יום חמישי, 28.03.2024 שעה 17:16

הפועל ראשל"צ יצאה למחנה אימון באוקראינה

האדומים יערכו 6 משחקים וייפגשו תחילה את אלופת מולדובה, קרטינה. א.ס רמה"ש תצא לסרביה ותשתתף בטורניר הכנה. מכבי ת"א החתימה את המאמן רועי סאסי

|
הפועל ראשל
הפועל ראשל"צ בדרך לאוקריאנה (הפועל ראשל"צ)

הפועל ראשל"צ יצאה היום (ראשון) למחנה אימונים ושישה משחקים באוקראינה, שם היא תפגוש תחילה את אלופת מולדובה קרטינה, את קבוצת המשנה של מוטור ז'פורוז'ה ואת גומל מבלארוס. בחלק השני, מצפים לה משחקים מול קבוצות איכותיות יותר, בהן ויסלה פלוק מפולין, סקה מינסק מבלארוס והקבוצה הבכירה של ז'פורוז'ה. 

בהמשך השבוע, א.ס רמה"ש, תצא לסרביה שם תשתתף בטורניר הכנה, בו היא עשויה לפגוש את ואדר סקופיה המקדונית, אלופת אירופה, את מטאלורג סקופיה, נקסה הקרואטית, פרטיזן בלגרד הסרבית ואא”ק אתונה מיוון.

כמו כן, מכבי ת"א מסמנת התמודדות על חזרה לליגת העל. הצהובים-כחולים החתימו את רועי סאסי למאמן, זאת לאחר הפרידה מניקולה מקסימוביץ' שעבר להדריך ברמת השרון (המאמן הסרבי יצטרך יחד עם קבוצתו החדשה לפצות את הצהובים ב-25 אלף שקל, כפי שנפסק בבוררות). מכבי ת"א מצרפת את מקשר נבחרת ניגריה, אני אובינה, והחתימה שחקנים ששיחקו בליגת העל בהם רן גוטרמן, שוער נבחרת העתודה שגדל בקריית מוצקין וסיים שנת הסגר, שיתמודד יחד עם יהב שמיר.

ניקולה מקסימוביץ' (שחר גרוס)ניקולה מקסימוביץ' (שחר גרוס)

שחקנים בולטים נוספים הם אסף בילקר, אופק גבע, בר גצל, רביב גרוס, ערן רויטר, פטר קומנניץ' ועידו בלנגה (שישחק בכרטיס כפול גם בחולון). בתחזיות המוקדמות, מסתמן מאבק עם הפועל ר"ג שאותה מדריך אריק שפירא ובנתה סגל מעניין שכולל בין היתר את השוער ליאור קפלן, איציק חליפי, בן פרייז, ניב שמן, רועי סימון, אלון קשרי והאחים דניאל ויונתן אוזן. 

בסוף השבוע מכבי ראשל"צ מחזיקת גביע המדינה גברה על הפועל אשדוד האלופה במשחק אימון 26:32. קרית אונו גברה על קרית מוצקין 25:26, רחובות על נס ציונה 28:29 וחולון ניצחה 21:34 את דימונה (שצירפה את המרכז רז בן דוד).

הפועל אשדוד ומכבי ראשון במשחק אימון (צילום: הפועל אשדוד)הפועל אשדוד ומכבי ראשון במשחק אימון (צילום: הפועל אשדוד)

ליגיונרים: אדיר כהן הבקיע שמונה שערים בוינטרטור, דן טפר ערך בכורה בצרפת

אמש בגרמניה, כמעט זכינו לדרבי ישראלי ראשון, כאשר ארלנגן מהבונדסליגה (דניאל מוסינדי לא נכלל בסגל) ניצחה במסגרת הגביע הגרמני 23:30 את אייזנאך (עם יואב למברוזו). בדצמבר, ייערך הדרבי במסגרת ליגת המשנה בין אייזנאך (למברוזו) לבין גומרסבאך (יונתן דיין).

אדיר כהן (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)אדיר כהן (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

בתוך כך, דן טפר, שוער נבחרת ישראל, הוצג במדי שארבור. הוא השתתף במשחקי אימון מקומיים, וייצא איתה השבוע למשחקי הכנה בפורטוגל מול פורטו (פיינל פור גביע האיגוד האירופי), ספורטינג ליסבון (ליגת אלופות), ובנפיקה ליסבון, ומשחקי מול קבוצות מהליגה הבכירה בספרד. אדיר כהן משתלב היטב בסגנית אלופת שוייץ וינטרטור. הוא כבש בשני משחקי הכנה בטורניר שנערך באוסטריה 8 שערים מול לאובן מאוסטריה וגורניה ולניה מסלובניה, והיום יתמודד איתה בגמר הטורניר מול דינמו בוקרשט מרומניה.

נשים: הברזילאית פסואה והסרבית פופוביץ' ממשיכות במכבי ראשל"צ

השמועות על פירוק הסגל שהוביל את מכבי ראשל"צ נשים לזכייה בגביע המדינה היו מוקדמות. אומנם המאמן גלעד מאור לא נשאר, אך הכוכבת הברזילאית ג'קלין אנסטסיו עזבה וטלי בראל עברה לשחק בליגה השבדית, אבל שתי שחקניות מפתח ממשיכות לבסוף ונחתו בסוף השבוע בארץ. מדובר במקשרת הברזילאית גבריאלה פסואה והשוערת הסרבית תמרה פופוביץ'. מרבית סגל הקבוצה ממשיך, ואת הקבוצה ידריך עידן אהרונוביץ', מה שמבהיר שהצהובות ימשיכו להתחרות על התארים מול האלופה מכבי ארזים ר"ג ומול הפועל ראשל"צ שבנתה קבוצה מעניינת.

גבריאלה פסואה (הדר ואן קולא איגוד הכדוריד)גבריאלה פסואה (הדר ואן קולא איגוד הכדוריד)
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */