימו בתיקו מאופס.

מכבי פ”ת – הפועל נוף הגליל 2:3

משחק אדיר סיפקו לנו שתי הקבוצות, שערב ההתמודדות באו עם סיפורים גדולים כל אחת. המארחת, באה אחרי שירדה לליגת המשנה במחזור האחרון של העונה שעברה, בעוד האורחת שינתה את שם העיר והמועדון מהפועל נצרת עילית להפועל נוף הגליל, וערכה את הופעת הבכורה בלאומית עם שמה החדש.

המשחק התחיל באופן מסויט עבור המלאבסים, כשתומר סוויסה וים כהן כבשו במחצית הראשונה והורידו את איתי מרדכי ביתרון מבטיח להפסקה. גיא לוזון פגש את חניכיו, דירבן אותם והוציאהם לגמרי אחרת בחצי השני. חוגי הצליח לצמק בדקה ה-53, ובדקות הסיום לידור כהן וג'ופרי מויאנגי ביה מצאו את הרשת וקבעו מהפך דרמטי שנתן לקבוצה מאם המושבות את מלוא הנקודות בפתיחה.

גיא לוזון (אחמד מוררה)גיא לוזון (אחמד מוררה)

מאמן מכבי פתח תקווה, גיא לוזון, אמר בסיום: ״מחצית ראשונה לא טובה שלנו בכל מובני המשחק, אפשר להגיד שזו הייתה טבילת אש קרה לליגה הלאומית. מחצית שניה כבר שיחקנו כדורגל אחר לחלוטין, עלינו למחצית כדי להשפיע והצלחנו לכבוש שלושה שערים, וזה לא עניין של מה בכך כשאתה בפיגור של שני שערים במשחק ראשון בבית. יש הרבה מה לשפר אבל אני לוקח את הדברים הטובים מהיום״. 

״אני ממש לא חושב שזה הולך להיות טיול מבחינתנו בחזרה לליגת העל, זו ליגה קשה מאוד וצריך לקחת בה נקודות בשיניים. לא הייתה לנו מין פנטזיה שבגלל שאנחנו מכבי פ״ת יתנו לנו כבוד וננצח בקלות, ידענו לאן אנחנו באים ובסופו של דבר הקבוצה שלי הראתה הרבה אופי, החילופים הוכיחו את עצמם. אם זו לא מכבי פתח תקווה, לא הייתי מאמן בליגה הלאומית, אני כאן כדי לעזור לשחקנים ולקבוצה לחזור לליגת העל וזה מה שאעשה״. 

לידור כהן עם הכדור (אחמד מוררה)לידור כהן עם הכדור (אחמד מוררה)

התנועה לכיוון הקהל לאחר שער הניצחון: ״לא הייתה תנועה מגונה לכיוון הקהל, רק תנועה של ניצחון שזה דבר טבעי אחרי גול בדקה ה-90. אני והקהל בסדר גמור. לא מתעסק במה אנשים חושבים או רוצים שיקרה, מתעסק רק בעשייה ובלקיחת כמה שיותר נקודות״. 

מאמן הפועל נוף הגליל, איתי מרדכי, היה מאוכזב בסיום: ״הכי כואב שיכול להיות. נתנו מחצית ראשונה מצוינת ושיחקנו טוב לפי תוכנית המשחק שרצינו, וזכינו בהבקעת שני שערים יפים בזכות היכולת שהצגנו. למחצית השנייה לא הגענו פשוט, אבל הבחורים עדיין עבדו קשה. היה קצב גבוה וזה הקשה על השחקנים שלי, מכבי פתח תקווה היא קבוצה של ליגת על לא לשכוח. וככל שהמחצית עברה דעכנו, ולצערי ספגנו בדקות האחרונות למרות שיכולנו לשמור על התוצאה, היינו נאיביים וצריך לעבוד על זה״. 

איתי מרדכי (אחמד מוררה)איתי מרדכי (אחמד מוררה)

עוד הוסיף: ״האווירה שונה לגמרי העונה, מה שהיה עונה שעברה נמחק מבחינת הקבוצה, מה שהיה בחודש מאי שייך להיסטוריה, עם כל הכבוד. הקבוצה נבנתה מחדש בשילוב של צעירים עם ותיקים והאווירה טובה. ראיתם היום קבוצה תוססת שעובדת יפה מבחינה טקטית ומבחינה פיזית, אנחנו קבוצה חזקה ונתחזק אפילו יותר״.

עומר גולן עם אבי לוזון ביציע (אחמד מוררה)עומר גולן עם אבי לוזון ביציע (אחמד מוררה)
עידו דוידוב עם הכדור (אחמד מוררה)עידו דוידוב עם הכדור (אחמד מוררה)
אור בלוריאן עם הכדור, יובל אבידור משגיח (אחמד מוררה)אור בלוריאן עם הכדור, יובל אבידור משגיח (אחמד מוררה)

דקה 7, נוף הגליל עלתה ל-0:1: שער היסטורי לקבוצה מהצפון, שהבקיעה גול ראשון בליגה לאחר ששינתה את שמה. תומר סוויסה הוותיק קיבל כדור במרכז הרחבה, לאחר אי סדר בהגנת המלאבס, ומצא את הרשת בקלות.

תומר סוויסה חוגג (אחמד מוררה)תומר סוויסה חוגג (אחמד מוררה)

דקה 17, נוף הגליל עלתה ל-0:2: כובש השער הראשון, סוויסה, פרץ באגף שמאל והרים כדור מצוין אל מרכז הרחבה, שם חיכה ים כהן. האחרון עלה גבוה מעל שחקני ההגנה ונגח בצורה מושלמת עמוק לרשת.

ים כהן חוגג עם שחקני הפועל נוף הגליל (אחמד מוררה)ים כהן חוגג עם שחקני הפועל נוף הגליל (אחמד מוררה)

דקה 53, מכבי פ”ת צימקה ל-2:1: דור חוגי הזריז ניצל ערבוביה ברחבה הגלילית ובחוכמה רבה הצליח לגנוב את הכדור ולהבקיע מקרוב.

דור חוגי חוגג עם מוחמד סרסור (אחמד מוררה)דור חוגי חוגג עם מוחמד סרסור (אחמד מוררה)

דקה 87, מכבי פ”ת השוותה ל-2:2: דרמה גדולה. לידור כהן, שנילחם במשך דקות ארוכות על מנת להשיג את שער השוויון, עשה זאת בסופו של דבר. החלוץ השתלט על הכדור בתיבת החמש וכבש ללא כל בעיה.

לידור כהן חוגג (אחמד מוררה)לידור כהן חוגג (אחמד מוררה)

דקה 90+1, מכבי פ”ת עלתה ל-2:3: מ-ה-פ-ך. ג'ופרי מויאנגי ביה סימן בינגו ללוזון, שהעלה אותו מהספסל, האמין בו וזה השיב לו בתמורה הגדולה ביותר עם שער ניצחון גדול עמוק בתוך תוספת הזמן.

שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים (אחמד מוררה)שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים (אחמד מוררה)

הפועל א.א. פאחם – בני סכנין 3:2

משחק משוגע קיבלנו בעפולה בין היורדת מליגת העל לעולה מליגה א’. זה התחיל באופן קסום עבור הקהל הביתי, כשדובב גבאי הצליח למצוא את הרשת שלוש דקות מהפתיחה. אך הסכנינאים חזרו במהירות אל הקרב, כשאוסאמה חלאילה מצא את הרשת. הקצב המפלצתי נמשך, כשתוך חמש דקות איהב גנאים העביר את ההובלה לאורחת וראה את גבאי משלים צמד וקובע שוויון 2. 

חמש דקות לסיום המחצית הראשונה, הגיעה נקודת המפנה בהתמודדות. עבאד ג'אברין, שעלה כמחליף, ביצע כניסה אגרסיבית במיוחד שהכריכה את השופט לשלוף לעברו את הכרטיס האדום. רגע לפני שג’אברין ישב חזרה על ספסל קבוצתו, האחרון הראה אצבע משולשת לאוהדי סכנין. בחצי השני, מוטי מלכה הצליח למצוא את הרשת, קבע את תוצאת המשחק והעניק לאורחים פתיחה טובה לעונה החדשה.

ניסן יחזקאל (אורן בן חקון)ניסן יחזקאל (אורן בן חקון)

דקה 2, אום אל פאחם עלתה ל-0:1: פתיחה אדירה למארחים. דובב גבאי, שהגיע מהפועל חדרה בעונה שעברה, קיבל כדור גובה פנטסטי מאגף שמאל ונגח בעוצמה לפינה הימנית של סכנין ופנימה.

דקה 11, סכנין השוותה ל-1:1: קצב נהדר בצפון. אחרי כמעט עשר דקות, היורדת מליגת העל מבקיעה את שערה הראשון בליגת המשנה. אוסאמה חלאילה ניצל התקפה מסודרת של האורחים על מנת להבקיע את השוויון עבור קבוצתו.

דקה 30, בני סכנין עלתה ל-1:2: כדור קרן מושלם מצד שמאל עלה באין שמירה למרכז הרחבה של המארחת, כשאיהב גנאים רץ במהירות, עלה נהדר, נגח בעוצמה והכניע את שוער היריבה.

אוהדי בני סכנין (אורן בן חקון)אוהדי בני סכנין (אורן בן חקון)

דקה 35, אום אל פאחם השוותה ל-2:2: חגיגת שערים. גבאי הלוהט המשיך ביכולת המצוינת שלו מתחילת המשחק ורשם לעצמו צמד, אחרי שניצל את הריבאונד של עצמו במאבק מול שוער האורחת, על מנת לנגוח מקרוב ופנימה.

דקה 40: עבאד ג'אברין הותיר את המארחים ב-10 שחקנים. האחרון, שעלה כמחליף כמה דקות קודם לכן, פעל בחוסר אחריות וביצע עבירה מכוערת שהכריחה את השופט להרחיקו. עם יציאתו, ג’אברין שלח אצבע משולשת לכיוון אוהדי סכנין וצפוי לעמוד לדין על כך.

דקה 52, סכנין עלתה ל-2:3: טעות גדולה לחיים זיסקין, שוערה של אום אל פאחם. כדור שהורם מצד שמאל הגיע אל מוטי מלכה וזה נגח בעוצמה די חלשה, אך כאמור זיסקין יצא בצורה נוראית והדף לשערו.

אוהדי בני סכנין (משה חרמון)אוהדי בני סכנין (משה חרמון)

מכבי אחי נצרת – בני לוד 2:1

פתיחת עונה פנטסטית עבור החבורה של אסי דומב, שקיבל את הקבוצה אחרי שזו איבדה את ערן קוליק בעקבות פציעה. הלודאים שלטו בכל פינה על המגרש, בעיקר בפן ההגנתי, וניצלו משחק התקפה חלש להחריד מצד הירוקים מהצפון. עבור האורחת כבשו ואיל מריסאת ועבדול נג'יב יוסף, שהבטיחו 3 נקודות יקרות במחזור הפתיחה. איהם אבדאח כבש שער ניחומים שלא עזר לקבוצתו. מנגד, המארחת (ששיחקה באצטדיון עכו ולא בעילוט) חייבת לעשות חושבים לקראת המשך הדרך נוכח היכולת שהציגה.

דקה 13, לוד עלתה ל-0:1: הלודאים דהרו קדימה, כשכדור מצוין מאגף ימין הגיע היישר אל רגלו של ואיל מריסאת, שמתיבת החמש הצליח לדחוק פנימה.

אסי דומב (חגי מיכאלי)אסי דומב (חגי מיכאלי)

דקה 53: עאהד עזאם ביצע כניסה אחורנית חזקה, קיבל כרטיס צהוב שני והותיר את הירוקים מנצרת בעשרה שחקנים.

דקה 68, לוד עלתה ל-0:2: עבדול נג'יב יוסף קירב את הלודאים להבטחת הניצחון, כשכדור קרן התגלגל מחוץ לרחבה, הגיע אליו והוא בעט כדור שטוח שבילבל את השוער ונכנס.

דקה 83, אחי נצרת צימקה ל-2:1: תקווה לירוקים? איהם אבדאח ביצע פעולה התקפית יוצאת מן הכלל, כשחלף ללא מכשולים על שחקני ההגנה המקומית והבקיע.

אוהדי בני לוד (איתי כהן)אוהדי בני לוד (איתי כהן)

מ.ס כפר קאסם – הפועל עכו 0:0

העולה החדשה מליגה א’ אירחה בלוד את הקבוצה הצפונית. החבורה של איסמעיל עמאר פתחה עם אנרגיות מצוינות והייתה רעבה מאוד מהרגע הראשון על כר הדשא, אולם לא הצליחה לתרגם את היכולת לשערים, למרות שבדקות רבות הייתה ביתרון מספרי אחרי שירין שרעבי קיבל כרטיס אדום. למזלם של העכואים, גם ירדן כהן הורחק ואיזן את מאזן הכוחות על המגרש, כשעד לסיום אף צד לא מצא את הרשת והמועדונים נפרדו בחלוקת נקודות.

דקה 32: עבירה פשוט מכוערת של ירין שרעבי חייבה את שופט המשחק לשלוף לעברו את הכרטיס האדום הישיר.

דקה 52: גם כפר קאסם נותרה בעשרה שחקנים, אחרי שירדן כהן קיבל את הכרטיס האדום.

איסמעיל עאמר (אחמד מוררה)איסמעיל עאמר (אחמד מוררה)

הפועל ניר רמה”ש – בית”ר ת”א/בת ים 2:2

עוד משחק מרובה שערים היה באצטדיון גרונדמן, כשרמה”ש המקומית פגשה את בית”ר תל אביב/בת ים, שנפרדה מהעיר רמלה והחליפה את שמה. הקבוצה המאוחדת נקלעה לפיגור משער עצמי של רן ואתורי, אך חזרה להתמודדות תוך 4 דקות מרגליו של יהאב אל עביד. בחצי השני, רוי רונן העלה שוב את המארחים ליתרון, לאחר ששתי דקות קודם לכן תומר אלטמן החטיא פנדל מהנקודה הלבנה. 3 דקות לסיום, אדוארדו גררו קבע חלוקת נקודות צודקת כשהשווה באופן דרמטי.

דקה 35, רמת השרון עלתה ל-0:1: בנימין יגודייב רץ במהירות אדירה בצד שמאל, התקדם ושחרר בעיטה לכיוון האמצע. לצערו של רן ואתורי, הכדור פגע בו בעת גלישתו ונכנס לשערו הוא. שער עצמי.

אוהדי רמה"ש (חגי ניזרי)אוהדי רמה"ש (חגי ניזרי)

דקה 39, ת”א/בת ים השוותה ל-1:1: מתפרצת מושלמת של האורחים הסתיימה כשיהאב אל עביד גלש נהדר וללא שמירה בתוך הרחבה ומקרוב השיב את קבוצתו למשחק עם שער שוויון צודק.

דקה 53: האורחת קיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים, אך תומר אלטמן לא ניצל זאת והחטיא מהנקודה הלבנה.

דקה 55, רמת השרון עלתה ל-1:2: מי שלא מבקיע, סופג. שתי דקות בלבד מהחמצת הפנדל, ורוי רונן העניש את האורחת. האחרון קיבל כדור מצוין בתוך תיבת החמש, כששני השומרים שלו פשוט חלמו ונתנו לו עם השפיץ לדחוק פנימה.

דקה 87, ת”א/בת ים השוותה ל-2:2: הדרמה לא מפסיקה. אדוארדו גררו, המושאל ממכבי תל אביב, לא היה מוכן לוותר על נקודות במחזור הראשון וסיים התקפה משובחת של האורחים כשכבש וקבע שוויון.

אסור לפספס
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
נגןמאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
מאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
נגןפחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
פחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */