יום שבת, 20.04.2024 שעה 04:55

אלופי המדינה לנוער באתלטיקה לא יתחרו בחו"ל

אתלטי הנגב ויתרו על ייצוג המדינה בגביע אירופה בגלל קשיים כלכליים: "פנינו למשרדי ממשלה ולחברות להשגת מימון. לצערנו, המאמצים לא נשאו פרי"

|
אתלטי הנגב (מכבי אתלטי הנגב)
אתלטי הנגב (מכבי אתלטי הנגב)

מרכז האתלטיקה המוביל והגדול ביותר בדרום הארץ מצמצם את פעילותו ומחליט לוותר על יציאה לתחרות בינלאומית בחו”ל. מועדון מכבי אתלטי הנגב, שזכה באליפות ישראל לנוער באתלטיקה ומצטיין בשנים האחרונות בפיתוח ספורטאים צעירים ומקומיים, הודיע היום (שני) כי הוא לא יממש את הזכות שקיבל לייצג את המדינה בגביע אירופה לקבוצות בגלל קשיים כלכליים.

אחרי שזכה לאחת מהעונות הטובות ביותר בתולדותיו, מועדון אתלטי הנגב שזכה באליפות המדינה לנוער, ויתר על הזכות לייצג את המדינה בגביע אירופה לקבוצות אלופות. בין האתלטים שצמחו במועדון נמצאים מאור סגד, גל קדמון, ג’ומאן ג’ובראן, נעמה ברנשטיין, חנין נסאר ומוחמד אבו ענזה. 

נעמה ברנשטיין (טיבור יגר)נעמה ברנשטיין (טיבור יגר)

“למרות האתגרים הכלכליים עימם מתמודד המועדון, הושקעו בחודשים האחרונים מאמצים אדירים של כלל הנוגעים בדבר על מנת לאפשר את יציאת הקבוצה לתחרות זו בלא פגיעה ביציבות הכלכלית של המועדון. המאמצים כללו פנייה לגורמים פרטיים, משרדי ממשלה, חברות וארגונים לצורך השגת מקורות מימון. לצערנו, מאמצים אלה לא נשאו פרי ולא הצלחנו לגייס את הסכום הנדרש לכך והיום התקבלה מצידנו ההחלטה לוותר על זכותנו להשתתף במפעל זה”, כך נכתב בהודעת האגודה.

עידן שפירא, מנהל קבוצת הנוער, מכבי אתלטי הנגב באר שבע, הדגיש: “מדובר בהחלטה קשה מאוד עבור המועדון, הטומנת בחובה השלכות מקצועיות ובעיקר מוטיבציוניות עבור סגל הספורטאים כולו, אך על הפרק עמדה זכותנו להשתתף בתחרות או זכות המועדון להמשיך ולהתקיים. לקבוצת הנוער הנפלאה מגיעה התנצלות על כך שלא הצלחנו לעמוד במשימתנו. אנו תקווה שבכוחות משותפים, נצליח להצעיד את המועדון אל עבר יציבות כלכלית שתאפשר המשך עבודה איכותית ומקצועית עם הנוער הנפלא שלנו”. 

מאיגוד האתלטיקה נמסר בתגובה להודעת המועדון: “אנו באיגוד האתלטיקה מצרים על העובדה שקבוצת הנוער של אתלטי הנגב לא תטוס לגביע אירופה למועדונים. ההישג שלהם בזכיית האליפות היה מרשים ונשמח לראות אותם על הבמה הגדולה. לצערנו המעטפת הכלכלית של האתלטיקה הישראלית לוקה בחסר, כמו בשאר ענפי הספורט שאינם כדורגל או כדורסל”.

“בעבר מינהל הספורט השתתף במימון נסיעות של מועדונים לצורך ייצוג ישראלי ועזר למועדונים להגיע לבמות הגבוהות, אך זהו אינו המצב כיום. אנו קוראים לשרת הספורט להתגייס למען מטרה חשובה זו ולסייע למכבי אתלטי הנגב. אנו מלאי תקווה שלבסוף אגודת אתלטי הנגב תוכל לשלוח את קבוצת הנוער שלה אל התחרות ונפעל על מנת שזה יקרה עד הרגע האחרון”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */